Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • tušíte někdo, kdy by to mohlo vyjít ?? nejlépe, kde by se to dalo i stáhnout ?
  • Daggerfall 161 600 km2, 15 000+ měst, 750 000+ NPC
    Morrowind 9 km2, 1000 NPC
    Oblivion 14 km2, 1000 NPC
    Skyrim 25 km2, 1000 NPC

    Dalším aspektem je několikanásobek kouzel (nikoli variací typu jiná barvička + jiný damage) ale například volné létání nebo dělání si vlastních tunelů/zkratek v dungeonech (Aréna) a prakticky neomezná možnost vytváření si vlastních kouzel a jejich kombinací.

    Předělání "příběhové linie" Daggerfallu je teoreticky reálné, ale nebude to Daggerfall.

    Daggerfall měl většinu contentu genetováno random.
  • flash789 by ti naopak vysvetlil, ze to je schvalne, tzv. umelecka licence
  • Oboji to bezi na stejne generaci konzoli, takze vizualni rozdil tam dramaticky odlisny byt nemuze. Ale podle vizualni podobnosti nemuzes odvozovat, ze se nezmenil engine a technologicke pozadi, na kterem to bezi.
  • Tohle je tamriel: http://elderscrolls-online.tiscali.cz/wp-content/uploads/2013/08/Daggerfall-Covenant-mapa.jpg a tohle mapa ve hre Daggerfall: http://images.g4tv.com/ImageDb3/166168_S/The-Elder-Scrolls-II-Daggerfalls-Map-Is-62-Square-Miles----Hows-That-Compare-To-Oblivion.jpg
  • flash789
    To video snad jasne ukazuje jak se takovy svet tvori, tak jdi s tim generovanim uz do haje:)
  • jonatan.hanzlik
    Na druhou stranu se tím umožní kompatabilita módů vytvořených pro Skyrim s tíhle "novým" Oblivionem, což by podle mě nebylo vůbec na škodu...
  • Jen bludy. Každý slovo mi říká, že nevíš vůbec, o čem píšeš. Pár stejně neinformovaných ti dá plus, protože v ty bludy věří, ale to je tak vše.

    Generátor funguje jinak - aspoň jak si já vzpomínám, nebylo to na bázi určení intenzity stromů na dané ploše, případně dalších objektů a pak zmáčknout tlačítko "generovat". Jak jsem tu už psal a ty to nečetl, vytvoří se vzorová buňka - ta se dělá ručně. Pak se tahle buňka aplikuje na vícero buněk dle potřeby.
  • Dildo_Vagins
    To je jako kdyby předělali CoD 4 do enginu Cod Ghost.... jenže ony jim tam reagujou ryby na pohyb vlastně... v gamebryu něco takovýho by bylo těžký sci-fi....
  • Ano Oblivion by mal byt vecsi ako Morrowind (aj ked to je taka zaludna otazka pretoze Morrowind je dost velky len v hre Morrowind cely Morrowind nebol :-), ale realne ho prejdes rychlejsie a aj celkovy pocit z toho uzemia je ze je mensi. Ostatne z kazdeho konca mapy sa da dovidiet do hlavneho mesta Imperial City.
  • p.s.
    taky kdyby to delali ručne asi by tam nebyly takove vychytavky jako potok končící uprostred ničeho
  • flash789
    random jsou jen radiant ukoly, ostatní ne..
  • 2flesh
    tak v oblivionu bych jim to i docela veril ale skyrim fakt vypada hrozne neprirozene a hlavne to ma vlyv na hratelnost. když musíš obcházet velky šutry protože nemaji dostatečne šikmou texturu. nekdo možna bude rikat že je to simulace neschudneho terenu ale mne to prijde spíš jako nedodelanost, protože pri troše trpelivosti se na ty šutry dá vyskákat nebo vylezt konem.
  • Aha takze sa rucne babru s kravinami a random generator vypluje questy? To potom vysvetluje mnohe :)
  • flash789
    když chces v editoru udelat neco co ma nejaky design a smysl, generovanim toho nedosahnes, to ze editor ma nejaky generator je sice hezke, ale když chces delat skutečnou hru, jakekoliv generovani čehokoliv v zvoucim svete plnem ukolu a npc je kontraproduktivni a konecne upravy daji vic práce nez když to tam das rucne. Trvam si an svém, jedina věc co se skutecne generuje je trava. A ve Skyrimu dokonce neni generovany ani landscape (v oblivionu byl). Koneckoncu třeba na youtube mas desitky videii jak se takovy svet tvori, jestli tam najdes jediného člověka co generuje lany stromu a skaly, nebo hrnky na stole v hospode..dej vedet..hodne stesti při hledani:) Jo..generuje se LOD, ale na zaklade toho co tam bylo nasazeno rucne.
    http://www.youtube.com/watch?v=RpNIk1g0wcY
    odkaz na to jak se zhruba ,,generuje,, :)
  • PR kecy, ale úplně nelžou (pokud připouštíš existenci polopravdy). Detaily oni opravdu upravují a samozřejmě řadu objektů musí ručně upravit.

    Podívej a zamysli se. Když se řekne, že se něco generovalo, většina hráčů to považuje za něco negativního. Co je generovaný, to je přeci takový umělý, tedy nevěrohodný a ve výsledku tedy špatný. Takže neřekne, že celou mapu vygenerovali a pak vše ručně dodělávali, ale použijí v podstatě polopravdu - kdyby tam nebylo slůvko "every", pak úplnou pravdu.

    Ale věř si, čemu chceš. Já vím, že je to jinak. Jen idi*t by sázel jeden strom za druhým ručně. Lze to děla strojově s poměrně slušným výsledkem.

    Krátký příběh:
    Já jsem ještě v době slávy Oblivionu pracoval na velkém modu - měl jsem velký oči. Vytvořil jsem svět asi tak 1/3 rozlohy Cyrodiil z Oblivionu s tím, že si ho postupně vklidu osázím (jednak proto, že jsem nejprve neznal funkci generátoru, pak proto, že při generování prostředí CK padal). Byl to ale opruz. Nakonec jsem vyřešil padání CK při generování prostředí a nechal si vygenerovat stromy atd. pro celou mapu. Po drobných úpravách by si nepoznal, že to bylo generované. Dokonce se dalo generovat úplně všechno včetně NPC a mobů. Projekt jsem opustil (státnice, lenost). Dalo mi to ale slušnou lekci z "ručního dělání herního světa".
  • Ono je celkem jedno, jestli ty stromy sází ručně nebo přes generátor, protože výsledek vypadá otřesně, takže buď jsou debilové a dělají to přes generátor a nebo mají level designéry totální antitalenty.
  • flash789
    "We place every tree, rock, cup and such. But we still have random elements like creatures, quests and encounters."

    Ok, tak jsem melej harant, kazdej v Bethesde lze, a jen vy mate pravdu:)
  • Generátory se používají. Jsou dokonce součástí základního editoru uvolněného pro potřeby modderské komunity. Dungy se ale negenerují a dělají se ručně a následně copy paste, jak si psal.
  • Zcela ignorujte, co psal flash789.

    Na každém slovu jde vidět, že vůbec neví, co píše. Míchá tu vnitřní svět v podobně dungeonů s vnějším světem v podobě otevřeného světa. Už to ukazuje, že vůbec netuší.

    Dungeony se skládají jako lego. Následně se (ve Skyrimu) vytvoří AI cesta a dotvoří se detaily. Ty jsou tedy čistá ruční práce, ačkoli by je šlo generovat též (ale jinak než otevřený svět).

    Otevřený svět se dělá jinak. Vytvoří se obrys světa s určením všech souřadnic osa x, y, z (jednoduše: rozměr mapy, nejvyšší a nejnižší bod). Následně se pro jednotlivé (lze i pro všechny) buňky generuje prostředí - typ prostředí jako jestli je tam les, sníh atd. včetně efektů (pára, zvuky, typy počasí atd.). Následně se ručně dosazují budovy (lze i generovat, ale nedělá se to), NPC atd. Ručně se také dodělávají detaily, upravují pozice objektů, optimalizuje AI cesta atd.

    Nesnáším, když někdo píše naprosté nesmysly a ještě si za tím stojí jako malý harant. *7*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit