Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Blue.Shark
    Pokud sleduješ i vývoj Kingdom Come, o to více se divím, že nevidíš ten markantní rozdíl v rozsazích obou her (nemluvím o tom, že Star Citizen je MMO).
  • alien5
    Demence online :)
  • Ravenshot
    Vavra dela vesmirny MMO, jo? Tak ted jsem ale nastvany na games.tiscali.cz, ze me o tomto jeste neinformovali, protoze ted tady vypadame vsichni jak blbci, kdyz se snazime lidem ukazat, co to znamena vesmirne MMO a pritom Vavra uz na hre pro miliony hracu pracuje dva roky a ma fungujici alfu a my o tom ani nevime... pockat, ja jsem ale vcera hral fungujici alfu Star Citizen.... nedela Vavra prave ten Star Citizen nahodou?
  • jj, po 3 letech vyvoje nemaji ani funckni alfu ... to jen tak nekdo nedokaze. Jen na kicstarteru je pak jmenovano +- 10 systemu ... kdypa je asi zacnou delat ...

    To i ten prastenej Vavra je na tom mnohem lip, protoze ten po 2 letech ma uz aspon jakoz takoz fungujici alfu.
  • Prodám http://pc.bazos.cz/inzerat/55001463/Saitek-X-55-RHINO-HOTAS-system.php
  • Jenom tak naokraj. Víš, že když běžíš neznámým terénem, je docela vysoká šance, že zakopneš?
    Představ si tento reálný prvek ve střílečkách. :o) V prstencích je prach ale i velké šutry. I když by bylo hezké mít ve hře "kamínkovou mlhu" a slyšet bubnovaní šutříků o štít či trup, taktizování a manévrování mezi velkými skalami je o dost zábavnější. Osobně mi to tedy nevadí. Co mi třeba vadí na nomansky je, že z nízké orbity na povrch planety je to pár set metrů, nikoliv kilometrů.
  • Jasne, samozrejme lze udelat proceduralni planety, lze na ne pristavat, atd. Ale udelat proceduralni planety KTERE ZAROVEN budou stejne nebo maximalne podobne realne predloze, to uz neni tak jednoduche. Jak Space Engineers, tak No Man's Sky a i dalsi stavi sve planety vicemene na fantaskni predstave mimo meritko. Treba zrovna Elite se je snazi proceduralne generovat v ramci moznosti realne. A byt samozrejme ma k dokonalosti daleko, odvazim se tvrdit, ze je v tomto zatim nejdal. Uvidi se, co prinese v tomto smeru Star Citizen... :)
  • Hidden,
    procedurální generování funguje dobře třeba ve Space Engine. Tam lze přistávat na planety v pohodě. Stejně tak v No Man's Sky to jde. Technický problém to není.
  • Otexturovat kouli je skutecne jednoduche. Ale vsechny textury jsou ti k prdu, pokud se dostanes bliz a chces mit celou planetu cca 1:1. Tak velke textury pri zachovani detailu ti dneska zadny herni stroj nezvladne a musis pristoupit k proceduralnimu generovani. Jenze, proceduralni generovani ma take sve limitace, pokud se to vsechno ma rozumne hybat a tak to proste nebude 1:1 s realitou. Chces proste neco, co v soucasne dobe neni technicky mozne (a zrejme jeste nejaky ten patek nebude). ;)
  • To je dost odvazne tvrzeni vzhledem na to, ze se jedna o uplne prvni verzi prstencu ve velice ranni alfa verzi, navic jak bylo spominano vyse, technologie pro sutry neni hotova.

    Pristup vyvojaru je takovy, ze kdyz se komunite neco vylozene nelibi, tak na tom zamakaj. Navic tohle mozna pude resit shaderama, ktere dodaji prstencum celistvost pri pohledu z dalky a drobne castice pri pohledu zblizka...
  • bla bla bla.. *1*
  • alien5
    Jo navic ten prach ze prstencu by ulpival na kokpitu a nevidel by jsi nic atd.. :)
  • alien5
    No ve ED oni nastudovali databaze ale nekonzultovali vzhled v tom je rozdil :) viz Pluto nezmenily ho ze prej tak bude vypadat za XXX let protoze povrch se meni dinamicky :) a mars je tam kolonizovanej teramorfovanej takze tam vzhled uz nemuzes resit vubec :)
  • walltar
    Nebude při startu. Při startu budou mít některé planety omezený prostor, na kterém můžeš přistát a prozkoumat ho, ale nebudeš moct lítat nad planetou a vybírat si místo na přistání.

    Někdy po launchi by to chtěli udělat, ale není to něco na 100% slíbeného.

    Přistávání ze začátku bude řešené autopilotem... nebude tam nečítací obrazovka, ale loď přistane na předem určeném místě sama.
  • Jo, s odborníky to prý konzultovali i tvůrci Elite D. No a ani naše vlastní sluneční soustava nevypadá tak, jak by měla vypadat a je tam nepřesné téměř vše. Docela smutný. Přitom jde jen o to hodit na planetu jinou texturu. Otexturování koule jsou základy photoshopu. A pokud to ten jejich generátor vesmíru neumí dát vybraným objektům specifický vzhled, tak udělali soudruzi někde chybu. *1*
    Zbytek u Elite neřeším. Podle mě je Elite naprosto zprasená hra, která je hodně daleko za svým potenciálem.

    Walltare,
    bude v SC možné přistávat na planetách a těžit tam? Mají to v plánu. Viděl jsem nějaké přistávání, ale to byla obydlená a nejspíše příběhová planeta.
  • Ravenshot
    Tak jako já ti rozumím. Bohužel ale zrovna u prstenců by realita nebyla ve hře účelná. Představ si, že by tam opravdu byl reálný prachový prstenec. Bylo by hezké na to koukat, epochální vidět, jak se světlo hvězdy odráží od těch mikro částit. No jo... ale jaký přínost by to mělo pro hraní? Jen estetický. Což samozřejmě není nic špatného mít jen estetickou funkci. No jo... teď se ale podívejme na nerealistický pás asteroidů (v našem případě prstenec), který neodpovídá realitě, ale zato nabízí mnohem více zábavy. Vizuálně je také líbivý, i když ne úplně pro všechny, lze v něm těžit, lze v něm hrát na schovávanou, lze v něm pronásledovat kořit nebo přepadávat a zároveň poskytnout adrenalinové, nebezpečné prostředí, protože se musí pilot rychle vyhýbat, aby nenarazil. Je to prostě takové herní pole, kde se můžou hráči vyřádit na 100+1 způsobů. No a právě tato skutečnost vítězí nad realistickým ztvárněním, protože nic ve vesmíru nemůže nabídnout takové možnosti jako právě nerealistický prstenec obřích asteroidů kolem měsíce. Prostě je to jak říká Walltar, gameplay vždy bude vítězit nad realističností, obzvlášť, když ta gameplay nabízí nekonečné možnosti.
  • alien5
    Jo navic ve prstencich mas drobne castecky (saturn) od velikosti prachu po sutraky jako barak vice ne atd.. to je na dlouhe povidani... muzu o tom pokecat v nej videu jeste na to mit cas :)
  • alien5
    No prstence kde ? tod otazka mame 4 planety s prstenci a vice nemame moznost studovat mozna az bude stat E-LET. Takze zatim se nevi jak to vypada jinde :) a jinak je to hra to zase tak neres a stejne to jeste neni dodelane :) uvidime v PU kazdopadne oni to konzultuji s odborniky neboj :) Ja jinak elite take nemusim hral jsem to 3 tydny pred rokem a jinak prd a ted to jeste znicily prevodem na konzoly, ty fialovy hvezdy to je hnus velebnosti atd... :)
  • Walltare,
    já chtěl ale jen ty prstence. *1* Další realističnosti jsem tam nehledal, protože je tam není možné dát, jak si sám správně uvedl. Jedině ty prstence mě tam bijí do očí. *3*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit