Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Masa-san
    S tím nesouhlasím, toto není stejné u všech her. Když se podíváme na design levelu, kdyby se tam objevilo víc nepřátel, už by začali vypadávat z oken, protože by tam prostě byli navíc. Tohle není hra s vlnami nepřátel, kde se obtížnost zvýší počtem vln, tady jde skutečně o pohyb statů a to blíž k reálu, tzn kulka hráče zabije jako v reálu. Hráč má omezené zdroje. Nepřátelé slyší a vidí více jako skutečné osoby a to vše zákonitě musí zvyšovat obtížnost, často se i very hard přejmenovává na realistic. Jediné co může byt pravdou je vyšší odolnost nepřátel (v popisu very hard toto ovšem uvedeno nebylo), ale to ve světě, kde figurují scifi prvky a nadpřirozené schopnosti se myslím dá akceptovat *5*
    Pokud jde pouze o dobrý pocit z toho, že se dá zaškrtnout políčko realistic a hrát na easy, což si navzájem v určitých bodech muže i odporovat, tak tady bohužel nemohu pomoci *2*
  • Prostě steampunk no... *8*
  • Mato1987
    nie len tým že to je Unreal engine, ale aj proste hernými mechanikami a tým celkovým artstyle, nemôžem sa zbaviť dojmu že to je čistá kópia.
  • Na můj vkus až příliš arkádové, a ty textury jsou jako z roku 2006.
  • UI mi vylozene vadi, tahle usmudlana grafika je hrozna... Styl hrani je jasnej Bioshock... inui kdyz to funguje :). Jinak z gameplaye mi vadi, jak jde vsude na jistotu, vubec, ale vubec si nehlida zada, neohlizi se, coz osobne u stealth delam vzdy... Snad je to jen tim, ze je to designer a zkratka vi kde co je, plus jde o normal obtiznost.
  • Malleth
    Jenže hard obtížnost spočívá většinou v tom že nepřátelé mají víc životů je jich víc a jsou silnější, ne v tom že by statistiky nepřátel i hráče byly nastavený realističtěji.
    Nejde mi o větší výzvu ale větší uvěřitelnost. Třeba první Far Cry bych vůbec nehrál kdyby tam ta Realistic obtížnost nebyla.
  • zdeeneek
    Mýlit se je lidské ...
  • To bude tím, že to běží na stejném enginu (Unreal) ale nevím na jaké verzi.
  • Masa-san
    Ono to na very hard může být opravdu těžké i pro ostřílené hráče a i reálné ve smyslu utržení zranění i vnímavosti nepřátel.
    Mimo jiné, hry se předvádějí se zapnutými cheaty. Nemyslím si, že půjde využít schopnosti v tak hojné míře i na medium obtížnost.
  • bobsh
    Řešení podobných "hovadin" je základ pro posunutí herního zážitku ještě dál. Právě na AI a různorodosti herních situací je vždycky co zlepšovat.
  • Vkládám do toho velké naděje snad se povede *4*
  • Mně to připadne divný, moc mě to nebere.
  • GuruSerpent
    Možná moc řešíš hovadiny...
  • Mato1987
    silne mi to pripomína bioshock čo sa týka interface, a aj tou grafikou.
  • zajímavé, nepochybně.. ale přijde mi docela dost do očí bijící to osvětlení. Myslel jsem že mise začíná v noci, jenže při pohledu na oblohu jsem zjistil že se mílím. Smířil jsem se s faktem že jsem se na začátku videa poze špatně díval, ale když hlavní hrdina stál an římse a podíval se do ulice, opět jse mměl pocit že koukám na noční město.
  • smejki
    rozdíl v ohodnocení akcí není problém, problém je v omezené sumě zkušeností/omezeném počtu akcí, za které tyto zkušenosti získáváš. Proto lidi hackovali všechny počítače, aniž by zkoumali jejich obsah - věděli, že když ho nehacknou, tak ty zkušenosti už nikdy nezískají a nákup další augmentace bude nutně odložen na pozdější dobu.
  • MrSanta
    Ono to zas tak strašné není, jenom doporučuji vypnout zvuk, minimálně ve stealth videu jsem zaslechl spoiler větší než malý.
  • Tenchu (PSX, 1998) má některá NPC vyřešena náhodnou trasou. Výsledek sice někdy působí komicky, ale rozhodně přidává na autentičnosti.

    Oni (PC/MAC/PS2, 2001) disponuje klasickou "triggerovou" A.I., ale herní svět dává celkem dost podnětů zejména co se týče zvuku. Je to zajímavé, když A.I. reaguje na většinu zvuků, otáčí se a snaží se dohledat příčinu. Hra, ačkoliv má být arkádově akční, tak nabízí na poměry "rubanice" překvapivý stealth potenciál.

    Shinobido (PS2, 2005) dává umělé inteligenci možnost vykrýt stealth kill, hráč si musí v jakési dynamické minihře stealth kill "protlačit". Proti relaxovanému A.I. soupeři je vykonání snadné, proti ostražitějším strážím je provedení tiché likvidace obtížnejší.

    Závěr? Vše již bylo ozkoušeno, teď to chce nějakou kravatu která se nebojí experimentu ^_^.
  • to je spiderman ? ty skoky na balkone...
  • Když si to tak vezmeš,spoiler seženeš v jakémkoliv traileru nebo ukázce ze hry.Chceš se podívat na trailer/gameplay,např. tam zemře někdo,kdo ti nepřijde důležitý a pak zjistíš,že je to třeba odzačátku tvůj šéf.Stačí záběr a máš trochu upravenej zážitek.To samé dema,zahraješ si kousek a víš,co tam je.Ale já to řešit nebudu,přecejen s tím nic nejde udělat a nevadí mi to,protože kdyby se to snažily lidi anulovat,tak by trailery stály za 2 haléře.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit