Přejít na výpis diskuzí
Ubisoft má jasno a říká: „Naše DRM je úspěšná“
29.7.2011 | Aleš Smutný
90 příspěvků
-
to risha03 - kecáš kraviny. net dneska nemá každý. ty máš holt jako jeden z mnoha štěstí, že ti ho rodiče zaplatili. každej tolik štěstí nemá. problém je v omezování zákazníka. proto jejich hry nekupuji a hotovo. ale taky ani nehraji. her je totiž jako sraček a není problém vybrat jinou, bez drm.
-
Já to "dokonalé" DRM AC2 prolomil za dvě hodiny a to mi je 12 let a hra byla venku jenom 2 týdny. Omezovaní nemá smysl protože za týden je to prolomeno a tadá, všechny peníze na to věnované jsou spláchnuté do záchoda (skoro). Taková World of Goo bez ochrany měla prý menší podíl stahovanosti než méně dobře hodnocená Frontlines s ochranou. Takže je třeba si PCčkáře hýčkat. Už tak jich dost odchází na konzole.
-
kdysi jsem našel tohle, myslím že je to až vtipně výstižné:)
http://cdn.thenextweb.com/shareables/files/2010/02/piratedvd.jpg -
hackeři jsou v tomhle směru VŽDY o krok napřed. a nebude tomu nikdy jinak. nepsaný zákon, stejně jako čekat od 1000 lidí stejný názor..
-
nejhorsi je, ze timhle davaji piratum zase dalsi padny argument pro jejich jednani, takze sice vyhraji bitvu, ale valku prohravaji
-
Demence Retardovaných Manažerů :)
-
DRM = Dementni Rejpani Magoru
-
To maji pravdu. Ochrana je tak uspesna az odrazuje zakazniky, tim myslim i sebe
-
Kez by konecne udelali neprolomitelnou ochranu .... pak by konecne krachli a byl by pokoj.
-
Ochrana proti pirátům= Zákazník který si hru koupí trpí a nemůže často modovat hru. Je omezován
Piratská verze= Netrpí žadnými kravinami dá se modovat a často to funguje líp. Žádné omezení
Epic fail? Piratí vždycky hru rozchodí takhle to bude jen trvat o trošku dýl...no dobře GTA IV trvalo jen 3 dny. Já nesnáším DRM...hele já mám 2 počitače a někdy jsem nucen nějákou hru vymazat pro místo. A taky rád hraji hry znova takže mi tohle nevyhovuje.
Já nevím jak vy mě ochrana nedonutí ke koupi na opak na hru radši nechci ani pomyslet. A jdu se kouknout na jinou hru.
No co názor je názor. -
Tak se radši jdi upírat tou cestou taky, jo a pozdravuj ovci jdoucí proti produ ;)
-
Maji pravdu. Me uspesne odrazuji od koupe jejich her uz peknou radku mesicu...
-
Chapu argumenty tech,kteri tvrdi,ze dneska ma internet snad uplne kazdy.
Ale podle me tady jde o princip,kdy neplatici hrac si mozna 2-3 tejdny pocka,ale pak ho nic neotravuje na rozdil od platiciho zakaznika.A pokud jim jde opravdu o ty prvni tydny ci mesice,tak fajn,proc ne,ale proc to potom neodstrani ,kdyz uz to svuj ucel stejne davno neplni?
Osobne nechapu,proc bych u SP hry mel byt zavisly na netu.Pak se stane,ze mi internet z nejakeho duvodu nepujde a ja si nemuzu zahrat.
Jak tady nekdo psal,kdyby se radsi snazili presvedcid lidi ke koupi nejakou pridanou hodnotou,at uz pridavky zdarma(napr TF2 od valve) ,bonusove veci apod.
Me se tenhle pristup k hracum nelibi a nehodlam to podporovat,protoze ted je to DRM a priste os*rou zakazniky zase nekde jinde. -
No já to vyřešil tak, že od Ubisoftu už nic nekupuju. Jako abych i na singleplayer musel být online, tak ať s tím jdou někam. Vypadne na hoďku net a člověk musí buď čekat, nebo vypnout hru s tím, že bude muset pokračovat od posledního autosavu. Nebo si hru hodim na našlapaný notes a pojedu do míst, kde není net. Smůla. Normální omezování zákazníka, který za ten produkt dal prachy. From Dust ani nepotřebuje ochranu. PC verze je posunutá, takže Xboxáři jim teď generují zisk. Za dva týdny a něco jim bude celkem fuk, když si 1/3 stáhne cracklou verzi. Stejně to není AAA hra. Jenže co se dá dělat, Ubisoftu to vyhovuje a ty nespokojené hlasy klidně překousnou.
-
Hráč stáhne hru = v klidu si ji může zahrát. Hráč koupí hru = je omezován a musí dodržovat tvrdá pravidla. Kterou cestu si asi hráč vybere?
-
Nemůžou mít, jak by mohli - možná vydedukuješ torrenty, ale ruku na srdce, to je tak trochu hudba minulosti..
Každopádně kdyby herní směřování neřídili manažeři, ale samotní tvůrci, tak se s hráči už dávno mohli domluvit na kompromisu a bylo by. Je jasný, že hráči pořád mají chuť kupovat pc hry (Minecraft?), jen už je asi trochu štve, že se s nima zachází jak s onucí. No, je to debata na hodiny, co si budeme nalhávat:) -
Já nevím ale řekl bych že zrovna tyhle firmy tu statistiku mají a i když nemám iluze o inteligenci těch co to řídí tak pochybuju že by drm nějak výrazně škodilo prodejům pokud by bylo k ničemu a jenom odrazovalo zákazníky tak bych řekl že ani ten kravaťák by ho tam nedával ....
Podle mě o ty impulzivně jednající lidi de .... musíme si uvědomit že hry u nás mají úplně jinou hodnotu než v takovém USA a tak těch impulzivních lidí tam je víc ... proč bojovat o člověka který si tu hru stejně nekoupí ani když nebude cracknutá a zhoršovat prodeje hry u lidí kteří stahovat nechcou?
Proti tomu nesouhlasu nejde nic říct, taky myslím žr takové drm, omezování bazarového prodeje a nechutná cenová politika u DLC sou zlo, ale co se s tím dá dělat? Klasický spotřebitel v USA asi nepřestane hrát jenom kvůli DLC a kravaťáci tu budou vždycky..... -
Tyhle statistiky nemá nikdo. A jak bylo napsáno v příspěvku někde na straně 1(2), ten nárůst prodejů dvojky oproti jedničce nebyl ani tak způsobenej úspěšnou DRM jako tim, že AC2 mělo oproti jedničce masovější reklamní (i virální) kampaň (dost podstatně) a navazovalo na čím dál populárnější AC franchise. To, co Ubi tvrdí v týhle zprávě, je ergo nesmysl. Ani já ovšem nepopřu, že impulzivně jednající, nebo věkem poněkud mladší zákazníky může absence cracku ke koupi donutit. Jen tak úplně nesouhlasím se systémem, kterej mě automaticky klasifikuje jako zloděje, proto se přede mnou musí mít na pozoru.
-
neříkám, že to není zlo. ale ukaž nějaké statistiky...
lidé chtějí hrát, chtějí hrát konkrétní hru. a zároveň je to většinou mohutné stádo, které detaily s ochranou neřeší. těch pár bojkotujících lidí jsou podle mě nic proti počtu lidí, kteří si to holt koupí tak jako tak a ochranu neřeší. jestli máš nějaké statistiky tvrdící opak, klidně se o ně poděl. -
Snad (jsme) se z Bioshocku dostatečně poučili, nebo ne? Megabrutální ochrana ve výsledku ubližuje prodejům, zvlášť když se rozkřikne, že se jedná o rootkit (to slovo v USA působí jako největší zlo), nota bene opět od Sony. Však kdo se trochu o problematiku DRM zajímá dobře ví, o co šlo a jde:)
Upřímně jsem trochu za to, aby se vrátila doba klasickejch CD klíčů s tím, že kdo chce hrát online, hru si prostě musí skutečně koupit. Ovšem bejt připojenej přes HOSTS na Ubisoft server, nebo instalovat malware do kernelu? Ehm..ne?