Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Podle mě jsou lidi z WarZ sprostí zloději, kam se na ně hrabe gearbox s alienem, změna jména se jim akorát hodila pro další okrádání
    • Podíl na tom má i Valve takové megalejno nemaji vůbec co dávat na Steam. Ale ne peníze jsou peníze. Valvíci jsou podle všech jen ti chudáci co si museji vyžírat špínu za blbost jako WarZ. Ve kutečnosti jsou to jen dobře zamaskovaní zlodějíčci. Snad to lidi taky jednou poznají.
    • Asi tak nějak, sice jsem si Warz koupil před cca 2 měsíci za asi 2 eura, ale za tak nízkou cenu je to špatná hra. Ještě pořád nevyšla další mapa ( ale tvurci si zní vesele dělají screeny).
      Ten survival tam fakt není ( docela dost serverů se tam zaměřuje na CoD style s tím že tam snad ani nejsou zombie ( ano, viděl jsem na streamu jednoho týpka hrát na serveru bez zombií a jen se hráči zabijeli)).
      Zombie jsou fakt tupý, když si zjistíte vzdálenost na kterou vás vidí a slyší tak můžete v pohodě pomlátit skupinku 20 zombie po jednom v pohodě. :(
      Snad jediná věc co se mi tam líbila bylo některé jídlo, např když jsi snědl solený chipsy tak se sice snížil hlad, ale zase zvedla žízeň.
      Nakonce to neni ani chyba hry, ale přístup tvůrců: Místo aby fůrt kecaly o tom jak je to dobrý nebo jak to spravují, tak by to měli fakt spravovat, když vycházely opravný patche tak nebyl ve funčnosti skoro žádný rozdíl. A pak ještě jejich přístup k naštvaným zákazníkům je taky speciální :D ( Tohle by si snad ani EA nedovolila :D)
      • Black_Hand
        a nezapomen na "spokojeny" zakazniky, kterym sebrali to co si zaplatili, aniz by spachali neco spatnyho a odmitali se s nima bavit. takovi c****i si zaslazouzi kazdy gram hnoje co na ne prileti.

        libi se mi jak se casto hazi zlodejema na regulerni vyvojare, kterym treba trva vyvoj o trochu dele, stejne jako drtive vetsine ostatnich vyvojaru o kterych se nemluvi tak spatne, a pritom war z ukazuje to, jak zlodeji vypadaji dohromady.
        • Na to jsem zapoměl :D
          S těma zlodějema jsi mi připoměl povyk některých lidí tady na DLC k Walking Dead, kde psali že je zlodějna jen chtít za to peníze :D
    • Souhlas, s kamarady sme to hrali celkem dost az do doby kdy jednomu vykradi kompetne ucet a nejhorsi na tom je ze nepomaha ani zmena hesla atd.. Pravidelne mu stim nekdo hraje a ma dokonce ban na ruzne severy. A neverili by ste tomu, ale podpora to vubec neresi!
      • Já tomu v pohodě věřim, naštěstí už to nehraju a těch par korun co jsem za to dal ( asi 2 eura)
        sice trošku lituju, ale né zas tolik jak kdybych to koupil za cca 15 eur :D
  • Njn. Tak to dopadá, když si někdo o hře nesežene pořádný informace, než si ju koupí. Pak si stěžujou, že si koupili totální blbost.
    • Ale trošku nechápu jak si to mohly splýst :D když na to klikly tak tam na ně musely vyskočit obrázky z WarZ a když to obeplulo svět potakovím fail bombou :D tak z toho měly vidět i obrázky.
      • ucho
        problém je, že screeny vyloženě špatně nevypadají :)
        • Já spíš myslel to že ty screeny dříve viděli u warZ a teĎ u tohohle :) ,ale jak psal víše veskoslav, je možný že na to zapoměly.
      • Veskoslav
        No ja nevim, ale treba ja kdybych nevedel, ze se hra prejmenovala, tak bych moc nespolehal na to, ze si nekde vsimne screenu, prece jenom je to uz nejaky ten patek, co vyslo WarZ (za pripadne chyby se omlouvam, pisu na tabletu v tramvajo)
        • To asi jo
  • ucho
    nepochopil jsem z článku spojitost mezi WarZ a Greenlightem.
    • GlaDOS
      WarZ vyvolalo diskuzi, které se chytnul vývojář a zaměřil se na Greenlight. Souvislosti jsou v tom otevřeném dopisu (místo dávání mi mínusek si radši přečtěte ten dopis).
  • Ako mozem z vlastnej skusenosti potvrdit, ze hra Infestation, je vazne iba zmykacka penazi od ludi, ok ja som dal za to 3 eura, ale iba z jedneho jedineho dvovodu, ci je pravda co sa pise a hovori a bohuzial je, hra je neskutocna blbost, ako vyskytnu sa aj technicke chyby(aj ked osobne som viac technickych chyb zazil v DayZ ako tu) ale hned ako clovek zapne hru narazi na obrovsky problem a to je pay wall ako svina... hra doslova nasilne nuti hraca kupovat veci za peniaze aby hrac prezil. Odolnost zombikov je neskutocna, aby som musel mlatit do hlavy zombika s baseballov 30 az 45 sekund do hlavy a potom padne mrtvy.. ako vazne... pri kazdej budove, diere v plote a podobne su minimalne 3 zombikovia a clovek si ledva poradi z jednym... ked hram s kamosom tak bijeme zombika, tak ani na neho nemierim a udieram ho tak ci ta a uberam mu zivot... ako neskutocny kus h**na je to Infestation. NEKUPOVAT ANI V PRIPADE ZOMBIE APOKALIPSY.
  • jen 66 her od minulého srpna? to je malo? me neprijde skoro 6 her mesicne malo. Co by lidi chteli 20 her denne? K cemu..
    • GlaDOS
      Kdyby se mi chtělo, našel bych ti ihned 15 her, co si vydání zaslouží. Jenže 15 her nevyjde ani do dvou měsíců. Ani ne 6 her je globálně vážně málo. A ano, na Greenlightu jsou opravdu skvělé hry. V té kupce sena se jen těžko hledají.
      • 15 her co si zaslouzi vydani. Velice subjektivni statement
      • Netlamuj metalaku smradlavy
        • GlaDOS
          Konečně mám svého osobního trola. Skvělé.
          • CRYPT
            lol to jde? ja chci taky :D
            • GlaDOS
              Evidentně to jde. Ani jsem se nijak nesnažil.
    • smejki
      chápu dobře, že vycházíš z úvahy, že všech těch šest her měsíčně člověka zaujme a všech šest koupí?
      • Nebud sobec a uvazuj globalne, lidi je hodne:) Z tech par milionu lidi na steamu se kupcu najde jiste dost.
        • smejki
          z globalního hlediska mi právě 6 her měsíčně přijde málo.
  • smejki
    Tohle jsem u WarZ nikdy nepochopil:
    10,326 players recommend this game to their friends
    • Ono jde o to, že jako recommendadion se považuje i když tam někdo napíše, že to je totální sra*ka :D
      • smejki
        pokud to tak lidi používají, tak jsou idioti.
        • ucho
          lidi jsou idioti... z pohledu statistiky...
  • "Valve má adaptabilitu dronte mauricijského"? a která z jiných tak obrovských digitálních distribucí nabízí něco podobného jako Greenlight? Tím Greenlight nechci nijak hodnotit, jen si myslím, že je citovaný výrok dost přehnaný.
  • ringmancz
    problém není v Greenlightu, ale u Valve. stačí si poslechnout předminulej podcast
  • GlaDOS
    Greenlight potřebuje velkou změnu, ne jen sypání si popelu na hlavu. Valve udělalo zajímavý systém, který ale nejsou schopni ukočírovat. V jejich FAQ visí, že každá nová hra musí na Greenlight, ale za rok jich vydají jen 66. To je směšné číslo. Inquisitor byl na 19. místě a dostal se na Steam teprve nedávno. Primordia musela na Steam, i když tam vývojář měl už 6 her. Proč? Nikdo neví. Paranautical Activity si udělalo na Greenlightu profil. Pak si našli vydavatele, který je měl na Steam dostat. Valve to zatrhlo, protože nechtějí dávat indie vývojářům signál, že si stačí najít vydavatele. Nedělá jim ovšem problém pustit ven odpad jako WarZ. Valve mám jako vývojáře rád, ale to co dělají s Greenlightem je vyloženě šikana menších studií.
    • Sikana mensich studii není od věci, když se clovek podiva s jakyma s.ackama tam jsou schopny prijit se ani nedivim. Driv tyhle hry byly zadarmo, ale dnes, jak se vse monetizuje a znudeny hraci si prosazuji old school style kazdej jouda hned mysli ze vydela balik. Trochu prisnejsi reguleace nezaskodi
      • GlaDOS
        Na Steamu vycházejí blbosti i teď. Nejde tu o regulaci, ale o měření vždy jiným metrem. Někdy tak, jindy jinak.
        • a co jako, pokud muzu tak si budu merit jakym metrem chci. Lidi si nezaslouzeji nic jineho. Spravedlnost na tomhle svete davno neexistuje, nebud naivni. LOL.
          • GlaDOS
            Proto Greenlight (ne)funguje tak jak (ne)funguje.
            • proto presne funguje tak jak ma
  • Greenlight je plny sragor typu retro 8-bit nebo zombie, v horsim pripade oboji dohromady. Najdeme tam tisice nasledku programatorske grafomanie, prehnaneho sebevedomi a nedostatecne sebekritiky. Pomerne casto to prochazim a za celou dobu jsem dal palec pro cca 60 her (ze kterych bych si fakticky koupil tak 3, ten zbytek jsem podporil, protoze vypadal zajimave).
    Drive bylo zvykem vydat hotovou hru a k ni udelat demo, aby si kazdy mohl hru osahat, nez za ni da prachy. Dneska se diky Kickstarteru zavedl zparchantely trend, ze sice vyvojar nema nic hotovo, ale uz ma tu drzost rict si o desitky euro za alfa nebo beta verzi. Steam se na tehle vlne veze taky a v kombinaci s Greenlightem se cim dal vice zacina priblizovat indie webum, nebo vyprodejnim kosikum s hrami v supermarketech...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit