Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Ja jednoducho NECHAPEM ktory blbec v Bioware/Lucas Arts/EA/whatever vymyslel, ze "pokracovanie" KotOR-u ma byt MMO. Cim viac z tej hry vidim, tym menej si myslim ze bude mat nejaky vyrazny uspech. Pretoze z toho co som zatial videl mi to pripomina "dumbed down" KotOR s WoW-like subojmi (ktore imho nepasuju do SW universa) a to je tak vsetko. Na koho je toto vlastne cielene?

    Samozrejme, SW fanusikovia - to je jasne. Ale tych (podla mna) nie je dost na to, aby SW: ToR udrzali dlhodobo ekonomicky rentabilne. Samozrejme, SW fanusikov ako takych je urcite dost, ale treba z nich vybrat tych, ktori maju zaujem hrat pocitacove hry + tych ktori maju aspon trochu kladny vztah k RPG a tych ktori su ochotni platit mesacne poplatky a to uz sa ta zakladna dost zuzuje (nehovoriac o tom, ze sam som SW fanusik, ale zatial ma nic nepresvedcilo, ze by som chcel hrat tuto hru - a urcite nie som jediny).

    KotOR fanusikovia - vlastne to iste co pri SW fanusikoch, podla mna ich nie je dost na to, aby udrzali hru pri zivote dlhodobo. O prvotne predaje a zaplatenie vyvoja sa neobavam, to urcite pojde v pohode. A s levelovanim budu KotOR fanusikovia asi spokojni, lenze co potom? Samozrejme este nevieme dost o end-game contente, ale takmer na 100% sa da predpokladat, ze nebudu pridavat novy content napr. kazdy mesiac, aby clovek stale mohol hrat nieco nove. A bude typicky hrac KotOR mat zaujem o rutinu v podobe progressu nejakeho raidu? Mozno na prvy raz aj hej, kvoli lore a pribehu. Ale bude mat zaujem o farmu equipu v case cakania na dalsi content? Nemyslim si...

    No a MMORPG hraci, ktori hladaju nieco nove a lepsie, nez napr. WoW, War ci Rift. Maju tito hraci zaujem o pribehove RPG? Niektori urcite ano, ale tych je male percento. Vlastne su to ti, co hravaju vyssie spomenute hry na roleplay serveroch. Lenze kolko je takych? 1%? 5%? Kazdopadne, urcite nie dost na to, aby udrzali pri zivote celu jednu velku hru. Nehovoriac o tom, ze vela z nich zrejme nebude chciet odist z hry, ktoru uz hravaju. No a ti co nebudu mat zaujem o pribeh? Je vlastne nieco nove v tejto hre pre tych, co nebudu mat zaujem o pribeh? Zatial to tak nevypada, jedine co som zatial videl prezentovane z hry je prave ten pribeh a subojovy system. Lenze o pribeh zaujem nemaju a co sa subojoveho systemu tyka, ten je takmer taky isty aj v ostatnych hrach (a mne osobne napr. viac imponuje (podla toho co som zatial z hry videl) v Guild Wars 2 nez v SW: ToR).

    Idealny stav by bol hrac MMORPG, fanusik SW vseobecne a KotOR-u konkretne. Teda som asi idealna cielovka, kedze splnam vsetky tri tieto body. Ale ako som uz viackrat hore pisal, zatial mna osobne nic nepresvedcilo, ze za tuto hru chcem dat svoje peniaze... Takze este raz sa pytam, pre koho je tato hra vobec urcena? A ktory blbec vymyslel ze pokracovanie KotOR-u bude MMO?
    • Cahir
      Hele myslím, že to napadlo kluky z Bioware, Rocco Siffredi to určitě nebyl. Cílené to bude na RPG hráče, kteří rádi dobrou story - Mass Effect, Dragon Age atd. + hráčů od MMóček, kterým není dvanáct (věkem/intelektem). Velká část úvahy je relativně o ničem, když na klíčové otázky, jež si pokládáš, neznáš ani přibližnou odpověď, nemyslíš? O kvalitě questů, raidů a end game contentu ti tady asi nikdo neporeferuje, stejně jako pravděpodobně nikdo neví, jaké je přesné procento hráčů majících zájem o příběhové RPG.
      • skaven123
        ked to ma byt pre ludi ktorym nieje 12, preco to vyzera ako omalovanky?
        • Graficka stylizacia hry ktora podporuje tvoju fantaziu, fotorealizmus sa v MMO zatial neosvedcil.
  • El-Bravo
    Proč neudělají novou hru na způsob jedi academy?ten bojový systém a hratelnost byly parádní :)
    • To mi povidej!! ted jsme to hrali asi tejden s kamaradama po lance a byla to tak hrozna p*del!!!! Jsem si kvuli tomu znovu rozehral tu SP kampan... hrozne by se mi libil nejakej navrat k Jedi Knihgtum..
    • Lawliet
      protože star wars chybí obsazení MMORPG je to jako kdyby stáji audi chyběl model A4 ..prostě nemůžou nechat tuhle díru prázdnou
    • souhlas.. to samé i u jiných her, já bych rád šermoval a bránil se mečem sám, mířil lukem a kouzlil tam kam mi směřuje myška.. tušim, že Mortal to má, ale to je taky všelijaká hra..
      • Aj ked sa mi JAcademy pacil, tak multiplayer je len o "megasupa ultra 900° kruto-makre" co ta da na jeden svih.

        System moze byt akokolvek komplexny ale hraci si cez neho cestu najdu vzdy, a uz to nebude "na efekt" (pekne si zasermovat, rozne utoky a obrany) ale len zbesilo mackat tlacitko na jeden uder ktory protivnika zabije.

        No ak hre, vyzera uboho, ale pevne verim ze miliony ludi ktore budu platit sa najdu, pretoze tak to proste chodi.
        • El-Bravo
          Multiplayer sem moc nehrál...mě spíš šlo o ty mody jako např. Knights of the force x)
    • Protože i když na východě už dávno ozkoušeli, že koncept mmo beat'em up s dnešními přiopojeními lze udělat, tak zde v euroamerické zóně stále většina firem kopíruje WoW styl. A poud ne, tak je té firmě nutno nadávat a posmívat se jí, dokud se poslušně nevrátí k WoW stylu (Funcom).

      A soubojový systém ve vanilla Jedi Academy je nic moc. Ale má velký potenciál a mody z něj vytěžily maximum. Sotva by šel dnes najít lepší simulátor šermu ^_^.
  • hrnek: Joo, taky mi to je proti srsti, ale těch 250 kč měsíčně není zas nějaká horentní suma. To máš jednu návštěvu v hospodě.... Nevíte někdo, kdy to má tedy vlastně vyjít? Září? Říjen? Listopad? *4*
    • prosinec
  • První video, když nepočítám CGI, co mě z týhle hry zaujalo. Zajímavě řešený rozhovory a rozhodnutí.
  • Mna by zaujimalo, preco vsetky oficialne videa ktore ukazuju svetu su v 800x600 rozliseni, 25 fps a bez antialiasingu, shaderov atd. Grafika potom vyzera dost retardovane (nepliest s grafickou stylizaciou! Ta sa mi naopak velmi paci). Hlavne ked vonku su uz videa kde im to fici naplno - to zase gameplay vyzera uplne famozne. *2*

    Kazdopadne na SW:TOR sa strasne tesim. Konecne po 7 rokoch sa MMO vzdiali konceptu "Kill&Fetch" ktory zaviedlo WoW ako trend a vsetky doterajsie onlinovky (vydane po wow) sa ho snazili, viac ci menej - vacsinou viac, kopirovat.

    Story-MMO moze vsak fungovat len na velmi hlbokom univerze s velmi kvalitnym zazemim, nemyslim ze by uspelo v podani WoW ci Warhamer univerza. Ale SW mi pride ako genialna volba a myslim ze to bude fungovat velmi dobre - za predpokladu ze clovek vie po anglicky samozrejme.

    Taktiez mam doveru v Bioware, aj ked si zmrsili par poslednych projektov. Herne mechanizmy su inovativne a niektore uplne nove, zaujimave posuvaju dojem z hry dalej nez si kedy wow mohlo priat. Uz len to ze vo WoW ked chcel niekto hrat tanka alebo healera, tak mal problem a museli prist dualspecy aby si ten niekto mohol specnut dps na lvlovanie/grindenie. SW:TOR inspirovane Guild wars vytvorili veskery content v hre pre 2+ ludi a dali kazdej classe 4 unikatnych pomocnikov (padawan, pilot, prisera, droid... chapete), z ktorych si mozete vzdy jedneho vybrat aby s vami brazdil questove linie (a to bez obmedzenia interaktivity s ostatnymi hracmi ako to bolo v GW kde bola hra vlastne singleplayer). Chces expit ako healer? No problem! Zober si DPS companion. Chces byt tank? Vezmi si healera. Si DPS? Tak chod dual dps a mas vystarane! *1* Modelovanie a ovplivnovanie NPC okolo vas, herny pribeh ktory sa zaklada na viacerych veciach nez ze na lvli 1 ste nikto a na 85 hero of the horde, player housing (to sa vo wow nepodarilo doteraz), minihry (vesmirne bitky alebo tanec v kantine?) atd atd atd...

    Cim viac o hre viem, tym viac sa na nu tesim. Myslim ze to nebude nic co sme doposial videli a rodi sa adept na zosadenie WoWka z tronu MMO. Drzim Bioware palce, nech to stihnu co najskor, lebo uz to pomali neviem vydrzat *1*
    • Ano a kromě toho je tady na pohled příšerný bojový systém, stále úplně neobjasněné fázování/instancování, když se autoři dušují, jak budeš moct ovlivňovat svět kolem sebe, kromě rozhovorů dost fádní questy... na WoW si dělalo zálusk už pár MMO, které to zkoušeli inovativně. A jak dopadli?

      (Špatně a ještě je vykradl Trion)
      • Sak bojovy system je rovnaky ako vo wowku *1* To ze tam vsetci robia viac menej to iste je tym ze je to usek z deviateho lvlu. A ked sa dusuju ze pojde ovplivnovat svet, tak snad to tak urobia. To ze zatial nieje leaknute ziadne info neznamena ze to je "zle". A neviem ci ti pride fadnejsie "Chod a zabi 10 baziliskou a prines mi ich oci, samozrejme kazdy ma dve oci ale jedno oko ti padne z kazdeho piateho" (questy ala wow), alebo to co si videl tu na videu - co bol defakto quest (a nie instancia - proste questova linka).
        • Ten bojový systém je jako WoWku, a to je právě ten problém, prostě to na sci-fi nevypadá dobře. A koukal jsem i na gameplaye z lvlu 44 tuším, a bylo to skoro to samé.

          A těch tvých 10 baziliščích očí si nech, tyhle questy se vyskytují ve WoW už jen minimálně, navíc většinou navazují na nějaké další, které jim dávají smysl. Např. když sbíráš listí a ...exkrementy, aby sis z toho udělal kamufláž (hejkala) a následně se proplížil (a to opravdu stealth) do tábora orků, kde díky chloroformu a odklákavání položíš nálože, osvobodíš zajacte a následně se po výbuchu s nimi dostaneš ven. A takových je tam mnohem mnohem víc. Ti tvoji bazilišci jsou právě z úrovně vanilly/BC, což jsem zmiňoval.
          • Naco sa s tebou budem hadat, wowko som hral swtor nie. Hovorim ze ta hra ma velky potencial a to nemozes vyvratit. Ostaneme pri tom, ok?
            • Myslím, že na tom se shodneme. Já jen chtěl poukázat na to, že questy ve WoW už dávno nejsou ten stereotypní odpad, co kdysi, a když člověk chce, tak zjistí, že mají i docela obstojný příběh, akorát není servírovaný na stříbrném podnose jako ve SWTOR.
  • Nuda.
    Ale pobavilo mě když jeden z nich vždy vytrhne ze země ( kde nic není ) nakej motor stihačky a hodí to po enemy a na zemi je takovej malinkej kráter :D
    • Cahir
      To mě taky Muhahhaha Já čekal, že z tý země vytáhne obří falus...
  • Bude fakt sranda až budu čekat na odpověď svého 9 letého spoluhráče z rumůnska který neumí ani slovo anglicky*15*.Už by taky mohly ukázat něco zajímavého né jen tunu rozhovorů.Takhle to vypadá že tam jde jen o plnění úkolu které budou asi na vyší urovni než wow, ale to si taky můžu zahrát ňákej singl (třeba mass effect to vypadá dost podobně) a neutrácet 250kč měsíčně.Jediný co mě na téhle hře zaujalo jsou ty vesmirné souboje ty vypadaj fakt parádně, teť otázečka ty souboje budou jen singl nebo to bude normalně PVP?
    • PvP asi nie, ale su potvrdene PvE eventy, questy a aj minihry vo vesmire. Mozno pride aj na PvP, ale o tom dost pochybujem, to by bolo dost jednotvarne ak tym lodiam nedaju kazdej aspon 10 unikatnych schopnosti.
      • ohledně vesmírných soubojů vás asi zklamu...minimálně po vydání totiž budou fungovat jako taková rail-shooter minihra...co se týče narážky na singl...proč ne ..pro spoustu lidí to může klidně být další KOTOR (3,4,5,6,7,8....)
  • skoda ze to je placene:(tahle ta Debilni doba me zabiji kazdou super hru poserou tim ze se plati nebo tam je mikroplatba slak vas!!!
    • Já naopak s měsíčním placením souhlasím, ale už se mi moc nelíbí ta prvotní částka za zakoupení. Když už platím každý měsíc tak vstup zdarma.
      Někdo to tady přirovnával ke kolotoči. Když máš zábavní park tak se platí hodně u vstupu ale atrakce jsou zdarma. Anebo vstup se neplatí nebo jen symbolický, v ceně jednoho měsíce nebo jedné atrakce, a platíš u každé atrakce zvlášť.
      • Takova prirovnani jsou nesmyslna samozrejme. Hru na zacatku zaplatis protoze se musi zaplatit jeji dlouholety vyvoj a vyroba. Poplatky pak platis za provoz hry, to taky neni uplne zadarmo. Ja v tom nevidim zadny problem, a ten kdo pracuje tak si tech par korun snad muze dovolit kdyz to chce hrat. Taky nenadavam na vsechno ostatni co si nemuzu dovolit, je videt ze je to jeste kluk :)
    • Zacni pracovat a muzes is zahrat treba taky. Musis pochopit, ze ten kdo to dela to nedela zadarmo jen tak aby si nejaky hrnek zahral *3*
  • víš ono když ta hra sotjí tolik peněz a každej druhej si jí stáhne dneska tak co maj dělat, MMO je viz.WOW, dost dobra možnost jak si nahrabat, a aby se tak narocná a rozahla hra zaplatila na to nestačí aby si ji jen kazdej koupil (hlavně protže si ji akzdej druhej stahne), vem si že by si dva roky pracoval na zábavnim parku a tesil se jak se ti pohrnou peníze az zacnou chodit první navstevníci, ale jak by si otevrel všichni by prelejzali plot a šli se bavit místo toho aby ti zaplatily u pokladny a ty by si se jen koukal jak tam jsou a neměl si z toho ani korunu taky by se ti to moc nelíbilo
    • tak jako tak si to lidi stahnou a budou privat servery jako z WoWkem ale vim ze to moc prodeje neovlivni rozumny hrac radeji hraje na offiku
  • SW nebo GW2 jeste nikdo nehral. v pripade gw2 je vydani v nedohlednu. SW vypada jak jednoducha scifi kopie wow, kde si v kazdem videu vsimnete nejake drobne hlouposti, nelogicnosti. gw2 naopak z videi, prohlaseni a moznosti pusobi jako neuveritelna, epicka a dokonala hra az je tezke uverit, ze se jim to vsechno povede nejak rozume dat dohromady.
    pro kazdou mmo je dulezita komunita a tu ma wowko nejvetsi i kdyz je nejaka cast hracu na blizzard vzdy nastvana, tak nejaky pomyslny balance mezi skill hraci a casual hraci si drzi celkem dobre a je tezke si predstavit, ze vetsina hracu jen tak odejde hrat a ted mi to prominte hloupoucky vypadajici sw, nebo gw, ktere sice muze pusobit sebelepe, tak je to porad nastupce hry, ktera byla spise akcni nez rpg a spise pro nactilete hrace, kteri si nemohli dovolit platit mesicni poplatky.
    wowko si muze privodit konec jen samo a to ze odejdou lide, kteri sou schopni a ochotni vest guildy a raidy a nakonec zustanou jen ty deti 12+ pro ktere je wowko urceno :)
    • Aha tady NĚKTEŘÍ mají v hlavách opravdu hodně najebáno, tohle už nejde jinak říct ! Bože zaujatější názor jsem neslyšel, i když můj je taky 100 % zaujatej. Větší základnu než wow nikdo nemá :D. Aha a ty seš prej trol :D. Star Wars je jako pro některý lidi náboženství a má takovou herní základnu... A prej naprostá kopie wow :D. Si asi de**íl ne, kterej navíc potřebuje převést stránky do tiskový podoby s brailovým písmem. SWTOR se snaží být co nejvíce odlišný od WoW komerční sra**ky pro 13 letý děti. Navíc tohle dělá Bioware a dělá to víc jak 6 let na hře samotné a příběh již píší okolo 7-8 let...takže stfu ffs ! Až si o té hře něco zjistíš, pak si tady otevírej hubum nebo ti je moje sběratelská edice zavře ! Děkuji, toto bylo úplně nejvíc nezaujatý názor, ale teď jsem opravdu bouchnul ! :). *7*
      • taky se radim nezi fandy sw. taky sw na 100% vyzkousim. kotor byla jedna z nej her jake sem kdy hral, ale nemuzu si pomoct z tech videi co sem videl to je scifi wowko. byl bych opravdu rad a moc si preju, aby sw byla uzasna a perfektni hra, ale z toho co sem videl mi opravdu pripada, ze autori si rekli wow je uspesne a tak se snazi zopakovat jeho uspech.
      • Zayl
        Ačkoliv to co napsal kING je mi pomerně jedno, tvoje argumenty jsou:

        1. SWToR chce být co nejvíc odlišný od WoW.
        2. Dělá na tom Bioware.
        3. Dělá na tom 6(8) let.

        Ani jeden z nich nezaručuje že to nebude úděsná hra jelikož mimojiné:
        1. Proč teda combat používá totožnou mechaniku, inventář vypadá stejně, cestování mezi pointama na mapě vypadá stejně, vzácnost předmětů je vyjádřena (skoro) stejně, screen postavy vypadá skoro stejně, GUI vypadá skoro stejně .....
        2. Dragon Age 2.
        3. DNF byl ve vývoji 15 let.
        • Cahir
          1) A pravděpodobně bude. Bude to MMO s přidanou hodnotou. Já tak nějak furt nevím, co si ty pod tím vágním pojmem"jiný" představuješ.
          2) Lehce se zde projevuje tvoje arogance, ježto DA2 není každým považováno za tragédii. Pouze fanboyema je považováno za téměř dokonalou hru a pouze haterama je považováno za propadák. Hru jsem dohrál a dal bych jí tak 7-8/10, zde dostala od Aleše Smutnýho 8/10 a od Lukáše Grygara taktéž - recenze, resp. video-recenze měly hlavu a patu, argumenty a hlavně střízlivý/nezaujatý pohled. Ta hra podle mě (a mnoha dalších) není špatná, takže ji jakožto negativní argument brát nemohu. Vedle tvojí arogance se taktéž projevila tvoje neinformovanost, jelikož na TORu dělá úplně jiný tým, který je z větší části složen ze "staré krve"/jádra Bioware
          3) Jak už tu řekli jiní, situace okolo Duka byla úplně jiná. Kolem TORu takové kolotoče v žádném případě nebyly.
          • Zayl
            Cahire arogance je koncept který není cizí ani tobě, takže si můžeme podat ruku.

            Zbytek nemá cenu komentovat, nevím proč jsi vůbec reagoval, my dva už si řekli co bylo potřeba. Pozor na to auto.
            • Cahir
              Já nereagoval přímo na tebe, ale na (ne)argumenty.
        • Ty idi*te...DNF je sra*ka co se rušila a zase jí koupilo jiný studio atd....čistý vývoj netrval ani rok ! Dragon Age 2 dělal jinej tým, dá se říct že to bylo Bioware jako že DNF je čistě práce Epicu nebo kdo to vydal :D !! A všechno vypadá skoro stejně. Omg tvoje argumenty jsou jako slina malýho dítěte na brindáku -> nepodstatný !!! Combat vypadá stejně, aha :D. Sem slyšel že wow má kolize zbraní :D. Jsem slyšel že ve wow máš tolik animací na postavu x zbraň kterou drží, jsem slyšel že ve wow může být healer DPS, jsem slyšel že ve wow jsou všechny classy vyvážený, jsem slyšel že ve wow na jednoho bosse nechodí miliarda herů :D. Jsem slyšel, že ve wow nemáš trinity systém. Prosím tě prober se z toho snu. Viděl si jeden walktrough a už se ti klepe tvoje wow palice :D. Prosím vás lidi, než tady začnete trousit nesmysly :D, info o hře je na swtor.com a sw-tor.cz, tam si prosím přečtěte aspoň základní info :D. Mimochodem já jsem hrál WoW několik měsíců -> po namaxování postavy ->nuda -> stereotyp -> raid -> raid -> raid a to samý dokola. Opravdu děkuju, ale tupý questy už nechci :). Ve WoW máš příběhovou linku asi jako špagetu....tady to je jako road 66 a to navíc jenom za jednu classu, si vem že jich tam máš 8 :) navíc plně nadabovaných, pro ty, kteří chtějí zabíjet čas -> WoW, pro ty, kteří chtějí mít zážitek ze hry a z příběhu -> TOR. Děkujeme odejděte :).......Jinak k HUDU a travelignu..až vymyslíš jinej model, kterej bude příjemnej pro hráče a zároveň efektivní...jdi a řekni jim to ;) :D !
          • Zayl
            Ten výlev sis mohl odpustit. Ale podle tvého psaného projevu je ti buď 13, nebo si moc rozumu nepobral, tak ti to nebudu zazlívat.

            Mohlo mě napadnout už podle toho prvního příspěvku, že na tebe musí člověk pomalu a jasně, tak znova.

            1. To že se chce ToR co nejvíc lišit si cucáš z prstu. Nebo mi linkni kde to nějaký dev tvrdí, protože to jsem přehlédl.
            2. Bioware není neomylný. Bioware nemění na zlato vše, čeho se dotkne.
            3. Délka vývojového cyklu nic neznamená.

            Celou tu pasáž o WoW sis mohl odpustit, já WoW taky hrál, vím jak to v něm chodí.
            Mimochodem ty hraješ od early-bety, nebo si jen další fanboy co se rozplývá nad hrou kterou sám ještě nehrál ani vteřinu?
            • Vyvojari v jednom z tych piatich dev-dennikov skutocne hovorili ze sa nechcu porovnavat s wowkom, ale chcu zaviest novy rozmer do MMO (to je ta pribehova linka). Nieje to presne to co povedal mr13yo, ale myslim ze to dostatocne blizko.

              To ze v kazdej wow lokacii je pribeh a aj ze questy maju hlavu a patu sme si vsimli, no je to uplne iny pribehovy zazitok ked si porovnas storytelling wowka a napr Mass Effectu.

              Dlzka vyvoja nieje ani tak dolezita, skor to ze hratelnu verziu mali k dispozicii uz pred tromi rokmi, pred dvoma ju prvy krat nechali zahrat aj obycajnych ludi (atd) sveci o tom ze na hre Lucas Arts zalezi a nechavaju vyvojarom dostatocny cas na to aby hru vypilovali co najviac a co najlepsie vedia. Ako mohlo dopadnut DA2 keby sa vyvijalo o 2 roky dlhsie a nie pod neustalym tlakom od vedenia EA? Mno, kto vie...

              DNF by som skutocne neporovnaval s nejakym serioznym projektom. Ta hra bola tolko krat zrusena a prekopana atd, az ju nakoniec vydali len zo sentimentu a respektu k dukovym hlaskam. Moj typ je ze prava zakupili aby spravili dalsiu DN hru ale v plnej parade, tak uvidime.
            • Zayl
              Nestačí, hrát early-betu a hrát 30 minut na E3 není to samé.
            • ano byl jsem na e3 a hrál to :)..stačí ? :)
          • Fléééééjm

            Jsem neslyšel, že TOR by mělo kolize zbraní, ty ano?
            Animace ti při hře opravdu budou prospěšné.
            Ve WoW může být healer DPS, ale nikdo není tak blbý, aby to dělal.
            A v TOR jsou všechny classy vyvážené, když to ani ještě nevyšlo? To by byla opravdová revoluce!
            Ne, na bosse ve WoW opravdu nechodí miliarda herů a kolik jich chodí v TOR, když ještě ani nebyl ukázán end-game content?
            A ano, ve WoW máš příběhovou linku v každé lokaci, ale když jí tobě a tobě podobným někdo nepodstrčí přímo pod nos, tak si jí ani nevšimneš, že? A když je příběhová linka v TOR jako Road 66, tak to znamená, že bude přímočará a bez výraznějšího prostředí? Dobré vědět.

            (A pak, že DA fanboyové jsou zlo)
    • Cahir
      Já vím, že má nový GW2 hezkou grafiku a design prostředí kluci, ale to neznamená, že to bude ultrasofistikovaná náročná hra pro taktiky z generálního štábu. Přijde mi to úplně stejně přitroublé jako ostatní mmo a tu tvojí epičnost a dokonjalost jsem fakt neviděl, zato jsem z toho cítil až moc asijskej nádech, což já nerad. U SW věřím tomu příběhu, jelikož BW umí scénář a rozhovory kvalitní + sofistikované, než ne. Kdežto GW1 měla příběh + univerzum veskrze stejně přihlouplý jako ostatní MMO hry. Takže na mě mají obě hry naprosto opačný efekt než na tebe...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit