• jak je to stím prstenem? šak ho dal v první díle k té mrtvole...
    • Jo ale ta blondyna (nevim jak se jmenuje) si ho potom vzala a dala mu ho
  • Nejslabší byl určitě první díl, ale nejsilnější i přes všechno dvojka.

Nemůžu si pomoct, ale běhání se Sullivanem v zádech mi přišlo mnohem méně inspirativní než když tam byla Chloe (potažmo Elena, ale to je tak nemastný/neslaný ženský charakter až běda:-//)..Kua, na Chloe jsem se těšil přímo extrémně a říkal si, to by bylo aby se s Drakem nedali tentokrát dohromady *5* ..Nic no..

Jinak hratelnost a zážitek opětně nadmíru strhující..Akorát ten Sullivan......snad se na něho ve čtyřce už fakt vybodnou, nevím kdo s hráčů chce proběhnout s nějakym bílovlasym důchodcem 70% celý hry.. *16*
    • To ja mam opacne me pripadne sullivan v poho, u chloe me vedi ten dabing ....
  • Možná budu ukamenovanej, ale dneska jsem po 8mi hodinách a několika málo minutách (nevim kde autoři recenzí berou obvykle 10-12 hodin, když jsem hrál na normální obtížnost, často a dlouho se kochal prostředím, našel přes 70 pokladů a zvládl to za 8 hodin a něco) a musim říct, že i přesto, že trojka byla bomba, což jsem očekával, tak dvojka se mi líbila o trošičku víc. Pravděpodobně to bude i prostředím, protože hory a sníh mi jsou bližší než pouště a nesnesitelný horko, ale stejnak mi dvojka celkově přišla trochu hravější a vynalézavější...nevim jak přesně to popsat, ale o jednoduše o malinkej kousíček lepší. Jestliže bych dal dvojce 10/10 (jako že ano, protože to byl jeden z nejlepších herních zážitků), tak trojce bych musel dát 9/10, ale i tak je to pro mě, jakožto majitele ps3, "must have" titul :)
    • Lépe bych to ani nepopsal... Já bych hodnocení asi ještě trochu snížil, protože očekávání bylo opravdu velké. Nedá se říct, že bych byl hrou zklamanej, ale čekal jsem prostě jasný překonání druhýho dílu, a to se nestalo.... Moje hodnocení v rámci celé série je 7,5/10
      Hra je fakt skvělá, ale..... prostě ten zážitek jako u dvojky, tam tentokrát nebyl!!! A mým vítězem pro letošní rok tedy není Nathan Drake, ale Bruce Wayne
    • souhlasim , ja dohral za 10 a pul , mrzelo me hlavne za ta poust byla na konci hry ...ale jinak bomba!!! dvojka asi byla o neco delsi.....
  • tak uz si to davam a musim smeknout, parada a tim splitscreenem pro dva mi udelali velkou radost.
  • No zatím jsem teprve v 8 kapitole, ale hru si užívám na 100% Naughty Dog opět předběhli sami sebe a dílko je to maximální. Různá vylepšení jdou cítit na každém kroku a celkově to působí zase o něco impozantněji. Jasně, pokud je tahle série někomu nesimpatická, nebo má k PS3 nějakou velkou averzi, tak to maximální hodnocení nepochopí. No a všem ostatním přeji příjemnou zábavu a myslím, že toho přání vlastně ani netřeba.
  • Nechapu jak mohly dát 10 bodů. Já bych dal tak 7 bodů.
  • jsem sice kompar / xkar.. ale toto vypada paradne :)
    • zajimave jak si tu pubertaci notujou u obycejne videohry - lacina zabava pro omezence
      • To nejsou jenom pubertáci divil by jsi se kolik 30 letejch buzlku to hraje,.. krom jiný je to stejně buzerantské jako sedet s chlapama v hospodě nebo čumět na fotbal, hokej či jinou sračku.. potažmoje je buzn@ každej.
      • a tak tenhle nazor ,zaslouzi korunku za nejvetsi blabol na svete, chlapce prober se do reality je kruta.... *7*
      • posila
        No, na videohrach nic lacineho neni. Je drahe je koupit, je drahy HW potrebny pro jejich spousteni, je drahe je vytvorit, ...
        • TO si myslis ty - co je na ps3 drahe - 10000 ma kazdy druhy trouba - tak si uzivejte tupci
          • vravi ten ktory si v zivote nekupil originalku :D a hry pirati ostosest.
          • asi tak kdyz se ti to nelibi tak odpal, zrovna ty ubozaku na tu ps3 v zivote mit nebudes, za ten tvuj ubohej nazor bych se stydel....
          • Takze za prvi 10000 uz davno ps3 nestoji, a na ty tvoje ubohy nazory tady nikdo neni zvedavej, kdyz tak diskutuj jako clovek, a ne jako opice, uvedom si ze 10000 je treba pro nekoho castka na kterou vydelava celej mesic a pak s toho zivi jeste rodinu... To ty ale nepochopis tatka a mamka koupi co chces co ????
  • myslim ze je uz tady na tomhle foru jasny co hraji typci tanbou a karliczekk za hry, takze bezte na fora nakych super rpg her ktery na tomhle foru nikoho nezajimaj, protoze ty vase nazory jsou uz pekne trapny , nemusite porad dokola omyvat ze je to nejaka tunelovka a podobny kraviny, ja taky nelezu na fora her typu dragon age , diablo , wow, a pro me podobny chujoviny a nehadam se s fanousky hry ze me to neba. a ze je to trapny, fora uz nemaj vyznam , tady maj psat lidi kteri se na hru tesi , a ne se hadat porad dokola o nicem.... *7* nechci nikoho urazet ,ale prijde me to fakt ubohost...
    • Zajímavý názor. Nadpis této stránky zní "Diskuse pro Článek Uncharted 3: Drake's Deception - recenze". Dle wikipedie: "diskuse je věcný rozhovor několika osob nad určitým tématem, jehož cílem není rozhodovat, nýbrž věc pečlivě rozebrat z různých stránek, shromáždit argumenty a případně připravit půdu pro racionální rozhodnutí."

Většina respondentů má kladný názor na hru a na článek. Já sdílím kladný názor na hru, ale ne kladný názor na článek, který tuto hru dle mého názoru zbytečně vyzdvihuje. Argumenty proč si myslím, že článek hru příliš vyzdvihuje, dokládám na hře samotné - jako interaktivní film výtečná, ale hratelnostně nedosahuje kvalit hry, která má dostat ohodnocení nejvyšší.

Odhad mého oblíbeného žánru se nepovedl, protože můj oblíbený žánr jsou akční adventury. Taktéž útoky "nikdy jsi to nehrál" od určitých přispěvatelů jsou pouze spekulace, pokud to nejsou útočníci schopni prokázat.

Nicméně, dovolím si tedy také jednu spekulaci a prosil bych o její důkladné pročtení: "Představme si alternativní realitu, kde vyjde hra Uncharted:Drake's Deception (přesně taková, jako je ta reálná od ND) jako prvotina od prakticky neznámého ukrajinského studia. Co myslíte - dostane hra absolutní ohodnocení, pochvalné ódy po celém světě a bude ji hrát sám Harrison Ford, nebo bude zhodnocena jako překvapivě dobrá hra žánru akčních adventur s několika chybkami, která ale celkově příjemně překvapila a u které se budou určitě všichni těšit na pokračování?"
      • ano mas pravdu je to fakt jen tva spekulace, protoze jak muzes vedet ze kdyby ta hra vysla od toho jakoze ukraj.. studia , tak proc by nemohla dostat plnej pocet kdyby byly stejne tak dobra jako uncharted.... Tohle fakt nema cenu resit....
      • Promiň ale ty seš marnej. Už víme tvůj názor, který je totálně v menšině jak u recenzantů tak u hráčů(zřejmě máš nekladný názor na naprostou většinu recenzí na U3 u nás i ve světě), takže se nás laskavě nesnaž přesvědčovat, protože my jakožto lidé co oba díly hráli a královky se u nich bavili těžko svýma slovama o "interaktivním filmu", "loutkách" a "kačekách" přesvědčíš. Protože ať je to co je to, Uncharted je precizní zábava na desítku. Jinak první díl neměl žádný hype, vyhypovali ho až fanoušci a až nějaký ukrajinský studio někdy vytvoří hru na úrovni Uncharted rád si ji zahraju a pak budu jako první kritizovat když tomu nedají zasloužený hodnocení !!! *3*
      • kamo ty si nedas rict, smeju se tvym nazorum , a asi nemas moc prace kdyz tady resis neco porad dokola.... proste tuhle hru v zivote nehrals a jen te sere ze dostala takovej pocet, a fakt tady nikdo nechce hadat jestli tuhle hru hrals, protoze tu odpoved kazdej zna.....
  • Tanbou: Kachnička je totálně hloupé a nereálné přirovnání jak jsem prokázal!!!! Ale s tebou to fakt nemá cenu řešit, myslím že vše už bylo řečeno a s člověkem kterej si myslí že je chytřejší než celá recenzantská obec nemá smysl cokoliv rozenírat. btw. Cliffy B zrovna na twitteru pogratuloval Naughty Dogu k výborným hodnocením a ještě jedna ukázka jak dokáže Uncharted vykouzlit hrající úsměv na rtech: http://www.youtube.com/watch?v=tI3tsWus2KQ
    • Ad kachničky - co jsi prokázal?

Nejsem chytřejší než recenzentská obec, ale mám svá měřítka. A ta neměří hypovaností titulu ani očekáváními, ta měří podle mých zkušeností. Pokud Cliffy B pogratuloval ND na twitteru, je to jeho problém, já ND k vytvoření tohoto interaktivního filmu gratuluji taky. A pokud bych měl brát Uncharted 3 jako interaktivní film, tak je plné hodnocení zasloužené. Naneštěstí hodnotím Uncharted 3 jako hru.

Že si Harrison Ford nechá zaplatit za to, aby si zahrál U3 a okomentoval to ob každých patnáct sekund jako "WOW, fantastic, so cinematic, so realistic, very challenging, unreal, very exciting", to mne taky nijak nevzrušuje.
      • hral jsi heavy rain? to je skoro jako film, taky to vyslo jako hra a taky psali na fora typci jako ty ze to neni hra , ale film a ver ze v uncharted je hratelnosti o hooodne vic, ale to ty nevis protoze uncharted v zivote nehrals...
      • No on měl natočit krátkej spot cca 30 vteřin, nikdo po něm nechtěl aby se nechal tou hrou umést, což se nakonec stalo *5* *5* *5* Jen chci tím říct že Uncharted je přesně ta hra, která umí vykouzlit ten báječnej úsměv na rtech když ji hraješ, což plno ultra hyper komplexních mega těžkých RPG nedokáže...

Ty nemáš žádná svá měřítka, jen si vymýšlíš hovadiny který do takové hry nepatří (proč mě nepřítel nezabije stealth a neumí všechno to co já) a skrz ně tady neskutečně hatuješ. btw. a něco jinýho je hype a něco jinýho je, když dají hře recenzanti po celým světě vyjímečně dobrá hodnocení...to pak asi bude vyjímečně dobrá ne ;-)

Jo a prokázal jsem že kachničky rozhodně nemají naprosto nic společného v AI uncharted.
        • Když teda Tanbou vymýšlí hovadiny :D :D tak mi řekni, jaký teda ultra hyper komplexní mega těžký RPG nedokáže vykouzlit úsměv na rtech. A jestli nedokáže, tak z člověka aspoň nedělá ultra hyper komplexní mega těžký zombie :D udivující se způsobem "WOW, fantastic, so cinematic, so realistic, very challenging, unreal, very exciting".
          • Nehodlám tady rozjíždět off topic vypisováním jiných titulů a posleze debaty o nich, z toho jsem už vyrost. Uncharted 3 je zřejmě jedna z nejlepších her roku tak si doplň podle sebe. Uncharted hry jsou prostě dechberoucí. O to jde a když jsi spokojenej a do hry se ponoříš tak, že pak připomínáš zombie které se zmůže jen na občasný uspokojující úsměv pak je to jen dobře *3*
          • Karliczekk, děkuji moc za podporu, alespoň tady se svým názorem nejsem sám. Ale važ svá slova. Zvolený způsob argumentace výzvou "Tak mi řekni..." v kombinaci s přirovnáním pana Forda k zombii nikam nepovede, jenom rozpoutá debatu o pocitech.
  • Všem kritikům zde bych chtěl říct, že první a poslední co dělá hru desítkovou je zábava. Pokud se někdo u hry náramně bavil, líp než u čehokoliv letos (a vůbec bych se tomu nedivil) není důvod proč nedat desítku. Taky se mi nelíbí, že dnes mají lidi pocit, že desítku snad může dostat jen RPG nebo Stealth, je to jakýsi stavovsej syndrom toho, že tento žánr je "něco víc" přestože je to totální hloupost a akční adventura s filmovým pojetím může s klidem svojí zábavností rozcupovat všechny letošní hry z těchto žánrů....
    • Jo prostě tahle hra je oproti starším titulům jen pouhá koridorovka s taháním hráče za ručičku. Namátkou do historie .... taková skvělá steahlt akční adventura Messiash .... jo proč se už takové hry nedělaj. :(
      • Nebo třeba Beyond Good & Evil noooo teda, nebo třeba Freedom Fighters, nebo Hitman ( i když to je trochu mimo), nebo zmiňované Oni :), nebo Prince of Persia: Warrior Within, a jěšte by se něco našlo :D ...... Tohle jsou hry s vysokou mírou kreativity a znovuhratelnosti, které rozhodně nemají tak vysoké hodnocení, TAK proč by si ho mělo zrovna Unachrted 3 zasloužit to nevím.
        • Zkus si zahrát a zhodnotit, nic víc ti nemůžu poradit...
    • Souhlas, hru dělá zábava. A subjektivně pro mne procházet hrou v přesném sledu do puntíku podle jedné linie právě tak, jak si přejí vývojáři a nijak jinak, to zábava není. Střelba do kačenek taky zábava není. A bití fackovacích panáků taky zábava není.

Mám rád akční adventury, ale to už i "Indiana Jones and the Emperor's Tomb" poskytoval víc volnosti v rámci jinak celkem uzavřených úrovní.
      • Napsal jsi správně SUBJEKTIVNĚ, mě třeba hratelnost Uncharted 2 před dvouma rokama SUBJEKTIVNĚ přibouchla do křesla. Jo a btw. vždy postupuješ podle toho, jak autoři chtějí a míru svobody ti daj akorát v tom, kterej quest vezmeš jako první, jakou sebereš zbraň a jestli zaútočíš zprava nebo zleva, takže bych se tím zas tak moc neoháněl. Ve Far Cry 2 si taky nemůžeš vzít černošku za ženu, mít s ní děti a začit pěstovat zeleninu...
        • Je rozdíl mezi alespoň pseudosvobodou a mezi ovládáním loutky na provázku. A pokud soupeře prohodím oknem vždy při každém hraní dané části, i když bych jej při příštím hraní třeba chtěl narazit na zeď, tak to mi opravdu zábavné nepřijde. Opět, je rozdíl mezi použitím takového donucení jednou na konci scény, aby šlo příběhově navázat, a mezi použitím takového přístupu na téměř celou scénu. Takové rádoby QTE sekvence měl už Shenmue 2 a po prvotním nadšení požitek velmi rychle vyprchal.

Myslím si, že chápu tvé argumenty a respektuji je, prosím o pochopení mých. Uncharted 3 je výborný kus software, ale autoři natolik chtějí pro hráče připravit fantastickou jízdu, že tím v mých očích trpí variabilita při hraní.

Argumenty typu "zahraj si a uvidíš" - "viděl" jsem, a můj názor zůstává stejný.
          • "Ovládání loutky na provázkách, střílení kachniček"....Já tvoje argumenty opravdu nechápu, autoři tuším sami říkali že můžeš slušnou část hry projít stealth ale taky můžeš jen střílet, jinak máš variabilitu stejnou jak u většiny her: Použiju tuto zbraň nebo jinou? Skočím za tuto překážku nebo za jinou? Já osobně beru jako celkem vtipné a zábavné, když při osobním souboji jsi u pánvičky tak ji Drake sebere a majzne jí nepřítele, příště zas budeš stát jinde a tohle nezažiješ a zase se objeví něco jiného, toto je plus k znovuhratelnosti. Na žánru akčních adventur je tato míra svobody naprosto OK

Osobně si myslím že se asi těžko vyrovnáváš s tím, že nějaká takováto akční jízda může dostat desítku, ale věř tomu, že je to vynikající hra(mluvím teď o prvních dvou hrách) která tě přiková ke křeslu a ano je to možná trochu víc filmová a trochu předpřipravená, ale to bys musel přestat koukat na filmy, číst knihy atd. I tak je ale uncharted na vyšší obtížnosti hra která tvůj herní um dostatečně otestuje, to si buď jistej...
            • Umělá inteligence byla na velice vysoké úrovně už v prvním Uncharted, nepřátelé jsou agresivní, snaží se tě obklíčit, vyhnat granátama a podobně. Rozhodně ti na Crushing nedaj nic zadarmo. Například zrovna s Mafia se to vůbec nedá srovnávat.
              Nesuď hru, kterou jsi jen viděl někde na obrázku.
            • Kachnička je přesně vystihující a dostatečně inteligentní výraz. Ale pro uklidnění emocí, měřím stejným metrem, takže stejně tituluji A.I. ozbrojených soupeřů dobře v polovině dnešní produkce žánru akčních adventur, namátkou L.A. Noir nebo Mafia II tímto neduhem trpí taky.

Po zkušenostech z Crushing módu, kde byla legrace blindfirem odstřelovat jednoho soupeře po druhém a kde byla zábava si často klestit si cestu postupem "Zmlať na blízko, uteč za roh, počkej na autoheal, opakuj" si nemyslím, že bych házel gamepadem po místosti. To jsem neudělal ani u DMC4 na obtížnost Dante Must Die. A to mi věř že oproti tomu je Uncharted 2 Crushing procházka po mostě ^_^.
            • Tanbou: nechci se s tebou hádat ale kachnička je jen něco co ve střelcici lítá zleva doprava, to je vše, možná bys mohl najít inteligentnější přirovnání protože tohle je zbytečně hanlivé a o ničem to nevypovídá. Nepřátelé se kryjí, přebíhají, háží granáty, pálí naslepo, z blízka ti jednu utřou atd. Je jasný, že neumí přesně to co ty, protože oni nejsou nathan drake ;-)

Já se budu taky opakovat, ale hra která mě svou poutavostí a napínavostí usadí a donutí nepřestát hrát (a stalo se to též většině recenzantů - Metacritic 94%) si plné hodnocení zaslouží a když si dáš nejtěžší obtížnost tak se neboj že si neodřeš kolínko, ještě budes naštvanej házet gamepadem *3*
            • Neřekl bych, že se s něčím vyrovnávám. Ale je to hra, která dostala deset bodů. Audiovizuál úchvatný, příběh a výprava úchvatné, tedy filmové aspekty zaslouží deset bodů najisto. A teď hratelnost - je to přeci hra, ne?

Použití překážek je vtipné, kdyby to uměli i soupeři. Umí to, dokážou udeřit předmětem oni tebe? Nebo jinak - umí se alespoň útoku předmětem bránit? Dále - umí soupeři pálit naslepo, používají to? Umí soupeři stealth kill, když je máš v zádech? To jsou nedostatky, o kterých mluvím. Proto nejsou soupeři nic jiného než kachničky na střelnici a fackovací panáci. Jediná "výzva" spočívá ve faktu, že soupeřů je zpravidla na Drakea jako psů.

Hrál jsi někdy hru Oni? Jestli ne, ani to nezkoušej, protože je to hra z roku 2001 a graficky je to na úrovni dnešních her pro mobily (možná ani to ne). Ale to je hra kde jsou herní mechaniky nastaveny tak, že je každý soupeř výzva, protože umí to samé co hráč. A je na hráči, jak se s tím vypořádá. A to mi chybí u Uncharted 3. A proto pro mne není hratelnostní stránka dokonalá.

Co se týče uzavřenosti a určenosti, budu se opakovat - pokud mám pocit že mne jako hráče software vede za ruku, pomáhá mi kde jen může abych si obrazně "neodřel kolínko" a hra se v podstatě stává těsným sledem předpřipravených scén, které probíhají stále skoro stejně, tak se mi to nelíbí ale akceptuji to. Nicméně se pak ale nestotožňuji s názorem, že takový produkt si zaslouží absolutní hodnocení.
      • jde videt ze si tuhle hru nehral, a znas ji jen z videi...
    • Krasne receno petre, doufam ze si s toho ti co tomu nerozumi vezmou priklad