Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Druhý DLC "Honest Hearts" by už mal byť hotový a výjsť by mal každú chvíľu simultáne na všetky tri platformy.
    Viac INFO tu: http://fallout.wikia.com/wiki/Honest_Hearts
  • Debata se trochu zvrtla. Nebyt manika co kdysi daaaaavno vymyslel pocitace,nemeli by jste F:NV. Nebyt manika co kdysi daaaaaavno vynalezl elektrinu,nemeli by jste pocitace.... Takhle se muzeme dostat a z k opicim(nebo k Adamovi-zalezi na to cemu verite).
    Hru udelal Obsidian,to je proste nezpochybnitelny fakt a jakekoliv reci o zasluhach daksich stran jsou uplne zbytcene.
    Me by spise zajimalo jak je to s DLC na PC verzi hry. Budou nejake dalsi?
  • Debata se trochu zvrtla. Nebyt manika co kdysi daaaaavno vymyslel pocitace,nemeli by jste F:NV. Nebyt manika co kdysi daaaaaavno vynalezl elektrinu,nemeli by jste pocitace.... Takhle se muzeme dostat a z k opicim(nebo k Adamovi-zalezi na to cemu verite).
    Hru udelal Obsidian,to je proste nezpochybnitelny fakt a jakekoliv reci o zasluhach daksich stran jsou uplne zbytcene.
    Me by spise zajimalo jak je to s DLC na PC verzi hry. Budou nejake dalsi?
  • smejki
    rozhodně nelze přenášet autorské zásluhy, to ne. Já bych šel trošku dál a namísto Obsidianu bych uváděl přímo designéry.
  • Přesně tak. Taky nevím, kde se bere tenhle trend, považovat bugy za nějakou novinku...
  • Podívej se, na jaký výrok jsem reagoval: "na přisuzování zásluh na hře Bethesdě bych neviděl nic špatného". Přisuování zásluh za vznik? Za marketing? Ano, to jistě. Ale na hře samotné? S tím nesouhlasím. Vždyť ta hra má jen stejný engine (ještě k tomu pěkně debilní).
  • smejki
    není pravda. bez marketingové a produkční podpory Bethesdy by se FNV nikdy neprodávalo tak dobře. To je prostě fakt. Bethesdě patří velká část úspěchu.
  • Že tu není ano hovno není pravda. Práva mohlo koupit jakékoliv jiné studio - pokud by je neměla Bethesda, byly by stále "v oběhu". Bethesda poté předvedla, že světu Falloutu absolutně nerozumí a stvořila Oblivion s falloutí atmosférou. To nemá nic společné s izometrickým pohledem jak píšeš, to je problém mnohem hlubšího rázu. Odfláklé charaktery, frakce, dialogy, žádný humor, žádná vnitřní logika. To jsou nedosttaky, kterými F3 komunitě ublížil, nikoliv neizometrickou kamerou...

    Bethesdě přičítám k dobru pouze to, že oslovila studio, která má k Falloutům mnohem blíže než jakékoliv jiné. V Obsidianu je totiž spousta lidí z původního Black Isle, které dělalo oba Fallouty, včetně Chrise Avellona (ten třeba ve dvojce designoval New Reno). Bethesda tedy poskytla Obsidiánům svůj engine (zastaralý a dojebaný) a ti stvořili hru, která konečně může být nazývana Falloutem a stojím si zatím, že nemá s trojkou moc společného. Bethesda nepostavila základy - to je špatný příklad. Bethesda poskytla pouze prostředky, což odpovídá příkladu, že poskytla pouze nástroje: cement, nařádí atd.
  • smejki
    tak abychom to ujasnili, vlastnictví a autorství jsou v americkém právu dvě zcela odlišné věci - vlastníkem FNV, F3 i značky Fallout je Bethesda. Autorem FNV je Obsidian, autorem F3 je Bethesda. Vlastníkem F1, F2 a FT je Interplay. Autorem F1 a F2 je Black Isle (součást Interplaye, takže vlastně Interplay), autory FT jsou Micro Forté.

    Důležitý je taky fakt, že o marketing a zajišťování podpory FNV se zcela stará Bethesda, patche samozřejmě dělá Obsidian ale nelepí je na net.
  • Přisuzování zásluh Bethesdě je špatné, protože ta hru jenom vydávala (stejně jako EA či THQ - děkuješ snad jim za Mass Effect, resp. Dawn of War, nebo Bioware, resp. Relicu??). Veškeré zásluhy patří Obsidianu.
  • ucho
    hra vznikla díky bethesdě. Obsidian měl díky předchozím pracem kupu materiálu pro Falloutí svět. Bethesda si na Fallout 3 namastila kapsu dostatečně a měla plné ruce práce s úpravami enginu a prací na novém TES, tedy využila možnosti vydělat další peníze a to díky Obsidianu. prostě je nechali udělat jejich vizi. nic víc. za to není třeba Bethesdu špinit. je jedno, co je lepší a co je horší, prostě jen hráči mají co hrát, to je celé. jakékoli nenávistné hlášky na účet Bethesdy jsou dětinské...
    stejně tak je úplně zbytečné ty dvě hry srovnávat, je to subjektivní věc, každému vyhovuje něco trochu jiného, někdo zatracuje F3, někdo zatracuje zase NV, hrát si může ale každý, co chce... :) a hrát to ti lidé můžou jen díky Bethesdě, která Falloutí svět udržela naživu, to je tak zhruba vše :) bez Bethesdy už by patrně žádný Fallout nikdy nebyl.

    srovnávací debaty F3 a F:NV jsou zde zcela zbytečné
  • No jako tak by se to taky dalo vzít. Hlavně nesouhlasím s tím, že F3 fůůůj a NV jóóó. Protože třetí Fallout byla super hra a NV to prostě podle mě posunul ještě o jeden stupeň suprovosti nahoru.
  • Masa-san
    Ale no tak hoši nebuďte naštvaní na ostatní jen kuli tomu, že vám vaše krabička taky jednou neposkytuje co chcete *2*

    Shit happens *2*
  • spíš bych to přirovnal jinak.. že Obsidian hodil novější fasádu a přidal plastový okna.. každého názor, já jen vyjádřím nesouhlas nad tím, že F3 se od NV liší gigantickými rozdíly jak každý píše.. na mě NV působí jako příjemná změna k lepšímu s prvky které chyběly.. ale F3 byl ve své době stejně dobrý, co se týče zábavnosti.. Obsidian je fajn, funguje skvěle jako externí studio? (nevim jak to nazvat, kdyžtak mě opravte).. ale kdyby Bethesda nevytvořila F3.. není tu ani hovno ze světa Fallouta.. viz. Interplay kauzy atd. nevim proč každý haní Bethesdu, té se musim v tomto ohledu zastat.. ano engine zastaralý a zabugovaný, pro hc fanoušky f1 a f2.. totální zklamání.. jenže ti by chtěli izometrický pohled s lepšíma texturama a byli by spokojeni.. prostě se to vyvinulo tam kde to je a myslim si, že to nedopadlo uplně nejhůř..
  • Bethesda základy (engine) odflákla. Resp. recyklovala moc dlouho. Nic jiného tam společného není. I ten SPECIAL se počítá jinak.
  • On Fallout 3 byla dosti chatrajici a polorozpadajici se chatrc:-)
  • skutočny hrač ma platforiem viac :D inak HAIL TO KING
  • To máš tak. Vem si, že NV je barák. Tak betheseda udělala základy(což je na baráku to nejpodstatnější, ale zároveň nejméně viditelné) a Obsidian pak na nich postavili krasnou vilku.
    Kdyby Betheseda základy odflákla, vilka by spadla, i kdyby se v Obsidianu snažili sebevíc. *3*
  • MrSanta
    Pravdu máš. Jenom doplním, že kdyby Bethesda nekoupila práva od Interplay tak do dnešního dne nemáme žádnou novou Fallout hru.
  • KDYBY? S tim muzete pokracovat do nekonecna. F:NV je uplne jina hra s omezenimi plynoucimi z enginu.
    A vite co? taky si pridam jedno kdyby: KDYBY Bethesda ( jako vzdy-viz treba jinak vyborny Oblivion) neudelala polovicni hru pro teenagery,nespolehala jen na modery a trochu se snazila,nemusel by Obsidian zadnou hru vymyslet. Smetanu si mohli sliznout sami.
    Ja se uz F3 bavil,ale po vydani F:NV nemam nejmensi duvod se k nemu vracet. F:NV je lepsi absolutne ve vsech smerech. Pro me RPG minuleho roku,mozna i dekady
    *2*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit