Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • PR je fajn, ale nesrovnával bych ho s Arma hrama. Arma 2 s ACE2 a ACRE to je teprv virtuální pojetí války, nabízí toho o hodně víc jak PR.

    Jinak dovolim si vás opravit, PR pro Arma 2 nevyšlo ve verzi 1.0 ale skončilo ve verzi 0.16.
    • Zajímavej názor, vysvětli ho. Podle mě PR pro BF2 a ARMY hrajou na stejnym hřišti. Takovou plynulost soubojů a CQB jakou má PR (BF) nikdy ARMA nenabídne.
      • Souhlasím Befko je mnohem hratelnější než arma ty charaktery se pohybují přirozeně narozdíl od army na druhou stranu v armě je suprovej editor velká mapa možnost modování vcelku i realitičnost když vynechám že tam ráže 12,7 neprostřelí nepancéřovanej Hmmw skrz na skrz když je to ten simulátor ..
        Osobně mnohem víc si užiju PR než Armu + Rozčiluje mě v Armě že se NPC postaví a začne rovnou sprintovat do waypointů velmi nepřirozené! základní věc co od simulátoru čekám Myslím že za to může to že hra je stavěná na principu osy X,Y Myslím že dragon rissing v tom byl přirozenější ...Jenže hra která by mě uspokojila ještě nikdo nevyvíjí musim si ještě pár let počkat :) myslím že PR2 by mohl být předchůdce hry na kterou čekám ..Doufám že to neposerou
  • Fandím jim, znám pár lidí z týmu, ale taky vím, že CryEngine není žádná výhra a vůbec bych se nedivil, kdyby přešli na nový UDK (až bude k dispozici). Problém je čistě v Cryteku, kterému se jaksi nechce rozdávat indie licence někomu, kdo nemá reputaci v tvorbě AAA her - na jednu stranu chápu, CryEngine je velmi populární a vznikají tak stovky naprosto otřesných módu od nesoudných lidí, kteří vytvoří jeden model a už žebrají o licenci - mezi těmito individui se pak ty kvalitní módy jaksi ztratí PR jsou jedni z těch nešťastníků, kteří licenci pořád nemají... A nemít licenci = nemít přístup k dokumentům CE ohledně programování = hra prakticky nemůže vzniknout, pokud nemáte v týmu někoho kdo už dělal s licení, jediné co jde, je tvořit 3d objekty, mapy a zvuky. Jediná naděje je v údajném dokumentovém balíku, který Crytek slibuje "někdy" vydat, nikdo ale neví, jak moc bude nápomocný a kdy vůbec výjde.
    • Ano i nie. Velmi zalezi co bude dany mod menit, respektive vyzadovat zmenit v engine a aky druh hry to bude. V tomto pripade sa jedna FPS co je vlastne aj primarne "nasadenie" CryEnginu. Ak nepotrebuju nejak zurivo menit rendere a fakt skor lowlevel veci, aj ked to je tazko posudit, tak im teoreticky moze stacit aj bezne volne dostupne SDK. Hernu logiku a mechaniku mozu menit aj v nom, a ak potrebuju pre tento mod akurat pridat modely zbrani, spravit mapy a spravit balistiku a veci okolo toho, ale nepotrebuju od zakladu menit fyzikalny engine cryenginu tak by si mohli vystacit aj s free SDK.
      • No chtějí komplet přepracovat model chůze, balistiku, chování vozidel atd. a na tyto věci už potřebuješ rozumět kódu v cryenginu a z vlastních zkušeností vím, že lídí, kteří v tomto enginu umí perfektně programovat, je proklatě málo. Dokumentace pro programování SDK je údajně úplně na pytel (nemohu posoudit, nejsem programátor) a kompletní dokumentaci pro kód do teď dostávali pouze týmy s licencí - toto by se SNAD mohlo změnit, až Crytek uvolní dokumentaci pro novou verzi enginu (3.5xx), která bude (doufejme) zahrnovat i podrobnější informace o kódu. Je tu spousta týmů, která čeká na dokumentaci jako na smilování a není to tím, že by jejich programátoři byli lempli.
        • V kodu tohodle engine se programátor může vyznat i bez dokumentace. Jsou to němci, takže píši inteligentní kod.
          • nee. Je uplne jedno aky narod alebo kto pise kod. Od urciteho rozsahu je dokumentacia velmi potrebna, respektive ano da sa zit aj bez nej ale vela casu clovek zabije s pochopenim kludne nejakej blbej metody. Kdezto keby mal dokumentaciu tak si to pozrie a je mu jasne, alebo aspon jasnejsie co to robi. Iste stabna kultura a dodrziavanie urcitych code rules pomaha ale stale to nenahradi kvalitnu dokumentaciu.

