Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Proti Crysis jsem postavil Radeon 4850 PRO a v základu to zas taková sláva nebyla, ale dala se docela dobře taktovat a když jsem přitopil i pod procesorem, tak už to jelo celkem v pohodě. *4*
  • Hahaha, jako je sikovnej ze to umi v editoru poskladat aby to pripominalo mapku z FC1 ale mel pouzit Cryengine 3 editor. Ta AI je proste tupa uz ze zakladu, tvurci "vylepseneho FC3 enginu od FC2 enginu" totiz jen povypinaly AI, fyziku a efekty aby se to konzoloidnim dronum hralo dobre. V editoru od Cryteku by tam mohl nahazet i reagujici vegetaci a vypadalo by to pekne.
  • tak on FC1 neměl obří open world mapu jako další díly, ale klasické uzavřené úrovně udělané tak že vypadaly že na sebe navazují
  • Je to normalni mala mapa udelana v editoru ....Zadnna velka mapa od FC1.
  • Jedničku jsem hrál poprvé až vloni, grafika pěkná, navíc krásně šlape na plné detaily, ale zhruba od objevení mutantů mě to přestalo bavit a znuděně jsem to dojem narychlo s cheatama. Ovšem pořád nechápu, to s tou vychvalovanou umělou inteligencí, protože někdy se ti protivníci chovali jako dementi, klidně si stáli na místě, když se opodál střílelo ap.
  • Radioaktivni_surikata
    Tak se mi právě podařilo zpětně zprovoznit AA. Za všechno mohl hloupej FXAA, kterej prostě běžel. Stačilo do GamerProfilu.xml zadat přímo pod řádek [/CustomQuality] následující:

    [Post]
    [quality GameDepthOfField="0" CinematicDepthOfField="1" FXAALevel="0" CloudShadows="1" MotionBlur="0" id="ultrahigh" /]
    [/Post]
    * všechny hranatý závorky [ a ] mají bejt špičatý, < a >, ale tady je nějakej skript, kterej je nezobrazí správně.
    Pak je nutný ten soubor dát jen pro čtení, a ve hře navolit post proces na ultra high. A tím se deaktivuje ten FXAA, kterej rozmazával obraz a přitom nechával spoustu hran zubatejch. Pak jde dokonce přes ovladače vynutit funkční MSAA, kterej žere výkon mnohokrát míň, než ten na půl nefunkční vestavěnej.
    Zdroj: http://forums.ubi.com/showthread.php/741249-How-to-completely-disable-Anti-Aliasing?p=8822580&posted=1

    Vtipný je, že jsem to už zkoušel dřív, víceméně ten samej trik, ale nešlo mi to. Asi jsem tam tenkrát ťuknul nějakou mezeru navíc nebo ten soubor nezamkl jen pro čtení. To už asi nezjistím, ale ta hra vypadá najedou o tolik líp a běží o tolik rychlejc, že ji dám znova, a hezky při 60 fps.
  • Radioaktivni_surikata
    Ne, mám to půjčený z netu, není to můj screen. Ale takhle ta hra fakt vypadá, po tolika hodinách v ní to vím a klidně vytípám podobný. Navíc jsem cvičenej na post proces, protože fotím jako koníček a docela vím, co práce v ediotoru obnáší :)
  • Na zasmiatie..

    http://www.youtube.com/watch?v=XCxMuIHMp-Q
  • Tak to jsem asi vyjímka, rozhodně grafiku na úrovni Crysis u her nevyžaduji a fyzika je mi v podstatě putna, atmosféra se dá budovat i jinak, stejně tak i dobrá hratelnost.
  • Já u prvního FC ani lepší grafiku nepotřebuju, i tak to pro mě bude jedna z nejlepších FPS a čas od času si ji nainstaluju a zahraju stejně jako např. CoD 2.
  • a jak to mám vlastně nějak rozumně spustit??? v editoru se zobrazí jen náhled.
  • ta odporná parodie na kopec v dálce, to je opravdu kvalita...myslím, že si to v tom FarCry 1 blbě prohlídl...
  • A já si myslel že jsem sám komu přijde engine FC3 horší než FC2.
  • Mato1987
    Nad týmto som uvažoval nedávno, že čo by sa stalo keby páni z Írskeho softwarového Havok štúdia nevyrobili tento fyzikálny engine a remedy by ho nepoužili v prvej komerčnej a predovšetkým dobre sa predávajúcej hre Max Payne 2....nasledovali potom také hry ako dnes už bájny a všakovakými hernými oceneniami ovenčený Half Life 2, či najlepší diel Splinter Cellu, Chaos Theory, skvelé prvé BIA:EIB a mnoho mnoho iných hier, z ktorých za zmienku stojí napr. parádny Killzone 2, či uncharted 2 a 3 a nedávna hra The Last of Us. Všetko tieto hry využívali tento prepracovaný fyzikálny engine Havok do takej miery, že nadobro zmenili môj pohľad na hry ako také, ja sám si občas len tak spustím pre srandu HL2 Garrys mod a zablbnem si v ňom až do zbláznenia, práve za túto skvelú zábavu môže práve parádny fyzikálny havok engine, ešte teraz mám v pamäti prezentáciu HL 2 enginu na E3 2003, teda Half Life 2 tech Dema z E3 2003, kde týpek strielal do drevených dosiek, ktoré sa realisticky lámali a štiepili na menšie kusy alebo keď strelil do sudov, ktoré postupne padali popri stene a odrážali sa od tyčí nastrelených v tej stene, alebo keď zabil vojaka a hodil ho do bazénu a on pekne realisticky plával na hladine spolu s hodeným matracom alebo drevenou doskou, a keď zase hodil gumu to bazénu tak klesla na dno, no proste to bol vtedy tak silný zážitok, že si na neho pamätám ešte 10 rokov potom ako som to videl *14*
  • a
  • Jack1947
    Nojo, ne pro kazdeho hlavne na zacatku to byl zahul (spise spatnou optimalizaci, ale budiz) FC3 spis bylo vic blur leskle, zase to vice zapadlo do zdejsi savany - fauny a flory alena hw se podepsalo a musel sem si trochu pohrat s nastavenim no. (Na jedno dopareni se dalo az na ty nesavejuci se savy).
  • Mato1987
    radioaktivni_surikata to si grabol ty cez afterburner? fakt pekný screenshot, čo mi vadilo hneď od začiatku bola práve na ohavne vyzerajúca minimapa nalavo dole, vo far cry 2 to bolo elegantne i keď nie príliš prakticky vyriešené cez normálnu mapu, ktorý si si otvoril či už počas jazdy alebo prechádzky v lese či po púšti a bolo to náramne pôsobivé a realistické :D
  • Jack1947
    Ja (predtim jeste 5200 jsem mnel) 6200 a pak ten fail 7950 gx2 , pak narchlo 8800GTS 640mb , a 8800GT a tu mam dodnes (stacila i na Crysis , teda ta 8800 taky ale zadna to slava nebyla). FC1 byla podobne jako Crysis Benchmark vykonu HW komplu. Asi i doslova tehdy... *3*
  • Menorri
    Právě o fyzice jsem mluvil ...samozřejmě, že dnes se nikdo nespokojí s horší grafikou než jaká je u Crysis 3, ale právě vše krom grafiky, počínaje fyzikou, které ve hře takřka není a právě v Dunia ve Far Cry 2 byla naprosto skvostná i s grafikou a další porcí grafiky navrch...
  • Radioaktivni_surikata
    Totální propadák? To snad ne. Se podívej na tenhle ingame screen, není na něm žádnej post proces v editoru ani jinej BS.
    http://www.dsogaming.com/wp-content/uploads/2012/12/farcry3-2012-12-05-19-56-29-69.jpg

    Oproti první Dunie přibyly hned 3 varianty ambient occlusion, SSAO, HBAO a HDAO, takže si vybere každej podle výkonu jeho PC. Zkrátily se loadingy a celkově hra běží s větší mírou detailů rychlejc, než FC2, takže je tam optimalizace docela dost znát. Odlesky jsou mnohem lepší. A pak se spousta změn určitě týká UI, což zajímá vývojáře. A je venku editor map, čili nástroje pro komunitu. Otázkou je, proč je osekaná fyzika. Vážně pochybuju, že by ji prostě z enginu vyhodili. Spíš se nepatlali s její aplikací na tolik předmětů, aby ušetřili čas, peníze a výkon konzolí.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit