• Jedna z par PS3 her,u kterych si rikam,proc kurna nemam PS3 *1* .ALe kvuli par hram nebudu porizovat dalsi krabicu.
    Ostatnim preju prijemnou zabavu *3* .
  • Všem kritikům zde bych chtěl říct, že první a poslední co dělá hru desítkovou je zábava. Pokud se někdo u hry náramně bavil, líp než u čehokoliv letos (a vůbec bych se tomu nedivil) není důvod proč nedat desítku. Taky se mi nelíbí, že dnes mají lidi pocit, že desítku snad může dostat jen RPG nebo Stealth, je to jakýsi stavovsej syndrom toho, že tento žánr je "něco víc" přestože je to totální hloupost a akční adventura s filmovým pojetím může s klidem svojí zábavností rozcupovat všechny letošní hry z těchto žánrů....
    • Jo prostě tahle hra je oproti starším titulům jen pouhá koridorovka s taháním hráče za ručičku. Namátkou do historie .... taková skvělá steahlt akční adventura Messiash .... jo proč se už takové hry nedělaj. :(
      • Nebo třeba Beyond Good & Evil noooo teda, nebo třeba Freedom Fighters, nebo Hitman ( i když to je trochu mimo), nebo zmiňované Oni :), nebo Prince of Persia: Warrior Within, a jěšte by se něco našlo :D ...... Tohle jsou hry s vysokou mírou kreativity a znovuhratelnosti, které rozhodně nemají tak vysoké hodnocení, TAK proč by si ho mělo zrovna Unachrted 3 zasloužit to nevím.
        • Zkus si zahrát a zhodnotit, nic víc ti nemůžu poradit...
    • Souhlas, hru dělá zábava. A subjektivně pro mne procházet hrou v přesném sledu do puntíku podle jedné linie právě tak, jak si přejí vývojáři a nijak jinak, to zábava není. Střelba do kačenek taky zábava není. A bití fackovacích panáků taky zábava není.

Mám rád akční adventury, ale to už i "Indiana Jones and the Emperor's Tomb" poskytoval víc volnosti v rámci jinak celkem uzavřených úrovní.
      • Napsal jsi správně SUBJEKTIVNĚ, mě třeba hratelnost Uncharted 2 před dvouma rokama SUBJEKTIVNĚ přibouchla do křesla. Jo a btw. vždy postupuješ podle toho, jak autoři chtějí a míru svobody ti daj akorát v tom, kterej quest vezmeš jako první, jakou sebereš zbraň a jestli zaútočíš zprava nebo zleva, takže bych se tím zas tak moc neoháněl. Ve Far Cry 2 si taky nemůžeš vzít černošku za ženu, mít s ní děti a začit pěstovat zeleninu...
        • Je rozdíl mezi alespoň pseudosvobodou a mezi ovládáním loutky na provázku. A pokud soupeře prohodím oknem vždy při každém hraní dané části, i když bych jej při příštím hraní třeba chtěl narazit na zeď, tak to mi opravdu zábavné nepřijde. Opět, je rozdíl mezi použitím takového donucení jednou na konci scény, aby šlo příběhově navázat, a mezi použitím takového přístupu na téměř celou scénu. Takové rádoby QTE sekvence měl už Shenmue 2 a po prvotním nadšení požitek velmi rychle vyprchal.

Myslím si, že chápu tvé argumenty a respektuji je, prosím o pochopení mých. Uncharted 3 je výborný kus software, ale autoři natolik chtějí pro hráče připravit fantastickou jízdu, že tím v mých očích trpí variabilita při hraní.

Argumenty typu "zahraj si a uvidíš" - "viděl" jsem, a můj názor zůstává stejný.
          • "Ovládání loutky na provázkách, střílení kachniček"....Já tvoje argumenty opravdu nechápu, autoři tuším sami říkali že můžeš slušnou část hry projít stealth ale taky můžeš jen střílet, jinak máš variabilitu stejnou jak u většiny her: Použiju tuto zbraň nebo jinou? Skočím za tuto překážku nebo za jinou? Já osobně beru jako celkem vtipné a zábavné, když při osobním souboji jsi u pánvičky tak ji Drake sebere a majzne jí nepřítele, příště zas budeš stát jinde a tohle nezažiješ a zase se objeví něco jiného, toto je plus k znovuhratelnosti. Na žánru akčních adventur je tato míra svobody naprosto OK

Osobně si myslím že se asi těžko vyrovnáváš s tím, že nějaká takováto akční jízda může dostat desítku, ale věř tomu, že je to vynikající hra(mluvím teď o prvních dvou hrách) která tě přiková ke křeslu a ano je to možná trochu víc filmová a trochu předpřipravená, ale to bys musel přestat koukat na filmy, číst knihy atd. I tak je ale uncharted na vyšší obtížnosti hra která tvůj herní um dostatečně otestuje, to si buď jistej...
            • Umělá inteligence byla na velice vysoké úrovně už v prvním Uncharted, nepřátelé jsou agresivní, snaží se tě obklíčit, vyhnat granátama a podobně. Rozhodně ti na Crushing nedaj nic zadarmo. Například zrovna s Mafia se to vůbec nedá srovnávat.
              Nesuď hru, kterou jsi jen viděl někde na obrázku.
            • Kachnička je přesně vystihující a dostatečně inteligentní výraz. Ale pro uklidnění emocí, měřím stejným metrem, takže stejně tituluji A.I. ozbrojených soupeřů dobře v polovině dnešní produkce žánru akčních adventur, namátkou L.A. Noir nebo Mafia II tímto neduhem trpí taky.

Po zkušenostech z Crushing módu, kde byla legrace blindfirem odstřelovat jednoho soupeře po druhém a kde byla zábava si často klestit si cestu postupem "Zmlať na blízko, uteč za roh, počkej na autoheal, opakuj" si nemyslím, že bych házel gamepadem po místosti. To jsem neudělal ani u DMC4 na obtížnost Dante Must Die. A to mi věř že oproti tomu je Uncharted 2 Crushing procházka po mostě ^_^.
            • Tanbou: nechci se s tebou hádat ale kachnička je jen něco co ve střelcici lítá zleva doprava, to je vše, možná bys mohl najít inteligentnější přirovnání protože tohle je zbytečně hanlivé a o ničem to nevypovídá. Nepřátelé se kryjí, přebíhají, háží granáty, pálí naslepo, z blízka ti jednu utřou atd. Je jasný, že neumí přesně to co ty, protože oni nejsou nathan drake ;-)

Já se budu taky opakovat, ale hra která mě svou poutavostí a napínavostí usadí a donutí nepřestát hrát (a stalo se to též většině recenzantů - Metacritic 94%) si plné hodnocení zaslouží a když si dáš nejtěžší obtížnost tak se neboj že si neodřeš kolínko, ještě budes naštvanej házet gamepadem *3*
            • Neřekl bych, že se s něčím vyrovnávám. Ale je to hra, která dostala deset bodů. Audiovizuál úchvatný, příběh a výprava úchvatné, tedy filmové aspekty zaslouží deset bodů najisto. A teď hratelnost - je to přeci hra, ne?

Použití překážek je vtipné, kdyby to uměli i soupeři. Umí to, dokážou udeřit předmětem oni tebe? Nebo jinak - umí se alespoň útoku předmětem bránit? Dále - umí soupeři pálit naslepo, používají to? Umí soupeři stealth kill, když je máš v zádech? To jsou nedostatky, o kterých mluvím. Proto nejsou soupeři nic jiného než kachničky na střelnici a fackovací panáci. Jediná "výzva" spočívá ve faktu, že soupeřů je zpravidla na Drakea jako psů.

Hrál jsi někdy hru Oni? Jestli ne, ani to nezkoušej, protože je to hra z roku 2001 a graficky je to na úrovni dnešních her pro mobily (možná ani to ne). Ale to je hra kde jsou herní mechaniky nastaveny tak, že je každý soupeř výzva, protože umí to samé co hráč. A je na hráči, jak se s tím vypořádá. A to mi chybí u Uncharted 3. A proto pro mne není hratelnostní stránka dokonalá.

Co se týče uzavřenosti a určenosti, budu se opakovat - pokud mám pocit že mne jako hráče software vede za ruku, pomáhá mi kde jen může abych si obrazně "neodřel kolínko" a hra se v podstatě stává těsným sledem předpřipravených scén, které probíhají stále skoro stejně, tak se mi to nelíbí ale akceptuji to. Nicméně se pak ale nestotožňuji s názorem, že takový produkt si zaslouží absolutní hodnocení.
      • jde videt ze si tuhle hru nehral, a znas ji jen z videi...
    • Krasne receno petre, doufam ze si s toho ti co tomu nerozumi vezmou priklad
  • Uncharted 1,2,3, killzone 2,3, God of war 1,2,3, Metal gear solid 4, prumer vsech her 10/10 tak na co do prkynka jeste cekate :) *3* *2*
  • Odulin
    Kruci já si tu soňáckou konzoli snad fakt pořídím...nezávidím, ale zahrál bych si z fleku;)
    • vidis, ja ji mam a tohle me zas tak extremne nelaka.. svet je kruty :D
  • I když je to koridor, tak stejně závidím. Kde je psáno, žekoridor nemůže dostat 10/10 ???
  • Malleth
    Nečekal sem nic jiného než 10
  • Jsem sice těžkej PCčkař a mam i relativně novej stroj ale silně začínám uvažovat o PS3... pořád si říkam: "přece to nebudu kupovat kvůli jedný hře".. ale těch dobrých her nebezpečně přibývá a obávam se, že to stejně bude nevyhnutelný *1*.. už první Uncharted mi nasadilo brouka do hlavy a bojim se že trojka mě už přemluví...*1*
    • Ono těch her je víc... já si třeba PS3 koupil kvůli Heavy Rain. Pak k tomu začaly přibejvat hry jako God of War, Uncharted, Final Fantasy, Siren Blood Curse...
    • A pak, že reklama nefunguje.
      • Jaká reklama? S reklamou to nemá nic společnýho, jde o ty hry (a nemyslim jenom Uncharted)! Koneckonců kdyby na PS3 vycházely sr*čky tak o něj ani nezavadim... ty hry prodávají konzoli ne konzole samotná...
  • ako pc hrac neskutocne zavidim konzolistom tuto uzasnu akcnu hopsacku. Normalne k*rva zajtra idem do obchodu kupit konzolu a dvojmetrovu telku.
    • Tak tak, ty dvě přiložená videa jsou jak z dobrého filmu... žel PS3 nevlastním (ani X360) a o nákupu si mohu nechat zatím jen zdát. *9*. Holt jsou i důležitější věci, jako třeba reálný život *3*. Ale tuhle hru ( a vlastně i jedničku a dvojku) majitelům konzole ze srdce závidím *4*.
  • Kingo1983
    Ja som zacal hrat prvy krat seriu Uncharted pred par dnami len, a musim povedat ze je to neskutocne nakazlive. Zacal som hrat a musel som stale viac a viac :D Cela tato seria si zasluzi 10/10 lebo je to hra, do ktorej sa vzijete a priam ste spojeni stymi charaktermi. Uzas.
  • diky teto serii jsem pysny na to ze mam doma PS3 ! moc se na to tesim, ten zazitek v jednicce nebo dvojce byl naprosto dokonaly.