Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Pozor pozor, detekujem anomaliu, nepritomny dubstep v traleri, pozor pozor, cerveny kod !
  • Kocy
    Republika... O tom se nemusí ani diskutovat ;)
    • Loajalita až do smrti! Síla v Jednotě!
  • Největší problém mám v tom, že kontinent nikdy nevlastníhe, pokud nejsem v omylu, tak v PS 1 bylo víc kontinentů (9 myslim?) a frakce měly základnu "Sanctuary" ze který se warpovali na nejbližší tři kontinenty...a když jste chtěli udělat útok na další (opravdu vlastněný jinou frakcí) tak jste museli přes warp s armádou aby jste měli šanci prorazit, tady se děje to co popisuje kolega níže, i když si fakt zabojujete a dobijete celej kontinent tak přes noc se sebere banda lidí z opačný frakce a zabere ho celej zpět bez jakýhokoliv boje, (to jsem zažil jednou a i když máte body za nic...fakt to neni zábava lítat po mapě která má 64km2 a zabírat základny bez jediný známky odporu).
    A vlastníci kontinentu kteří se měněj ob 5hodin nedává žádnej pocit z vítězství...v jedničce to zabralo dny než jste dobili kontinent patřící jiný frakci.

    To, že některým středně velkým základnám snížili take pointy ze tří na jeden taky nevidim pozitivně protože se z toho stává nechutnej zergrush kdy se 500 hráčů nahrne na jeden point (!!!) a to opravdu se skillem nemá co dělat.

    Stále přetrvávající bugy...třeba healing kterej se na vás "zamkne" a pak se za váma táhne zelená čára léčení (ale neléčí vás, jen zeleně svítíte) třeba přes půlku danýho sectoru a hezky řiká nepřátelům kde jste, nebo locknutej freelook když si spawnete stíhačku a musíte změnit pohled na "ze třetí osoby" a přepnout zpět aby jste se mohli volně rozhlížet, špatná interakce repair tools u vozidel kolikrát, když přistanete s rozsekanou stíhačkou který zbývá 5HP a hledáte jak jantaři místo kde se uračí začít opravovat aby nevybouchla je frusturjící.
    To jsou oparvu malé bugy a nevim jak se dostali přes BETU vůbec.
  • Spades
    Těžký výběr... Fašisti, náboženští fanatici, nebo korporacemi ovládaná chudina?
    • Proč ne Zoidberg?
      • Estophelen
        V češtině to tak nevyzní, Vildo.
  • Jedině http://i.imgur.com/pWjJb.jpg *1*
  • Hra potřebuje ještě hodně změn, aby byla opravdu hodně dobrá. Nakročeno má slušně - nabízí to, co vám jiná fps nenabídne ani vzdáleně. Problémem je, že je nejvíce bodováno zabírání základen, a tak se někdy dějí pouze "orgie v zabírání základen" a to je samozřejmě nuda. Probíhá to tak, že hráči jen jezdí a dokola prakticky bez boje zaberou větší část mapy. Pak se mnozí odpojí ze hry a druhá strana udělá totéž. Jak tomu zabránit?
    1. Bodoval bych za obranu základny - dnes obrana nemá smysl, neboť za to nedostanete jediný bod vyjma bodů za killy, opravy atd. To je podle mě špatně.
    2. Upravil bych výsadky - změnil bych časový limit na uskutečnění výsadku s cílem posílit možnost dostat se ihned do boje.
    3. Maximálně bych podpořil boj v linii a zavedl bych funkci commandera, který by mohl částečně řídit boj - klidně by mohl být automatický = tj. kde je nejvíce nepřátel, tam by se třeba automaticky hodil rozkaz pro útok/obranu a vytvořil by se tam dočasný spawn.

    Ale je to hodně dobrá hra na to, že teprve začíná. Kdo kdy měl rád battlefield sérii, ten tohle prostě musí aspoň zkusit. Do budoucna autoři chystají ještě hodně rozšíření a změn. A zatím to není moc P2W!
    • ales.smutny
      Já - ke svému velkému překvapení - asi před čtyřmi dny dostal nějaké body za úspěšnou obranu. Takže...to tam zřejmě opět implementují...? Každopádně to byl malý šok :)
      • Hm, já to nehrál přesně 4 dny. Poté byl nějaká update, pokud vím. Pokud to přidali, je to jen a jen dobře. Dnes to zkontroluju a běda vám! *2*
    • ad 1) To cca pred 7-14 dny odstranili a silne pochybuji, ze to vrati.
      ad 3) To ve hre je, svym zpusobem.
      • Body za obranu tam nebyly nikdy. Hraju to od prvního dne a nikdy jsem body za obranu základny nedostal. Tak nevím, buď je má všimavost velmi slabá, nebo tam nic takového nikdy nebylo.

        Herní minimapa je otřesná, takže by to chtělo něco jako velkou šipku "tady útoč/braň" a podpořit spawnování. CD na schození tím transportem je kolik? 10-15 minut? A já přitom chcípnu třeba i za 30 sekund po transportu. *1* A pak musí běhat jak pako často docela daleko, abych se dostal do boje.
        • v BETA se obrana základny bodovala...odstranili to už v ní tušim, proč je mi záhadou protože přesně jak píše kolega, obrana nemá žádnej smysl protože nemáš žádný extra body...a většinou v tom zerglingu akorát chcípáš ani nevíš odkud (obrana TI alloys...nebo jak se to jmenuje...to vedle Crown, to je učiněný peklo)...
          • Jak jsem psal, hraju to od prvního dne spuštění full verze. Betu jsem nehrál. Že odstranili body za obranu je fakt škoda.
            • Jj...takhle tam akorát plníš úholu žrádla pro zbraně nepřátel aniž by si za to dostal nějakou odměnu, moc nechápu čeho tim chtěli tvůrci dosáhnout, protože takhle většinou bráníš v oslabení a nikdo se moc nehrne proto do toho aby jen tak chcípal
  • nic moc... chci tam svoji vlastni frakci, cody imperium, kde bych vladl ja, meli bychom nejlepsi veci a hraci by se do meho imperia mohli pripojit jen, kdyz jim to osobne dovolim *3*
    • Takový imperium máš v pokojíku ne?
      • ZvacA
        Cody-Kaiser ale evidentně dostal chuť expandovat a s plastovými vojáčky to nejde, proto ta forma náboru do jeho řad.
        • Bych mu doporučil lego panáčky...s těma y mohl obsadit kuchyň i ložnici rodičů...jsou flexibilnější než armáda klasický plastik army, z lega si může postavit různé stroje a přizpůsobit se prostředí, třeba až bude obsazovat koupelnu může si postavit lodě a dobít říši kachničky
          • No to pochybuju, kachnička vlastní mocnou technologii vodního děla *1* .
            • Kachnička má hodně taktik a mocných vlastností...ale to už bude muset zjistit Cody sám, až se vydá na cestu tam a zase zpátky .))
  • Pro fff k P2W:

    Pořád si v PS2 na všechno vybavení můžeš vydělat prostým hraním. Za prachy si jen ušetříš čas a máš vše o co stojíš hned. Tohle není P2W, tohle je klasické F2P. Mezi F2P a P2W není rovnítko, ačkoli bohužel některé F2P často poklesávají až na úroveň P2W.

    Když se zamyslím nad termínem P2W a měl bych si ho nějak dle sebe definovat vycházeje přitom z názorů herní komunity, řekl bych, že P2W je:

    Obchodní model, ve kterém lze ve hře získat zásadní výhodu oproti protihráči zaplacením určité peněžní částky s tím, že tuto výhodu nemůžou hráči získat prostým hraním či v nějaký rozumný časový interval. Pokud je veškeré vybavení k dispozici všem hráčům a lze jej získat v relativně rozumný časový interval, nelze hovořit o P2W. A podle mě v PS2 lze získat prostředky k nákupu výbavy poměrně rychle, i když to je věc názoru. Každopádně je tohle MMO FPS a to znamená, že nemůžeš mít všechno hned - v jiném MMO taky nemáš raidový brnění hned, no ne? *3*

    Z toho důvodu se domnívám, že obchodní model PS2 není P2W, ale že jde o klasické F2P. Mimochodem, pokud ti vadí, že má někdo něco hned, tak si vem 1000 Kč - běžná cená podobné hry a tyhle peníze investuj do toho, co chceš mít. A problém aspoň zčásti vyřešen. Oni autoři taky musí platit účty a do nekonečna vydělávat na čistě kosmetických věcech taky nejde. A kdyby to bylo zase B2P, tak by to zase dost lidí vůbec nezkusilo včetně mě. *3*
    • Dobre, pristoupim na tvoji definici P2W a ukazu ti na ni, v cem je problem v PS2 a proc ta hra je P2W.

      Prvni vec. Zkus se zamyslet, co to v PS2 znamena rozumný časový interval. Mrkni kolik mas momentalne CERT a kolik si hral hodin a zjisti jak dlouho by ti trvalo treba vybavit Liberator. Budou to minimalne desitky hodin.

      Druha vec. I kdyby si ty zbrane ziskal hranim a nekdo jiny tim, ze si tu zbran koupil za realne prachy, ten kdo je koupil za realne prachy bude stale lepe vybaven nez ty. On totiz nemusi ty CERT za zbrane utratit a utrati je za upgrady, ktery ty budes muset pracne nahrat.

      Nekteri tohle berou, ze je na hrane. Fajn, ja to vidim za hranou. Je ale uplny nesmysl se tvarit, ze to nema vliv. Ma. PS2 je totiz Pay too Win.
      • To je holt daň za to, že je to F2P a lze to tedy (podle mě) hrát v pohodě zdarma bez větších problémů. Nebo jak by podle tebe měli vydělávat? Měli by prodávat jen kosmetické věci? Tahle doba je dávno pryč - na tom se už asi moc nevydělá, ne v takové hře.

        Jediným sporným bodem tu asi bude, co je rozumný časový interval. Podle mě jsou desítky hodin rozumným časovým intervalem. Je to MMO a tam čekám nějaký dlouhodobější progres. Kdyby to bylo jen třeba dvě hodiny, proč by pak někdo vytahoval prachy???

        PS2 je jasné, jednoznačně a nezpochybnitelné F2P - je to naprosto klasický současný F2P model. O tom jsem přesvědčen. Lze to kritizovat, ale pak opět musím napsat: Jakou jinou alternativu ty dáváš? Nebo chceš znovu nekonstruktivně kritizovat? Napiš, jaký obchodní model by měl PS2 mít, nebo napiš, jak si myslíš, že by měl být upraven jeho současný model. Bez toho nelze brát tvou kritiku vážně stejně jako (tuším) tvou kritiku zergů. *3*

        Mně se F2P model PS2 docela líbí. Jistě že bych rád získával certy rychleji a tedy snadně, ale nemůžu mít vše. Mám tu AAA hru zdarma a pokud mě to opravdu chytne, zaplatím si a koupím si, co chci. Anebo také zjistím, že to není nutné, protože si to nahraju ve free režimu.
        • Sorry, ale tohle neni klasicky soucasny F2P model, specialne pro PvP hru. PvP hra by mela byt o skillu a ne o tom, jestli mas v penezence hromadu prachu. Klidne si i PvP hru dokazu predstavit, ze se daji veci koupit za realne prachy. V LoL s tim problem nemam.

          Ja nedavam zadnou jinou alternativu. Nepisu tu proto, abych s tebou diskutoval o existenci vesmiru. Presvedcen si bud o cem chces. Me vyhovuje bud F2P typu GW2 nebo subscription typu WoW. Hlavne to musi byt tak, aby clovek, co nema desitky hodin volneho casu nebo naditou penezenku, mohl v pohode hrat.

          Sam pises, ze by jsi radeji ziskaval CERTy rychleji. Proc myslis, ze ty zbrane klidne stoji 1000 CERTu? Vytahni penezenku, protoze o nic jineho tu nejde. Oni chteji tvoje prachy a to, ze to celkove hru kazi, jim je fuk.

          Timto bych tuto diskuzi uzavrel. Dal by to uz byl jen obycejnej flame a na to nemam cas.
          • Ano, diskutovat tímto způsobem nemá smysl. Jen kritizuješ a sám nemáš ponětí, jak by si to či ono řešil. Takové názory mají pro mě velmi diskutabilní hodnotu. Vážím si hlavně takových názorů, které se snaží být konstruktivní a to ty tvé v této věci nejsou.

            PS GW2 není F2P. Kéž by bylo - nevyhodil bych 999 Kč. *3*
            • Mezi F2P se dnes uz pocitaji i hry, ktere maji i hybridni modely a jsou bez dalsich nakladu, specialne u MMOcek. Takze se mezi F2P pocita i LOTRO a dalsi freemium MMORPG hry. F2P totiz neznamena jen Free to download, ale hlavne free to PLAY.
  • Snaha balancovat síly ve hře simulující válku je nesmysl. Vždyť když by všechny strany měly techniku, která se bude lišit pouze barvou, ale jinak bude naprosto stejná, byla by to nuda. I v reálných válkách má často jedna bojující strana převahu v jednom typu techniky a druhá strana zase v jiném. Stejně tak Zerg je naprosto nutný v simulaci války, armáda s lepší koordinací a lepším velením zkrátka zvítězí nad bandou sólistů, je to logické a je to správně. Válka zkrátka není sportovní utkání a kdo na to nemá žaludek, ať jde zpátky do BF3 nebo do WoTka...
  • Modráci byli jasnou volbou už od počátku :)
    • My Vanu jsme dokonalý a rozdrtíme modré zaostalé opice a jako zakusek si dáme červené primitivi. *3*
      • Vanu? Co to je? Budoucnost patří jen Republice! Na jakési Vanu si za chvilku nikdo nevzpomene. TR navždy! *5*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit