Přejít na výpis diskuzí
Tvůrci z Thiefa vyseknou systém zkušeností, jak si hráči přáli
17.10.2013 | Aleš Smutný
40 příspěvků
-
eh dal sem to asi ke spatnymu clanku... mluvim o "The Dark Mod"
-
tak jsem to zkusil a vypada to hezky a velmi autentivky ale mam par vyhrad:
- nejde mi nahrat ulozena hra. to je trosku opruz, protoze musim vzdycky zacinat znovu
zbytek sou celkem kokotiny:
- casty cukani (nekde se neco loaduje, nebo zamyka)..
- darilo se mi vylezt na domy az tak nahoru, ze sem videl "prazdnotu" :) jeste do ni zkusim skocit
- AI si nedokazalo otevrit dvere, protoze za nima byl nejakej predmet a pri kazdym otevreni se zase zabouchly :) -
Jako poslední Hitman Absolution... Bezva hra, ale hitman to není.
-
za zabitie by mal nasledovať mission failed ako v prvých dvoch thiefoch na najvyššej obtiažnosti. Thiefer xp nepotrebuje, jemu stačia záverečné štatistiky s tým, že všetko splnil na 100 %, odhalil všetky secrety, ukradol všetko čo sa dalo, žiadne omráčenia, žiadne zabíjanie.
-
No pokud skutečně dostojí tomu důvodu, proč XP zrušili - tedy aby tě to vedlo k tomu opravdu bez povšimnutí krást a ne se dostávat do potyček se strážema - tak to bude fajn.
Ale přes to si dokážu představit nějaký systém (ať už XP nebo jiný způsob "odměn") v tom smyslu, že za zabíjení by jsi samozřejmě nedostal XP žádné, naopak kopu by jsi jich dostal za to, že si tě nikdo nevšimne a nejvíc za to, že nikoho ani neomráčíš. Zkrátka by se to dostalo až do takové roviny, že zabít nepřítele by pro hráče bylo hodně nevýhodné.
No uvidíme co z toho vyleze. Hra střihu starého Thiefa to nebude, to je jasné. Ale pořád z toho může vyjít skvělý stealth, který bude poctou původní sérii. Byl bych rád, kdyby to tak dopadlo. -
Dishonored je Dishonored a Thief je Thief, to je každému jasný. Jako Dsihonored myslím jen ten koncept té hry, tu svobodu, ne kopii té hry. Novej Thief mi podle traileru připadal spíš jako Call of Garret. Starej Thief se nevrátí, to je naivní si myslet, protože dneska je jiná doba.
Jsem pesimista, Thiefsonored je ten nejlepší možný kompromis, jaký můžeme dostat, říkám, vzhledem k dnešní době. Povíme si, až to vyjde. -
Ano, je to uricty sposob riesenia, ale uz len fakt, ze XP by sa davali aj za zabijanie si uplne protirieci s ideou originalneho Thiefa. Nehovoriac o tom, ze do takejto hry to vobec nepatri.
Preto je podla mna rozhodne lepsie, ze system XP zrusia uplne. Uz tak je tam na moj vkus az prilis vela zmien, ktore nevestia nic dobreho.
Dufam, ze sa mylim a nakoniec si tu hru uzjieme, ale zatial zostavam pre istotu skepticky. -
ukradnu vsechno ve hre a pak jeste hru samotnou! mwuahahaha!
-
jde i o to, že Garrett má mnohem zajímavější osobu, než Corvo, který je víceméně bez charakteru. Copak by z Garretta chtěl někdo, ač by to bylo na hráčově rozhodnutí, vraha? Snad né, mám rád jeho smysl pro zlodějskou čest (přece je zloděj, ne vrah)
-
Něco jako nový Tomb Raider. Taky slušná hra, ale TR to není.
-
Kluci se nesnaží nic sdělit, kluci hatujou "akční" vzevření nového Thiefa. A vlastně se nedivím, jako fanoušek původních Thiefů bych byl taky rád za dalšího Thiefa jako hardcore stealth hru. Ale už podle trailerů je jasné, že spíš než Thief to bude mít blíž k mixu Dishonored a Assassin creed. A tohle vlákno začalo spíš návazností na Shifter mod do Deus Exu. A ten právě elegantně pracoval s tím, že "Thief" styl odměňoval více než akční.
Vím, že Thief nikdy nebyl o možnostech řešení situace jako Deus Ex, ale tvrdě lpěl na stealth stylu. Ale vážně někdo čeká, že z nového Thiefa vyleze stealth starého střihu (byť by si to hodně fanoušků, včetně mě, přálo)? Pokud tam mají být kompromisy, tak radši něco, co zvládl právě Shifter (tzn. hraj si to jak chceš, ale za pravověrný stealth budeš odměnen zdaleka nejvíc) než akční skákačku ve stylu AC.
Buď jak buď, ve mě stejně stále trvá trocha naděje, že z toho vyleze skvělá hra, která bude ctít své předchůdce. Když to po víc než 10 letech zvládl Deus Ex, tak Thief může taky. Uvidíme.... -
x_ander: asi nechápeš, co se ti kluci snaží sdělit. Thief nebyl o možnosti volby herního stylu (optional stealth). Byl o nutnosti hrát stealth stylem s možností se horko těžko dostat ze svízelných situací. To jsou dva zásadně rozdílné designové přístupy.
-
Souhlasím. Ale jestli to dobře čtu, tak ona tam ta zkušenost zůstane - akorát bude jen za lup, ne za zabíjení atd., a bude se jmenovat "zlato". A skilly se budou kupovat za zlato místo za zkušenost, což je totéž, čili jen předělají pár číslíček, aby jim to vycházelo na nákup skillů.
-
Věřím, že vzhledem k dnešní době by to byla dobrá hra.
V Dishonored mi nikdo nediktoval, jakou cestou dosáhnu cíle, nebo na jakou plošinku můžu vyskočit a jinde mi to hra nedovolí. Tímto myslím "jako Dishonored". -
popravde už trojka ho trochu pokašlala.
-
Tak ještě jednou, co nejjednodušeji. Ten mod byl o tom, žes jsi dostával nejvíc expů za to, že jsi nikoho neomráčil/nezabil, ale jen tiše jsi se proplížil, tzn. že jsi dostával expy za to, že hraješ v thief stylu. Žádný assassin.
-
Napadlo, viz. můj příspěvek.
-
Tímhle to už nezachrání. Asi to nakonec bude slušná hra, ale určitě ne Thief.
-
presne, hra sa nevola assassin, ale thief, celkom rozdiel
-
Wauv, a dát hráči, co by nikoho nezabíjel, ještě více XPů to asi nikoho nenapadlo, co?