Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Maxianimal

    Nechápu, jak se na tohle někdo může těšit. Bude to Valhalla na menším prostoru. Jinak je vtipný vidět, jak se vše točí dokola. Nejdřív je ohranej koncept původních ACček, lup tam s RPG. A najednou "všichni" zase baží po návratu ke kořenům. :D

    • Slavik_Jenda

      Problém původních AC byla za mě kadence, se kterou to vydávali... Vydávat takovou hru každý rok prostě hráče omrzí a vývojářům neumožňuje dostatečně inovovat... 

  • MalyZeli

    Tak je to jasné. Hra dostala 18+ Adults only rating kvůli "opravdovému hazardu". Ne kvůli tomu že je to simulátor vraha, ale za gambling. Toto není normální. Tencent boduje.







    • Maxianimal

      Aha. A když dali slot machines do NBA, tak zase všichni řvali jak to, že to nemá vyšší rating. 

      • MalyZeli

        To že to má vyšší rating kvůli tomuhle je správné, to že to je nutné ve hře o zabijácích je smutné. 

        • Derp_1337

          Hele, ty nevíš, že jiná kultura znamená jiný mrav??

          Každý stát to má trochu jiné. Třeba ve Španělsku můžou teenageři sledovat zápasy s býky, kde toreadoři ubijou býka k smrti (a nebo naopak, býk zabije toreadora, co udělal chybu).

          V USA jsou tolerantní vůči násilí v digitální podobě, ale zase dělají peklo, když je tam jen nějaký náznak návykových činností a nebo erotiky.

          V Japonsku zase přísněji limitují násilí, ale občas v TV uvidíš prsa (třeba s rozmazaným cenzorským čtverečkem) a nebo záběry na kalhotky.

          No a u muslimů uvidíš dost drsné věci, ale zaručeně nikde neuvidíš odhalenou ženu.

  • schali

    Pochybuju, že chce někdo nějaký návraty, bohatě by stačilo kdyby to opět bylo atraktivní, zábavné a funkční jako Origins. V dalších dílech to šlo zcela nepokrytě do pr.... Valhala byla takovou hnědou tečkou, kde už dohrání bylo extrémně na sílu a o atraktivitě se nedalo vůbec mluvit. Museli něco změnit, ale málokdy se podobných změn chopí správnej člověk.

    • Slavik_Jenda

      Origins jsem dohrál, určitě jsem se u toho bavil... Ale většina herní náplně je neustálé "dobývání" pevností na jedno brdo... Možná mám růžové brýle, ale u AC2, BH, Rev. jsem takové pocity repetetivnosti neměl... Chce to menší svět a větší podíl příběhových misí...

    • Nechápu co Origins dělalo o tolik lepší než další 2 díly, po začátečním WoW efektu z Egypta ta hra byla totální nudná šeď.

      • Slavik_Jenda

        Bylo to kratší než jeho následovníci...

      • O hlavním protagonistovi, největší fňukna a simp z širého herního okolí, ani nemluvě :D.

  • Corvus

    Mně by zajímalo jak všichni přišli na to, že se někam tahle série vrací? :-D Z Miráže jsme neviděli, doslova, ani vteřinu reálného záběru přímo ze hry. A jsou dokonce lidi, co už si na základě traileru předobjednávají sběratelku... Naprosto nepochopitelné, kor u této série, která jde od desíti k pěti a je po vydání bombardovaná recenzenty za nulovou invenci. Až uvidím na vlastní oči gameplay, pak možná začnu také papouškovat věty o návratu ke kořenům. Snad proboha někdo nevěří jakýmkoliv slovům vývojářů, kor PR Ubisoftu :-D 

    • Carnage666

      Hlavně co to je návrat ke kořenům? Když porovnám AC  1  s novějšími tituly tak byla jednička težce omezená a krkolomná a až dvojka to vytáhla. Následně až do Syndicate se jen nabalovali zbraně a kravinky + lepší parkour. Origins/Odyssey zase přidal jinej combat system a různý armory. Moná je tím myšleno návrat do podobnýho období.

      • MalyZeli

        Spíš to znamená Adventura, ne RPG a velký, prázdný, otevřený svět. Velké město, plížení, doufám že žádná čisilka a tuny zbytečného lootu, ubrat na fantasmagorii a necpat všude artefakty a holomonstra, jinak pořádné animace, dobré postavy a příběh, trochu více historie a "realismu" jako to bylo v prvních dílech, takže skoro všechno co chybělo v posledních třech RPG dílech. Třeba dokonce i nebude možné vyšplhat po naprosto hladké skále jako Spiderman. Nevěřím jim taky ani slovo zatím, uvidí se až z gameplaye, ale návrat ke kořenům brát jako podobné období je podle mě hloupost, zvlášť když se to odehrává pár let před Valhallou. 

        • Jevo83

          Assassin's Creed nikdy realne nebola Stealth hra... par plizicich pasazi, ale pokial to nebolo podmienene pribehovou misiou, kde po alertovani nepriatela = mission failed, tak sa jednoduchym bojovym systemom dalo vysekat z cohokolvek...

          • Maxianimal

            Tak to je ale se všemi stealth hrami proboha. Hitman, Thief, Metal Gear Solid, Splinter Cell, Dishonored. Dalo se to vše hrát a dohrát nestealthově, ale...where's the fun in that?

            • Jevo83

              Ale tie hry co pises ta ovela viac motivuju a nutia pouzivat stealth element.... ac creed ta za to skor punishuje... jedine kedy to ma vyznam, je vypeckovat obtiaznost na maximum a prvych 5-10% ma vyznam stealth... potom uz je to len zbytocne natahovanie... 

              • Maxianimal

                Reakce na příspěvek:

                Nesouhlasim, to nastalo až v pozdějších dílech a od Origins to šlo do kopru úplně, protože změnili žánr.

                • Jevo83

                  Reakce na příspěvek:

                  S tym sa da suhlasit, ano :)

          • MalyZeli

            To jo, ale pokud si šel stealthem, měl si 100% šanci okamžitě zabít stráže a svůj cíl, a skryté čepele byly instantní smrt, v jedničce např i v souboji, pokud si s ní vykryl i templáře, byl konec na jeden zásah, akorát tam bylo mnohem menší parry window. To už neplatí pokud v nových dílech nemáš sestavenou zbroj s bonusy, a to je stejně k ničemu pokud jsou nepřátele pár levelu nad tebou. Vím že AC nikdy nebyla hardcore stealth hra, ale odměnila tě za to. To se v posledních dílech říct nedá.

    • Derp_1337

      Na téma lhaní vývojářů a PR oddělení si vždy vzpomenu na Todd "Sweet lies" Howard

  • S moderními AC mám hlavně ten problém, že obrovský svět je přeplácanej zbytečnými kravinami (ne, že by původní díly nebyly přeplácané, ale ne v takové neúnosné míře), historické postavy jsou tam vyloženě jen proto, aby tam byly (srovnej třeba DaVinci x Caesar, o hlavních postavách ani mluvit nebudu), příběh naprosto o ničem (staré díly žádná sláva taky nebyla, ale aspoň trochu hloubku to mělo) a ahistoričnost a komický soubojový systém tomu nasazují jen korunu.

    A ne, růžové brýle fakt nemám, nedávno jsem zase dohrál Eziovu trilogii a je to naprosto nesrovnatelné s novými Assassíny, Unity počínaje (tam byla jediná výhoda skvěle vykreslená Paříž a obrovské davy, slibované už v jedničce.....další díly nemají už ani to).

    • Tak zrovna antické Řecko je velmi pěkně udělané, se hrou samotnou už je to horší, skoro lepší si zapnout jen ten edukační mod a se hrou jakou takovou se neotravovat. Na většině míst jsem byl a třeba Delfy, Olympie, Mykény, Korint, Epidauros nebo Akropole jsou na pár detailů prakticky 1:1 digitalizované archeologické naleziště. Člověk to pak vnímá trochu jinak, když pár měsíců předtím procházel naleziště a pak ve stejných kulisách hrál hru. Lokace se jim opravdu povedly, sice občas trochu hapruje měřítko, ale to se dá pochopit, nejhorší je to asi u ostrovů.

      • Až na ty nesmyslně obrovské sochy :) 

        • Třeba ta Dia v Olympii byla věrná.

  • radim.zaty

    To je vlhký sen vydavatelů, že jim novináři skočí na cgi trailer a začnou o hře psát informace (v tomto případě i hypovat), aniž by viděli gameplay. 

    Já bych tak optimistický nebyl, Ubi je korporát, který hraje na jistotu a podle všeho se "moderní" AC prodávaly více než dobře, tak jít do rizika nedává až takový smysl. To že pár gerontů volá k návratu ke kořenům, ještě neznamená, že to chce mainstreamová masa hráčů. 

    • ales.smutny

      Tak ve streamu rozhodně nešetříme skepticismem k mnoha informacím, nicméně co se týče Mirage

      - šéfka vývoje jasně řekla, že to bude návrat ke kořenům, k tradičnímu stealthu, akční adventuře, což je v kontrastu s tím, že o Codename Red se mluví jako o "open world action RPG" ve stylu Valhally

      - o Mirage víme už nějaký pátek ze zákulisí, kde se jasně mluvilo o "menším" assassinovi ve stylu původní hratelnosti, ne open world hrách jako Origins, Odyssey a Valhalla

      • MalyZeli

        Nepřál bych si nic víc.

    • Jj, bude to hratelne stejny jako Valhalla, jen diky mestu vic vertikalni, V byla dost "plocha" napr. po Odyssey. Zmizi lov zvere, misto toho budeme okradat a lootit v interierech... vsechny schopnosti co byly v traileru, byly ve V... takze "navraty ke korenum" nehrozej. Nedavno jsem zapnul ac2 a ani zadny navraty nechci 🙈 staci aby se nebugoval a fungoval parkour 😁

  • skoda

  • MalyZeli

    No není gameplay, takže posuzovat hru podle takových trailerů je těžké, ale kéž by to byl zase Assassin's Creed a ne to co ze sebe vydali poslední 3 díly.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit