Přejít na výpis diskuzí

V upířím RPG Vampyr bude velmi těžké nezabít žádného člověka

7.4.2016 14:10
Aleš Smutný 33 příspěvků

Zatímco část studia Dontnod připravuje vydání krabicové verze Life is Strange, zcela oddělený tým pracuje na upířím RPG Vampyr, ve kterém si zahrajete za čerstvého upíra - lékaře, jenž se vrací v roce 1918 do Londýna stiženého epidemií Španělské chřipky. Jeho situace je nezáviděníhodná, protože na jednu...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Bude hra s CZ titulky ?
  • Jake dilema? Jako upir krev potrebuju a jako silnejsi rasa si ji i snadno opatrim a vysaju kazdeho podradneho cloveka, co mi prijde pod ruku. S jidlem se nediskutuje.
  • Zabili Krytona!
  • VtM:B byla a stále je nejlepší upírská RPG. Kdyby vyšel tehdy World of Darkness, tak bych řval blahem ... Vždycky jsem chtěl vampire-werewolf svět, nejlépe online nebo sandbox single ... Jestli ta hra chce porazit Masquerade, bude se muset ukrutně snažit. Hráči (Ti malinko starší) jsou odchovaní na principech mnoha klanů, pestrobarevné různorodosti chování a skvělého příběhu světa VtM a WoD.

    V podstatě jde asi jen o to, jaká to bude cílovka. Jestli pro navlhlé emo patnáctky zažívající své první orgasmy z vnitřního souboje, jestli jim u okna bude stát Pattinson nebo Džejkob, pak jsme my, hráči odchovaní na kvalitě, v nebetyčném h*zlu ...
    • Kdyby jenom upírské, ono je to jedno z nej RPG vůbec. *1*
  • Ve Vampires Masquarade:Bloodlines se ani zabíjet moc nesmělo...
    Pokud je hlavní hrdina upír-lékař - tak si snad (aspoň to zní logicky) - může opatřovat krev - jinak - ne ?
    Z transfůzí atd :) I VM:B to tak bylo. Kupovali ste si pytlíky s krví. Tak proč někoho vysávat ?
    • to vobec neznie hrdinsky, a dramaticne! hrdina musi byt vnutorne rozorvany emoupir
      (kedze uz existuje aj emo zombie, tak comu sa vlastne cudujem)
  • Jak bych vyrovnal ze zabití někoho, abych přežil? Hloupá otázka, zabíjel bych samozřejmě. Upír pacifista lol. Nevíte někdo, jestli už zmínili, že to vyjde epizodně nebo celá hra?
  • Krescz
    budu věštec: hra skončí tak, že si upír uvědomí, že to bez krve nejde a bude z toho mít depku
    ...pokud nebudou postihy za zabíjení lidí nebo bonusy za nezabíjení, tak nevidím důvod nezabít koho uvidím
  • Krabicovou verzi Life is Strange mám asi měsíc doma.
    • matthew451
      Bodaj by aj nie, keď vyšla už 19.01.2016. Chyba nastala už pri písaní článku, na ktorý sa odkazuje na začiatku. V zdrojovom článku na webe MCV bolo totiž uvedené, že štúdio začalo rok vydaním fyzickej kópie hry, nie že na nej pracujú.
  • Rád bych věřil v tento projekt, ale jak tomu bývá... tma není věčná....zato žízeň ano
  • Otázka zní jestli když nikoho nevysaju tak dostanu ten nejlepší konec pokud ne tak nemá smysl držet se zpátky.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit