Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Já to "dokonalé" DRM AC2 prolomil za dvě hodiny a to mi je 12 let a hra byla venku jenom 2 týdny. Omezovaní nemá smysl protože za týden je to prolomeno a tadá, všechny peníze na to věnované jsou spláchnuté do záchoda (skoro). Taková World of Goo bez ochrany měla prý menší podíl stahovanosti než méně dobře hodnocená Frontlines s ochranou. Takže je třeba si PCčkáře hýčkat. Už tak jich dost odchází na konzole.
  • Rorschah
    hackeři jsou v tomhle směru VŽDY o krok napřed. a nebude tomu nikdy jinak. nepsaný zákon, stejně jako čekat od 1000 lidí stejný názor..
  • nejhorsi je, ze timhle davaji piratum zase dalsi padny argument pro jejich jednani, takze sice vyhraji bitvu, ale valku prohravaji
  • To maji pravdu. Ochrana je tak uspesna az odrazuje zakazniky, tim myslim i sebe
    • Rorschah
      kdysi jsem našel tohle, myslím že je to až vtipně výstižné:)
      http://cdn.thenextweb.com/shareables/files/2010/02/piratedvd.jpg
    • DRM = Dementni Rejpani Magoru
      • Cajk
        Demence Retardovaných Manažerů :)
  • Kez by konecne udelali neprolomitelnou ochranu .... pak by konecne krachli a byl by pokoj.
  • Ochrana proti pirátům= Zákazník který si hru koupí trpí a nemůže často modovat hru. Je omezován

    Piratská verze= Netrpí žadnými kravinami dá se modovat a často to funguje líp. Žádné omezení


    Epic fail? Piratí vždycky hru rozchodí takhle to bude jen trvat o trošku dýl...no dobře GTA IV trvalo jen 3 dny. Já nesnáším DRM...hele já mám 2 počitače a někdy jsem nucen nějákou hru vymazat pro místo. A taky rád hraji hry znova takže mi tohle nevyhovuje.

    Já nevím jak vy mě ochrana nedonutí ke koupi na opak na hru radši nechci ani pomyslet. A jdu se kouknout na jinou hru.
    No co názor je názor.
  • Maji pravdu. Me uspesne odrazuji od koupe jejich her uz peknou radku mesicu...
  • Chapu argumenty tech,kteri tvrdi,ze dneska ma internet snad uplne kazdy.
    Ale podle me tady jde o princip,kdy neplatici hrac si mozna 2-3 tejdny pocka,ale pak ho nic neotravuje na rozdil od platiciho zakaznika.A pokud jim jde opravdu o ty prvni tydny ci mesice,tak fajn,proc ne,ale proc to potom neodstrani ,kdyz uz to svuj ucel stejne davno neplni?
    Osobne nechapu,proc bych u SP hry mel byt zavisly na netu.Pak se stane,ze mi internet z nejakeho duvodu nepujde a ja si nemuzu zahrat.
    Jak tady nekdo psal,kdyby se radsi snazili presvedcid lidi ke koupi nejakou pridanou hodnotou,at uz pridavky zdarma(napr TF2 od valve) ,bonusove veci apod.
    Me se tenhle pristup k hracum nelibi a nehodlam to podporovat,protoze ted je to DRM a priste os*rou zakazniky zase nekde jinde.
  • No já to vyřešil tak, že od Ubisoftu už nic nekupuju. Jako abych i na singleplayer musel být online, tak ať s tím jdou někam. Vypadne na hoďku net a člověk musí buď čekat, nebo vypnout hru s tím, že bude muset pokračovat od posledního autosavu. Nebo si hru hodim na našlapaný notes a pojedu do míst, kde není net. Smůla. Normální omezování zákazníka, který za ten produkt dal prachy. From Dust ani nepotřebuje ochranu. PC verze je posunutá, takže Xboxáři jim teď generují zisk. Za dva týdny a něco jim bude celkem fuk, když si 1/3 stáhne cracklou verzi. Stejně to není AAA hra. Jenže co se dá dělat, Ubisoftu to vyhovuje a ty nespokojené hlasy klidně překousnou.
  • Hráč stáhne hru = v klidu si ji může zahrát. Hráč koupí hru = je omezován a musí dodržovat tvrdá pravidla. Kterou cestu si asi hráč vybere?

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit