Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Zlatý časy TBC, tohle je už dle mě jen natahovaná kaše :(
    • Řekněte jedinou věc která byla v TBC nebo Vanille lepší než teť?
      • nic lepsiho nebylo ve Vanille a TBC strasne zabugovany,nevyvazene classy o dost vice nez ted,rotace na 2 tlacitkach :P,Tcka priserna byla udelana jen pro 1 spec,takze se dalo hrat vzdy za 1 spec,talenty o tom radsi nemluve posledni talent u enha samana stormstrike :D,a abych ho mel musel sem dat talenty do blbin ktere mi byly k nicemu defense,flamentongu,apod..,feral tank k nicemu raidy musel chodit v modrym gearu,99,99% hracu byly naprosty lamy,co by ted nebyly schopni ani dat 5hc,problem s theorycrafty,strasne a zdlouhave se ziskavali potky,food,ted by asi nikoho nebavilo 2h to farmit :D.

        Temer vetsina co pise ze bylo nejlepsi Vanilla a TBC to nehrali a nebo hrali na freecku.
        Jediny cim to bylo zvlastni ze to bylo neco noveho warcraft jako mmo.
        • hlavni rozdil je, ze bosaci mneli svou obtiznost, ktere nemela po mesici tendenci upadat v trivialitu, cili porazeni toho ci onoho opravdu neco znamenalo.
          • nebyli tak tezci MC bylo Tank and spank, Cthun mel tezce zabugovany chain jakmile to spravili pad za hodinu a tak to bylo u kazdeho bosse.Navic byli vetsi problemy s internetem,
            hraci se teprve ucili wow,spousta hracu v raidu nemela top ench nebo meli uplne spatne.
            Bylo to pro 40hracu ale stacilo 20 na zabiti bosse ted ti na hc obtiznost umre 1clovek a mas velky problem to dat na 10hc to s 1mrtvym uz nedas.
            • @snezsvujmozek
              Tak v tomto s tebou absolutne suhlasim, na TBC som hral roguna skoro 3 roky PVP a stale ma bavil, potom prislo WOTLK a z postavy co ma bavila ako ziadna ina mi prislo zle. Uplne znicili co bolo dobre. Potom som skusil ine postavy ale uz ma nebavili a casom som sa na WoW uplne vykaslal, boli sice pokusy, ze si to znovu skusim zahrat ale tym to aj koncilo. Proste humus.
            • Kalíš si do úst, jistěže bezproblému dáš 10HC s 9ti lidma, stejně tak jako dáš bez problému jakýkoli Zandalar HC ve čtyřech - samozřejmě kvalitních hráčích, s menšími problémy i ve třech. Z WoWu dnes je mi nablití. Tvou retardaci nakonec i dokládají bludy, které píšeš. TBC 2.4.3 = nejlepší PvP balanc jakej kdy tahle hra měla. V tý době mě PvP bavilo a strávil sem v battlegroundech klidně sobotu neděli komplet. Teď je to neskutečná nuda. A imho, podívej se na talent tree např. combat roguna dnes - nejlepší PvE rogue spec a má stupidní Killing Spree, kterej je použitelnej opravdu jen občas a cestou v talent tree si nucen vybrat si 4 naprosto zbytečné talenty pro raidera. Tomu říkám po 6ti letech opravdový nářez... Tahle hra, kterou bych hodnotil před 5ti lety na 99% i s mnoha chybami které měla, bych dal dnes slabých 60%. Pro porovnání: Baldurs Gate 99%, dnes 99%.
    • grinderman
      tak za zlate casy bych povazoval spise vanillu, ale pravdou je ze tbc byla jeste pomerne povedena expanze (predevsim co se raid contentu tyce), narozdil od nasledujicich datadisku.
      • mirekdusinojc
        Jo, jo, nostalgie je pěkná sv*ně.
  • To Satyr15
    Docela zabavné číst tvé moudra :-) Hromada itenligentních lidí hraje WOWko. Proč? Ce je zajímavé na sigl-games? Já osobně v Online games vidím jakousi budoucnost zábavy. To máš jako když se před 15 lety říkalo lidem co hrajou hry "kryplové". Na toto téma byl krásný članek v Level (tuším) na téma "kultura kriplů". Jasně, podívej se na herní průmysl dnes....každý člověk přišel do styku s hrami. Hráči mají navíc obrovskou výhodu, že je to přitáhne k počítačům jako takovým. Programování, grafika, webdesing, odrazovým můstkem byly právě hry (samozřejmě to nemusí být pravdilem). No a teď se zamysli ty chytráku, kam může dojít takové online hrani? Ve virtuální realitu například? Kdo před deseti lety odsuzoval "počítačové maniaky" a nazýval je kriply, je kriplem dnes, protože není schopný PC ani zapnout. Takže hurá do kurzu pro počítačové analfabety, navíc za to ještě platí. Já před patnácti lety byl právě tím kriplem, dnes mě to docela slušně živí. K PC jsem se dostal právě skrz hry, ještě na atari. A jestli je v online hraní nějaká budoucnout, tak chci jednou svým dětem vykládat jak jsem byl u zrodu. Ty piču*ku můžeš meditovat o tom jak jsi byl proti.
    • A komu to cpeš koko te ? LOL *1* *1* *11*
  • Netroufám si říct, jak skvělý bude patch 4.2. Na první pohled vypadá vše naprosto skvěle, ale může to celé dopadnout jinak. Ve Firelands byli hned v prvních hodinách pokořeni všichni bossové v normal obtížnosti. A to nemluvím o guildě Stars, která si změnou frakce přidala i jeden HM. Co přinesou HM celkově je nyní otázka. Trend Blizzardu je stavět 2 obtížnosti tak, aby si na své přišli jak casual hráči, tak i hráči hledající těžké výzvy.

    WoW stále nabízí náročný a zábavný content. Ve WotlK byly skvělé instance s výzvami a důstojnou obtížností i pro náročné hráče. Kolik CZ/SVK guild pokořilo kompletní Ulduar na HM včetně Algalona ještě před vypuštění ToC patche? To samé ICC. Kolik guild dalo na HM Lich Kinga, případně HM content ještě před spuštěním % raid buffu (který šel mimochodem kdykoli vypnout)? Po zodpovězení těchto otázek je na místě se zamyslet, jestli je na místě nějaké "je to lehký, bylo to těžší". Týká se to i gearu. Rozhodně netrpím pocitem, že casual hráči mají stejný gear jako já. Je pravda, že na začátku tohoto patche byly předchozí content nerfnutý a to na pár týdnů srovná gear k tomu pomůže i jednoduchost 4.2 normal contentu. Ale opět se zeptám. Kolik hráčů bude mít 391 gear z HM Firelands za pár měsíců? Budou to členové guild z předních míst progress žebříčku. Takže jak tady někdo zmiňoval, že rozdíl mezi aktivními a casual hráči v tomto je minimální, nemusí mít strach. Rozdíl bude.

    Pravdou je, že byla snížena časová náročnost, kterou musí hráč u PC trávit, aby si mohl "naplno" zahrát. Toto vnímám jako velký krok dopředu ve vývoji hry. Farmení materiálu na raid consumabless bylo ve Vanile opravdu spíš jen žrout času. To samé se týkalo PVP. Hrál jsem ve Vanila převážně PVP s cílem dosáhnout ranku 14 - Grand Marshal (High Warlord). To abych něčeho takového dosáhl vyžadovalo tolik času, že bych to už nikdy nechtěl opakovat. navíc uznávám, že vše bylo z velké části jen o tom čase a ne o skillu. Dnes pokud někdo chce dosáhnout na nejvyšší příčky PVP, musí ukázat hodně zkušeností. A přitom se dá hrát i PVP na průměrné úrovni. Opět prostor pro všechny.

    To jen ve zkratce. Ono se dá o těchto věcech s lidma, kteří hru hrají nebo hráli dlouho povídat, ale zabralo by to moc místa. Tím co jsem napsal chci říct, že hra má stále i po 6 letech potenciál a nějakou dobu tomu tak ještě bude. Vanila / TBC / WotLK / cataclysm - Vše mělo své kouzlo, vždy jsem si to své "baví mě ... " ve hře našel.

    Jedna poznámka na závěr. Pro toho brumlu, co má hráče WoW za 13 leté děti. Ubral jsi mi 26 let. Díky ;)
    • Dovolím se vyjádřit ohledně PvP, tys trávil čas v PvP kvůli titulu? Já tedy rozhodně ne, hrál sem převážně jenom PvP a ne kvůli titulům, ale proto, že mě to neskutečně bavilo a člověk se dopracoval k určitý prestiži, když jsem byl např. kontaktován přední evropskou twink guildou abych se k nim připojil a na eu forech se o me psalo jako o tom parchantovi co cheatuje a dokonce jsem mel nekolik velmi ostrych promluv s GMs, který mi chtěli vzít těžce vydřenej equip, protože na svém lvlu bych se k němu nikdy solo nedostal. To pro mě mělo svý kouzlo. Prostě za pot a dřinu, zábava. Dnes mě PvP nebaví, ale ne proto, že bych se toho nabažil, ale proto, že je prostě PvP dneska hodně špatné... Endgame je nudné a lowlvl PvP je dnes horší než za dob twinků, kdy dejme tomu nováček půjde s běžným equipem proti ocejchovanýmu rádobyborci s heirloomama... A celkově je WoW dnes jako když chodíš do práce, která tě nebaví, ale lepší najít nemůžeš...

      Své kouzlo měl jen TBC. WotLK a Cata žádné kouzlo neměly... Ale tak máš to dobrý, že tebe to třeba furt baví. Mě to prostě od WotLK nebaví...
      • takže z toho jsem pochopil že jsi byl twink a na to jsi jako hrdej? lol
      • Ta poslední věta: subjektivní názor. A ke zbytku: PVP byl titul, gear, zábava. Ale pro TOP bylo potřeba trávit u toho hodně času.
  • Není tady ten Warcraft nějak často?
    • mirekdusinojc
      Protože je WoWFan zatím jediná partnerská stránka v programu Games Fanatics, možná bych spíš uvítal nějaký oddělený stream, kde by třeba byly všechny novinky z fansite. Chápu, že i když se ve světě WoWka jedná o velkou událost, tak to zas tolik ostatních lidí nezajímá. Ale je víkend a to by se tu přeci jen ani jiná novinka neobjevila.
      • nehral som wowko, nehram wowko, nebudem nikdy hrat wowko. ale preco by som si nemohol nieco precitat nejake novinky o wowku? toto je stranka o hrach a o novinkach v hernom svete. tak koho to nezaujima je take tazke nascrolovat dalsi clanok?
        • Kdyz von tam jeste dalsi nebyl :D
  • Leonidasss
    TBC bylo prostě nejlepší, wotlk totalně mimo, cataclysm to trošku zvedl, ale už to zkrátka není ono.
    • To bude asi tym ze ta hra je uz roky stale dokola to iste, furt to same. To nieje novym datadiskom ale tym ze po rokoch hrania toho isteho to proste omrzi.
    • Zdenda666
      Blizz ve wotlk udělal tu chybu, že se tam vrátil Naxx, kde byly všechny souboje uplně stejné jako v původním Naxxu a právě díky tomu se to pokládá,alespoň podlě mě, za nejhorší datadisk.Ostatní kobky na HC byly fajn.
      Samozdřejmě si taky myslím, že TBC byl nejlepší datadisk, který ale Blizz také shazoval postupnými "nerfy".
    • Classic a TBC boli fakt super, WOtLK bol dobry zo zaciatku ako prvy dojem, no po navrseni lvlu 80 to islo so zabavou z kopca. Kto nemal EQ si neskrtol ani proti najvacsej lame s EQ.
      Cely WOTLK sa vlastne tocil len okolo toho, kto ma lepsie itemy.
      No a Cataclysm som ani neskusal uz.
    • Wotlk bylo akorat trochu jednoduchý, ale stejně LK na HC si lidi zrovna nedávali.Cata je parádní.To že se všem zdá že dřív to bylo lepší (včetně mě) je podle mě tím že už se to prostě za ty roky trochu přejída.
      • mirekdusinojc
        Jo, jo, mě se zdály všechny datadisky dobré, ale několik let stále dokolečka opakovat ten samý model, tzn. vyrubat hlavního bosse, získat nejlepší výbavu a za pár měsíců přijde nový dung a nový hlavní boss, to je prostě otrava a sebelepší inovace na tom nic nezmění. Plus potřebujete opravdu dobrou komunitu lidí, která je naprosto zásadní a jestliže ti lidé postupně odchází, tak ani vám nezbývá moc motivace zůstávat, když víte, že hra už vám nic mnohem lepšího nenabídne.
  • kdyby WoW vypadalo aspoň z části jako na artworcích, to by byla jiná.. jinak jsem se ho dřív nahrál celkem dost.. ale už mě to opustilo
    • Kup si poradnou grafickou kartu a bude to vypadat i lip...
  • Muzu se te zeptat(slusne) co tebe bavi za hry?Kdyz tu urazis CoD a WoW?
    • Prosimtě on nejspíš nehraje nic.
      Přišel jsem jen, protože ho deti ve školce mlati a on si aspon někde chtel dokazat,že muže rict svuj nazor bez toho,aby dostal do držky.
      • No to je sice výplod honibrka a jasného transsexuala ale nechám ti to kryple
        Alex: ano můžeš , L4D , GTA ,SR , TF 2 atd atd ....
  • Už toho satyra neřešte *4* Až si za 5 let půjde pro občanku, tak mu možná docvakne, že tímhle způsobem se ve slušné společnosti opravdu neprosadí *3*
    • LoL hybride já mám občanku dřív než tvůj fotr o šustil tvoji matku za 200 kč
    • Neverim tomu ze je to takovy hlupak,co nejdrive vulgarne nadava a pak z toho jeste osoci ostatni. Podle me je to 'jenom'' flamer. Moda poslednich let. *9*
      • sd: sakra ty si mně dostal , si lepší než columbo !! *8*
  • A dokoho tu cpete ty vaše trapné s račky ? Já že sem děcko potkat vás na ulici tak vám ta vaše WOW s račka v ničem nepomože , zalezte si pro Meč síly a dělejte si vaše iq testy ve kterých ste stejně pohořely a v yserte si oči vy z asraní ubožáci ze základních škol (jak koukám na vaši inteligenci tak zvláštních základních škol ) Díky všem normálním co podpořily mojí pravdu a vy retardovaní wow vyjebci běžte hrát tu s račku a nenavážejte se do někoho kdo není taková malá sprostá luza jak vy ,v yjebaní zeměmrdi pojděte na wow odpojení serverů č uráci
    • každé slovo, ne snad každý znak tohoto tvého příspěvku s vysokou informační hodnotou mě odrazuje od čtení jakýchkoli dalších příspěvků v diskuzi a zároveň mě nutí udělat si na tvou osobu obrázek retardovaného a nemocného člověka, který by se měl jít léčit a zajít si na kurz chování a psaní na internetu.
  • Bohuzel je to tak. WoW byl od TBC totalne prekopan a dovolim si rict zidovskou loby (je velmi jednoduché zjistit si kdo dnes skutecne blizzard vlastni), stejne tak jako je stejnym zpusobem znehodnocena TV. Ackoli sam jsem puvodem ZID, tyhle praktiky jsou mi odporné a v tomto ohledu se stidím za svůj genetický národ. Na tom nesejde, jsem ČECH a skutečným čechům se nikdy nebudou líbit korealike hnusy, kterým se WoW stal.
    • No rozhodně! Židi a listonoši, ti to všecho udělali! *5*
      • Jak ten pitomec psal, stačí hledat. Nevim co s tim má společného pošťák, ale je pravdou že potom co se Vivendi spojilo s Activision někdy v roce 2007 a Blizzard je nyní officialně Activision Blizzard, začlo to jít z WoWem do kytek. A měl bych připomenout, že právě Activision vlastní Žid, a teprve až se do toho Activision namontovalo, začlo to jít z WoWem z kopce. Ono ostatně stačí se podívat na ostatní hry Activisionu... Takže ano, za dnešní WoW vděčíme Židovi.
        • Ale houby, Activision není o nic horší, nebo lepší, než Vivendi. Blizzard byl vždycky "někým vlastněn", v podstatě nikdy to nebylo nezávislé studio. Když je převzalo Vivendi, skončilo to zavřením Blizzard North (Diablo, Diablo II, chystané Diablo III), Activision jim nějak zvlášť do hry nekecá. Problém je, že někdy po TBC odešla většina původních developerů, někteří pravděpodobně utrácet royalties, jiní kdovíkam, většina zjevně dělat Titana. Evidentně se to podepsalo na desingu - viz třeba "lead system designer" Greg Street, alias Ghostcrawler. Stačí si přečíst ty bláboly, co pořád sype na fóra, aby člověk pochopil, která bije. Ten přišel až na Lich Kinga, předtím dělal... Age of Empires III. *7*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit