Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Zagro
    Zkusil jsi alepoň DK2 a např live for speed? No dle toho, co píšeš, tak nezkusil. Prý ukroutil hlavu, máš ty vůbec řidičák? :D Už tahle kombinace je mnohonásobně lepší, než deset monitorů... S CV1 nemám pochyb, že kdo zkusí, tak už nikdy na monitoru jakýkoliv simulátor chtít hrát nebude.
  • Zagro
    Další kinder co to ani nezkusil a hned ví vše nejlíp. Klasická lamička.
  • 3 monitory ABSOLUTNE NE, dokud nezmizej ramecky. Nebudu jak lulin sedet pred viditelne a rusive rozdelenym obrazem a nebudu delat jak je to cool.
  • Do vánoc na to našetřím,jsem student takže to holt trochu potrvá,jelikož si ted kvůli tomu budu updatovat pc na i7 6700k a ddr4-ky,jinak ssdčko mám a grafiku R9 290x..To už by mohlo stačit bez problémů a dlouho dopředu i přes VR.
  • Nesouhlas... Na simulátory ti pořád lépe trojice monitorů - lepší FOV, rozlišení a přehled o situaci, které budou mít realitě blíž než tunelové FOV téhle generace VR helem (ukroutíš si hlavu - enjoy!).
  • Znamena to , ze architekti, filmari, herni studia a dalsi odvetvi prodelaji obrovske sumy *1*
  • To se ale seredne mylis. VR je tu a uz nepujde zastavit. Architekti, filmari, herni studia a dalsi odvetvi ted investuji obrovske sumy do developmentu a aplikaci VR a uz ted je jasne, ze nas ceka velmi zajimava budoucnost.
  • Já mám štěstí, že kámoš nasypal XX korun do nového PC a má předobjednáno (oculus na německou adresu):) U něj si to vyzkouším, aniž bych musel bejt někde ve frontě (očekávám, že pak v alze se na to budou stát fronty, aby t každej testnul), v klidu a jak dlouho budu chtít. Potom možná budu přemejšlet jestli to má vůbec pro mě smysl. Mně je blbě i v autobuse, nemůžu sedět proti směru jízdy a defakto ani stát, takže mně bude v tý helmě 100% blbě:)