Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Cahir
    doctor + nemesus: My se známe, hoši? Jak víte, že nic nedělám? Ve výsledku není na mě, abych se posuzoval, ale myslím si o sobě, že jsem slušnej a že se snažím chovat dobře. Jelikož studuju a sportuju, nejsem momentálně v situaci, abych zakládal charitu, pomáhat a podporovat okolí můžu jen v malé a omezení míře. Ale kdo má moře času a prostředků, pro toho není omluva.

Ne neužíval, mě by bavilo pomáhat ostatním, ne dřepět na jachtě a čumět do blba. Chápu, že je pro vás těžký to pobrat, ale někomu prostě život, který je jen o uspokojování těch nejnižších pudů, nestačí - takový lidi potřebujou něco víc, nějak se realizovat, konat dobrý věci. Ale zatímco člověk na takový úrovni dokáže pochopit, co chudáky láká na tom, mít pozlacený pedály, chudák jeho nikdy nepochopí. Jednoduše proto, že chudák je hluboko pod ním a platí tudíž princip, že nemůžeš pochopit něco, co tě přesahuje. Naprosto přirozenou reakcí jsou pak ty vaše pánové - nevěřím člověku, který mě přesahuje, protože mu prostě a jednoduše nerozumím. Podle sebe soudím tebe a ty nejsi jeden z nás. Ale nemyslím, že většina lidí tomu nerozumí, spíš není ochotná si to připustit, protože se pak cejtěj blbě... Jistě, jsou tací, kteří mají užívání si jako filosofii života, ale větší část chápe a podvědomě si váží obětavého chování, sami však mají slabou vůli a jsou příliš sobečtí.

Takže ne, nejezdil bych v mercedesu se zlatou kapotou, jednoduše proto, že takovým chováním pohrdám, necítil bych si dobře, ale jako kret*n a tudíž by mě to nijak neuspokojovalo. Navíc, já tu nešermuju pouze s charitama a s UNICEFEM. Mluvím o pomáhání komunitě, o podpoře nějakých kreativních lidí, prostě cokoliv. Člověk, kterej má obrovský prostředky a soustředí se jenom na sebe, je prostě ubohá parodie na člověka a doufám, že takovýmu se všechno vrátí.