Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Magister_Peditum
    Strašně bych si přál, aby to dopadlo dobře, ale prostě mám pocit, že si autoři ukousli víc, než můžou. Míra detailů je ohromující, ale takových 50% z nich si během hraní nevšimnete. To i Vávra je oproti Robertsovi skromný člověk. *15*
    • Predevsim presne na tom, ze zacinaj najimat "hvezdy" je videt to zoufalstvi ... kolik se tu jen kolem vali filmovych propadaku s hvezdnym obsazenim ...
      • A nebo to je předzvěst úspěchu, který změní dějiny herního průmyslu. *3*
    • Asharak
      Na druhou stranu je to typ hry, kde toho nejspíš moc dělat nepůjde (nebude to tak svižně ubíhat jako např. Zaklínač, CoD a pod.) takže chvíle nudy bude možné zabíjet čuměním na detaily *7*
    • pokud se nic nezmenilo, tak Roberts mel od Vavry prevzit system obleceni a to nejen pro ,,lidi,, ale pouzit to i na ,,malovani,, lodi
  • alien5
    Pekne napsany clanek nezminuje jen Hvezdne obsazeni.
    Tak Chris splnuje svuj sen stejne jako nas komunity. Opet spolupracuje s holywoodskymi hvezdami ovsem tentokrat ne na zelenem pozadi ale komplet Performance capture. Vetsina lidi si neuvedomuje kdo je chris jake udelal hry a konecne mozna nekomu dojde ze tohle neni tunel ale obrovsky AAA projekt. Samozrejme trolove budou porad i po vydani SQ42 pristi rok a PU za 2-3 roky, jak jinak zavist penize to maji lide v povaze :) My ostatni si to naramne uzivame :) Hezky den
    • Tleskám. *3*
  • firebug
    Odpusťte malé rýpnutí mimo téma, ale nezdá se vám (jako mě) zvláštní, že většina sci-fi her (ale i filmů) se drží té zakořeněné a romantické představy hlavního velícího můstku, jako "prosklené" vitríny s několika křesly? Nebylo by po všech stránkách praktičtější řídit vesmírný kolos plující vesmírem skrze nějakou přilbu (či holo-místnost), která by zprostředkovávala veškeré dění okolo lodě a člověk by tak měl přehled nejen o tom co se odehrává před ním, ale i ZA, NAD a POD ním?
    • Mno, realita je takova, ze do prostredku urcenych k boji se okna nedelaji ani na zemi. Moderni tanky uz nemaj ani pruzory. A vesmirny stanice sice "okna" maji, ale konstrukteri je tam davaj jen velmi ridce, a do oddelenych sekci.

      Stejne tak je naprosta pitomost mustek ala SW vytrcenej z lodi. Uz ani moderni namorni lode ho defakto nemaji, sice se tam jeste stale buduje cosi jako rozhledna, ale realne je vse umisteno v trupu, protoze prave mustek je jedno z nejzranitelnejsich mist.
      • Magister_Peditum
        Ono se stačí podívat na ponorky. Pokud někdy budou existovat vesmírné válečné lodě, tak budou s největší pravděpodobností vypadat velmi podobně. Posádka žádná okna mít nebude a o celou interakci s okolím se postarají senzory. Boje budou probíhat na obrovskou vzdálenost a vyhraje většinou ten, kdo svůj útok dokáže do poslední možné chvíle utajit.
    • Magister_Peditum
      Tak stejně tak bys se mohl pozastavovat nad tím, že se na souboje v kosmu ve hrách a filmech stále díváme očima nějaký vzdušných soubojů druhé světové války. Holt to musí podat divácky atraktivní.
    • Jo jiste, neco jako Battlestar Galactica, jenomze udelat to zabavny, funkcni a zaroven atraktivni pro vic, nez par nadsencu by bylo mnohonasobne tezsi...
      • firebug
        Tak ono by se to hratelnostně v konečném důsledku zas příliš nelišilo od stávajícího modelu. Kdyby hráč koukal dopředu, měl by jen o trošku lepší přehled nad situací, protože by mu "nepřekážely" části trupu lodi, jen by měl navíc tu možnost, kouknout se i za sebe.
        Nicméně ale chápu, že hra chce zprostředkovat nějakou romantickou fantazii, kterou o cestování vesmírným korábem máme zažitou, ve skutečnosti by to však podle mě vypadalo jinak. Ono i soustředit všechny velící důstojníky vesmírné lodi do jednoho místa (z venku povětšinou jasně viditelného) je trošku hloupost...
        BG jsem neviděl.
        • tak ono to az tak uplne nebude...to co jsi videl byla ukazka relativne male lodi (ikdyz vetsi nez stihacka), ktera ani neni primarne urcena jako bojova...tam proste vsichni maji kresla aby se mohli kochat, pokecat a tak...v pripade potreby pilot zustane, ostatni jdou do streleckych vezi napr. Zaroven je to lod se suverenne nejvetsim prosklenym kokpitem, ktera ve hre existuje :)
          • firebug
            V podobnou reakci jsem doufal. Díky. Dává to smysl. Proti Star Citizenovi ostatně nic nemám a fascinuje mě, do čeho tento komunitou zafinancovaný projekt přerostl.
            Svým příspěvkem jsem chtěl jen vyjádřit svou obecnou lítost nad tím, že se tvůrci her a filmů drží zažité představy klasické sci-fi nastolené v době, kdy bylo "sci-fi" mít monitor s rozlišením větším než 680x480 a neberou příliš v potaz vývoj technologií, který doposud proběhl. Vidět v současnosti nějaký sci-fi snímek či hrát nějakou sci-fi hru se nerovná zážitku z poznávání nových (téměř neskutečných) technologických vymožeností budoucnosti, ale spíše naplnění nějakých představ, které jsme o "sci-fi technologiích" měli před nějakými třiceti lety. A to mi přijde trochu škoda. Čest těm pár výjimkám
            • bez proudu muze byt jen ten tvuj zobrazovaci system :)
            • firebug
              No a co třeba periskop? :-) Máš ale pochopitelně pravdu. Kdybys byl ale "bez proudu" tak beztak nemůžeš dělat nic ne?
            • walltar
              Tak ona ta sci-fi té doby prostě pro ten gameplay sedí... kdyby si dělal reálnou sci-fi tak by to asi nebylo ono. Ale jinak třeba s těma můstkama uprostřed lodě... to není špatné v univerzu které nemá EMP a boje tam neprobíhají na krátké vzdálenosti.

              Si představ když si uprostřed lodě a najednou to všechno kolem tebe zhasne... myslím, že i ty by sis potom přál mít nějaký to okno. *1*

              V reálném sci-fi by se ale stejně bojovalo na statisíce až miliony kilometrů, takže když příjdeš o dálkový senzory, tak je jedno že nic nevidíš.

              Mohla by z toho být zajímavá hra, ale určitě ne simulátor... spíš nějaká taktická RTS.
        • Jestli chceš koukat všude kolem sebe tak si budeš muset sehnat nějakej simulátor F-35 *1*
    • nevim, ale treba ja v realu, bych radeji cumel z toho proskleneho kokpitu :) nez sedel nekde uprostred lodi s prilbou na hlave
    • a tebe by to byvilo takhle hrat ?
      • firebug
        Právě že jsem se trošku zamyslel nad tím, jaký vliv by to mohlo mít na hratelnost a mohlo by to přinést nějaký ten zajímavý a neokoukaný prvek. Jasně, že většinu času bych čuměl před sebe, ale občas by se hodilo okouknout situaci "za mnou". Zajímavé by ale třeba mohlo být, kdyby byl (důsledkem útoku) zničen nějaký senzor na povrchu lodi a hráč by ztratil část "svého rozhledu" (nebo by mohl být nějak zkreslený). - Vizuálně jasně a nenásilně by si hráč uvědomil, že ztrácí nad situací přehled...
  • Blue.Shark
    Nemůžu za to, ale s každou prezentací, která proběhne, mám čím dál tím větší pocit, že je Star Citizen splněním veškerých mých snů o propracované vesmírné simulaci. To množství detailů, ta grafika, to ozvučení... Držím CIG všechny palce, které mám.
  • Já jsem spíš fanda Elite a jeho syrovějšího pohledu na vesmír, ale pokud se jim vše v SC skutečně podaří dokončit a dát do kupy, tak musí každý vesmírofil jen plesat radostí;). Jsem rád, že obě tyhle hry pořád dělají kroky dopředu.
  • Zrzzek
    Toto nejsou jména... To jsou Jména! Star Citizen mě nikterak neláká, nemám vesmírné simulátory nijak rád, ale herecký ansábl je fakt velkolepý, to se jim musí nechat...
  • pecka, ještě by to chtělo alternativní skin Zorga z 5th Elementu *1*
    • "Vy jste netvor, Zorgu"
      "Já vím"
      *1*
  • Vypadá to božsky, škoda že to kolem sebe má tak hroznou komunitu. Jsou to jen videohry, neprožívejte to tak.
    • alien5
      Komunita je skvela !!! a nejen zde ve CZ sk ale ve vsech 220 zemich !!!!!!
    • walltar
      No nevím, ale většina lidí kolem SC se kterýma jsem nějak mluvil a psal jsou super. Jo samozřejmě, tak jako u každé hry tu existují lidi se kterýma se nedá moc mluvit a kteří jsou divní... ale fakt neznám hru u které by tomu bylo jinak.

      A to že to lidi prožívají je celkem dané, jak CIG s komunitou komunikuje... lidi se díky tomu cítí, že jsou součástí něčeho a ne jen pouzí zákazníci. V tomhle CIG odvádí opravdu pozoruhodnou práci.
    • Tak se to dalo brát, když se hry vytvářely doma na koleni v osmdesátejch. Když vyvíjíš hru za 80 milionů dolarů, tak mi věř, že je to velmi hutná realita - je to prostě koloběh peněz. Herní průmysl má v dnešní době vliv na globální ekonomiku a inovace, který přinesl, jsou nezadbatelný.

      SC není jen hra - je to určitým způsobem "symbol" crowdfundingu - pokud nevyjde a vývoj failne, poškodí to do velké míry crodfunding a částečně i herní průmysl. Něvěřil jsem (a neuvěřím, dokud nebude venku), že něco takového může být v dnešní době možné vytvořit, ale dej bůh, aby to vyšlo.
    • Ve skutecnosti je komunita kolem hry hodne dobra (ostatne zaplatila celej projekt). Hrozna je ta komunita trolu a zavistlivejch konzolistu, ktera se snazi tuhle hru za kazdou cenu poskodit, male procento, ale je je slyset nejvice...
      • Konzoli mam a nezavidim, v podstate je mi to u prdel3...nejaka dalsi teorie?
        • Ravenshot
          Tak to asi nebudeš ten závistivý konzolista, kterého zmiňoval, ale jen kozolista, kterého nezmiňoval *3*
          • Problem je, ze mam aj PC...android...jo a jeste mikrovlnku, takze budu zrejme taky mikrovlnkista...
      • Ravenshot
        Musím uznat, že je to docela zajímavý fenomén, jaké typy lidí a typy komentářů se s postupem času objevují. Být první (a možná i poslední, je otázkou, jestli se ještě nekomu podaří vydělávat tolik peněž, aby si vydal svou vlastní AAA hru) s takovým projektem má své výhody i nevýhody. To by stačilo na několik sociologických a psychologických studií :)
    • Dneska si jdu btw vyzvednout svůj první HOTAS. (x52 pro)
  • Ravenshot
    Věřím, že mnoho lidí, kteří na hru přispěli, jsou více než spokojení s tím, co všechno se na CitizenConu ukázalo. Je ale logické, že se najde i dost lidí, kteří jsou zklamaní, že se jim nedostalo například FPS modulu, a řada hráčů už také přestává být trpělivá a frustraci si vybíjejí v potřebě vyjádřit svou nespokojenost. Pořád se ale jedná o hráče, kteří mají společný cíl a společnou touhu: zahrát si Star Citizen. A to je důležité.
  • Mark Strong + Liam Cunningham + Rhona Mitra? A ještě Oldman? Dobře, citizens. Jdu na nábor. *3*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit