Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Tento článek dle mého názoru zdaleka nevystihl hlavní kvality této hry ... důvodem proč je celí tento zážitek tak emotivní pomineme-li epické scenérie podložené dokonalým soundtrackem je to že příběh je vyprávěn čistě skrze gameplay v ten okamžik nepotřebujete cutscenes dokonce ani řeč aby vám popisovali o co jde vše vás nechají ve hře prožít. A to je u her ten hlavní trumf oproti jiným formám vyprávění příběhů Brothers: A Tale of Two Sons toho využili mistrovsky ... a jiní by se od nich měli učit ...
    • Strike
      Ahoj Ody. Tvůj komentář mi trošku dělá starost, neboť se vším co píšeš (gameplay, no-cutscenes, vyprávění) souhlasím a snažím se na to stejné ve článku poukázat. Co je tedy špatně? Díky.
      • Ten článek je příliš specifický a poukazuje téměř jen na jednu událost z celé hry co horší na ovládání jedné specifické scény a to jen na gamepadu...(na klávesnici je to plně hratelné ) Myslím že tato hra by byla skvělá i bez tohoto momentu který je třešničkou na dortu.Protože tato hra je geniální formou vyprávění a ovládání bylo jen jednou součástí . což mi přišlo že z toho článku moc nevyznělo. Navíc jaký je význam toho článku ? .. ti co tu hru nehráli by si to za žádných okolností neměli číst protože by jim to tu hru naprosto zničilo .. a ti co tu hru hráli si to prožili (pochopili) a proto mi přijde zvláštní se na to tímto stylem zaměřovat (pamatuje jak jste museli zmáčknout to tlačítko) ...
        • Strike
          Ahoj Ody, význam článku s ohledem na tvé připomínky jsme již řešili ve vlákně s INSOMNIC. Zkus si to přečíst, jestli tě to zajímá. Možná to zodpoví tvé otázky *3*. Jinak vcelku souhlasím s celkovými kvalitami hry, jak sám píšeš, ale právě ono "ovládání" samo plní další vrstvu příběhu v Brothers, což je jiná forma vyprávění, než jsme běžně ve hrách zvyklí (viz opět to vlákno).
  • jeanczarny
    Zpočátku jsem se u čtení tohoto textu rozčiloval ale pak mi docvaklo, že je to tím, že jsem to hrál v coopu s bratrem (já na gamepadu, on na klávesnici, čímž padá argument, že to nejde hrát na klávesnici a nejde o coop). Asi si to budu muset zahrát znovu sám, protože podle reakcí v diskuzi ten zážitek stojí taky za to.
    Btw, ta atmosféra, kdy se mladší Naiee (můj mladší bratr) vrací sám zpět (ani jeden jsme od smrti staršího bratra nepromluvili a měli slzy na krajíčku) a bojí se vlézt do vody a já mu zkusil pomoci a ono to šlo, to se nedá popsat....něco takového jsem v jiné hře nezažil..
    • Strike
      Zdar jeanczarny a dík za koment! Možnosti co-op hraní jsme již s Gregorem řešili v diskuzi. Přečti si to vlákno, jestli tě to zajímá. *3*
      • jeanczarny
        Jj, četl jsem diskuzi. Spíš jsem to myslel tak, že mi hra naopak přišla na coop jak dělaná a nenapadlo by mě hrát ji sám, když mam s kym..
  • Black_Hand
    nechteli byste tam hodit masivni spoiler warning na zacatek? ten kdo si to precte to uz pak proste nezazije. a tajtrdlici, co tvrdi, ze "na klavesnici to slo taky naprosto bez problemu", ano slo, ale nedostali jste ten zazitek, ktery si hra pripravovala, ktery souvisi s naucenim leve a prave ruky na odpovidajici bratry a pak vyuziti tohoto k tomu finalnimu momentu, kde to jeste umocnily vibrace. (a ano, presne o tom je ten clanek)
    • sleepless
      Spoiler byl před částí, kdy začíná jít do tuhého. Pokud to člověk čte a jenom neskroluje, tak to dá. Jakože, díky za připomínku, každopádně.
      • Black_Hand
        ja vim, mas svym zpusobem pravdu, ale tady jde podle me opravdu potreba to hodit uz od zacatku. znam spoustu lidi co hned scrolluji, aby zhruba zjistitli o co v clanku jde. nerikej, ze to taky nedelas ;). me osobne to nastesti nic nevyspoilovalo, protoze uz mam hru za sebou, ale ostatni na tom budou podle me hure. hlavne, kdyz ta prvni pulka clanku je trochu o nicem bez te druhe. ja osobne jsem se v dobe vydani, potom co jsem to odehralm zminoval o tom momentu jen velmi obezretne, a stvalo me, ze v podstate nemuzu naznacit ani tuk, abych nezkazil ten mraz po zadech, ktery se v ten spravny moment spusti.

        navic, "Předem ale buďte varováni, že v textu rozebírám i dějové zvraty a konec hry, takže pokud jste titul ještě nehráli, oči pryč!" s trochou tucneho textu je podle me malo. hodit to do kurzivy a oddelit od zbytku textu, by mozna fungovalo lepe.
    • Strike
      Zdar Black_Hand, chápu tvé obavy. Ve druhé části editor dosadil tučný spoiler alert, který jsem původně vynechal (posílám díky). Jeho umístění je však ke zvážení. Příště vezmu v potaz. Díky.
      • Black_Hand
        zdar, viz druha odpoved. jenom k tomu tvemu. clanku se neda moc vytknout. fajn prace.
    • podle filosofie games se muže spoilerovat hra starší než rok
  • Perfektni hra ke ktere se moc rad vracim
    ...
  • spoilery? je to článek zaměřující se na určité téma. není to recenze, preview nebo prostě pouhá zpráva. svým způsobem je to studie ke hře a ta prostě nehraje na nějaké spoilery nebo neznalost čtenáře. naopak tyto spoilery analyzuje a sleduje jejich vliv a dopad na hráče.
  • Brothers a tale of two sons je jednou z tých hier, ktoré prejdete raz po kúpe a vraciate sa k nej každý rok s pravidelnosťou, takmer s rovnakou chuťou znova si to prejsť a stále žasnete nad tým ako je tá hra fantastická, je vidieť, že bola robená s láskou a zmyslom pre detail.
    Chcel som povedať, že v žiadnom prípade som nečakal od tohto herného štúdia, že vydajú herný skvost akým je príbeh a hra brothers a tale of two sons a práve v tom ovládaní, na ktoré si treba zvyknúť je to čaro hry.
    Kvalitný článok, palec hore.
    • Strike
      Zdar Lunku, jsem rád, že se ti článek líbí. Brothers je fakt unikát... O to jsem více zvědavej, co se bude dít se značkou teď, když ji vlastní 505 Games.
  • Kozy
    Úžasná hra. I když chápu, že pro někoho, kdo nemá sourozence to asi neni takovej zážitek. Pro mě je to ale 10/10, skvělá hudba i lokace.
  • Dovolím si oponovat tvrzení "hráč (...) potřebuje bezpodmínečně ke hraní ovladač". Není to pravda. Na PC jsme bez problémů hráli s mladším bratrem (jak příhodné) na klávesnici a bylo to tak mnohem lepší, než aby jsme se přetahovali o jeden gamepad. Prostě jako za starých dobrých časů splitscreenu u jedné klávesnice. Hru jsme si neskutečně užili, jenom ten konec jsme vnímali asi odlišně (nebo jej plně nepochopili), ale moc jsme nad tím nepřemýšleli, neboť jsme měli oba slzy na krajíčku...
    • Ja som mal zas na klávesnici neskutočne zlý zážitok, pretože som mal klávesnicu ktorá neregistrovala viac ako 3 stlačených kláves naraz, v jednej pasáži to bolo dokonca neprejditeľné kým som si nezaobstaral gamepad.
    • Strike
      Čau Honzo a díky za komentář. Něco podobného jsme tu v komentářích již řešili s Gregorem. Věřím, že to může vhodně doplnit tvoji oponenturu. *3*
  • Hrál jsem na klávesnici a paralelní ovládání mi nečinilo prakticky od začátku potíže. Herní koridor je navíc navržen tak, aby se postava jen tak nezabila (při běhu), což ještě více usnadňuje ovládání.
    Smutný jsem byl na konci po smrti staršího. U vody jsem pár minut strávil, než jsem zjistil, že k tomu musím použít i ovládání mrtvého. Ale spíše to pro mne byl moment "to jako fakt?" Nějak jsem tomu nedával hlubší význam *15* Hra pro mne nevšední a perfektní, i když z asi jiných důvodů než pro autora článku.
    • Strike
      Čau Sourci a díky za přečtení! Jasný, každého to zaujmout tolik nemuselo, což je v pořádku. Když si ale vezmeme, kolik je her, které podobně vypráví skrze design herní interakce, tak jich moc není. Tvoje minutové tápání u vody a následné "to jako fakt?", to svým způsobem dokazuje. Z těchto důvodů považuji Brothers za nevšední, neboť už se mi dlouho nestalo (a to i vlastně tobě), že by mě hra tímto způsobem překvapila. Jediný rozdíl mezi námi pak je, jakou tomu přisuzujeme váhu. Já velkou. *3*
  • Hru jsem si zahrál a celkem zabavila, ale nesedla mi ta melancholická atmosféra a dost mě iritovala ta jejich řeč-neřeč. A pak tam zabili dítě, protože duh, jasně, že jedno z nich muselo umřít, aby to bylo dost indie a art. A umírání dětí já tuze nerad, v reálu ani v umění. Objektivně vzato to ale dobrá hra je. Fígl s druhým ovladačem mě zaujal.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit