Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Tss, to už tady bylo. http://www.youtube.com/watch?v=R2D43nHcmXc
  • Dneska je to naopak. Dokoukáš filmeček a za odměnu si můžeš chvíli zahrát *1*
  • Alan Wake byl taky exkluzivní *5* Počkám si až to jednou vyjde na PC. U Microsoftu je to totiž o dost pravděpodobnější než u Sony *4*
  • Fringe
  • Taky z neho nejsem odvarenej, ted jsem ho dohral jak byl v Levelu a i kdyz samotny pribeh by pomerne slusny, prostredi taky (zejmena hra svetla a stinu), atmosfera solidni, postavy a dabing to vsechno bylo urcite plusem hry ale samotna hratelnost mi prisla pomerne fadni a po case az stereotypni, 4 typy nepratel, vsechno vicemene podle stale stejnyho mustru az do konce, scriptu bylo prehnane a postup byl taky docela tuneloidni. Za me 7/10
  • To neva. Pár lidem se hra líbila :) Pro Remedy plus a pro mě mínuska *3*
  • Fucky ironie.
  • Fuj hnusnej interaktivni film. Raci se budu drzet Ps3 ktery nabizi paradni open world hry jako Heavy Rain, Beyond, a MGS 4. Xshit suxx!
  • ja mam takove tuseni ,ze jsem taky nekde cet ,ze se na nem dela . To ze maj rozdelanej tenhle projekt neznamena ,ze nemuzou POMALU si pripravovat podklady na Alana dvojku .
  • Tím nechcu říct že M.P. 3 má nějaký super příběh a že je to nějaká super hra. Někdy taková bezhlavá lineární střílečka dokáže dobře pobavit a odreagovat:).
  • Popravdě bylo to něco noveho a bylo to trochu násilně zakomponované. Mnoho z těch animaček mohlo být udělaná skriptem během hry, ale zahrál jsem si to rád a pobavil jsem se. Myslím si, že hry nemohou být pořád dokola stejné ( ikdyž to je mnohdy ke škodě). Mám rád knihy a filmy s dobrým příběhem a pokud mi to samé (ba i lépe) zprostředkuje hra ...... nemám nic proti.
  • spoock
    Alan Wake měl být něco, čím nakonec nebyl, navíc z toho udělali těžkou koridorovku, která vám dávala do hlavy jeden mindfuck zadruhým.
    Hráno na PC, vypadalo to hezky, ale neoslovilo mě to, navíc to bylo přehnaně fádní.
  • spoock
    tak přesně kvůli tomu jsem s tou hrou skončil, bylo to horší, než všechno co jsem kdy doposud hrál, tak násilné vpády do herního zážitku jsem nezažil. Jo, kdybych půl hodiny hrál a půl hodiny koukal na video jako u MGS4, to by mi naopak tolik nevadilo.
  • Jak vidno, tak za tento názor hoříš v pekle.

    Ale moc se ti nedivím. Když si pročteš první zprávy o tom jako to měla být open world hra s dynamickým světem, tak výsledný produkt vskutku působí jako chudý příbuzný.

    Měli prostě švihnout do lepší grafiky Mizzurna Falls a mohlo to být supr.
  • Tak po přečtení toho updatu nechci šťourat ani já, ale přijde mi to celé jako nápad, kterej tak akorát zní cool, ale herně to zážitek asi moc neposune.
  • Some people never learn..
  • Pinkamena
    Xbox exkluzivita? Zas Remedy? To se vám moct nevyplatilo v případě Alana Wake..
  • METAL GEAR SOLID :-)
    prej příspěvek obsahuje příliš mnoho velkých písmen
  • Já si pamatuju že kdysi když jsem hrál nějaké takové hry třeba na ps1, tak pro mě nějaký ten filmeček fungoval jako taková odměna, prostě jsem zdolal nějaký segment nebo pokořil nějaký puzzle/bosse a spustilo se příběhové vydejko, v tu chvíli jsem z toho měl strašnou radost(i když jsem tomu třeba vůbec nerozuměl). Dneska to je trošku jinak no, příběhové video na každém rohu a ztratilo to(pro mě) takovou tu příchuť té odměny.
  • Max Payne 3 měl povedená videa, o tom žádná, ale opravdu tě bavilo, když se při každém otevření dveří či přechodu do jiné místnosti spustila animace? 1 minutu jsi hrál, 1 minutu koukal na video a takhle pořád do kola. Mě osobně to ke konci neuvěřitelně otravovalo. Ale sto lidí, sto chutí ...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit