Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Když vás to všechny tak neskutečně se*re, tak se na ty videa nedívejte, hru nekupujte a ne*serte se prostě do toho když vás to absolutně nezajímá m,kay?
  • Já jsem konečně rád, že došlo na má slova. Kritizuji look téhle hry už několik měsíců pro každého jsem byl blbec a horší věci. Milionkrát jsem říkal, že s tou hrou je něco v nepořádku. Od divných animací po ranged tanka!! což je podle mě největší kravina. Model MMO který zavedl EQ a zdatně zkopíroval WoW prostě na svět SW nemůže fungovat prostě NE. Měli si dát práci a vymyslet něco jiného. Tenhle paskvil se nějakou dobu udrží jenom proto, že to je Star Wars stejně jako Fallout3 kterej prodávalo jenom jméno.

    Njn škoda mohlo to dopadnout krásně. Dopadne to špatně.
    • Cahir
      Tvůj názor není světonázor, RockShite. Podívej se na videa z gameplaye s AA, dobrým snímkováním a vysokými detaily - hra je krásně plynulá, animace povedené. Spoustě lidem se líbí, takže si nech ty kydy typu "prostě nemůže fungovat/ prostě NE". Na co si hraješ? Na nějakýho proroka? Prezentuješ se tady kategorickými prohlášeními jak nějakej mistr světa omeleta. Mě už tyhlety komentáře, z nichž přímo čiší arogance, vážně ser.ou. Špatně dopadneš leda ty, pokud se nepřestaneš vyjadřovat jako duchovní vůdce nějaký primitivní sekty. By mě zajímalo, kolik infa sis o tý hře zjistil, kolik videí jsi viděl. To se asi Bioware mělo zeptat tebe než se do toho pustilo viď? Ty bys jim to vysvětlil. Takovýhle potraty mám fakt nejradši *16*
      • Tim chces rict ze nastavenim grafiky na vyssi stupen se z hnusnych nenavazujicich prkennych animaci na urovni tak pred 10 lety stane krasne plynuly motion capture kde budou jediove metat salta a sermovat lightsabery jako ve filmech? :)
        • Cahir
          YES MAN! Ne, tak samozřejmě nebudem to přehánět. Ale vážně vypadaj podstatně líp.
        • Tym chce povedat ze nemozes sudit hru podla grafiky v alfa stage *10* Dajte si tu pracu a skuste si najst nejake video z early bety, tam ta hra vyzera uplne inak, aj ked je vytvarny styl rovnaky. Alebo pockajte mesiac a uvidite plnu pr*el frapsovanych videii z closed bety, potom sa ozyvajte.
          • ja si rad pockam ale vsak vis jak, je to oficialni video primo od tvurcu hry, ne nejaky amatersky fanouskovsky paskvil , jak si tu prezentaci udelaji takovou ji maji, ale pokud ukazuji na oficialnich videich mesic pred vydanim (kdy by meli nejvic naboostovat zajem o hru marketigem) ukazky z nejake prastare alfa verze (navic kdyz uz maji hru hotovou), jsou to s odpustenim blbci
            • Tiez nechapem preco vypustaju taketo stare videa s nizkym fps, rozlisenim, zlymi shadermi etc. Ale videa z bety vyzeraju omnoho lepsie. Viac ako tu na diskusii by si sa mal stazovat u EA.
  • Ja jednoducho NECHAPEM ktory blbec v Bioware/Lucas Arts/EA/whatever vymyslel, ze "pokracovanie" KotOR-u ma byt MMO. Cim viac z tej hry vidim, tym menej si myslim ze bude mat nejaky vyrazny uspech. Pretoze z toho co som zatial videl mi to pripomina "dumbed down" KotOR s WoW-like subojmi (ktore imho nepasuju do SW universa) a to je tak vsetko. Na koho je toto vlastne cielene?

    Samozrejme, SW fanusikovia - to je jasne. Ale tych (podla mna) nie je dost na to, aby SW: ToR udrzali dlhodobo ekonomicky rentabilne. Samozrejme, SW fanusikov ako takych je urcite dost, ale treba z nich vybrat tych, ktori maju zaujem hrat pocitacove hry + tych ktori maju aspon trochu kladny vztah k RPG a tych ktori su ochotni platit mesacne poplatky a to uz sa ta zakladna dost zuzuje (nehovoriac o tom, ze sam som SW fanusik, ale zatial ma nic nepresvedcilo, ze by som chcel hrat tuto hru - a urcite nie som jediny).

    KotOR fanusikovia - vlastne to iste co pri SW fanusikoch, podla mna ich nie je dost na to, aby udrzali hru pri zivote dlhodobo. O prvotne predaje a zaplatenie vyvoja sa neobavam, to urcite pojde v pohode. A s levelovanim budu KotOR fanusikovia asi spokojni, lenze co potom? Samozrejme este nevieme dost o end-game contente, ale takmer na 100% sa da predpokladat, ze nebudu pridavat novy content napr. kazdy mesiac, aby clovek stale mohol hrat nieco nove. A bude typicky hrac KotOR mat zaujem o rutinu v podobe progressu nejakeho raidu? Mozno na prvy raz aj hej, kvoli lore a pribehu. Ale bude mat zaujem o farmu equipu v case cakania na dalsi content? Nemyslim si...

    No a MMORPG hraci, ktori hladaju nieco nove a lepsie, nez napr. WoW, War ci Rift. Maju tito hraci zaujem o pribehove RPG? Niektori urcite ano, ale tych je male percento. Vlastne su to ti, co hravaju vyssie spomenute hry na roleplay serveroch. Lenze kolko je takych? 1%? 5%? Kazdopadne, urcite nie dost na to, aby udrzali pri zivote celu jednu velku hru. Nehovoriac o tom, ze vela z nich zrejme nebude chciet odist z hry, ktoru uz hravaju. No a ti co nebudu mat zaujem o pribeh? Je vlastne nieco nove v tejto hre pre tych, co nebudu mat zaujem o pribeh? Zatial to tak nevypada, jedine co som zatial videl prezentovane z hry je prave ten pribeh a subojovy system. Lenze o pribeh zaujem nemaju a co sa subojoveho systemu tyka, ten je takmer taky isty aj v ostatnych hrach (a mne osobne napr. viac imponuje (podla toho co som zatial z hry videl) v Guild Wars 2 nez v SW: ToR).

    Idealny stav by bol hrac MMORPG, fanusik SW vseobecne a KotOR-u konkretne. Teda som asi idealna cielovka, kedze splnam vsetky tri tieto body. Ale ako som uz viackrat hore pisal, zatial mna osobne nic nepresvedcilo, ze za tuto hru chcem dat svoje peniaze... Takze este raz sa pytam, pre koho je tato hra vobec urcena? A ktory blbec vymyslel ze pokracovanie KotOR-u bude MMO?
    • Cahir
      Hele myslím, že to napadlo kluky z Bioware, Rocco Siffredi to určitě nebyl. Cílené to bude na RPG hráče, kteří rádi dobrou story - Mass Effect, Dragon Age atd. + hráčů od MMóček, kterým není dvanáct (věkem/intelektem). Velká část úvahy je relativně o ničem, když na klíčové otázky, jež si pokládáš, neznáš ani přibližnou odpověď, nemyslíš? O kvalitě questů, raidů a end game contentu ti tady asi nikdo neporeferuje, stejně jako pravděpodobně nikdo neví, jaké je přesné procento hráčů majících zájem o příběhové RPG.
      • skaven123
        ked to ma byt pre ludi ktorym nieje 12, preco to vyzera ako omalovanky?
        • Graficka stylizacia hry ktora podporuje tvoju fantaziu, fotorealizmus sa v MMO zatial neosvedcil.
  • OT: Čím vlastně v roce 2004 WoW tak zaujalo lidi, že během pár měsíců dosáhlo několika miliomů předplatitelů ?
    • Pretoze to bolo tuzobne dlhoocakavane pokracovanie Warcraftu 3 :) Vysoka majorita ludi, ktori hrali WoW v roku 2004 ho ale znechutene prestali hrat niekedy na zaciatku WotLK. Lenze behom tej doby ziskla Blizzard obrovske mnozstvo hracov, ktori zacali na private serveroch (tzv. freeckach) a po case odisli hrat na oficialny server, ci uz z dovodu noveho datadisku, ktoreho funkcnost na freeckach bola v nedohladne, alebo jednoducho aby si "uzili" plne funkcnu hru bez bugov ktorymi su freecka povestne.
      • Čili bylo to jen o tom, že lidi ohromě zaujala hra WarCraft 3 a chtěli víc ?
        • No to, v kombinacii s tym ze to bolo MMORPG s (na tu dobu) skvelou grafikou a vlastne v tej dobe na trhu moc inych MMORPG nebolo - pokial sa dobre pametam, tak akurat spraseny Asheron's Call 2, dosluhujuca Ultima Online a Everquest 2, ktoreho kopirkou vlastne WoWko je. Takisto si nemyslim, ze WoW malo "miliony hracov" niekolko mesiaci po release. Naberat na popularite zacalo az neskor, najviac asi s prichodom TBC...?
  • Bude fakt sranda až budu čekat na odpověď svého 9 letého spoluhráče z rumůnska který neumí ani slovo anglicky*15*.Už by taky mohly ukázat něco zajímavého né jen tunu rozhovorů.Takhle to vypadá že tam jde jen o plnění úkolu které budou asi na vyší urovni než wow, ale to si taky můžu zahrát ňákej singl (třeba mass effect to vypadá dost podobně) a neutrácet 250kč měsíčně.Jediný co mě na téhle hře zaujalo jsou ty vesmirné souboje ty vypadaj fakt parádně, teť otázečka ty souboje budou jen singl nebo to bude normalně PVP?
    • PvP asi nie, ale su potvrdene PvE eventy, questy a aj minihry vo vesmire. Mozno pride aj na PvP, ale o tom dost pochybujem, to by bolo dost jednotvarne ak tym lodiam nedaju kazdej aspon 10 unikatnych schopnosti.
      • ohledně vesmírných soubojů vás asi zklamu...minimálně po vydání totiž budou fungovat jako taková rail-shooter minihra...co se týče narážky na singl...proč ne ..pro spoustu lidí to může klidně být další KOTOR (3,4,5,6,7,8....)
  • El-Bravo
    Proč neudělají novou hru na způsob jedi academy?ten bojový systém a hratelnost byly parádní :)
    • To mi povidej!! ted jsme to hrali asi tejden s kamaradama po lance a byla to tak hrozna p*del!!!! Jsem si kvuli tomu znovu rozehral tu SP kampan... hrozne by se mi libil nejakej navrat k Jedi Knihgtum..
    • Lawliet
      protože star wars chybí obsazení MMORPG je to jako kdyby stáji audi chyběl model A4 ..prostě nemůžou nechat tuhle díru prázdnou
    • souhlas.. to samé i u jiných her, já bych rád šermoval a bránil se mečem sám, mířil lukem a kouzlil tam kam mi směřuje myška.. tušim, že Mortal to má, ale to je taky všelijaká hra..
      • Aj ked sa mi JAcademy pacil, tak multiplayer je len o "megasupa ultra 900° kruto-makre" co ta da na jeden svih.

        System moze byt akokolvek komplexny ale hraci si cez neho cestu najdu vzdy, a uz to nebude "na efekt" (pekne si zasermovat, rozne utoky a obrany) ale len zbesilo mackat tlacitko na jeden uder ktory protivnika zabije.

        No ak hre, vyzera uboho, ale pevne verim ze miliony ludi ktore budu platit sa najdu, pretoze tak to proste chodi.
        • El-Bravo
          Multiplayer sem moc nehrál...mě spíš šlo o ty mody jako např. Knights of the force x)
    • Protože i když na východě už dávno ozkoušeli, že koncept mmo beat'em up s dnešními přiopojeními lze udělat, tak zde v euroamerické zóně stále většina firem kopíruje WoW styl. A poud ne, tak je té firmě nutno nadávat a posmívat se jí, dokud se poslušně nevrátí k WoW stylu (Funcom).

      A soubojový systém ve vanilla Jedi Academy je nic moc. Ale má velký potenciál a mody z něj vytěžily maximum. Sotva by šel dnes najít lepší simulátor šermu ^_^.
  • SW nebo GW2 jeste nikdo nehral. v pripade gw2 je vydani v nedohlednu. SW vypada jak jednoducha scifi kopie wow, kde si v kazdem videu vsimnete nejake drobne hlouposti, nelogicnosti. gw2 naopak z videi, prohlaseni a moznosti pusobi jako neuveritelna, epicka a dokonala hra az je tezke uverit, ze se jim to vsechno povede nejak rozume dat dohromady.
    pro kazdou mmo je dulezita komunita a tu ma wowko nejvetsi i kdyz je nejaka cast hracu na blizzard vzdy nastvana, tak nejaky pomyslny balance mezi skill hraci a casual hraci si drzi celkem dobre a je tezke si predstavit, ze vetsina hracu jen tak odejde hrat a ted mi to prominte hloupoucky vypadajici sw, nebo gw, ktere sice muze pusobit sebelepe, tak je to porad nastupce hry, ktera byla spise akcni nez rpg a spise pro nactilete hrace, kteri si nemohli dovolit platit mesicni poplatky.
    wowko si muze privodit konec jen samo a to ze odejdou lide, kteri sou schopni a ochotni vest guildy a raidy a nakonec zustanou jen ty deti 12+ pro ktere je wowko urceno :)
    • Aha tady NĚKTEŘÍ mají v hlavách opravdu hodně najebáno, tohle už nejde jinak říct ! Bože zaujatější názor jsem neslyšel, i když můj je taky 100 % zaujatej. Větší základnu než wow nikdo nemá :D. Aha a ty seš prej trol :D. Star Wars je jako pro některý lidi náboženství a má takovou herní základnu... A prej naprostá kopie wow :D. Si asi de**íl ne, kterej navíc potřebuje převést stránky do tiskový podoby s brailovým písmem. SWTOR se snaží být co nejvíce odlišný od WoW komerční sra**ky pro 13 letý děti. Navíc tohle dělá Bioware a dělá to víc jak 6 let na hře samotné a příběh již píší okolo 7-8 let...takže stfu ffs ! Až si o té hře něco zjistíš, pak si tady otevírej hubum nebo ti je moje sběratelská edice zavře ! Děkuji, toto bylo úplně nejvíc nezaujatý názor, ale teď jsem opravdu bouchnul ! :). *7*
      • taky se radim nezi fandy sw. taky sw na 100% vyzkousim. kotor byla jedna z nej her jake sem kdy hral, ale nemuzu si pomoct z tech videi co sem videl to je scifi wowko. byl bych opravdu rad a moc si preju, aby sw byla uzasna a perfektni hra, ale z toho co sem videl mi opravdu pripada, ze autori si rekli wow je uspesne a tak se snazi zopakovat jeho uspech.
      • Zayl
        Ačkoliv to co napsal kING je mi pomerně jedno, tvoje argumenty jsou:

        1. SWToR chce být co nejvíc odlišný od WoW.
        2. Dělá na tom Bioware.
        3. Dělá na tom 6(8) let.

        Ani jeden z nich nezaručuje že to nebude úděsná hra jelikož mimojiné:
        1. Proč teda combat používá totožnou mechaniku, inventář vypadá stejně, cestování mezi pointama na mapě vypadá stejně, vzácnost předmětů je vyjádřena (skoro) stejně, screen postavy vypadá skoro stejně, GUI vypadá skoro stejně .....
        2. Dragon Age 2.
        3. DNF byl ve vývoji 15 let.
        • Cahir
          1) A pravděpodobně bude. Bude to MMO s přidanou hodnotou. Já tak nějak furt nevím, co si ty pod tím vágním pojmem"jiný" představuješ.
          2) Lehce se zde projevuje tvoje arogance, ježto DA2 není každým považováno za tragédii. Pouze fanboyema je považováno za téměř dokonalou hru a pouze haterama je považováno za propadák. Hru jsem dohrál a dal bych jí tak 7-8/10, zde dostala od Aleše Smutnýho 8/10 a od Lukáše Grygara taktéž - recenze, resp. video-recenze měly hlavu a patu, argumenty a hlavně střízlivý/nezaujatý pohled. Ta hra podle mě (a mnoha dalších) není špatná, takže ji jakožto negativní argument brát nemohu. Vedle tvojí arogance se taktéž projevila tvoje neinformovanost, jelikož na TORu dělá úplně jiný tým, který je z větší části složen ze "staré krve"/jádra Bioware
          3) Jak už tu řekli jiní, situace okolo Duka byla úplně jiná. Kolem TORu takové kolotoče v žádném případě nebyly.
          • Zayl
            Cahire arogance je koncept který není cizí ani tobě, takže si můžeme podat ruku.

            Zbytek nemá cenu komentovat, nevím proč jsi vůbec reagoval, my dva už si řekli co bylo potřeba. Pozor na to auto.
            • Cahir
              Já nereagoval přímo na tebe, ale na (ne)argumenty.
        • Ty idi*te...DNF je sra*ka co se rušila a zase jí koupilo jiný studio atd....čistý vývoj netrval ani rok ! Dragon Age 2 dělal jinej tým, dá se říct že to bylo Bioware jako že DNF je čistě práce Epicu nebo kdo to vydal :D !! A všechno vypadá skoro stejně. Omg tvoje argumenty jsou jako slina malýho dítěte na brindáku -> nepodstatný !!! Combat vypadá stejně, aha :D. Sem slyšel že wow má kolize zbraní :D. Jsem slyšel že ve wow máš tolik animací na postavu x zbraň kterou drží, jsem slyšel že ve wow může být healer DPS, jsem slyšel že ve wow jsou všechny classy vyvážený, jsem slyšel že ve wow na jednoho bosse nechodí miliarda herů :D. Jsem slyšel, že ve wow nemáš trinity systém. Prosím tě prober se z toho snu. Viděl si jeden walktrough a už se ti klepe tvoje wow palice :D. Prosím vás lidi, než tady začnete trousit nesmysly :D, info o hře je na swtor.com a sw-tor.cz, tam si prosím přečtěte aspoň základní info :D. Mimochodem já jsem hrál WoW několik měsíců -> po namaxování postavy ->nuda -> stereotyp -> raid -> raid -> raid a to samý dokola. Opravdu děkuju, ale tupý questy už nechci :). Ve WoW máš příběhovou linku asi jako špagetu....tady to je jako road 66 a to navíc jenom za jednu classu, si vem že jich tam máš 8 :) navíc plně nadabovaných, pro ty, kteří chtějí zabíjet čas -> WoW, pro ty, kteří chtějí mít zážitek ze hry a z příběhu -> TOR. Děkujeme odejděte :).......Jinak k HUDU a travelignu..až vymyslíš jinej model, kterej bude příjemnej pro hráče a zároveň efektivní...jdi a řekni jim to ;) :D !
          • Zayl
            Ten výlev sis mohl odpustit. Ale podle tvého psaného projevu je ti buď 13, nebo si moc rozumu nepobral, tak ti to nebudu zazlívat.

            Mohlo mě napadnout už podle toho prvního příspěvku, že na tebe musí člověk pomalu a jasně, tak znova.

            1. To že se chce ToR co nejvíc lišit si cucáš z prstu. Nebo mi linkni kde to nějaký dev tvrdí, protože to jsem přehlédl.
            2. Bioware není neomylný. Bioware nemění na zlato vše, čeho se dotkne.
            3. Délka vývojového cyklu nic neznamená.

            Celou tu pasáž o WoW sis mohl odpustit, já WoW taky hrál, vím jak to v něm chodí.
            Mimochodem ty hraješ od early-bety, nebo si jen další fanboy co se rozplývá nad hrou kterou sám ještě nehrál ani vteřinu?
            • Vyvojari v jednom z tych piatich dev-dennikov skutocne hovorili ze sa nechcu porovnavat s wowkom, ale chcu zaviest novy rozmer do MMO (to je ta pribehova linka). Nieje to presne to co povedal mr13yo, ale myslim ze to dostatocne blizko.

              To ze v kazdej wow lokacii je pribeh a aj ze questy maju hlavu a patu sme si vsimli, no je to uplne iny pribehovy zazitok ked si porovnas storytelling wowka a napr Mass Effectu.

              Dlzka vyvoja nieje ani tak dolezita, skor to ze hratelnu verziu mali k dispozicii uz pred tromi rokmi, pred dvoma ju prvy krat nechali zahrat aj obycajnych ludi (atd) sveci o tom ze na hre Lucas Arts zalezi a nechavaju vyvojarom dostatocny cas na to aby hru vypilovali co najviac a co najlepsie vedia. Ako mohlo dopadnut DA2 keby sa vyvijalo o 2 roky dlhsie a nie pod neustalym tlakom od vedenia EA? Mno, kto vie...

              DNF by som skutocne neporovnaval s nejakym serioznym projektom. Ta hra bola tolko krat zrusena a prekopana atd, az ju nakoniec vydali len zo sentimentu a respektu k dukovym hlaskam. Moj typ je ze prava zakupili aby spravili dalsiu DN hru ale v plnej parade, tak uvidime.
            • Zayl
              Nestačí, hrát early-betu a hrát 30 minut na E3 není to samé.
            • ano byl jsem na e3 a hrál to :)..stačí ? :)
          • Fléééééjm

            Jsem neslyšel, že TOR by mělo kolize zbraní, ty ano?
            Animace ti při hře opravdu budou prospěšné.
            Ve WoW může být healer DPS, ale nikdo není tak blbý, aby to dělal.
            A v TOR jsou všechny classy vyvážené, když to ani ještě nevyšlo? To by byla opravdová revoluce!
            Ne, na bosse ve WoW opravdu nechodí miliarda herů a kolik jich chodí v TOR, když ještě ani nebyl ukázán end-game content?
            A ano, ve WoW máš příběhovou linku v každé lokaci, ale když jí tobě a tobě podobným někdo nepodstrčí přímo pod nos, tak si jí ani nevšimneš, že? A když je příběhová linka v TOR jako Road 66, tak to znamená, že bude přímočará a bez výraznějšího prostředí? Dobré vědět.

            (A pak, že DA fanboyové jsou zlo)
    • Cahir
      Já vím, že má nový GW2 hezkou grafiku a design prostředí kluci, ale to neznamená, že to bude ultrasofistikovaná náročná hra pro taktiky z generálního štábu. Přijde mi to úplně stejně přitroublé jako ostatní mmo a tu tvojí epičnost a dokonjalost jsem fakt neviděl, zato jsem z toho cítil až moc asijskej nádech, což já nerad. U SW věřím tomu příběhu, jelikož BW umí scénář a rozhovory kvalitní + sofistikované, než ne. Kdežto GW1 měla příběh + univerzum veskrze stejně přihlouplý jako ostatní MMO hry. Takže na mě mají obě hry naprosto opačný efekt než na tebe...
  • No super, takže minimálně 3 minuty bude trvat než přijmeme quest... jak dlouho když tam budou idioti a nebudou na ta klikat dost rychle?
    • 10 sekund lockdown na party rozhodnutia *3*
      • Alespoň to, když na to neodpovi včas odpovida dalši? Bude to hrát spousta lidí co ani neumí anglciky a tak tipuju že se to bude stavat často. A ten další když neodpoví... furt to může zabít tak 5-10 minut. A kolik tam těch questů bude.
        • Ked zacnes hrat, tak sa ti otvori pribehova linia tvojej vlastnej classy, kazdy ju ma unikatnu, napriklad Sith Inquisitor hlada hlbsie poznanie Sily a miesa sa do politiky univerza, Sith Warrior zase hlada sposob ako znasobit svoju destruktivnu moc, atd. Ten pribeh sa bude vyvijat podla toho ci sa rozhodnes hrat za kladasa, sviniara alebo strednu cestu (nebude dovoleny cross-fraction, ale zase mozes byt "svetly" sith inquisitor). Aky dlhy ten pribeh bude zatial asi nikto nevie povedat.

          Ked ste vo full parte (4 hraci) tak mas moznost zvolit si odpoved ktorou sa chces prezentovat, rovnako ako ostatny traja. Po desiatich sekundach bude lock a nasleduje automaticky roll o to koho odpoved bude pouzita v animacke. Netusim ako to bude v pripade ked niekto nezvoli postup svojej postavy v pribehovych rozhodnutiach (svetle/temne body), mozno to bude random a mozno nedostane ziadne aligement pointy. Ale zase mozes si hrat presne podla seba, aj ked nevyhras roll a tvoja postava sa nedostane k akcii (ako napriklad u toho otvorenia airlocku by si volil svetlu moznost a vyhral roll niekto kto volil temnu moznost), tak tvoj pribeh bude pokracovat podla toho co si zvolil ty, a nie to co za teba zvolil niekto iny.
          • ten vyber odpovedi je opravdu ciste roll ? neni tam neco na cem zavisi, aby se vybrala tvoje verze ?
            • hm...tak nejak to vymyslet museli, ale kdyz tak tlaci na pribeh, ktery ma hrac prozit a presto se tak nejhodnejsi z hodnych Jedi muze dostat k tomu, ze vyprdne par typku do vesmiru...to by me jako hrace v tu chvili dost nastvalo, ikdyz ve finale pribeh bude pokracovat jinak
            • Len cisty roll, ale zase tvoju postavu to niak neovplivni (ako som pisal uz hore). Vacsinou ide len o obkecavacky, a ked uz tam je nejake rozhodnutie (ktore ked za teba urobi niekto iny) tak bude platit len pre tu instancovanu verziu pribehu v ktorej sa prave s ostatnymi hracmi nachazas. Ked sa dostanes na jej koniec, tak pokracujes podla toho aku cestu si zvolil ty, aj ked nepadol tvoj roll.
        • predpokladam, ze odpoved zakliknou vsichni naraz v te 10s pauze a pak je hra sama ,,prehraje,, ti co nestihnou, tak se jejich postavy proste nevyjadri a budou mlcet
  • Mna by zaujimalo, preco vsetky oficialne videa ktore ukazuju svetu su v 800x600 rozliseni, 25 fps a bez antialiasingu, shaderov atd. Grafika potom vyzera dost retardovane (nepliest s grafickou stylizaciou! Ta sa mi naopak velmi paci). Hlavne ked vonku su uz videa kde im to fici naplno - to zase gameplay vyzera uplne famozne. *2*

    Kazdopadne na SW:TOR sa strasne tesim. Konecne po 7 rokoch sa MMO vzdiali konceptu "Kill&Fetch" ktory zaviedlo WoW ako trend a vsetky doterajsie onlinovky (vydane po wow) sa ho snazili, viac ci menej - vacsinou viac, kopirovat.

    Story-MMO moze vsak fungovat len na velmi hlbokom univerze s velmi kvalitnym zazemim, nemyslim ze by uspelo v podani WoW ci Warhamer univerza. Ale SW mi pride ako genialna volba a myslim ze to bude fungovat velmi dobre - za predpokladu ze clovek vie po anglicky samozrejme.

    Taktiez mam doveru v Bioware, aj ked si zmrsili par poslednych projektov. Herne mechanizmy su inovativne a niektore uplne nove, zaujimave posuvaju dojem z hry dalej nez si kedy wow mohlo priat. Uz len to ze vo WoW ked chcel niekto hrat tanka alebo healera, tak mal problem a museli prist dualspecy aby si ten niekto mohol specnut dps na lvlovanie/grindenie. SW:TOR inspirovane Guild wars vytvorili veskery content v hre pre 2+ ludi a dali kazdej classe 4 unikatnych pomocnikov (padawan, pilot, prisera, droid... chapete), z ktorych si mozete vzdy jedneho vybrat aby s vami brazdil questove linie (a to bez obmedzenia interaktivity s ostatnymi hracmi ako to bolo v GW kde bola hra vlastne singleplayer). Chces expit ako healer? No problem! Zober si DPS companion. Chces byt tank? Vezmi si healera. Si DPS? Tak chod dual dps a mas vystarane! *1* Modelovanie a ovplivnovanie NPC okolo vas, herny pribeh ktory sa zaklada na viacerych veciach nez ze na lvli 1 ste nikto a na 85 hero of the horde, player housing (to sa vo wow nepodarilo doteraz), minihry (vesmirne bitky alebo tanec v kantine?) atd atd atd...

    Cim viac o hre viem, tym viac sa na nu tesim. Myslim ze to nebude nic co sme doposial videli a rodi sa adept na zosadenie WoWka z tronu MMO. Drzim Bioware palce, nech to stihnu co najskor, lebo uz to pomali neviem vydrzat *1*
    • Ano a kromě toho je tady na pohled příšerný bojový systém, stále úplně neobjasněné fázování/instancování, když se autoři dušují, jak budeš moct ovlivňovat svět kolem sebe, kromě rozhovorů dost fádní questy... na WoW si dělalo zálusk už pár MMO, které to zkoušeli inovativně. A jak dopadli?

      (Špatně a ještě je vykradl Trion)
      • Sak bojovy system je rovnaky ako vo wowku *1* To ze tam vsetci robia viac menej to iste je tym ze je to usek z deviateho lvlu. A ked sa dusuju ze pojde ovplivnovat svet, tak snad to tak urobia. To ze zatial nieje leaknute ziadne info neznamena ze to je "zle". A neviem ci ti pride fadnejsie "Chod a zabi 10 baziliskou a prines mi ich oci, samozrejme kazdy ma dve oci ale jedno oko ti padne z kazdeho piateho" (questy ala wow), alebo to co si videl tu na videu - co bol defakto quest (a nie instancia - proste questova linka).
        • Ten bojový systém je jako WoWku, a to je právě ten problém, prostě to na sci-fi nevypadá dobře. A koukal jsem i na gameplaye z lvlu 44 tuším, a bylo to skoro to samé.

          A těch tvých 10 baziliščích očí si nech, tyhle questy se vyskytují ve WoW už jen minimálně, navíc většinou navazují na nějaké další, které jim dávají smysl. Např. když sbíráš listí a ...exkrementy, aby sis z toho udělal kamufláž (hejkala) a následně se proplížil (a to opravdu stealth) do tábora orků, kde díky chloroformu a odklákavání položíš nálože, osvobodíš zajacte a následně se po výbuchu s nimi dostaneš ven. A takových je tam mnohem mnohem víc. Ti tvoji bazilišci jsou právě z úrovně vanilly/BC, což jsem zmiňoval.
          • Naco sa s tebou budem hadat, wowko som hral swtor nie. Hovorim ze ta hra ma velky potencial a to nemozes vyvratit. Ostaneme pri tom, ok?
            • Myslím, že na tom se shodneme. Já jen chtěl poukázat na to, že questy ve WoW už dávno nejsou ten stereotypní odpad, co kdysi, a když člověk chce, tak zjistí, že mají i docela obstojný příběh, akorát není servírovaný na stříbrném podnose jako ve SWTOR.
  • SA-reg
    Spousta lidí to vyzkouší a spousta se na to pak vykašle.
    Zůstanou Star Wars nebo Bioware fanboyové, kteří jsou hotoví ze všeho Star Wars nebo Bioware. Jo a taky lidi, co by si připadali jak voli, potom, co to všude bránili...

    Dál tu není nic k vidění.
    • Tak je to snad lepší než, aby to hrál někdo kdo nechce ne? xD
      Aspoň tu bude trošku něco novýho, než 100 let ohranný mmočka.
      Sám jsem zvědavej na vesmírný bitvy.
    • S tym ze to vela ludi vyskusa, suhlasim. Ale mne herne mechanizmi pridu velmi dobre a pribeh je nieco uplne nove v zanry MMO. Navyse vydavat taketo harsh commenty koli trojminutovej ukazke z alfa verzie hry je trochu odvazne, nemyslis? *4* Ak sa to niekomu nebude pacit, ich chyba, ja sa velmi tesim *14*
      • Zayl
        Můžeš nás trošku podrobnějc zasvětit do těch herních mechanismů? Já vidím systém target, abilita, číslíčka. Nic moc nového. Minihry a NPC companioni, jak zmiňuješ výše, ti tvrzené MMO ještě nedělají.

        A není to náhodou už beta?
        • Konkretne info si radsej precitaj na stranke, uviedol som veci ktore mali demonstrovat otvoreny pristup Bioware ku hre, nielen vytvaranie bezducheho wowklonu. Samozrejme ze combat bude rieseny rovnako, jednoducho lebo ten system je velmi dobry a funguje, ale taktiez nebude bojovanie jedinou hernou naplnou ako to je u drvivej vacsiny dnesnych MMO.

          A beta to byt moze, ale kvalita za moc nestoji. Asi pred dvomi rokmi bolo vidane cca 2.5 minutove video zo zaciatocnej casti presne tejto pribehovej misie, a vyzera rovnako (len encounter sa trochu zmenil). Zabery z closed bety ktore sa obcas ukazu v game traileroch (tiez najdes na strankach swtor.com v mediach) vyzeraju, aspon podla mna, ovela lepsie, krajsie, hlbsie, proste ... lepsie *1*

          A aj ked minihry a wowcombat nerobi z hry velke lakadlo, ta implentacia pribehu urcite ano. Aspon pre tych ktory davaju roleplaying zazitku prednost pred kusanim cisel na bossovi a zistovaniu predso moj rogue robi o 300 menej dps ako normalne.

          Mozno som az moc entusiasticky, ale zase byt predcasne skepticky a hadzat spinu na nieco bez poriadneho infa je len obycajne pokrytectvo. A beta kde budu aj hraci zacne v septembri.
          • Zayl
            Vidíš, já myslel že jsi insider a máš nějaké konkrétní info. PR z jejich stránek mě moc nezajímá, jelikož už mu prostě nevěřím, ale to není exkluzivní pro Bioware.

            Mě furt nejde na mysl jak chcete z MMO, u kterého opěvujete příběh, vytáhnout půl rok+ hraní. Dohraju příběh a co potom? Budu mít v ruce titul který právě přišel o hlavní lákadlo. A MMO které si neudrží hráčskou základnu dopadne jako Conan.

            Být skeptik je rozhodně lepší než mít nasazené růžové brýle, neznamená to že všechno vidím negativně, ale že mám své pochybnosti.
            • Sarin: Dobře pokud vývojáři slíbili end-game content, tak jim tedy budu věřit, ale holt zatím ticho po pěšině.

              A jestli tě baví altování tak dobře, nic proti tobě, ale mně to nikdy prostě nepřišlo přínosné.
            • Shango: Neviem, ked vyvojari povedia ze spravia endgame-pve content, tak mam celkom tendenciu im verit. Ty nie? Ked robia instancie na mid-game level (mozes si pozret videa na strankach), preco by nerobili endgame instancie?

              A co sa tyka tych hratelnych classov: Ked som hral wowko tak 5 rokov som mal jedneho maina, to vsak neznamena ze som nemal alta od kazdej classy, a dvaja z toho boli na najvyssom lvli. Su taky ktory maju vsetky classy navyssi lvl a stale lvluju dalsich lebo ich to bavi. Nevidim na tom nic zle.
            • Sarin: A můžeš nás (mně) ty méně informované seznámit s end game contentem? Zatím jsem o něm neslyšel ani prd do větru. A jestli hodláš hrát všech těch 16 verzí, tak ti gratuluji, já bych se pravděpodobně stotožnil s jednou postavou a zbytek by pro mě neměl smysl.
            • Samozrejme som nemyslel tie povrchne veci co su napisane v infach, ale uz to bude 5-6 mesiacov co pravidelne navstevujem herne fora a ked vies co hladat, vela sa dozvies. Par krat sa dokonca stalo ze komunita hracov zmenila rozhodnutie biowere o niektorych veciach v hre (co je u mna rozhodne plus, ze pocuvaju co ludia hovoria).

              Wowko ma levelovanie asi na tyzden herneho casu a pritom je levelovanie uplne rovnake za vsetky classy. Tu ma kazda z 8ich klas svoj vlastny pribeh a k tomu dve verzie (za temnu a svetlu stranu). Ak jedno levelovanie vydrzi aspon ten tyzden herneho casu kedy sa odohra predomnou jedna z tych 16 moznosti (ked nepocitam minoritne odklony podla rozhodnuti ktore spravis), tak budem navysost spokojny. A kto vravi ze potom je koniec? Na najvyssom lvli vo WoW ajtak maximalne sedis v OG/IF a chodis na raidy&PvP. To vsetko bude aj tu.

              A ked uz to teda po tyzdni strati lesk pre niektorych, co ja s tym, nedokazem ovplivnit to co si iny ludia myslia *4* Ja sa na to tesim, lebo v tom vidim vsetko co mi chybalo ked som hral WoW. A ze je na svete viac ako milion Star Wars geekov ktory si hru kupia uz len perto ze je Star Wars, hra sa uzivi, budu vychadzat patche a expansiony a za sedem rokov mozno pride nieco uplne nove. Nenutim ta byt optimista, len poukazujem na to ze ta hra nebude nevyhnutne tak zla, ako tvrdis na zaklade dojmov z 13tich minut videa.
    • Cahir
      Ještě několik let budu dřít na vejšce - prostě opruz. Pak půjdu do nějaký podělaný práce, ze který přijdu domů utahanej a doma mě ještě bude peskovat stará. V důchodu zasednu k bedně a budu čumět na seriály, dokud nezesenilním v otravnýho dědka. Má to vůbec smysl? Nemám si to rovnou hodit?
      • SA-reg
        Jestli chceš... v tomto ti nechám svobodu volby.

        Ale teď jsi slyšel má slova. Počky 9 měsíců (6 než TOR vyjde a 3 ať má šanci) a pak uvidíme. Buď se pletu nebo ne. Ale říct to můžu tak nebo tak.
      • Zayl
        Dole se ptáš jak dokážeme vidět do budoucnosti a sám tady provádíš věštění... trocha konzistence Cahire. Třeba tě zítra přejede auto :p.
        • Cahir
          Jenže moje věštba je ironie a zároveň výsměch všem, co dokážou vidět pouze výsledek a účel a neumí se těšit z průběhu...

          O tomhle se nevtipkuje (auto) *16*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit