Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Souhlasím Befko je mnohem hratelnější než arma ty charaktery se pohybují přirozeně narozdíl od army na druhou stranu v armě je suprovej editor velká mapa možnost modování vcelku i realitičnost když vynechám že tam ráže 12,7 neprostřelí nepancéřovanej Hmmw skrz na skrz když je to ten simulátor ..
    Osobně mnohem víc si užiju PR než Armu + Rozčiluje mě v Armě že se NPC postaví a začne rovnou sprintovat do waypointů velmi nepřirozené! základní věc co od simulátoru čekám Myslím že za to může to že hra je stavěná na principu osy X,Y Myslím že dragon rissing v tom byl přirozenější ...Jenže hra která by mě uspokojila ještě nikdo nevyvíjí musim si ještě pár let počkat :) myslím že PR2 by mohl být předchůdce hry na kterou čekám ..Doufám že to neposerou
  • Jack1947
    Vtipne ja ho dokonce i hraval pred lety *15* ne tak ale mohly by tam dat nejakou tu kampan , kdyz uz teda to ma bejt plnohodnotna hra nebo ne.
  • tonnymontana
    Tak to je jasna vec asi jsem to jen trosku spatne napsal. Urcite je rozdil mezi modelem do renderu a modelem do dejme tomu modu. ale myslel jsem to i tak ze existuje mnoho modu do her kde i ty modely jsou dobre a jak rikam mod ma spickovou uroven. Nestezuju si na to ze je tady novinka o project r. jen jsem chtel naznacit ze BF2 nehraju presto o tomto modu ctu skoro vsude a pritom se najde mnoho srovnatelnych, horsich i lepsich.

    sleeplees: jo tak to je urcite dobrej napad ale chtelo by to nejakej specialni clanek ciste o modech kam by uzivatele mohli do komentaru napsat svoje dojmy z hrani ruznych modu, sem se to nehodi je to takovej offtopic. jinak ja bych si ani netroufnul hodnotit konkretni mody jelikoz zaprve nemam cas a za druhe se v tom nejak extra neorientuju. Neco jsem cetl v casopisech v posledni dobe bud level nebo score uz nevim, mam je rad oba stejne. a nektere mody jsou tam popsany jako temer umelecke dilo. proste jednou vetou urcite by bylo fajn kdyby se tu objevil special o modech a zasvetil i nezasvecene a zaroven navrhl diskuzi o kvalitach modu. co vlastne dela uspesny mod uspesnym modem. za me je to urcite hratelnost:)
  • Kampan LOL, vzdyt je to On lineovka, si nikdy nevidel BF2 ?
  • "Project Reality" znamená že strávíte celou válku mytím nádobí v kuchyni na základně *1*
  • Já měl na mysli naprogramovat úplně novou hru od píky s využitím CryEnginu.
  • Oblíkání pro jednu RPG hru? Ale zatím v tom dělám krátce.
  • Pravda někde by se mi i dokumentace trochu hodila.
  • Tak Frostbite sa mimo EA asi ani licencovat neda, tak isto ako ID soft/Bethesda nepusti IDTech5 mimo Bethesdy. Ale nesuhlasim ohladom Unity. Za posledny rok, dva spravilo Unity obrovske skoky dopredu a dohana Cryengine aj UDK. Sice nie v moznostiach vystupneho renderingu ale rozhodne v podporovanych platformach, tak isto aj v ich store kde maju velku kniznicu assetov, pluginov a modelov rovno dostupnych ak clovek nechce vsetko si tvorit sam.
    Je fakt ze Unity si na zaciatok musi clovek zbuchat sam ovela viac, je to fakt len engine s nastrojmi, kdezto pri UDK aj CrySDK clovek rovno dostatne v podstate hotovu demo hru s mapou, ale zasa pokial to fakt nema byt len mod obsahujuci mapu a nejaku grafiku aj tak autor skonci s dorogramovavanim kodu.
  • USER47
    Imho za to hodně může fakt, že stále přidávali spoustu nový techniky, minomety, atd...Pak už skoro nezbejvalo místo pro pěchotu, takže to na těch velkejch mapách působilo dost prázdně a zdlouhavě. Pokud vím, tak se nějak experimentovalo s navýšením limitu hráčů na dvojnásobek, což by problém asi řešilo, ale bylo to dost náročný na železo a stabilita asi taky nic moc.

    Ale nevím, už delší dobu tam to dění nesleduju. Přeju jim štěstí s novou verzí, ale imho by se neměli tak utrhnout ze řetězu, jako se jim to povedlo u BF2 verze. Nejsou nutný stovky modelů obrněnejch transportérů a ultrakomplexní dělostřelectvo, úplně stačí funkční základní mechanismy sloužící celkový hratelnosti.
  • nee. Je uplne jedno aky narod alebo kto pise kod. Od urciteho rozsahu je dokumentacia velmi potrebna, respektive ano da sa zit aj bez nej ale vela casu clovek zabije s pochopenim kludne nejakej blbej metody. Kdezto keby mal dokumentaciu tak si to pozrie a je mu jasne, alebo aspon jasnejsie co to robi. Iste stabna kultura a dodrziavanie urcitych code rules pomaha ale stale to nenahradi kvalitnu dokumentaciu.

    Ostatne to som hovoril aj v suvislosti s clankami a dezinformaciami o Id softe a ako je ich IdTech 5 naprd lebo si ho nikto nelicencuje, pritom Carmack a spol sa jasne vyjadril ze nemaju zaujem licencovat engine 3tim stranam hlavne koli tomu ze nemaju cas a prostriedky na podporu, tj skolenia, dokumentacia, helpdesk, pravidelne vydavanie buildov a podobne.
  • Už jsi v něm naprogramoval něco funkčního?
  • V kodu tohodle engine se programátor může vyznat i bez dokumentace. Jsou to němci, takže píši inteligentní kod.
  • No chtějí komplet přepracovat model chůze, balistiku, chování vozidel atd. a na tyto věci už potřebuješ rozumět kódu v cryenginu a z vlastních zkušeností vím, že lídí, kteří v tomto enginu umí perfektně programovat, je proklatě málo. Dokumentace pro programování SDK je údajně úplně na pytel (nemohu posoudit, nejsem programátor) a kompletní dokumentaci pro kód do teď dostávali pouze týmy s licencí - toto by se SNAD mohlo změnit, až Crytek uvolní dokumentaci pro novou verzi enginu (3.5xx), která bude (doufejme) zahrnovat i podrobnější informace o kódu. Je tu spousta týmů, která čeká na dokumentaci jako na smilování a není to tím, že by jejich programátoři byli lempli.
  • Jack1947
    Kdyz tam nahodej , nejakou tu propracovanou kampan , proc ne. Ja bych si to i zahral, ( nebude to tak tiche, dlouhe lany jak ten Mod.)
  • S CryEnginem je opravdu radost pracovat co se tvoření map týče, ostatní už taková výhra není. Unreal Engine je přístupnější, ale otevřené krajinky v něma vypadají prostě hnusně v porovnání s CE. Borci šli do CE hlavně kvůli tomu, že je to dobrý engine zadarmo i když s nejistým výsledkem. Moc jiných možností neměli - o Frostbite si mohou tak akorát nechat zdát a UNITY zatím působí docela nedopečeně a navíc je tam nutnost přikupovat spoustu věcí, které má třeba Cryengine už v základu... Prostě není to o tom, že by si řekli "ten engine je cool, jdem do něj", ale ber to tak, že lidi, kteří to dělají zadarmo moc nemaj na výběr
  • Tak nejak mi pridu len dva dovody preco prejist na CryEngine. Jednak teraz frci a je "in", co moze pomoct prezentacii ale aj v dostupnosti informacii a potom ma dost prepracovane editacne nastroje, teda hlavne editor. V tomto predsa len stary BF2 je uz fakt old a Arma2 tak isto nejak moc nevynika a pravdepodobne ani Arma3 neponukne nic co by sa mohlo zrovnavat s CryEditorom alebo Unreal Editorom.
  • Ano i nie. Velmi zalezi co bude dany mod menit, respektive vyzadovat zmenit v engine a aky druh hry to bude. V tomto pripade sa jedna FPS co je vlastne aj primarne "nasadenie" CryEnginu. Ak nepotrebuju nejak zurivo menit rendere a fakt skor lowlevel veci, aj ked to je tazko posudit, tak im teoreticky moze stacit aj bezne volne dostupne SDK. Hernu logiku a mechaniku mozu menit aj v nom, a ak potrebuju pre tento mod akurat pridat modely zbrani, spravit mapy a spravit balistiku a veci okolo toho, ale nepotrebuju od zakladu menit fyzikalny engine cryenginu tak by si mohli vystacit aj s free SDK.
  • tak to je samozrejme ze cisto staticky 3d model a este hi poly bez nejakych obmedzeni bude jednoduchsie spravit ako 3d model pre herny engin kde je vecisnou limit na polygony, model musi byt cisty bez deformacii, UV mapa vecsinou unwaprnuta na jednu texturu povedzme 2kx2k, plus k tomu este spraveny rig a aj niekolko animacii, aj ked vecsinou to uz dnes nema na starosti modeler ale prave animator, teda vo velkych teamoch. Druha vec je ale ze dnes technika pokrocila a vela veci zvladaju tooly uz automaticky. Ci uz jednotlive pluginy do 3d modelerov ako Max,Maya aleob pri exporte do herneho enginu.
  • :D :D

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit