Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • VtM:B byla a stále je nejlepší upírská RPG. Kdyby vyšel tehdy World of Darkness, tak bych řval blahem ... Vždycky jsem chtěl vampire-werewolf svět, nejlépe online nebo sandbox single ... Jestli ta hra chce porazit Masquerade, bude se muset ukrutně snažit. Hráči (Ti malinko starší) jsou odchovaní na principech mnoha klanů, pestrobarevné různorodosti chování a skvělého příběhu světa VtM a WoD.

    V podstatě jde asi jen o to, jaká to bude cílovka. Jestli pro navlhlé emo patnáctky zažívající své první orgasmy z vnitřního souboje, jestli jim u okna bude stát Pattinson nebo Džejkob, pak jsme my, hráči odchovaní na kvalitě, v nebetyčném h*zlu ...
    • Kdyby jenom upírské, ono je to jedno z nej RPG vůbec. *1*
  • Rád bych věřil v tento projekt, ale jak tomu bývá... tma není věčná....zato žízeň ano
  • Ja jsem na to docela zvedav, vypada to, ze by konecne mohla vyjit "seriozni" upirska hra, neovlivnena soucasnym trendem teenagerskych "upiru" a podobnych slatanin. Atmosfera vypada zatim dobre, naznacena zapletka take, tak ted uz jen jak moc dobre to bude herne...
    • Vampire: The Masquerade - Bloodlines bylo skvělý, asi nejlepší upírská hra *4*
      • druhá nejlepší...
        • A která je ta úplně nejlepší?
          • Symphony of the night samozřejmě.
            • Souhlas s del0, laughterem (real laughter je trapný zloděj nicků) a rawem. 93 / 94 na MT je fakt hodně, navíc jak Bloodlines, tak Symphony of the Night patří do stejného žánru, takže je legit je srovnávat.

              Kam se podle MT na Castlevanii hrabe nějakej MGS5, Bloodborne, Dark Souls, Dragons Dogma nebo Xenoblade. Říkám to pořád, je to nejlepší hra všech dob.
            • jako malí se hádáte, se stačí kouknout na MT a hned je jasné, co je lepší.

              Symphony of the Night - 93% / 94% >>>>>>> Vampire: The Masquerade Bloodlines - 80% / 90%
            • bože jako rly real laughter? *7*
            • Koukám, že akatosh, místní japanfanatické děcko, opět krade nicky. Jak na písečku... *15*
            • nechápu, proč se lol takhle ponižuje, Symphony of the Night je s velkou rezervou nejlepší upírská hra.
            • Symphony of the Night 1997
              Bloodlines 2004

              Pověz mi, jak se tehdy žilo, herní pamětníku, japanboyi a naklikávači v jedné osobě...
            • Zdejší "odborníci" ani nebyli na světě, když tahle famózní upírská hra vyšla. Předpokládám, že jsem tu já a možná jeden další, co tu hru hráli.
            • Teď tu o karkulce...
      • Přesně tak.
    • praveze nie, uz koncept je kompletne emo
      si nemrtvy predator, a mas premyslat o tom ci tie bloodbags vycicas alebo nie?
      v Masquerade je to riesene logickejsie, nie ako tvrdi autor - tam ked priliz zabijas, tak po tebe idu lovci alebo aj vlastni, ziadne emo chobotiny
      • Zalezi, co si predstavujes pod pojmem emo. Me volba, zda zabijet ci nezabijet prijde u nove promeneneho upira, tedy donedavna jeste cloveka s vlastni lidskou moralkou velice logicka. Samozrejme, u letiteho upira, ktery uz jen povazuje prosteho cloveka vicemene jen za zdroj potravy je to jina (pokud neni zaryty fanda animaku a neridi se hlaskou "ryba je kamos, ne jidlo" ;) ).
  • Ale jo. Mě se nápad líbí, navíc, co se týče kvalitních akčních RPG, jsem dost na suchu.. Jen mám strach, aby tam vážně nějak ty akční prvky dostali, když člověk nemusí zabíjet (tím pádem bojovat?), tak se snad akce dá už pojmout jen jako stealth..nebo ne? :) atmosféra vypadá dobře, to je myslím u takovéhle hry na prvním místě. předpoklad splněn.
    • A co ti lovci upírů? Ti by mohli byt problém (souboj).
  • Ve Vampires Masquarade:Bloodlines se ani zabíjet moc nesmělo...
    Pokud je hlavní hrdina upír-lékař - tak si snad (aspoň to zní logicky) - může opatřovat krev - jinak - ne ?
    Z transfůzí atd :) I VM:B to tak bylo. Kupovali ste si pytlíky s krví. Tak proč někoho vysávat ?
    • to vobec neznie hrdinsky, a dramaticne! hrdina musi byt vnutorne rozorvany emoupir
      (kedze uz existuje aj emo zombie, tak comu sa vlastne cudujem)
  • Otázka zní jestli když nikoho nevysaju tak dostanu ten nejlepší konec pokud ne tak nemá smysl držet se zpátky.
  • Krabicovou verzi Life is Strange mám asi měsíc doma.
    • matthew451
      Bodaj by aj nie, keď vyšla už 19.01.2016. Chyba nastala už pri písaní článku, na ktorý sa odkazuje na začiatku. V zdrojovom článku na webe MCV bolo totiž uvedené, že štúdio začalo rok vydaním fyzickej kópie hry, nie že na nej pracujú.
  • Jake dilema? Jako upir krev potrebuju a jako silnejsi rasa si ji i snadno opatrim a vysaju kazdeho podradneho cloveka, co mi prijde pod ruku. S jidlem se nediskutuje.
  • Zabili Krytona!
  • Krescz
    budu věštec: hra skončí tak, že si upír uvědomí, že to bez krve nejde a bude z toho mít depku
    ...pokud nebudou postihy za zabíjení lidí nebo bonusy za nezabíjení, tak nevidím důvod nezabít koho uvidím

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit