Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Prodám http://pc.bazos.cz/inzerat/55001463/Saitek-X-55-RHINO-HOTAS-system.php
  • Za ty prachy co maj, si mohli koupit nějakou knížku astronomie pro děti a zjistili by, jak má vypadat prstenec kolem planety a nesekali tam stejný blbosti, jako jsou v Elite Dangerous. Je to velká škoda, že se ve hrách pořád dokola objevují nesmysly, které k ničemu nejsou a jen kazí jinak dobrý dojem. *6*
    • Jenom tak naokraj. Víš, že když běžíš neznámým terénem, je docela vysoká šance, že zakopneš?
      Představ si tento reálný prvek ve střílečkách. :o) V prstencích je prach ale i velké šutry. I když by bylo hezké mít ve hře "kamínkovou mlhu" a slyšet bubnovaní šutříků o štít či trup, taktizování a manévrování mezi velkými skalami je o dost zábavnější. Osobně mi to tedy nevadí. Co mi třeba vadí na nomansky je, že z nízké orbity na povrch planety je to pár set metrů, nikoliv kilometrů.
    • no a kdyby si prečetli knižku fyziky pro gymnazisty, tak by projekt zrušili uplne. hold je to plny nesmyslu ale hlavne že deti budou mit codko ve vesmiru *1*
      • bla bla bla.. *1*
    • Ravenshot
      Je naprosto pravda, ze v realitě vypadá prachový prstenec kolem planet zcela jinak. Na druhou stranu Alfa verze 2.0 má testovat různé funkcionality ve hře, a jednou z nich je i například generování pásu asteroidů. Mimochodem, to co lze vidět v traileru, bylo vývojáři prezentováno právě jako pás/prstenec asteroidů a ne jako planetární (v tomto případě měsíční) prstenec. Což jsou dvě odlišné věci, které si nejsou vizuálně vůbec podobné. Můžeme se samozřejmě bavit o tom, jak by ve skutečnosti vypadal pás asteroidů kolem měsíce plynné planety, ale Alfa 2.0 potřebuje především testovat a realičnost jde stranou. Stejně tak je nutné myslet na to, že hry jsou o zábavě, nejedná se o výukový materiál pro planetária.
      • Já to chápu. A stejně tak nejsou hry simulátorem polních cest. Ale když je polní cesta správně udělaná, je to pro mě potěšující. Jsem v tomhle asi jako Vávra. Nedokážu snést nepřesnosti. Něco ve mě pořád říká, že je to špatně a pořád mě to nahlodává, až musím hru vypnout a dát pryč. Takovou vlastnost bych nikomu nepřál.

        Byl to asi pár kolem planety i pás asteroidů kolem hvězdy. Byly tam obě věci zastoupené, řekl bych. Ani jedno ale nevypadá ve skutečnosti tak, jak se to ukazuje zde. Přitom mě by nerušilo, kdyby šutry v pásu asteroidů byly od sebe hodně daleko.
        • walltar
          No jo, ale kdyby ty šutry byly hodně daleko, tak by se ten pás asteroidů nedal použít jako překážka. Pirát by v něm nemohl číhat na kořist která jím musí pomalu prolétat, jinak by do nějakého šutru narazila. Těžař by se nemusel rozhodovat jestli poletí dál, protože ten pás je tak hustý, že jeho 200m dlouhá loď se tam prostě nevejde.

          Osobně očekávám, že pásy asteroidů budou mnohem větší a tlustší... aby měly význam pro gameplay.

          Chápu, že to pár lidem bude vadit... ale myslím, že drtivá většina hráčů ocení spíš to že se jim líp hraje, než že to vypadá opravdověji.
    • walltar
      Problém je že realistické prstence jsou celkem k ničemu... Ty potřebuješ celkem velký šutry aby si je byl schopný nějak rozumně těžit. Aby si v nich mohl bojovat a používat je jako krytí. Prostě tyhle prstence jsou lepší pro hratelnost. Plus SC se nesnaží dělat naprosto realistický vesmír... jejich inspirace je třeba Star Wars a podobné filmy.
      • alien5
        Jo navic ve prstencich mas drobne castecky (saturn) od velikosti prachu po sutraky jako barak vice ne atd.. to je na dlouhe povidani... muzu o tom pokecat v nej videu jeste na to mit cas :)
      • Mohli udělat nějaký pás tohodle smetí kolem hvězdy. Tam bych to vzal. Prstence v této podobě mě ale fakt iritují.

        Nikdo se nesnaží dělat realistický vesmír. To je docela škoda.
        • Ravenshot
          Hratelný prostor 2.0 zabírá jen malý prostor kolem jedné ze čtyř planet, k hvězdě nedosáhne. Pokud tedy potřebuje CIG otestovat pás asteroidů pro budoucí těžbu, tak si je prostě hodí kolem měsíce, ať má nějaká data. Jestli ten pás asteroidů si tam nakonec nechá v takové podobě, jak je to teď, je to rozhodnutí, které se opírá o hratelnost a ne o realističnost. Pokud někoho zajímá „reálná simulace“ vesmíru, nemůže ji hledat ve hrách. Protože realita není zábavná pro masy lidí.
          • Realita je zábavná. Jen vývojáři ze své lenosti prostě realitu odmítli jako řešení. Je zábavné hrát ve světě, který dává smysl. Je zábavné vidět ve hře drobné detaily, které ukazují, že vývojáři mysleli na vše. Není to o tom, že by mělo být vše přesné - to nemusí dovolovat třeba současný HW a enginy. Je to ale o tom snažit se, pokud to jde, být přesný. Tedy pokud se bavíme o hrách, které by chtěli být "simulací", nebo se snaží vypadat realisticky. Logicky ve hrách zjednodušených, kreslených atd. nic podobnho moc nehledám. Záleží na hře.

            Zkoušení chápu, ale vsadím boty, že takhle budou vypadat prstence i ve finální verzi.
            • To je dost odvazne tvrzeni vzhledem na to, ze se jedna o uplne prvni verzi prstencu ve velice ranni alfa verzi, navic jak bylo spominano vyse, technologie pro sutry neni hotova.

              Pristup vyvojaru je takovy, ze kdyz se komunite neco vylozene nelibi, tak na tom zamakaj. Navic tohle mozna pude resit shaderama, ktere dodaji prstencum celistvost pri pohledu z dalky a drobne castice pri pohledu zblizka...
            • Walltare,
              já chtěl ale jen ty prstence. *1* Další realističnosti jsem tam nehledal, protože je tam není možné dát, jak si sám správně uvedl. Jedině ty prstence mě tam bijí do očí. *3*
            • walltar
              To není lenost... Prostě je to designové rozhodnutí. Oni nechcou být simulací... chcou být zábavnou hrou s dobrou hratelností.

              Jinak prstence přesně takhle asi vypadat nebudou, protože se teprve pracuje na technologii, která bude řídit voxelové asteroidy, ale budou podobné.

              Já si nemyslím, že tam budou realistické prstence... Ona celkově ta hra prostě není realistická. Ani se o to nikdy nesnažila. SC sází na cool faktor a zábavnost... a realistické věci jdou do hry jen pokud jednomu z toho nebrání.

              Se podívej na to jak mají designované lodě, že ve hře vůbec jsou stíhače, že tam jsou lasery které střílí pomalé projektily, atd. Všechno to je tam ne protože by vývojáři byli líní, ale protože se rozhodli, že to funguje ve hře líp, než realita. Lítat se stíhačem ve vesmíru je zábava, ale v reálu by všechno řešily rakety a drony. Lasery které střílí projektily jsou cool, protože je lidi znají ze Star Wars. Atd.

              Já chápu, že by si chtěl ultra realistickou hru, ale to v SC nehledej... Nikdy takový neměl být a nikdy nebude. Mantra Star Citizena vždycky byla Gameplay > Realism.
          • je fajn že ses priznal že patriš do masy hloupych lidí *3*
            • Ravenshot
              Jestli předpokládáš, že mám potřebu nějak vyvracet tvé komentáře, rovnou ti říkám, že čas budu raději věnovat konstruktivnějším debatám.
    • alien5
      No jako az na velikost je to podle astronomie dobre, jeste nej dotaz ? Jsi profesionlani astronom ? ja jo :) pouc me :)
      • "az na velikost.." V tom je ten problém. Prstence prostě takhle nevypadají a proto je to pro mě neuvěřitelné a dost rušivé. 99 % lidem je to jedno stejně jako si chválí "realisticky" vypadající krajinu ve Skyrimu atp. No ale já patřím k tomu plus mínus procentu, kterýmu tohle vadí. Díky tomuhle jsem vypnul Elite a už nikdy nezapnul, protože jsou tam nesmysly na každém rohu. Asi jsem na hry moc náročný nebo co. *6*
        • alien5
          No prstence kde ? tod otazka mame 4 planety s prstenci a vice nemame moznost studovat mozna az bude stat E-LET. Takze zatim se nevi jak to vypada jinde :) a jinak je to hra to zase tak neres a stejne to jeste neni dodelane :) uvidime v PU kazdopadne oni to konzultuji s odborniky neboj :) Ja jinak elite take nemusim hral jsem to 3 tydny pred rokem a jinak prd a ted to jeste znicily prevodem na konzoly, ty fialovy hvezdy to je hnus velebnosti atd... :)
          • Jo, s odborníky to prý konzultovali i tvůrci Elite D. No a ani naše vlastní sluneční soustava nevypadá tak, jak by měla vypadat a je tam nepřesné téměř vše. Docela smutný. Přitom jde jen o to hodit na planetu jinou texturu. Otexturování koule jsou základy photoshopu. A pokud to ten jejich generátor vesmíru neumí dát vybraným objektům specifický vzhled, tak udělali soudruzi někde chybu. *1*
            Zbytek u Elite neřeším. Podle mě je Elite naprosto zprasená hra, která je hodně daleko za svým potenciálem.

            Walltare,
            bude v SC možné přistávat na planetách a těžit tam? Mají to v plánu. Viděl jsem nějaké přistávání, ale to byla obydlená a nejspíše příběhová planeta.
            • Jasne, samozrejme lze udelat proceduralni planety, lze na ne pristavat, atd. Ale udelat proceduralni planety KTERE ZAROVEN budou stejne nebo maximalne podobne realne predloze, to uz neni tak jednoduche. Jak Space Engineers, tak No Man's Sky a i dalsi stavi sve planety vicemene na fantaskni predstave mimo meritko. Treba zrovna Elite se je snazi proceduralne generovat v ramci moznosti realne. A byt samozrejme ma k dokonalosti daleko, odvazim se tvrdit, ze je v tomto zatim nejdal. Uvidi se, co prinese v tomto smeru Star Citizen... :)
            • Hidden,
              procedurální generování funguje dobře třeba ve Space Engine. Tam lze přistávat na planety v pohodě. Stejně tak v No Man's Sky to jde. Technický problém to není.
            • Otexturovat kouli je skutecne jednoduche. Ale vsechny textury jsou ti k prdu, pokud se dostanes bliz a chces mit celou planetu cca 1:1. Tak velke textury pri zachovani detailu ti dneska zadny herni stroj nezvladne a musis pristoupit k proceduralnimu generovani. Jenze, proceduralni generovani ma take sve limitace, pokud se to vsechno ma rozumne hybat a tak to proste nebude 1:1 s realitou. Chces proste neco, co v soucasne dobe neni technicky mozne (a zrejme jeste nejaky ten patek nebude). ;)
            • alien5
              No ve ED oni nastudovali databaze ale nekonzultovali vzhled v tom je rozdil :) viz Pluto nezmenily ho ze prej tak bude vypadat za XXX let protoze povrch se meni dinamicky :) a mars je tam kolonizovanej teramorfovanej takze tam vzhled uz nemuzes resit vubec :)
            • walltar
              Nebude při startu. Při startu budou mít některé planety omezený prostor, na kterém můžeš přistát a prozkoumat ho, ale nebudeš moct lítat nad planetou a vybírat si místo na přistání.

              Někdy po launchi by to chtěli udělat, ale není to něco na 100% slíbeného.

              Přistávání ze začátku bude řešené autopilotem... nebude tam nečítací obrazovka, ale loď přistane na předem určeném místě sama.
        • Ravenshot
          Počkej si na finální verzi hry. Jakákoli kritika během alfa testování je naprosto zbytečná. Pokud ti nebude vyhovat vzhled ani s vydáním hry, tak ta hra prostě není pro tebe a budeš asi muset koukat jinde. Já třeba také můžu patřit k tomu jednomu procentu, ale vnímám rozdíl mezi hrou a realitou a vím, kdy je nutné realitu ohýbat, aby byly věci zábavné a funkční.
          • Taky vnímám rozdíl mezi hrou a realitou. Jen bych rád, kdyby existovali hry, které by na tu realitu kladly více důraz. Zrovna planetární prstence nebo ty polní cesty mi nepříjdou, že by byly důležité ohnout je, aby byla naplněna lepší hratelnost. Prostě je to jen zbytečný úzus - prstenec = spousta větších kamenů kolem planety. Tak je to ve všech hrách, tak i u nás to tak bude. Takhle mi to připadalo. Přitom těžba by šla řešit jinak.

            Zjednodušování a ohýbání reality má smysl tam, kde zobrazení věcí ve hře v plném souladu s realitou je příliš drahé, nebo je to limitováno enginem hry. Řekl bych, že tady to není ani jedno.

            No pořád je to aspoň Space Engine. Sice to není hra, ale svůj účel to plní.
            • Ravenshot
              Tak jako já ti rozumím. Bohužel ale zrovna u prstenců by realita nebyla ve hře účelná. Představ si, že by tam opravdu byl reálný prachový prstenec. Bylo by hezké na to koukat, epochální vidět, jak se světlo hvězdy odráží od těch mikro částit. No jo... ale jaký přínost by to mělo pro hraní? Jen estetický. Což samozřejmě není nic špatného mít jen estetickou funkci. No jo... teď se ale podívejme na nerealistický pás asteroidů (v našem případě prstenec), který neodpovídá realitě, ale zato nabízí mnohem více zábavy. Vizuálně je také líbivý, i když ne úplně pro všechny, lze v něm těžit, lze v něm hrát na schovávanou, lze v něm pronásledovat kořit nebo přepadávat a zároveň poskytnout adrenalinové, nebezpečné prostředí, protože se musí pilot rychle vyhýbat, aby nenarazil. Je to prostě takové herní pole, kde se můžou hráči vyřádit na 100+1 způsobů. No a právě tato skutečnost vítězí nad realistickým ztvárněním, protože nic ve vesmíru nemůže nabídnout takové možnosti jako právě nerealistický prstenec obřích asteroidů kolem měsíce. Prostě je to jak říká Walltar, gameplay vždy bude vítězit nad realističností, obzvlášť, když ta gameplay nabízí nekonečné možnosti.
              • alien5

                Reakce na příspěvek:

                Jo navic ten prach ze prstencu by ulpival na kokpitu a nevidel by jsi nic atd.. :)
  • SPOILER A SPEKULACE, SPOILER A SPEKULACE, SPOILER A SPEKULACE, SPOILER A SPEKULACE:

    Zdá se, že hlavní dějová linka se nebude točit kolem Vaandulů, ale bude se jednat o lokální konflikt mezi vojáky UEE (malá skupinka v záloze složena buď z nováčků nebo z "přestárlých" veteránů) a nějakou skupinkou lidských oponentů vedené nějakým výrazným vůdcem (buď žoldáci nebo piráti nebo vzbouřenci.) Důvod proč si to myslím: Celá kampaň se má odehrávat v soustavě, které neleží na frontové linii a kromě jedné zničené planety s těžařskou kolonii v jejich troskách , dvou terrestrických planet daleko za obyvatelnou zonou , jednoho ledového obra a tří jumpointů, tam skoro nic dalšího není o co by tam šlo bojovat. Spíš to vypadá na místo, kam by se někdo chtěl zašít. Navíc dějová linka se má inspirovat romány nebo filmy, které mají společný body v tom , že hlavní záporák zešílí z prostředí nebo války a ovládne menší uzemí a nastolí vlastní pravidla. Tato soustava má sloužit k tomu, kde kotví jednotky v záloze. Hlavní postava, za kterou budeme hrát, je mladý hoch nebo děvče, která bude chtít získat válečné uznání (což v tomhle sektoru moc nepůjde, když s vaanduli se bojuje o pár sektorů vedle) a druhá hlavní postava bude veterán, který bude mít chtít klid od války(proto šel dobrovolně do záloh). Takže tu máme někoho, kdo chce mít klid od války a zatím ho má, pak tu máme herní postavu, která chce akci a nemá ji, dále tu máme jeden velký zapadákov s kolonii těžařů. Pravděpodobně jednu další postavu, které pravděpodobně začne hrabat a která nastolí nový řád v tomto systému.( v jednom videu, které by mohlo být ukázka, jak by vypadal začátek hry, jsou dvě fregaty třídy Idris, ale hráč bude mít k dispozici jenom jednu). Dále tu máme jeden konflikt s Vaanduly, který je příliš důležitý, než aby UEE řešila další konflikt a posílala tam posily. Co si o tom myslíte? :-D
    • walltar
      Já myslím, že kromě úvodní bitvy, kde hráč bude bojovat proti Vanduulum se to kolem Vaduulů točit nebude... Druhý a třetí díl SQ-42 asi bude víc gradovat a od Old Mana (Mark Hamill) se spíš podíváme k Bishopovi (Gary Oldman). Ty dvě fregaty nejsou začátek hry... to je až další část hry po úvodní bitvě, kde budeme na palubě Javelinu.

      To co říkáš taky podporuje postava Rhys-Daviese, který je Old Manův starý kamarád a s někým se prý zapletl.

      Ale určitě tam Vanduulů uvidíme celkem dost... Přece jenom co by chudák Andy Serkis celou dobu dělal? Navíc Odin není nějak daleko od Vanduulského území. Jeden ze systémů vede do systému Kellog, který je už na hranicích s Vanduuly... takže pokud ti zatlačí na UEE, tak klidně můžou být brzo v Odinu.
      • Nevím, která postava je Graves, to bude velitel tý těžařský kolonie?
      • Tak začátek jsem opravdu myslel, až události po bitvě s Vaanduly. Bitvu s Vaanduli mám zatím za takový prolog, kdy si vytvořím postavu. :-)
  • Tohle je ta planovana PU alpha, nebo jeste ne?
    • walltar
      Jo a ne... má to funkčnost, jaký ta PU alpha měla mít, ale mnohem míň obsahu.
  • už maji alespon 1% slibeneho obsahu hry?
    • trapnej pokus, skus neco lepsiho...
  • Slušný trailer s parádní grafikou. Jen teda.. když dělám trailer, asi bych si zkontroloval, aby měli panáci stíny všude a ne jen v některých scénách :) Celkem by mě zajímalo, jaké budou ve výsledku nároky na hardware. Zatím hravypadá pěkně a živěji než Elite.
    • walltar
      Nároky na HW bych řekl, někde mezi krvavýma a drtivýma. *1*
      • Az to v roce 2147 vyjde, tak to bude behat i na kalkulackach.
        • alien5
          No konecne uz je tady chlapi legrace zacina :)
  • Kolik těch alf bude, než bude beta? *15*
    • beta ve stavu jaky slibili, nebude nikdy
      • Ravenshot
        Neměl bys být ve škole na odpoledním doučování? *5*
    • walltar
      Moc... Do bety budou moct přejít, jak bude hra funkční a už se bude jen dodělávat obsah a opravovat bugy. Kolik přesně patchů bude ti asi nikdo neřekne, ale počítal bych minimálně jeden za měsíc, možná víc.
    • Ravenshot
      Kolik by sis predstavoval, ze by byl idealni pocet?
      • jedna
        • alien5
          Jasne vzdyt auta se take testuji tak ze udelaji jedno kolecko na polygonu a auto je hotove :)) OMG
        • walltar
          By si vypustil jeden patch za celou aplhu? Tak to nevím jak daleko by ses s tím programováním dostal. *1*
  • Hrál jsem tuhle hru u kamaráda. Pokud nemáte alespoň 270X tak hru na full HD low moc neužijete. Dále, kamarád má joystick Logitech 3D Extreme Pro a je strašný problém dělat jemné manévry tzv. oversteer. Bohužel, nastavovat nějakou linearitu křivky ani oba nechápeme, jak nastavit správně. Navíc, počítejte s tím, že Alfa je alfa, tak padá docela často cca 15 min.
    • walltar
      2.0 padala ze začátku hodně často... V posledním patchi už to celkem opravili. Není problém hrát hodinu nebo dvě bez pádu.

      FPS se řeší v patchi na kterým pracujou teď, tak se snad zlepší... ale na nějaké markantní zlepšení bych to neviděl. Jinak já mám 7970 hraju na 1920*1200 a je to na hranici hratelnosti. Někde mezi 30 - 40 FPS. Je potřeba vypnout některé efekty přes konzolu. r_MotionBlur = 0 celkem dost pomůže.

      S joystickem je to problém... Ale obecně pokud je tam nastavené víc jak 1 tak se joysticku na začátku snižuje citlivost a ke konci roste. Taky je potřeba úplně vynulovat deadzóny.
      • Ok. FPS a neoptimalizovaný kód zcela chápu. Jediný co mě mrzí, je ten joystick a ani na fŕou jsem neviděl, že by se s ním tvůrci nějak zabývali. Je skoro nemožné trefit nepřítele , který se pokouší o tarant, jelikož do toho malého kolečka se nejde zaměřit s joystickem. Vždycky to udělá až příliš velký posun zaměřovače. Navíc, chtějí nabízet svůj joystick za cenu 150 Euro a ještě nemají tohle vyřešení, to by už měli.
        • walltar
          Oni nebudou nabízet vlastní joystick. Joystick pro ně bude dělat Saitek, který použije vlastní vnitřnosti a vlastní software.

          Já s tím nemám až takový problém a to mám předělaný X52 Pro, který má ještě větší citlivost, než v základu. Pokud chceš uhnout taranu, tak použit strafe.

          Jinak s tím dělají dost... http://www.star-citizen.cz/alpha-2-0-zmeny-letoveho-modelu/ ve 2.0 se celkem dost mění letový model. Problém toho přestřelování je taky, že trysky tě musí napřed zrychlit a potom zpomalit (a to platí i u rotace) takže většinou přestřeluješ kvůli tomu, že vystředíš joystick moc pozdě a loď to prostě přelítne. Je to celkem dost velký problém a už se celkem dlouho pracuje na jeho vyřešení.
      • ha to je dobre, ze jde vypnout ten MB...me to strasne rozciluje uz jen v tech videich natoz, kdyz bych to mel s timhle hrat
        • walltar
          Ono toho jde vypnout celkem dost... Když si ve složce public nebo test (podle toho jestli hraješ na PTU) uděláš soubor "user.cfg" tak tam můžeš dát celkem dost příkazů.

          Já teď používám tohle... http://pastebin.com/hxi08QXr zkoušelo se to jestli to pomůže s padáním ve verzi 2.0e ale taky to myslím trošku přidalo na FPS. Je tam pár daších příkazů na hrozně vlezlý efekty, jako chromatická aberace a podobně.
  • Asharak
    No nevím, trailer nic extra. Zakrývá skutečnost, že jak vás někdo sejme všechny ty nasekané scény a epičnost zmizí.
    • walltar
      Jak to myslíš?
  • Wow. Tohle bude splnění mého snu. Ještě tam mít startovací sekvence těch vesmírných lodí a bude to super. Press X to start engines by mě zamrzelol
    • walltar
      Startovací sekvence časem budou... Ale taky bude možnost spouštět loď automaticky.

      Taky bude záležet loď od lodě... každá loď má jiný kokpit a tím pádem i bude mít jiné možnosti co v něm mačkat. Takže luxusní sportovní loď spíš bude mít jednotlačítkový start a armádní bojový stroj startovací sekvenci.
      • by me zajimalo jakou startovaci sekvenci bude mit takovy Javelin
        • walltar
          Hmm tak Javelin bude mít strojovnu, takže bych se nedivil, kdyby si musel spouštět ty generátory a všechno přímo ve strojovně.
          Taky by mě to zajímalo, jak to u těch větších lodí vyřeší.
          • You made my day! A možná budu rozmlsaný, ale mít tak možnost opravovat poškozené části lodě či převádět energii do jiných částí, abych mohl třeba loď opravit ve skafandru nebo ji úplně uzavřel kvůli poškození a musel ji pak opravit někde na stanicích. Kvůli tomu bych koupil i herní mašinu za desítky tisíc jen abych to mohl hrát v Ultra detailech a od nového roku s Oculus Rift a vždycky z práce bych se ponořil do úplně jiného světa *14*
            • Ravenshot: Díky moc chlape, tak to je síla! To mám radost :)
            • Ravenshot
              No dobrou zprávou je, že přesně s tímto se ve hře počítá *4* Zrovna o opravách nedávno vyšel článek, protože se i zveřejnila loď, která se na opravy specializuje. Systém oprav a interních systémů lodí je velmi propracovaný.

              Jestli nemáš problém s angličtinou, můžeš si o tom přečíst tady: https://robertsspaceindustries.com/comm-link/engineering/15062-Ship-Repair-And-Maintenance

              A nebo česky přeloženo zde: http://wiki.theravens.cz/starcitizen/index.php/Opravov%C3%A1n%C3%AD
          • najmu si Geordi La Forga *1*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit