Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Greenlight je plny sragor typu retro 8-bit nebo zombie, v horsim pripade oboji dohromady. Najdeme tam tisice nasledku programatorske grafomanie, prehnaneho sebevedomi a nedostatecne sebekritiky. Pomerne casto to prochazim a za celou dobu jsem dal palec pro cca 60 her (ze kterych bych si fakticky koupil tak 3, ten zbytek jsem podporil, protoze vypadal zajimave).
    Drive bylo zvykem vydat hotovou hru a k ni udelat demo, aby si kazdy mohl hru osahat, nez za ni da prachy. Dneska se diky Kickstarteru zavedl zparchantely trend, ze sice vyvojar nema nic hotovo, ale uz ma tu drzost rict si o desitky euro za alfa nebo beta verzi. Steam se na tehle vlne veze taky a v kombinaci s Greenlightem se cim dal vice zacina priblizovat indie webum, nebo vyprodejnim kosikum s hrami v supermarketech...
  • greenlight funguje presne tak jak ma
  • Když už se bavíte o Valve, zas je chtějí soudit kvůli nemožnosti prodáváni licencí: http://www.polygon.com/2013/7/22/4544654/steam-could-be-heading-to-court-over-pre-owned-games-lawsuit-later
  • Tak nejak sa ukazuje za ta "horizontalna" forma spolocnosti z ktorej si novinari pravidelnej ucvrkavaju funguje len pokial dana spolocnost je sebestacna a nepotrebuje komunikovat nejak vyrazne s okolim. To sa tyka casti Valve ktora ma na starosti interny vyvoj. Ty naozaj sa mozu hrat s Legom a tvarit sa ze robia na novom HL,CS,Portaly alebo cokolvek inom, nezavysi to od nikoho externeho este aj si to vydaju sami cez Steam. Lenze akonahle potrebuje s takouto firmou komunikovat okolie a aj samotna firma, uz je potrebna nejaka struktura a hierarchia. Uz len z dovodu zodpovednosti a moznosti sa dopatrat komunikacie prave v pripade nejakych problemov. To je podobne ako sa nase vlady tvaria strasne pro elektronicky ale akonahle pride danove obdobie , vsetky systemy im popadaju a najbezpecnejsie je aj tak to podat klasicky papierovo.

    Inak co sa tyka tych Steam zliav, mam pocit ze toto leto to uz bolo biednejsie. A vlastne neni sa comu divit, naozaj kvalitnych hier zasa tolko do roka nevznika a vecsinu klasik uz davali v letnych ale aj vianocnych zlavach minuly rok.
  • jen 66 her od minulého srpna? to je malo? me neprijde skoro 6 her mesicne malo. Co by lidi chteli 20 her denne? K cemu..
    • GlaDOS
      Kdyby se mi chtělo, našel bych ti ihned 15 her, co si vydání zaslouží. Jenže 15 her nevyjde ani do dvou měsíců. Ani ne 6 her je globálně vážně málo. A ano, na Greenlightu jsou opravdu skvělé hry. V té kupce sena se jen těžko hledají.
      • 15 her co si zaslouzi vydani. Velice subjektivni statement
      • Netlamuj metalaku smradlavy
        • GlaDOS
          Konečně mám svého osobního trola. Skvělé.
          • CRYPT
            lol to jde? ja chci taky :D
            • GlaDOS
              Evidentně to jde. Ani jsem se nijak nesnažil.
    • smejki
      chápu dobře, že vycházíš z úvahy, že všech těch šest her měsíčně člověka zaujme a všech šest koupí?
      • Nebud sobec a uvazuj globalne, lidi je hodne:) Z tech par milionu lidi na steamu se kupcu najde jiste dost.
        • smejki
          z globalního hlediska mi právě 6 her měsíčně přijde málo.
  • smejki
    Tohle jsem u WarZ nikdy nepochopil:
    10,326 players recommend this game to their friends
    • Ono jde o to, že jako recommendadion se považuje i když tam někdo napíše, že to je totální sra*ka :D
      • smejki
        pokud to tak lidi používají, tak jsou idioti.
        • ucho
          lidi jsou idioti... z pohledu statistiky...
  • Gabe na hrad voe *1*
    • pšššt tady je velka základna steam hateru
  • Ako mozem z vlastnej skusenosti potvrdit, ze hra Infestation, je vazne iba zmykacka penazi od ludi, ok ja som dal za to 3 eura, ale iba z jedneho jedineho dvovodu, ci je pravda co sa pise a hovori a bohuzial je, hra je neskutocna blbost, ako vyskytnu sa aj technicke chyby(aj ked osobne som viac technickych chyb zazil v DayZ ako tu) ale hned ako clovek zapne hru narazi na obrovsky problem a to je pay wall ako svina... hra doslova nasilne nuti hraca kupovat veci za peniaze aby hrac prezil. Odolnost zombikov je neskutocna, aby som musel mlatit do hlavy zombika s baseballov 30 az 45 sekund do hlavy a potom padne mrtvy.. ako vazne... pri kazdej budove, diere v plote a podobne su minimalne 3 zombikovia a clovek si ledva poradi z jednym... ked hram s kamosom tak bijeme zombika, tak ani na neho nemierim a udieram ho tak ci ta a uberam mu zivot... ako neskutocny kus h**na je to Infestation. NEKUPOVAT ANI V PRIPADE ZOMBIE APOKALIPSY.
  • Ať vydaj HL 3 a ode mně mají vše odpuštěno.
  • GlaDOS
    Greenlight potřebuje velkou změnu, ne jen sypání si popelu na hlavu. Valve udělalo zajímavý systém, který ale nejsou schopni ukočírovat. V jejich FAQ visí, že každá nová hra musí na Greenlight, ale za rok jich vydají jen 66. To je směšné číslo. Inquisitor byl na 19. místě a dostal se na Steam teprve nedávno. Primordia musela na Steam, i když tam vývojář měl už 6 her. Proč? Nikdo neví. Paranautical Activity si udělalo na Greenlightu profil. Pak si našli vydavatele, který je měl na Steam dostat. Valve to zatrhlo, protože nechtějí dávat indie vývojářům signál, že si stačí najít vydavatele. Nedělá jim ovšem problém pustit ven odpad jako WarZ. Valve mám jako vývojáře rád, ale to co dělají s Greenlightem je vyloženě šikana menších studií.
    • Sikana mensich studii není od věci, když se clovek podiva s jakyma s.ackama tam jsou schopny prijit se ani nedivim. Driv tyhle hry byly zadarmo, ale dnes, jak se vse monetizuje a znudeny hraci si prosazuji old school style kazdej jouda hned mysli ze vydela balik. Trochu prisnejsi reguleace nezaskodi
      • GlaDOS
        Na Steamu vycházejí blbosti i teď. Nejde tu o regulaci, ale o měření vždy jiným metrem. Někdy tak, jindy jinak.
        • a co jako, pokud muzu tak si budu merit jakym metrem chci. Lidi si nezaslouzeji nic jineho. Spravedlnost na tomhle svete davno neexistuje, nebud naivni. LOL.
          • GlaDOS
            Proto Greenlight (ne)funguje tak jak (ne)funguje.
            • proto presne funguje tak jak ma

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit