Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Nevrati. A je velka pravdepodobnost, ze s e v dohledne dobe QD stane studiem Sony.
  • trolo
    V HR riesis hadanky, dialogy, postupujes pribehom etc etc....
    do kategorie "průkopníci žánru interaktivních filmů" mzoes zaradit call of duty

    ...
    pc master race.
  • GlaDOS
    Nejspíš jsem hrál jiný Fahrenheit. Já bych zase řekl, že poslední čtvrtina byla ujetá a první tři čtvrtiny skvělé. Ale každý má jiný názor. Heavy Rain jsem nehrál, takže nemůžu hodnotit.
  • Jazz
    Jestli to zas bude only PS3, tak ať mi políběj prd€l. *13*
  • GuruSerpent
    Jako průkopníci mi nepřijdou - adventury tu byly už dlouho. Tyhle hry spíš právě posunuly žánr adventur někam jinam. Každopádně jde o pecky - Heavy Rain už dlouho závidím PS3 hráčům...
  • Mám dohraný obě hry, Heavy Rain i Fahrenheit, ale ani o jedný bych neřekl, že je skvělá. Jsou něco jinýho a netradičního na poli adventur a první čtvrtina Fahrenheitu byla opravdu dobrá a nejen tou netradičností, ale od konce první čtvrtiny šla kvalita strmě dolů a u adventur je příběh to nejdůležitější. Konec hry se nehodí ani na hnůj, začátek bych hodnotil klidně 9/10, ale konci bych dal s klidným svedomím 0. Heavy Rain už si drželo kvalitu víceméně celou hru, ikdyž hodně slabších momentů se tam našlo, hodně nedomyšlených věcí a to i v příběhu a to je hodně velká chyba a taky mě srali ty futuristický brejle, hodně to zkazilo pocit realismu
  • GlaDOS
    Fahrenheit byla skvělá adventura. Konec sice více než skřípal ale jinak je to jedna z těch adventur, na kterou se nezapomíná. Doufám, že QD vrátí zase na pc. Alespoň s konverzí.
  • Pethulla
    Tak Nomad Soul nebylo špatné, divné (zvláštní) ano, ale špatné opravdu ne. Ono to je adventura, ve které se teda dost využívala reinkarnace, střižená s bojovkou (ta mě tehdy docela bavila) a střílečkou ( ty levely byly pro změnu spíš za trest ).
    No a Heavy Rain konzolistům fakt závidím.
  • me se libilo jak se plne vyuzival ovladac sixaxis v heavy rain,treba pohyb v menu cukanim misto sipek,paradni a cela hra na tom je postavena.dnes to vyuziva petina her,po dlouhy dobe jsem narazil opet na pohybovou funkci a to u twisted metal kde jde skubnutim gamepadu vpred aktivovat turbo.k oznameni,ja bych bral hru ve stylu heavy rain z budoucnosti,nejlip licence na blade runner :-)
  • To je celkem divné, že ti to nešlo. Já jsem hrál verzi, která vyšla v časopisu score a byly tam k instalaci i české titulky, takže jsem si to užil přímo perfektně a žádné problémy jsem při hraní neměl (ani jednou mi to nespadlo).Jinak Nomad soul jsem nikdy nehrál (příjde mi to moc zastaralé).Heavy Rain jsem dohrál, akorát jsem měl problémy s Angličtinou (ono hrát Fahrenheit v češtině a potom tohle kompletně anglicky bylo celkem těžké, ale i tak je Heavy Rain suprová hra.Navíc je spousta lidí, kteří umí anglicky dobře a tak jim to problémy nedělá).
  • PreidaQ
    Tak v tom případě je to v pořádku, protože já jsem Heavy Rain nehrál.
  • Já bych vám to řekl co to je.. ale svědí mě prcka zrovna. :-)
  • PreidaQ
    http://www.gameinformer.com/b/news/archive/2009/12/04/david-cage-interview.aspx

    David Cage:
    Adventure games are a very clearly defined genre based on established mechanics: exploration, inventory management, puzzles and dialogue choices. There is generally a focus on story and characters with a very slow pacing and cut scenes to make the narrative move forward, generally in a quite linear way.

    Based on this definition, Heavy Rain is NOT an adventure game. There is no inventory in the game, no object to combine or examine, no puzzle, the game does not rely on everlasting dialogues. The story is told through players' actions and not through cutscenes, and players' actions have significant consequences on the narrative. Last but not least, Heavy Rain offers a diversity of situations and gameplay, as well as some spectacular action sequences.

    So to make a long answer short, I don’t think Heavy Rain belongs to the adventure genre, although it is about story and characters. I don’t know to what genre the game belongs. I don’t think it is that important though to put it in a specific box with a label on it. At the end of the day, if people enjoyed it, they rarely wondered if it was because it was an action/adventure or an RPG.
  • Izmæl
    Heavy Rain je úžasná hra a to ji nemám ani dohranou, jsem teprve někde za začátkem bych řekl, a video s Karou je boží, tedy neskutečně roztomilý. Jo, je. Takže další projekt od QD přijímám s otevřenou náručí, ať už to bude cokoliv.
  • Malleth
    Záleží jak si to "odpanění" představuješ. Pokud chceš takový pohodovější, doporučuju Little Big Planet nebo Journey, ale pokud to chceš na tvrdo tak Demons Souls.
  • Malleth
    Kdo tohle o HR napíše, tak ho buď vůbec nehrál nebo nepchopil.Interaktivní film je podle mě urážka a jediný co se tak dá podle mě nazvat jsou "hry" jako rebel assasult Dragons lair a podobný, kde fakt člověk většinou kouká jen na nějaký videa.
    Heavy rain je především hra a svojí náplní je mnohem hlubší a rozmanitější než valná většina her kde dokola opakuješ pět úkonů.
  • Pethulla
    Tak Fahrenheit mě spíš pěkně naštval. Příběh fajn, mechanismy fajn, ale pak přišel druhý flashback a vždycky mi to spadlo. A to jsem zkoušel na třech konfiguracích, furt to samé. To je jako bych se zažral do knížky a posledních 50 stránek mi někdo vytrhl.
    Jinak pokračování Nomad Soul si myslím by bylo zbytečné, příběh byl uzavřený a stejně si na to dneska už skoro nikdo nevzpomíná ( pokud se pamatuju, tak se i tehdy o tom říkalo, že to byla divná hra s Bowiem ).
  • Phillios191
    protože to je adventura
  • Phillios191
    Vzhledem k tomu že QD, mají intenzivní vztah se Sony, tak rozhodně to na PS3 bude
  • mě je jedno jestli to bude exkluzivita, hlavně ať to je na PS3 o čemž nepochybuji

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit