Přejít na výpis diskuzí
Upoutávka na Oculus Rift projekt EVE: Valkyrie uchvátí nádhernou akcí
19.3.2015 | Honza Konfršt
48 příspěvků
-
Nechápu, co s tím má DX9? Nanejvýš budeš možná potřebovat silnější GPU abys dosáhl potřebné fps...
Jenom námatkový google: https://forums.oculus.com/viewtopic.php?t=16745
Krome toho třeba Rise of Flight (predchudce BOS a stejný engine) již podporu má...
Ale tenhle sim je stejně polomrtvá záležitost pro úzkou komunitu duchodcu ze stareho IL2 :( A zustane to tak, jestli nedodelaji poradnou atraktivni singleplayer kampan a nespristupni to vic uplnym novackum (podrobne tutorialy, atd). Pak se ti vyvojari divi, ze nemuzou dosahnout drivejsi slavu spominaneho stareho Sturmovika... -
Rozhodne nevypada lepe, akorat je to preefektovany. Modely maji mnohem min detailu, vesmir opravdu nepripomina vesmir, atd...
Navic muzes jen tezce porovnavat prostou arkadu s komplexnim simulatorem, kterej ma newtonovskou fyziku, kopletni interiery lodi s moznosti fps pohybu (muze se zdat jako drobnost, ale je potreba pocitat fyziku pro kazdou lod zvlast, protoze ve vesmiru neni nejake jednotne vzhuru a dolu), nejruznejsi simulace systemu, radarove detekce, komplexni AI, atd, to vsechno zere vykon, mnoho vykonu... -
Pokud ti to "hned padlo do oka", tak to jsi asi nikdy nevidel zadny vesmirny sci-fi film, nebo nehral zadny vesmirny simulator ne? Ozvuceni neceho takoveho je naprosty standard, vymykaji se naopak ty "realisticke" (kteryzto vyraz neni tak uplne na miste, viz nize) kousky - z patra me napada jen Firefly, ale tam to podle me funguje jen diky tomu, ze vesmirne sceny jsou v podstate jen kulisa a serial na nich nestavi. U B5, nebo SW si to dost dobre nedovedu predstavit a u her tedy vubec ne.
Fakt nechapu, proc se v komentech u kazde vesmirne hry vzdycky objevi alespon jeden takovy, kteremu ozvuceni vadi. Kdo proboha chce hrat temer uplne tichou hru? (tedy pokud to neni Thief..)
Tlumeny zvuk je myslim prave uplne nejhorsi varianta, docela me to iritovalo u BSG. Neni to ani ryba ani rak a vysledek je podivny. Bud ma byt ozvuceni minimalisticke a simulovat pouze zvuky vlastni lode (strelba, zasahy), nebo naopak plne ozvuceni, coz se da uplne snadno v ramci vysvetlit palubnim zvukovym systemem (takhle je to treba oficialne vysvetlene v Elite).
Ponekud to nekomu prijde pritazene za vlasy, tak bych si dovolil upozornit, ze prostorove akusticke systemy jsou skutecne ve vyvoji pro piloty soucasnych bojovych letadel (protoze ve stihacce fakt protivnika neslysite, at uz s atmosferou, nebo bez ni).
Pri testovani ABL pry pilotum pousteli do sluchatek zvuk phaseru ze Star Treku, protoze vystrel byl sam o sobe neslysny a to se ukazalo jako ponekud problematicke, nebot akusticka zpetna vazba je pro cloveka velice dulezita. Proto je palubni akusticky system paradoxne realistictejsi. -
Pokud vam prijde zvuk ve vesmiru prilis nerealisticky, vypnete si reproduktory :D
-
na tohle je prilis brzy, lidem se u toho dela blbe a kazej se jim oci..dokud to tak bude je to pro masy neprodejnej krap. Virtualni realita musí bejt podle me bez kravin na ksichtu, a na to je skutecne brzy. Oculus s další podobny pokusy jsou jen takovej gimmick, dopadne to uplne stejne jako boom tehle věci před 10 nebo 15ti lety.
-
Nevím, tam se hodně skáče tak kdyby si někdo udělal překážkovou dráhu zahrál by si třeba Track & field po pokojích i s zatáčením *1*
-
To potom budeš potřebovat takové hodně dlouhé a úzké hry ... Ale třeba kdyby někdo udělal first person Maria, tak by to bylo perfektní umístění.
-
Už jsem psal onehdá že třeba na "pobíhání" využijeme chodbu ...
-
Já myslím, že to tak zlatý nebude ... Controller bude i k Riftu + pochybuju, že většina hráčů má doma místo, aby tam mohli nějak pobíhat.
Plus Bezdrátový přenos videa tomu přidá latenci... a pokud t bude mít dráty, tak se do nich při tom běhání po bytě zamotáš a max si něco uděláš.
Myslím, že v OR dobře ví, proč se zaměřují na "seated experience" ... -
Ja myslim, ze HTC/Valve Vive znici Oculus Rift, protoze Vive ma ke vsemu pridany hand motion controler. Tzn. hrac bude moci pobihat po bytu zaroven.
-
Rekl bych ze to nevypada lepe. Jen je tam vic lodi a vybuchu a akce... pripomina mi to takovej vesmirnej CoD.
-
No ja nevim, byt Roberts tak si zacnu drbat hlavu, pac tohle vypada skutecne lip nez SC:) Aspon na první pohled..
-
Súhlasím s tebou, na druhú stranu si predstav realisticky spracované filmy Star Wars, alebo Star Trek, stačí pozrieť na Space odysey 2001 a máš predstavu o čom by to bolo. Žiadne viditelné lasery a žiadny zvuk.
A hra, kde si "aktívnou postavou" nieje od veci trochu tej reality ubrať *3* -
Jinak zrovna exploze ve vesmíru je něco, co je dost diskutovaný téma. Myslíš si, že běžně vypadá exploze ve vesmíru stejně jako na planetě, kde je kyslík a může tak dojít k výbuchu a ohnivé vlně? Z velké části máš kyslík jen pro potřeby pilota či posádky a ten dokáže hodně rychle shořet a ve výsledku neuvidíš nic extra.
Dyť i dnešní automobily by bez kyslíku asi těžko dokázali běžet... -
FEjs/fejc... jenom doufám že se k těmhle poznamenancům neřadím taky, když si tam čas od času dám nějakou tu hru. *7*
-
No já myslím, že ovládání nebude největší problém ... FPS hru na Riftu můžeš hrát pohodlně s myší, jen musíš odlepit zbraň od prostředka obrazovky. Takže potom ovládáš hlavou kam se díváš, velkým pohybem myši kam si otočený a menším pohybem myši kam v prostoru, který vidíš před sebou míříš.
Větší problém u kompetitivního hraní bude rozlišení, kdy se ti nepřítel v dálce bude ztrácet. -
Nemluvě o Portal 2! Ale přesností se to myši rovnat nemůže, takže nic pro kompetativní multiplayer.
A to bude, podle mě, platit i o VR. V singleplayer klidně i FPS, ale MP jen "sedící" hry. -
Tak zrovna SQ-42 u Star Citizena bude zaměřená hlavně na Singleplayer ... A začne vycházet prakticky jako hotová hra. Bude hodně inspirovaná právě Wing Commanderem.
-
Vizuál je hezkej, exploze může StarCitizen jen závidět. Ale proč se všichni zaměřují na multiplayer? To nemůže vzniknout parádní single hra s kvalitním příběhem? Už mě unavuje čekání na StarCitizena a jeho rozmáchlé ambice. Bojím se toho samého zde. Dal bych si spíš Starlancera nebo Wingcommandera s bohatou herní náplní. Jen můj názor.
-
Škoda, že to nepůjde na IL-2 Battle of Stalingrad a připravovaný Battle of Moscow... autoři se totiž rozhodli zůstat u DirectX9 :-(