Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Odulin
    Včera před půlnocí jsem dal zkusmo první hoďku a něco. Pěkně tma, sluchátka...to byla Atmosféra. Naprosto bez debat je skvělej zvuk a hudba, čili jedny z nejdůležitějších prvků pro vtáhnutí do hry. Grafika mě taky celkem ohromila a i to jak v pohodě to běží. Dál ten 80kovej filmovej efekt, který mi fakt připomínal doby, když jako klučík koukal na Vetřelce na Betě. So far so good. Nevýhoda je, že musím čekat na večír na další seanci.
    • Přesně proto jsem si pořídil pořádný, těžký závěsy, který nepropustí ani špetku světla, projektor a domácí kino. Nemusím čekat na příchod tmy a imerze je neskutečná.
      • Odulin
        No tak to zní mooc dobře. Co máš za projektor? Že bych se trochu inspiroval.
        • Oblíbená volba bývá Benq W1070 nebo W1080ST pro krátkou projekční vzdálenost, případně něco od Optomy. Já plánuji o vánocích Optoma GT1080 nebo Benq HT1085ST.
        • fíha, to by bylo u mě na hnědý bezpečnostní trenky...
          • Zagro
            Já si na tohle po mnoha úvahách (a přečtených recenzích) asi před dvěma roky pořídil Epson EH-TW3200. Úhlopříčku obrazu jsem si nastavil na 5,5m, koupil závěsy, který mají mezi dvěma látkama všitou ještě třetí, která takřka nepropouští světlo a pařby jsou na tom mazec. Ale jakmile přijde první verze Riftu, tak to ke hraní už nebude potřeba a zůstane to "jenom" na filmy z postele s přítelkyní :)
  • vonTossis
    Tak rád bych si to zahrál a užil, ale prostě nemůžu. Jakákoliv opravdu hororová hra mi vyžene tep tak na 200 a já to po chvíli musím vypnout, protože se bojím podívat za další roh. A u filmů to mám přesně naopak. Už mě několik let nedokázal žádný film ani trochu vystrašit. Je to prostě na ho*no. Tak rád bych si takové hry pořádně zahrál. Zvládnul jsem Metro, i když jsem si musel dávat pořádné pauzy a některá místa hrát po jednotlivých sejvech, zvládnul jsem Bioshock, kde to bylo podobné, ale tyhle hry prostě nezvládnu. *4*
    • hehe, taky System Shock 2 si potom nemohol hrat ani nahodou.
      • vonTossis
        Hrál, ale taky jen chvíli. A zrovna u této hry mě to mrzí vůbec nejvíc. Vím o té hře úplně vše a přesto jsem ji nemohl hrát déle než několik desítek minut. *13*
      • MrSanta
        Já jsme podobnej strašpytel, ale zrovna System Shock 2 jsem hrál mnohokrát a je to moje nej hra vůbec. Nevím jak je na tom kolega, mě hlavně s*rou lekačky. A ty v System Shocku moc nesjou. Tam je to hezké napětí z prostředí, zvuků kolem a strach z toho, jestli zvládnu umlátit dalšího potvoráka dřív než on mě. To já můžu.
        Alien: Isolation si asi prohlídnu jenom na YT. Plenky pro dospělé jsou drahé *1*
        • C-BEAM
          najlepší je horor v ktorom má hráč pocit, že sa nachádza v nezávisle fungujúcom prostredí kde sa môže stať "čokoľvek". Rôzne predscriptované situácie mi preto dokonale zabijú veškerú atmosféru a postupne sa stanú otravnými. Naposledy som to zažil u Amnesie ktorá ma nudila k smrti. Žial dnes sa robí všetko viac na efekt a tak to nejak povrchne. Vďaka ale aspoň za tie technológie, pretože napríklad práve to ako v Isolation vystihli a preniesli filmové kulisy do hry je niečo úžasné. Inak remake SS2 by som nechcel, skôr plnohodný SS3 ale bez "moderných" herných mechaník a povrchnosti.
          • MrSanta
            Říká se, že Dead Space byl na začátku vývoje System Shock 3. Pak to prý změnili. Nevím, jestli je to pravda, ale byl by to docela zajímavý detail. On totiž System Shock 2 na začátku vývoje nebyl System Shock 2. Tím se stal až poté, co se hry ujalo EA.
            • del0
              SS2 nebyl SS2 ve smyslu, že nenavazoval na příběh jedničky. Každopádně jsem rád, že Dead Space zůstal Dead Spacem, protože SS3 bych si představoval jinak.
        • Odulin
          S těma lekačkama musím souhlasit. Nevadí mi, ale podle mě je to fakt levnej způsob vyděšení. To umí každej nahodit skript do místa, kde to moc nečekáš apod., ale jak říkáš um je udělat strach ze zvuků, hudby, prostředí a chování nepřátel.
          • MrSanta
            System Shocku k napětí ještě hodně pomáhal ten 'náhodný' respawn nepřátel. Hlavně na začátku, když byl člověk ještě slaboučkej, měl jenom trochu munice do skoro rozbité pistole a hranicí mezi životem a smrtí byl jeden úder hasákem. Když jsem poprvé zvesela klusal domněle vyklizeným prostředím a najednou na mě naběhli dva hybridi, tak jsem málem cvrnknul do textilu *1*.
        • del0
          Souhlas. System Shock 2 ani lekačky nepotřebuje. Ten má tak hustou atmosféru, že má člověk husí kůži pokaždý, když slyší nebo vidí nějakýho nepřítele, přesto že ví, že na něj v pohodě má. *1* Podle mě za to může geniální zvuk a to depresivní prostředí, samota.
      • Hanzales
        Jo pavouci např.mi taky přivodili pár infarktových situací :) Mimochodem když jsem chvíli tak ten Isolation hrál, hned jsem hrubě zatoužil po System Shocku ve stejném kabátě a s podobnými mechanikami. To by bylo žůžo taky jako prase kdyby se dalšího System Shocku chytlo právě třeba tohle studio. (nemyslím vydavatele).
        • MrSanta
          Já to mám stejné. Jakmile jsem na YT viděl první kroky hrdinky na Sevastopolu, tak jsem opět silně zatoužil po novém System Shocku či kvalitním remaku prvních dvou dílů. Citadel Station nebo Von Braun/UNN Rickenbacker v takovéhle grafice. Jaj, to by byla lahůdka. Škoda, že to nejspíš zůstane jenom v oblasti snů.
    • Metro mi nepřijde vůbec strašidelný :) ale třeba takovej Outlast se přiznám sem nedokázal dohrát :D a absence jakýhokoliv bránění z tvojí strany mi tam docela vadí, můžeš se jen schovávat a to je takový nic moc.
      • vonTossis
        Mám koupenou Amnesii, Dead Space 1, Dead Space 2, Outlast atd., protože vždycky doufám, že už to zlomím. Ne nezlomím. Nejdéle jsem vydržel u DS1 - asi 15 minut. Možná mi zase přeskočí v hlavě a koupím i tohoto Aliena, abych si ho pak mohl skvěle nezahrát a neužít. *1*
        • Kozy
          Když si v Dead Space vypneš zvuk tak se to dá s prstem v nose, takhle jsem to dojel já, jinak bych to nedal.
        • Asharak
          Nezapomeňte na první F.E.A.R. *4* ten jsem prošel jen díky tomu že kámoš většinou přešel ty horror části *1*
        • Inquisitor
          Dead Space je skvělý filmový zážitek, o to se rozhodně nepřiprav. Ono stejně většinu lekaček už člověk po nějaké době čeká, i když umí i překvapit :).
  • species
    Tahle hra je mazec! A to nemam rad stealth hry a u her se nerad bojim :D Presto opravdu kvalitni hra, konecne dustojny titul z Alien univerza!

    Hral jsem to vcera asi 3 hodiny a dneska jsem to koupil na Steamu, opravdu to stoji za to! Colonial marines se nekona *5*
    • určo staženo od grupy NOsteam
      • Hanzales
        Tož aco jako? Notoričtí stahovači prostě nepochopí, že jsou i lidi co si hry kupují a pokud už něco na zkoušku stáhnou, zůstane to na disku tak maximálně dva dny? Co je v takovém případě špatného na tom si to pro jistotu ještě před vysolením plné ceny vyzkoušet? A pokud tě to v tomto případě např. ještě více popožene si tu hru koupit? Nebo tě štve, že člověk co si hru koupí za plnou cenu si ji zahraje o den dříve?
        • Dříve se tomu říkalo demo. Dnes je to torrent. Hru koupím, když mi má co nabídnout (především promyšlený a funkční MP) anebo jsem zarytý fanda + má to dobrou znovuhratelnost. A milerád si počkám, když ceny klesnou k polovině. Už nějaký ten pátek pracuju, ale dávat za SW sloužící k zabití času přes 1000,-... To se teda na mě nezlobte. Naštěstí si dnes každý může vybrat :) Ať jim to zaplatí zarytí fanoušci. O koupi tohoto Vetřelce celkem reálně uvažuju. ZKUSÍM a pak případně koupím. Ve slevě. Krabicovku. Komplet. Až vyjde dalších 11 DLC *1*
        • Asharak
          Špatné je na tom akorát to, že si pár lidí uvědomí, že už to mají, že to nechtějí stahovat a instalovat podruhé a takové srajdy a pak si to nekoupí. U mě to taky někdy tak funguje (zlatá trial verze např. u blizzardu, tam to takhle nejde :D), ale po pár měsících, pokud to fakt stálo za to, to mám stejně koupené :3
          • Hanzales
            Tak aspoň reakce místo nesouhlasu :) Tady je to asi fakt od pohledu každého jedince. Chápu že jsem v naprosté menšině takových lidí a pak se to sejde s nepochopením. Osobně třeba pirátství taky nemám rád. Jednak si dost vážím práce ostatních a hodnot jako takových vůbec a také trochu pěním např. když jedu závod v Assetto Corsa a v MP si to sviští nějaký 3DMGAME a není mu to ani blbý :)
            Nicméně výše popsané se mi třeba nestalo. Jsou jen dva případy. Buď je hra dobrá a stojí za to ji dohrát minimálně 1-2x. Tam ji pak chce mít člověk origo i kvůli pohodlí, achievementům, MP atd. A nebo je to kravina, odfláklé, či to nesedne a pak to jde z disku, někdy ještě ten samý den. Extrém je, když hru dohraju, ale koupím ji až po výplatě a úplný extrém byl snad jednou, kdy jsem si dohranou hru dokoupil až když byla po pár měsících ve slevě. Ale opět jen jako rest. S čistým svědomím můžu říct, že na PC nemám ilegal absolutzně nic. (MP3 a filmy nesdílím, ani nestahuji přes torrent). A to použití warezu se taky samozřejmě neděje s každou hrou a většinou stačí počkat na recenze, ohlasy, případně je to zavedená a oblíbená kvalitní herní série a člověk zhruba ví, co čekat.
            • Asharak
              Tak mít prostředky je dost důležitý fakt. TO že prostě nemáš cash ale hru chceš hrát se stane, tak si ji holt koupíš později.
              Jinak na mě vždycky zabíraly dema a trialy, po kterých jsem ten originál snad pokaždé koupil :D pomalu začínám přemýšlet jestli nejsou jen u těch her, co za hraní stojí, a ty nudné to radši ani nemají, protože by už tak zastrašily kupujícího.
              Ale už mám pomalu taky PC bez ilegalnich her, rozhodně bych si s nimi dlouho vystačil :) kort když existují skvělé F2P tituly.
            • species
              Tez se pridam k ovacim, to ze nemas na PC nic ilegalniho se jen tezko veri, smekam :o

              Ja mam piratsvi velice rad na druhou stranu, jednak zastavam nazor ze notoricti stahovaci(jak hudby, filmu nebo her) by si stejne original nekoupili, takhle se alespon zveda povedomi o produktu.

              Ja to vetsinou delam tak ze si hru stahnu a dam ji par hodin, kdyz me bavi tak koupim, kdyz ne tak smazu.

              Hry kupuju abych podporil vyvojare, vetsinu svych originalek si stejne crackuju pac DRM :)
            • Hanzales
              Možná je třeba dodat že se mé PC primárně změnilo v závodní centrum a ty simulátory sežerou nejvíce času, takže na další hry zbývá méně prostoru a vystačím si jednou za čas s nějakou větší pořádnou hrou. Na fotky mám Gimp, a prográmky jako SSDTweaker, UltimateDefrag, Fraps atp. mám vždy taky koupené. Prostě jak něco aktivně využívám, zaplatím :) Minimálně je to fajn pocit mít to všechno legal a mít i klid na duši a nemuset se cítit ohroženě, že mi nějaký Origin projede co mám v PC nainstalováno. Programy a hry no :)
            • Odulin
              "S čistým svědomím můžu říct, že na PC nemám ilegal absolutzně nic."...tak to klobouk dolů, vážně. *8*
  • Hanzales
    Taky! Zaprvé se budu stěhovat, takže financí minimum a nějaký měsíc si asi hru nebo tak nekoupím, ale tohle bude ještě poslední gameska za kterou dám plnou cenu, tohle nemít origo bych se musel hanbou propadnout. Už jen proto, že Alien 1 je vůbec můj nejoblíbenější sci-fi film do dneška. A tohle má stejné produkční hodnoty a hlavně naprosto totožnou atmosféru a feeling.
    Za druhé se bohužel pro mně ve hrách obvykle nebojím a to i když se do nich většinou naopak dokážu vžít celkem dost. Bál jsem se akorát v prvních třech Silent Hillech :) Ale ty lekačky nebo zhnusovačky v poslední době nic moc efekt na strach. Tady jsem se bál a párkrát sebou trhnul ještě než hra pořádně začala a poprvé se zjevil on, mého srdce šampión. Atmosféra by se dala krájet, nazvučení luxusní, hudba luxusní, taky první hra, kde jsem si poprvé nevypl ten "film grain" efekt, jen stáhl malinko, ale je udělaný dobře a navozuje ještě více tu 80kovou atmosféru a chvílema valím bulvy a nechápu, že to jede tak krásně plynule. Já jsem spokojený a to ta hra ještě pořádně nezačla a vetřelce jsem jen zahlédl v té "seznamovací pasáži". No letos teda kupuju už jen jednu hru, tuhle a žádnou jinou! Dodám snad jen že ty práva a materiál z jedničky využili fakt téměř na výbornou. Už jen díky uchopení atmosféry toho prostředí dělá tuhle hru 100x zábavnější, než třeba docela zmršený a nevyužitý Colonial Marines. A to jsem viděl svištět zatím jen jednu kulku z pistole mým směrem :) Prostě jak byli Aliens parádní akční sci-fi a Alien parádní survival se strachem z neznáma, tady to funguje na jedničku věrně dle první filmové předlohy.
  • Vysla uz prakticky vcera, nie dnes :D
    Ale osobne mozem tuto hru len doporucit, ak si niekto nevie stale predstavit o co tam asi moze ist, ako sa to vobec hra, tak ja by som to prirovnal kludne k prvemu Dead Space, mate k dispozii mapu, zbierate rozne surovniny, za tie si vytvarate rozne predmety, trebars lekarnicky, cize tam nie je ani autoheal.
    Atmosfera je uplne perfektna, tej hre za tri hodiny hrania nemam co vytknut, uvod hry je presne taky, aky ho tu kazdy v diskusii pred vydanim ocakaval, pravy Alienovsky, pomaly a tajuplny.
    Grafika je potom uplne nadherna, mam vsetko na max, ale uplne vsetko, nic viac uz nejde zapnut a hra sa hybe v krasnych zosynchronizovanych 60 snimkoch.
    Naorcnejsia je viac na grafiku, nez na cpu, ten je vytazeny na max. 40% vacsinu casu je to okolo 20 az 35% (i5 2500k) grafika je potom vytazena od 40 po 70% vacsinu casu (GTX 780). Nato jak ta hra krasne vyzera je podla mna dost dobre optimalizovana, pride mi trochu slabsi antialiasing, ale mozno je to mojim monitorom Full HD na 27" uz je trochu citit,
    a samozrejme musim spomenut zvuky, tie su vazne podarene, pocut aj take zvuky, ako suchanie o stenu Ripleyovej, alebo ten pisklavy zvuk, co robia tenisky v telocvicni, ked sa prudko posunie do strany.
    Technicky je ta hra skoro az dokonala, hratelnostne mi pride dokonala tiez, ale ako vravim, som stale na zaciatku, Aliena som uz stretol! a dufam, ze ho uz znovu nestrenem *1*
    Mimochodom, Alien je na G2A za necelych 26 eur, neni nad cim premyslat!
    Osobne recenzie uz necitam pred hranim hry, aspon nie hranim takto ocakavanej hry, clovek aj tak dopredu tusil, ze to nemozu tak zmrvit, ako zmrvili Colonial Marines.
    Navyse si tak vytvorite na hru vlastny nazor, po precitani recenzii a komentarov si podvedomo clovek vsugeruje nazor inych a potom to nasledne premieta do hry a nemusi ho ocarit tak, ako by to bolo, keby do nej ide naslepo. Ja som ziadnu necital a vcera sa mi pri hrani nezavrela tri hodiny huba.
  • Keyz
    Vypadá to zatím slušně. Vetřelec využívá celkem fikaně šachty atd. Když mě uviděl, s nějakou zbraní skočil do šachty a snažil vylézt za zády,

    Snad A.I nebude podvádět... Jinak je komické nastavené grafiky v základu. Je zapnutý nějaký debilní filtr, který přidává "filmové zrnění" *15* To je strašná sr*ka. Prostě to bude více filmové, díky vadám.
  • C-BEAM
    s podporou Oculusu to vyzerá nádejne, hra je vraj pomerne prístupná v tomto smere a možno sa dočkáme aj neoficiálneho OR patchu, takže som fakt zvedavý. Ja si jednoducho potrebujem vyskúšať ako sa cítil Dallas v tmavej ventilačnej šachte s mimozemskou formou života vynárajúcou sa z tmy v odleskoch svetla plameňometu.
    • Včera jsem viděl záběry i z toho DLC Nostromo. V těch šachtách to je masakr a super je, že si můžeš i vybrat postavu.
  • Nebudu! Neubudu to hrát! Nebudu měnit plíny kvůli 10ti hodinové záležitosti!
    • Keyz
      Je to jen hra. Tohle se řekni a hotovo. Nechápu jak se někdo může reálně bát ve hře anebo ve filmu. Jasně lekačky platí, protože to nečekáš a soustředíš se, ale bát se? Nějaké napětí ano ale prostě bát se? To strašný, když se nechá člověk takto lehce ovlivnit.

      Například někteří lidé v kině.
      • Princip je v tom, že se lidé bojí právě toho leknutí. Každý jsme ale jinak nastaveni a máme práh fantazie, strachu a kontroly stresu jinde.
      • To byla, ale nadsázka a vtip s odkazem na slavné video Luboš - Lakatoš *1*
        Jinak se takových her moc nebojím, s jedinou čestnou výjimkou AvP za mariňáka. Asi mám trauma z dětství, kdy mě to otec nutil dohrát *1*
        • Keyz
          To jsme neviděl mrknu na to :)

          Hh. Jo AvP za mariňáka, tam jsem také sral. To musím přiznat. Od té doby jsme odolnější. A tam to bylo HC, zrovna to byla snad jedna z prvních her, které jsem hrál takto hororové.
          Ale bylo to super, střílet podle toho radaru do neznáma, protože se bojíš a do toho ty skřeky vetřelců.
          • Hanzales
            Asi nás ten první avp tehdy procvičil no :) Alespoň tan facehugger mně shodil poprvé ze židle (a to už jsem se bál před tím... ten ťapkavý zvuk a ticho....)
            Od té doby jsem taky nějak odolnější :) Ale u tohohle Isolation díky bohu ten strach uchopil zase někdo šikovný a pracuje s tím napětím hráče fakt zkušeně. Já jsem rád, že to není jen o lekacích momentech ale notně to staví na celkové atmosféře a výpravě.Luxus :)
            Jinak musím ještě dodat, že první dvě hodky u Isolation jsem zažil krásné pocity strachu i když bylo jasné, že tam ta mrcha tak brzo asi nezaútočí, ale když jsem ho pak viděl a věděl že už tam někde je, rapidně jsem změnil gameplay na ještě plíživější a připosr*nější s občasnými přeběhy a neustálým koukáním se všude kolem a hlavně za kdejakým zvukem, který se v prostředí šíří taky velmi zajímavě :)
            • C-BEAM
              ja mám stále v živej pamäti demo na AVP1 ktoré som sa nielenže bál hrať ale ja som sa ho bál dokonca i spustiť ! taký som bol po*era. Bola za tým trauma z detstva keď som pozeral jeden z Alien filmov, už ani neviem ktorý to bol keďže som ho pozeral s rukou cez oči.
            • Keyz
              Jo, to napětí je zde super. Víš, že tam někde je šmejd musíš to nějak řešit. Lepší jak lekačky. Celou dobu napjatě řešíš kudy přejít a pořád nevíš, kdy to nebezpečí potkáš :)

              Snad ta AI opravu nebude dělat nějaké podvody. Jako v Outlast, kde se borce vždy teleportoval do lokace kde byl zrovna hráč. A radost z krátkého útěku neměla smysl. Vždy, šel tam kde jsem byl.
  • na Sectore to dostalo 9/10 a ludia v diskusii co to hraju su vcelku dost nadseni, tak som zvedavy.Zrejme je to to, co sme chceli.
    • Ta reklama je už vážně trapná *6*
    • Ve všemožných zahraničních recenzích to právě dostává +- průměrné hodnocení, no uvidíme...
      • Ristoro
        Průměr je 50/100. Tohle má na Metacritics 80/100 a od hráčů taky. To je daleko od průměru. Že dnešní recenzenti a hráči nepoužívají celou stupnici, to je druhá věc.
      • Lehce nadprůměrné hodnocení to dostalo jen u IGNorant, kteří si to spletli s cod a bylo to pro ně moc dlouhý a těžký, a u Gamestopu (škoda slov). Jinak zatím metascore solidních 8/10, hodně devítek (např. PC Gamer 93%) a na českém eurogameru a zingu 9/10.
        • No já myslím, že ona pravda bude někde mezi. Jako hra z Alien univerza to bude jistě nadprůměrný titul (ono v podstatě není s čím srovnávat, poslední kvalitní byl AvP 1/2), ovšem bez přihlédnutí k tomuto to bude jen další průměrná hororová hra s několika lekačkami.
        • jenze lidi to jeste nedohrali a uz tomu davaj klidne 10/10.
          IGN to narozdil od nich dohralo, takze asi muzou lepe posoudit jestli hra po par hodinach neztrati kouzlo, jestli je to tak jak IGN tvrdi, ze 20 hodin delas furt to samy a ze po 5 hodinach ta hra ztrati kouzlo, pak jejich hodnoceni naprosto chapu.
          • Já jsem jinak počítal jen recenze od novinářů na tom metacritic.
            • aha, ale Kopu ne
          • recenzent na IGN si dal hard mod a potom nariekal a strhol body za narocnost... alebo sa stazuje na "nevypocitalnu AI" ... no comment ... su aj ine veci, staci si precitat komentare ludi, co to uz hraju pod tou recenziou, ktore sa z jej autora z 99% vysmievaju resp. s nim jasne nesuhlasia a urobit si nazor na doveryhodnost tej recenzie.
            • rikal pouze ze nedoporucuje si to davat na hard. ale spatny hodnoceni tomu dal z jinejch duvodu, rikal ze napred byla ta hra fakt super ale pak uz se to jen opakuje, furt se schovavas do stejnej sacht a skrini.
              Jako nechci moc branit autora recenze protoze jsem to sam nehral a nemuzu posoudit, ale ty problemy co tam vyjmenovaval zneli smysluplne.
              Ale rikam pockejme tyden - ja predpokladam ze to hodnoceni na metacritic jeste spadne, ale kdo vi treba ne.
  • tak jsem to dohrál, koridor, skripty, zastarala grafika, nuda. 4,5/10 fanoušci vetrelce si muzou pricist jeden bod
    • To záleží na tom na jakejch hrách člověk vyrostl. Pokud považuje za vrchol dnešní hry s autohealem a rádoby otevřenym světem tak mu tohle asi nic neřiká. Ta hra je určená spíš pro ty co vzpomínaj na starý dobrý časy kdy byl herní průmysl ještě zdravej, takže tak do roku 2004.
      Pokud někdo vyrostl na klasickejch hrách z konce 90. let až do toho roku 2004 tak ho Alien: Isolation pravděpodobně zaujme.
      • Navíc ta úžasný grafika která neni zmršená dnešníma cool efektama to je jak návrat do doby Doom3, FarCry, Half Life 2 a dalších nesmrtelnejch her. Za grafiku dávam jednoznačně plus, žádný rozmazaný blitky jako ve většině dnešních her. A díky bohatýmu nastavení jdou všechny ty moderní pitomosti zakázat, takže je pak radost to hrát když tam neni motion blur, DoF a podobný kraviny. Navíc to nastavení FOVu, já ty vývojáře miluju. *1*
        • Akorát videa vypadaj na dnešní dobu občas trochu komicky, ale viděl jsem i horší.
    • nevidel i to ani z rychliku, sasek :D

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit