Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Někdy mám chuť si prostě kleknout a užít si Ježíšovu spásu stékající po svém obličeji...
    • OPOVAŽ SE TO JE HŘÍCH. kaj se hříšníku
  • MidnighT91
    A co takhle zapracovat na augmentované realitě, bylo by hezké si odpočinout od monitoru nasadit si brýle a jít si s kamarádem kooperativně zastřílet do lesa...
    • Jo jo, tohle byl vždycky můj sen. Jenže to by chtělo do tak malého přístroje nacpat technologii, která sonaricky odráží okolní prostředí, aby do něj pak vzdálenostně a polohově mohla zakompovnovat nepřátele tak, aby jsi třeba když se podíváš nahoru neměl nepřátele ve vzduchu nad sebou ale fungovalo to jak v reálu. To by se člověk baterii na zádech asi nevyhnul, alespoň v začátcích ne. A ta cena. Bohužel já v té době už asi budu spíš rád, když udržím moč, ne tak ještě něco na zádech :)
      • MidnighT91
        Máš pravdu ale neviděl bych to tak černě, předpokládáš totiž že se technologie bude pořád vyvíjet jako doposud tedy pomaličku rok za rokem. Pořád je tu ale možnost, že někdo objeví něco co technologický vývoj posune o 100 let dopředu, třeba studevá fůze a podobné věci...
        • MidnighT91
          Btw Je možné že k tomu technologickému skoku dojde hodně brzo najděte si Keshe Foundation...
    • Overwatch
      Ještě letos budou na trhu Google Glass, tak snad na to začne někdo v následujících letech dělat i hry...
      • jj si taky myslim ze tim to zacne..
        • MidnighT91
          To bych si určitě koupil, vždicky jsem chtěl takové James Bond brýle, obzvlášť kdyby se uměly bezdrátově připojit na jiné brýle v okolí a následně do prostoru generovat hordu zombií a vám do ruky baseballku...

          Edit: Rád si občas chodím zaběhat, zaskákat do lesa a teď si představte že by na to někdo udělal AC hru, to by bylo dokonalé spestření...
          • Inquisitor
            A těch invalidů co by přibylo :)
      • walltar
        Není google glass jenom na jedno oko? Podle mě by to chtělo takové věci promítat před obě ... jinak to bude vypadat asi nic moc.
        • Pokud není rozdíl vzniklého obrazu v pravém oku podstatně odlišný od levého a naopak, pak to nijak nevadí a mozek to spojí. Čím více rozdílů tím hůře se obrazy fúzují. Takže nějaké jednoduché změny by dle mne problém neměli nedělat. Hra jako zabíjení, much co jsem měl na mobilu přez kameru, by měla být v pohodě :-D .
    • walltar
      Nasadíš na rift kinect, dvě pořádné kamery, na záda hodíš počítač a pár autobaterek a jde se na to. *1*
  • Vždy, keď vidím v titulke "Valve: ... ", tak skryto čakám, že bude niečo nové o Half-Life 3 (resp. Episode 3)... a stále nič *13*
  • walltar
    Jo tohle je celkem přesné ... tracking snad dořeší consumer verze a na lepší latenci si prostě budeme muset počkat. Zrovna ta latence asi bude problém, pokud se z oculus rift nestane nějaký moloch, který si dovolí vyvíjet vlastní displeje, protože teď používají displej pravděpodobně z mobilního segmentu a tam pokud vím není zase tak velký požadavek na latenci. Ten head tracking má myslím 2ms a ostatní přidá zobrazování.

    Ale i když je to nedokonalé, tak se hodí jedna otázka ... je dnešní televize, nebo monitor dokonalý? V tom segmentu pořád máme co zlepšovat a tak asi čekat od VR, což je podstatně náročnější technologie, nějakou dokonalost je minimálně hodně přehnané.

    Ale zajímalo by mě jak se s tímhle poperou konzole ... jestli nové konzole zvládnou ten požadavek 60FPS. Protože pokud to zařízení zůstane jenom hračkou pro nás PCčkáře tak ho moc velká budoucnost nečeká. Plud se trochu bojím, že pokud to začne být populární tak každá konzole bude mít vlastní VR zařízení a bude to podobný fail jako s pohybovým ovládáním.
    • Pohybove ovladani je fain, jako technologie, ale je trestuhodne herne nevyuzite. V sports champions jsem si opravdu paradne uzil souboj gladiatoru. Doufal jsem, ze nekdo neco takoveho zapracuje i do akcni hry, treba i rizle rpg prvky. A bohuzel porad nic.
      • walltar
        Naprosto souhlasím ... sem teď viděl podporu kinectu pro skyrim a chytal se za hlavu. Sem čekal ovládání gesty a oni tam dali ovládání hlasem... naprostý fail. Mě by hrozně zajímalo pohybové ovládaní, nebo ovládaní hydrou ve hře jako je War of the roses, nebo Mount and blade ... protože ty gesta co tam člověk dělá můžou být při melee boji mnohem inuitivnější, než zmáčknutí šipky a tlačítka na myši.
  • Virtuální Realita - a co Realita, zůstal by tam vůbec ještě někdo?
    • A proč by měl? *1* Realita sucks.
      • langustyn
        jn :D
        http://www.youtube.com/watch?v=k80UQWWUIYs
  • Myslím, že se budeme muset smířit s tím, že dokonalého prožitku z virtuální reality můžeme dosáhnout jen přímým stimulováním mozku, kdy obejdeme smyslové orgány, prostě tak jak ukazují filmy Matrix :) Ale to by byla tak nebezpečná technologie, že pochybuju v herní využití :)
    • walltar
      Já bych řekl, že dřív nebo pozděj to nebude zase tak nebezpečné ... ale je to hudba budoucnosti.
      • Jen za předpokladu, že počítáme s trvale udržitelným vývojem. Já věčná skeptička si myslím, že se dřív vrátíme do doby kamenné, než bychom dosáhli takové technologické úrovně *5*.
        • walltar
          No tak zatím se rozvoj pořád zrychluje a pokud se nezničíme do doby, než dosáhneme technologické singularity tak vývoj čehokoliv už bude otázkou celkem krátké doby. A zničení se už dneska není otázka technologie ... na to nám bohatě stačí atomovky co už dneska máme.
          • Ja neviem, ale podla mna OR je 'na trhu' a je tu hra, TF2, ktoru jej vyvojari viac-menej uspesne portovali. Takze bych nebol zas tak skepticky. Urcite nebudeme musiet cakat desiatky rokov..
  • jan.pospisil.35
    Oculus jako monitor kinect pro snímání pohybu postavy ečtě tu starou neforemnou rukavici co na nicem nefungovala na snímání prstu (na to kinect nestací) velkou místnos kde si o nic neublížim a deme na to *5*
  • risa2000
    Pro zájemce o technické detaily, obě přednášky z GDC jsou dostupné na webu valve http://www.valvesoftware.com/company/publications.html

    Joe Ludwig. March 2013. "Lessons learned porting Team Fortress 2 to Virtual Reality." Game Developers Conference.
    Michael Abrash. March 2013. "Why Virtual Reality Is Hard (and where it might be going)." Game Developers Conference.
  • počkejme 4-5 let a je to dokonalé... aspoň podle mě. Technologie jde stále dopředu rychleji a rychleji...
    • Taky si myslím. Někteří odborníci dokonce říkají, že technologický vývoj resp. rychlost jeho pokroku se dnes pohybuje po exponenciále.
      Vemte si, jak dlouho trvalo, než se lidstvo od nějaké elektřiny dostalo k televizím a jak dlouho mu trvalo, než se zbavilo CRT technologie. A dneska je všechno otázka několika málo let.
      Na mobilech je to krásně vidět. Není to ani tak dlouho (snad 10 let?), kdy jsme měli na nokiích hada a zelené podsvícení a dneska? Samsung už představuje displeje s vysokým rozlišením na ohýbatelné fólii. Technologie budou, toho se nebojím, jen budou drahý.
  • Tak mi hold ešte musí stačiť TrackIR *9*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit