-
Kislev není Rusko proboha . Rusko je Chaoz . ( Vemte v potaz místo a dobu vzniku celého univerza . ,) Jinak je / byl třetí díl aspoň. Pro mě nejhorší z celé série . Opravdu nechci hrát Číňany ani Ukrajino Polsko Česko . A chaoz mě fakt nebral nikdy . Zvlášť když má asi 5 jednotek . Osobně mě ani neoslovila implementace Měst které už byli ve druhém díle jako mod . Zvlaste když jsem se za 30 hodin ani jednou nebránil . .No už je tu zase IE a tím moje trápení s kampaní konci . Ať žije Karel . A kdyby umřel tak Rohatá krysa to napravi ...
-
Mne se ještě zdá, že jak ztratíš tempo s ostatními v získávání duší a třeba se soustředíš na stabilizaci situace tak jsi v podstatě nahraný.... Není moc možnost jak dohnat ostatní. Ale nevím ještě to nemám tak prozkoumané...
AI taky neuvěřitelně podvádí... Já se ve třetím hraní za Kislev zaměřil na zničení Vampire counts. Podařilo se mi to nakonec, ale poslední jejich armáda byla schopná se doplnit do plného stavu na nepřátelském území v módu rychlého pohybu...
Ano je to rychlé a moc mne to neba jak jsi pořád pod tlakem... Není tam gradace... A spojenci jsou fakt neuvěřitelně neschopní. Kdybych jim nepomáhal ničit obry na západě tak si sami ani neškrtnou...
Asi zkusím ve 4x hře prostě po hlavě procházet Rifty a získávat peníze z bitev a platit z toho armádu. Protože jinak ekonomika nejde moc dobře vybudovat....
-
Myslim, ze podle palcu nahoru a obecne negativni diskuze tady, na steamu i redditu, si spis nepochopil tu nekvalitu TWW3 ty.
Je to proste prinejlepsim tezkej prumer...
-
Rozbité je možné špatně vybrané slovo, možná nevyladěné je lepší. Ano jestli jsi to zkoušel zatím jen za Slaaneshe tak hrajeme každý jinou hru. Co jsem koukal na pár gameplayů tak démoni to mají jednodušší...
A co je tedy rozbité? Potenciální spojenci - jejich pasivita, systém diplomacie, Množství agentů/armád a riftů, ekonomika. Jasný neočekávám procházku růžovým sadem, ale když se v předvečer apokalypsy začnou bitkařit frakce Impéria mezi sebou a absolutně kašlou na vnější hrozbu je asi někde chyba. Podobně je to u Patriarchi.... Nějakou super expanzi jsem neočekával ale dát dohromady aspoň 5-6 provincií by mělo být proveditelné, což zatím moc není...
Ta hra chce prostě opravit/vyladit aby to bylo přístupnějším různým řešení.
-
Metacritic mluví celkem jasně a já např recenzuji/doporučuji TW z pravidla po 1000 hodinách... :D haha to je sranda co?
-
jestli ono to není tím, že to není kampan o expanzi? :D
-
vzniknul blivajz lol :D
-
:D
-
Ok to je něco jako tvůj názor. "ikony staveb su hnusné" :D bože můj.
-
definuj "Definitivně rozbité" ?
asi každej hrajeme něco jiného.. nebo jsi jen moc četl? mám pro tebe překvápko. Internet ti nedá pravdu, ale to co chceš slyšet. No nic, To je asi zbytečný rozebírat.
-
Já mám kolem 1500 hodin cca ve dvojce. anyway, nesmíš kampaň hrát jako Empires.. osobně mě žádná kampaň moc nebavila a ani nevím jestli nějaka byla u 1ky, nicméně za mě dobrý vzhledem k tomu že jsem spíš na to Empires a multiplayer.
já zatím hrál "pořádně" zatim jen Slaaneshe, mám dvě duše a první národ Korne ma tři. Jestli prohraju beru to tak, že jsem se docela rozkoukaval a nepřizbůsobil styl hry cíli kampaňě. Kampaň je taky docela subjektivně těžká a nemám zatím i za tu jednu rasu doladěnej styl armády a boje.
Není to sice po všech stránkách stoprocentně opracovanej drahokam, ale to se doladí. S tím jsem dotoho šel, abych si to omakal takhle řekněme nahrubo.
Obecně jsem maximalně spokojenej. Proč? to by bylo na stěnu textu. Posuny v mnoha směrech, ale to podstatný je, že jsem dostal svou mega dávku chaotitu a víc mě nezajímá.
-
Tvůj příspěvek hovoří jasně, nemáš ani ponětí o tom jak recenzovat hry. Tvé nicnerikajici moudro je absolutně mimo dané téma a jelikož si evidentně další jedinec, který neumí v rámci slušnosti, reagovat věcné na příspěveky, tak buď tak laskav a příště se zdrž svého komentáře. děkuji
-
Zase tak černě bych to neviděl. Jsou některé aspekty, které chtějí doladit, ale stejné problémy měly oba předchozí díly. Stále je třeba si uvědomit, že jde o dost rozsáhlý titul, takže na 100% to nebude vychytané v době vydání nikdy. Ano, spojenci jsou jako vždy dobří na to jedno(obchod), ale tady díky více agresivní kampani by to chtělo trošku lepší spolupráci.
Třeba si rifty problém nemám, ale hráč by měl dostat trošku více času. Člověk se ani nelekne a je konec......hroooooooooooozně je to rychlé.
-
Recenze není od toho, aby se lidem jako ty lezlo do zádele(mainstream), ale od toho, aby recenzent sdělil svůj názor. Mě se třeba líbily hry, které dostaly 6/10, ale vždy je potřeba vědět co se člověku zrovna nelíbilo. A ona i 6ková hra nemusí být špatná, jen je v době vydání trošku více rozbitá a za rok to může být velice dobrá hra, ale na to recenzent nemá čas.
-
su bugy a bugy. Jednotka a dvojka mali graficke glitche, a boli nevyladene. Ale jednotka definovala nejaky standard, vizual, UI. Dvojka ho vylepsila, ale v ramci upgradu. Trojka to vsetko zahodila a ide si svojou cestou. Nenadvazuje na predchadzajuce diely.
Napr ikony stavieb su hnusne, karty jednotiek su pomaly neroznatelne jedna od druhej (pri Kisleve), defaultny nahlad na bitevnu mapu mi prisiel zle nastaveny - jednotky su strasne odzoomovane, vsetko je pididrobne, atd atd. Vsetky tie veci uz boli doodladzovane v predchadzajucich dieloch, a tu sa nanovo hlada koleso.
-
Tak on ani jeden díl nebyl v počátku zrovna v nejlepším stavu
-
Taky mi přijde že některé hry, dostávají hodnocení jen za název, aniž by daný recenzent hru pořádně hrál a klidně by šel proti mainstreamu a popsal co se mu na hře nelíbí, já jsem osobně opravdu zklamaný, jelikož jsem čekal od 3 dílů vyšperkovaný klenot, místo toho, mi byl naservírován, zcela nepovedený produkt, navíc s opravdu škaredým vzhledem.
-
Je to definitivně rozbité a bude to chtít opravit. Co jsem rychle procházel rededdit a Discord tak z toho odvázaní lidi fakt nejsou. Podle všeho na WHII support a na WHIII pracují jiné týmy a taky to tak vypadá. Doufejme tedy, že v nějakém patchi naboostuji potenciální spojence (pro "hodné" národy) a trochu potlačí Rifty....
Nevím tuhle recenzi nechápu... Možná je psaná s tím, že se vše v budoucnu doladí..
-
s tou grafickou zmenou uplne suhlasim. strasne zle rozhodnutie to bolo. a je zvlastne, ze ziadnemu recenzentovi to tak neprislo, nikto to nespomenul.
Ja som zacal hrat za Katarinu, len kvoli tomu aby som si odblokoval Borisa, po 2. rozohrati s Borisom zhodnocujem, ze ta hra je uplne rozbita.
za tych 6 hodin som s Borisom nehral ani jednu bitku napriamo! (na high). Nic ine som nerobil, len behal po mape hore dole a odrazal utoky armad - najprv na zapad skaveni, ti boli uplne banalni, potom juhovychod orkovia a SV ogrovia. medzitym asi 3x Ursunov rev a do toho otravny chaos. Moja full army obycajnych kislevcanov (delo, 2x medvedia kavaleria zo zaciatku, Boris, carodejnica a klerik + zakladni kozaci ) a na automaticke vyriesenie bitiek dam dole aj full army Ku gatha. cista traposina. Mam pocit, ze recenzenti tu hru ani nehrali.
Este k vybaveniu 1. a v 2. si musel vybojovat specialne bitky, aby si sa dostal k legendarnym castiam vybavenia, teraz to dostanes len tak, pocas hrania, ani neviem preco.
Ciselne hodnotit to nebudem, ale ciste sklamanie. V podstate trojkou mali TW WH3 priviest do dokonalosti, ale vznikol blivajz, a recenzenti to neodhalili :(
-
No po famozním druhém dílu, kde mám odehráno přes 2 tisíce hodin, na mě třetí díl působí velice rozporuplně, mám odehrané dvě kampaně (Kislev, Cataj) a obě jsem prohrál z důvodu nesplnění hlavního cíle a to je záchrana medvěda, hrají (hraji vysokou obtížnost v druhém díle, velmi vysokou), přijde mi to dosti ztížené a to včetně možnosti vlastnit více armád, jelikož ty jsou tak drahé, že si je prostě nemůžete dovolit, no a jak mám plnit hlavní úkol, když pošlu armádu pryč, tak bránit se jen s domobranou, protí neustálým hordám démonů je opravdu šmakuláda. Vaší tzv. spojenci, jsou naprosto neschopni a dříve či později na mapě zůstáváte sami.
Co se audiovizuální stránky týče, tak zvuky perfektní, ale ten celkový vzhled a to jak na mapě, tak v bitvě (všechno ultra detaily). je velice křečovitý pestrobarevný, až pohádkový, schválně si pusťte druhý díl a vzápěti třetí a ten rozdíl je obrovský, v třetím díle se mi grafické ztvárnění vůbec nelíbí.
Co musím pochválit je diplomacie, která je značně vylepšená i když některé frakce s vámi stejně nebudou spolupracovat, ani kdyby jste byli jediná frakce na mapě.
Zkusím si zahrát ještě za to tzv. zlo a když ani tak to nepůjde, půjde tato hra k ledu s naději, že immortal mapa, této hře snad dodá to co jí momentálně chybí a to je znovuhratelnost, protože současná hlavní kampaň je opravdu špatná. (mé hodnoceni 5/10).