            Ostatne to som hovoril aj v suvislosti s clankami a dezinformaciami o Id softe a ako je ich IdTech 5 naprd lebo si ho nikto nelicencuje, pritom Carmack a spol sa jasne vyjadril ze nemaju zaujem licencovat engine 3tim stranam hlavne koli tomu ze nemaju cas a prostriedky na podporu, tj skolenia, dokumentacia, helpdesk, pravidelne vydavanie buildov a podobne.
            • Pravda někde by se mi i dokumentace trochu hodila.
          • Už jsi v něm naprogramoval něco funkčního?
            • Já měl na mysli naprogramovat úplně novou hru od píky s využitím CryEnginu.
            • Oblíkání pro jednu RPG hru? Ale zatím v tom dělám krátce.
    • Pokud chces vydat free hru na CE3 tak zadnou licenci nepotrebujes , protoze to pokryva free licence . A dokumentace k CE je zdarma k dispozici na webu Cryteku .
      • Dokumentace na webu Cryteku není dostatečná pro programátory, pokud dostaneš indie licenci nebo koupíš engine za milion babek tak k ní máš úplně jinou dokumentaci.
  • A to je správná volba.Lepší rozhodnutí udělat nemohli, CE3 is BEST !!!
    • nebylo tam nějaké otravné omezení velikosti mapy?
      • Spíš než omezení velikosti map bych se bál kolik hráčů utáhne Cryengine v multiplayeru, zatím se v tomto směru moc neosvědčil... Je tu vůbec nějaká hra, která zvládla víc než 32 hráčů bez problému?
      • Doporucena velikost je 4x4KM, vetsinou jede v pohode kolem 8x8KM pak zacnou problemy s nestabilitou a pokud jdes dal tak s precisnosti a silenym mnozstvim drawcalls (teren se narezava na mensi ctverce kvuli limitu poctu vetexu ktery engine muze spracovat na jeden mesh), muzes pak carovat s tim ze proste polygon na terenu bude vetsi ale teren bude hrubejsi.

        Nejaky Korejsky MMO vyuzivajici CE3 si doprogramovaly nejaky script ktery jako loaduje a unloaduje mapy a hrac jakoby skace mezi levelama ale nevim jestli tenhle system by byl vhodny pro neco jako project reality.. spis asi ne a ted je otazka jestli je to mozny tohle provedst pokud nemate plnou liceny ce3.0 ktera stoji haldi prachu.
      • ne. Zalezi, jakou si zvolis tesalaci terenu.
  • A dalších 10 let vývoje začíná. Největší sláva PR byla před 3 lety (0.95,0.957,0.98) Kvalitní hráči odešli a ted je PR jen stínem toho, čím býval kdysy. A co se ARMA modů týče, prý tam není nic moc síťový kod a víc možností stejně nabízí takový A.C.E2
    • USER47
      Imho za to hodně může fakt, že stále přidávali spoustu nový techniky, minomety, atd...Pak už skoro nezbejvalo místo pro pěchotu, takže to na těch velkejch mapách působilo dost prázdně a zdlouhavě. Pokud vím, tak se nějak experimentovalo s navýšením limitu hráčů na dvojnásobek, což by problém asi řešilo, ale bylo to dost náročný na železo a stabilita asi taky nic moc.

      Ale nevím, už delší dobu tam to dění nesleduju. Přeju jim štěstí s novou verzí, ale imho by se neměli tak utrhnout ze řetězu, jako se jim to povedlo u BF2 verze. Nejsou nutný stovky modelů obrněnejch transportérů a ultrakomplexní dělostřelectvo, úplně stačí funkční základní mechanismy sloužící celkový hratelnosti.
  • super :D: D project reality jim trval 8 let doufam že tohle stihnou aspon za 7,5 :D: D
    • za 8 let budou mit 4x jadrove procesory aj klavesnice
  • Jack1947
    Kdyz tam nahodej , nejakou tu propracovanou kampan , proc ne. Ja bych si to i zahral, ( nebude to tak tiche, dlouhe lany jak ten Mod.)
    • Kampan LOL, vzdyt je to On lineovka, si nikdy nevidel BF2 ?
      • Jack1947
        Vtipne ja ho dokonce i hraval pred lety *15* ne tak ale mohly by tam dat nejakou tu kampan , kdyz uz teda to ma bejt plnohodnotna hra nebo ne.
  • "Project Reality" znamená že strávíte celou válku mytím nádobí v kuchyni na základně *1*
  • Tak nejak mi pridu len dva dovody preco prejist na CryEngine. Jednak teraz frci a je "in", co moze pomoct prezentacii ale aj v dostupnosti informacii a potom ma dost prepracovane editacne nastroje, teda hlavne editor. V tomto predsa len stary BF2 je uz fakt old a Arma2 tak isto nejak moc nevynika a pravdepodobne ani Arma3 neponukne nic co by sa mohlo zrovnavat s CryEditorom alebo Unreal Editorom.
    • S CryEnginem je opravdu radost pracovat co se tvoření map týče, ostatní už taková výhra není. Unreal Engine je přístupnější, ale otevřené krajinky v něma vypadají prostě hnusně v porovnání s CE. Borci šli do CE hlavně kvůli tomu, že je to dobrý engine zadarmo i když s nejistým výsledkem. Moc jiných možností neměli - o Frostbite si mohou tak akorát nechat zdát a UNITY zatím působí docela nedopečeně a navíc je tam nutnost přikupovat spoustu věcí, které má třeba Cryengine už v základu... Prostě není to o tom, že by si řekli "ten engine je cool, jdem do něj", ale ber to tak, že lidi, kteří to dělají zadarmo moc nemaj na výběr
      • Tak Frostbite sa mimo EA asi ani licencovat neda, tak isto ako ID soft/Bethesda nepusti IDTech5 mimo Bethesdy. Ale nesuhlasim ohladom Unity. Za posledny rok, dva spravilo Unity obrovske skoky dopredu a dohana Cryengine aj UDK. Sice nie v moznostiach vystupneho renderingu ale rozhodne v podporovanych platformach, tak isto aj v ich store kde maju velku kniznicu assetov, pluginov a modelov rovno dostupnych ak clovek nechce vsetko si tvorit sam.
        Je fakt ze Unity si na zaciatok musi clovek zbuchat sam ovela viac, je to fakt len engine s nastrojmi, kdezto pri UDK aj CrySDK clovek rovno dostatne v podstate hotovu demo hru s mapou, ale zasa pokial to fakt nema byt len mod obsahujuci mapu a nejaku grafiku aj tak autor skonci s dorogramovavanim kodu.
  • Vypada to jako z BF2. Hratelne to muze byt skvele, ale v traileru jsem zadno pozlatka aka CryEngine3 nevidel :-o
    • Walldstein
      Není to náááááhodou tím, že CE bude použito až u standalone verze???
    • Jestli to nebude tím, že to je trailer na původní Project Reality pro BF2 *7*
  • http://youtu.be/ReHqHwQofuE
    • nevěřil bych, že je schopnej dojít tak daleko, i když na obtížnost "pro debili"

      Konanova videa vždycky pobaví.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit