Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Většina těch komentářů souviselo ale i stím že je to koridor, nudný, nascriptovaný a nijak zajímavý. Pustit do světa 2 minuty té zatím nejhorší části ve hře s 5FPS je ta největší blbost co mohli udělat.
    K článku na zingu se radši nebudu vyjadřovat...
    • A cos cekal? Propracovany levely? Vic jak jeden button? AI? Inovaci? V roce 2014? V konzolovy hre?
      • PravyMonty
        Jako klasický čecháček(všechno ví, všechno zná, od všeho má klíče) jsi prokázal svou neznalost jak českého pravopisu, tak i herního průmyslu. Poněvadž pokud bys nebyl neznalý herního průmyslu, tak bys nenapsal že konzolové hry jsou koridorové , nudné, nascriptované a nijak zajímavé, přece se stačí podívat na všechna JRPG(a ostatní neklasické hry) vycházející na PS3 a zjístíš, že hry na konzole nejsou jenom takové, jak jsi je popsal.
        • Myslis ze me tvuj nazor na muj pravopis a PS3 opravdu zajima? Zkus hadat. *3*
        • God-of-War
          Dacanskej no name troll.. co čekáš?.)
          • Troll je clovek co si koupil ps4 nebo xbone, akorat vytrollil sam sebe.
      • God-of-War
        Na kompu máš něco jinýho? Do toho, pobav mě. *15*
        • napr Day Z ? obrovska mapa, uplna volnost, more moznosti, velmi transparentny vyvoj.
          AAA tunely by si mali brat priklad
          • Na konzoli mas take open world strilecky, RDR, Far Cry 3, Borderlands, Dust, pripravuje se Division. Jaky ma Day Z pribeh? Day Z mela povest extremne zbugovane hry, kde se muzes zabit zakopnutim o prah dveri, jeste to plati? Myslim ze je tu prostor pro ruzne typy her, i koridorova hra muze mit dobrou hratelnost. Spatne jsou hry se spatnou hratelnosti a ty mohou byt koridorove i OW.
            • ucho
              každý si nemůže dovolit vyvíjet hru 10 let a vlastně její vývoj nikdy nedokončit. ano, při troše štěstí to může být rejžárna, ale je to naprosto odlišný typ produkce na jehož konci je něco, co hraje většinou jiná sorta lidí. všechny tím rozhodně neuspokojíš...
            • narazal som hlavne na ten transparentny vyvoj. fakt ze sa ta vyvojari pytaju co si myslis o tom a tom, a co by si chcel od hry a co sa ti naopak nepaci, testovane features daju do obehu, zozhromazdia feedback a adresuju chvalu aj kritiku. takyto pristup by prospel mnohym hram a aj celemu hernemu priemyslu ako takemu. miesto bezneho...prieskumy hovoria a producenti tlacia.
          • God-of-War
            A co jako? Když chtějí udělat tunel, tak udělají tunel, né?? On někdo tvrdil, že Order bude open world??? Opravdu nevim, kdo je tu dacan, když si má tunel hra brát příklad z open hry. *3*
            • Rofl ty jsi ubohy konzolista. Nejdriv se na neco zeptas a az zacne tyct do bot tak otacis diskuzi uplne nekam jinam... Je mi lito, tady jsi prohral. *5*
            • A co jako? Nic, len som ti odpovedal na tvoju retardovanu otazku ('Na kompu máš něco jinýho?') Este pridaj viac otaznikov ty dilinko ,) cuzz
        • Pár hardcore fps sa nájde *3*
          • God-of-War
            Možná tak před deseti lety:)
      • Paulcz
        to je dobře, že to očekával :)
  • Ale Vy kdyz rikate, ze Vam nevadi hate pod vasima clankama, tak mluvite pravdu, ze jo?
  • Ty vole ten Polaček se pres to nemuze prenest *15* tak jo no Polaček rad hraje hry kde netreba ani myslet, ale naštesti existuji i hrači kteri radi hraji kvalitni hry a ti vyjadrili svuj nazor na tuhle hovadinu
  • Mnoho povyku pro nic. Pokud si nekdo mysli, ze nespokojenost prameni ze spatne technicke kvality prezentace, pak to ma velmi jednoduche reseni. Poskytnout kvalitni zaznam z hrani a problem je vyresen.

    Imho to ale nic nevyresi, protoze problem neni forma, ale obsah. Vsechno násvedcuje tomu, ze se bude jednat o extremne tupy koridor, kterych je mnoho hracu jednoduse prejedeno. A protoze byla snaha hru vydavat za neco lepsiho, mluvílo se dokonce o revoluci, je mnoho natesenych hracu zklamano a sve zklamani davaji najevo. Z toho plyne pouceni, neslibuj co nemuzes splnit, nesplnenym slibem zarmoutis. Μeli hru od zacatku prezentovat jako filmovou konzumni zalezitost pro masy s casual hratelnosti a dnes by se nikdo nad takovym obsahem nepozastavil.

    Tim chci rict, ze se muzeme pozastavit nad formou, kterou hraci vyjadruji sve zklamani, ale nikoliv nad obsahem, ten je opravneny a vyvojari si za to mohou sami. Budiz to pro ostatni pouceni, aby svou hru neprehypovali a nevydavali ji za neco, co neni.
    • jojo to vystrizliveni boli, sposta lidi si dlouho pod pojmem nextgen predstavovalo lepsi grafiku atd. a vono to je jenom propojeni konzole s FB a podobne *1* proste nikdo necekal ze nove konzole budou jen socgen
    • ucho
      O revoluci má jít v té hře, industriální revoluci, to je zasazení děje. Nechápu, proč to hráči přenáší do herní revoluce, to si autoři maximálně hráli se slovíčky (Jste připravení na revoluci?), aby to znělo dvojsmyslně, ale revoluci od toho očekávají hlavně hráči, nevím proč... Osobně jsem nezaznamenal od autorů žádný hype, no vlastně jsem celkově zatím nezaznamenal velkou propagaci té hry.
    • faitheater
      100% suhlas s dorazom na "byla snaha hru vydavat za neco lepsiho, mluvílo se dokonce o revoluci".
      A este sa ludia cuduju, ze reakcie na tuto hru su take, ake su.
  • Ty Xboti jsou sfine. Pomluvit nejmucinkovatejsi hru na nadstroj co meni mozne na nemozne a zase naopak muzou fakt jen ignoranti, kteti neoceni, kdyz nekdo zamerne snizi hru z 60fps ba 30 a cilene prida prouzky, aby to vypadalo jeste vic revolucne. Proste nejvetsi nasleh pro ty nejtutovejsi haaardkor hrace.
  • polando zase troluje ?

    strasne jim vadi jak maj troky v diskuzich ale ze vydavaj trolske clanky to je v pohode ?
  • MickeyMutant
    "Jedině racionální odezva hráčů může přinést vstřícné reakce..."

    Muahahahaha. Petr Poláček - 20 let zkušeností s videoherním bahniskem, a přesto stále s ideály.
  • To je zase aféra ... *7*
  • Musím si povzdechnout. Za pár dní má vyjít Watch dogs a já se těšil, jak se po jeho recenzi konečně uvolní atmosféra a pročistí vzduch na fóru a kromě nějakého toho DLC, tak po Watch dogs do měsíce už neštěkne ani pes. Bohužel takhle to prostě nefunguje. Sotva skončil jeden diskuzní lynč, už začíná další. Jenže tentokrát si za to kluci, můžou tak trochu sami. 1886 sice vypadá moc hezky, ale (a doufám že se pletu) zatím se jeví jako tuctový koridor se střílením kachen. Vždyť jste sami viděli, jak hlavní postava nuceně vleče vojína X, zatímco na vhodný spot si vesele nabíhají terče, co mají horší mušku než vojáci Impéria.
    A mimochodem my hráči víme, co chceme. Chceme ve hrách svobodu. Volný pohyb, svévolné objevování světa, hledat výzvy a nacházet pocit zadostiučinění po jejich pokoření. Ale především chceme ve hrách řádit a vyblbnout se.
    Pokud vám není třináct. To si vystačíte s kopií čehokoliv od Michael Bay.
    • Psychotic
      Obávám se, že Drasťa má pravdu. Nedávno o tom byla i epizoda Game Theory.
      https://www.youtube.com/watch?v=Cxhs-GLE29Q
    • Cisla z prodeju CoD bohuzel mluvi trochu jinak...
      • Proto psal my hraci, ne my konzumenti konzoloveho odpadu.
        • Ted jsi docela pobavil :D
  • Video sem viděl, vypadalo to dobře jen škoda že pod pojmem NEXTGEN všichni vidí akorát grafiku..Chtělo by to NEXTGEN AI a celkový gameplay jinak bylo to tím přenosem nebo se mě zdál bejt framerate otřesnej ?

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit