-
Snaha balancovat síly ve hře simulující válku je nesmysl. Vždyť když by všechny strany měly techniku, která se bude lišit pouze barvou, ale jinak bude naprosto stejná, byla by to nuda. I v reálných válkách má často jedna bojující strana převahu v jednom typu techniky a druhá strana zase v jiném. Stejně tak Zerg je naprosto nutný v simulaci války, armáda s lepší koordinací a lepším velením zkrátka zvítězí nad bandou sólistů, je to logické a je to správně. Válka zkrátka není sportovní utkání a kdo na to nemá žaludek, ať jde zpátky do BF3 nebo do WoTka...
-
Mezi F2P se dnes uz pocitaji i hry, ktere maji i hybridni modely a jsou bez dalsich nakladu, specialne u MMOcek. Takze se mezi F2P pocita i LOTRO a dalsi freemium MMORPG hry. F2P totiz neznamena jen Free to download, ale hlavne free to PLAY.
-
Ano, diskutovat tímto způsobem nemá smysl. Jen kritizuješ a sám nemáš ponětí, jak by si to či ono řešil. Takové názory mají pro mě velmi diskutabilní hodnotu. Vážím si hlavně takových názorů, které se snaží být konstruktivní a to ty tvé v této věci nejsou.
PS GW2 není F2P. Kéž by bylo - nevyhodil bych 999 Kč. *3* -
myslím si totéž.. tohle je blbý.
-
Sorry, ale tohle neni klasicky soucasny F2P model, specialne pro PvP hru. PvP hra by mela byt o skillu a ne o tom, jestli mas v penezence hromadu prachu. Klidne si i PvP hru dokazu predstavit, ze se daji veci koupit za realne prachy. V LoL s tim problem nemam.
Ja nedavam zadnou jinou alternativu. Nepisu tu proto, abych s tebou diskutoval o existenci vesmiru. Presvedcen si bud o cem chces. Me vyhovuje bud F2P typu GW2 nebo subscription typu WoW. Hlavne to musi byt tak, aby clovek, co nema desitky hodin volneho casu nebo naditou penezenku, mohl v pohode hrat.
Sam pises, ze by jsi radeji ziskaval CERTy rychleji. Proc myslis, ze ty zbrane klidne stoji 1000 CERTu? Vytahni penezenku, protoze o nic jineho tu nejde. Oni chteji tvoje prachy a to, ze to celkove hru kazi, jim je fuk.
Timto bych tuto diskuzi uzavrel. Dal by to uz byl jen obycejnej flame a na to nemam cas. -
Mě třeba absolutně sere, že to co si odemkneš za STATION CASH neni přenositelný mezi serverama, jakože u účtu, protože jsem si po releasu unáhleně udělal char na Milleru a koupil rakety pro mosquito a ještě něco...a když bych chtěl změnit server tak to tam prostě mít nebudu a mám to jen na Milleru, to mi přijde hodně podpásový protože station cash by měli být fixovaný na profil a stejně tak co si za ně odemkneš...a měli by tak fungovat...a né že musim utrácet prachy za to že změnim server...
-
Jinak asi souhlas, že F2P model potřebuje úpravy a premium členství musí být rovněž upraveno. Oni stejně hoši jednou zjistí, že přepálení cen se prostě nevyplácí...
Každopádně díky za zajímavé video Zacapa. V mnoha věcech musím souhlasit. Ale je to teprve začátek... Pro mě je to jen doplňková hra, tak to tolik neprožívám. *4* -
Spíše od 8. minuty. Pokud chcete i takový úvod, stačí pustit od 7:50, kde začíná kecat o certifikačních bodech.
Co vlastně říká? Ve zkratce pro neangličtináře:
Nové zbraně stojí moc certů a nahrát takové množství certů lze získat za příliš dlouhou dobu, tj. za 70+ hodin hraní lze podle něj získat 1000 certů (CP) a to se mu nelíbí. S tím bych i souhlasil. Na druhou stranu o něco později sám říká, že rozdíl mezi základními zbraněmi (free zbraněmi) a odemknutelnými zbraněmi je minimální - a nemluví jen o modelech zbraní ale i o statistikách zbraní. Za ty prachy prostě ty odemknutelné zbraně nestojí a s tím možná souhlasím.
Pak ještě mluví o premium membershipu (premium členství). Podle něj je tohle členství zbytečně drahý, protože nedává dostatečné bonusy těm, co si platí. S tím jednoznačně souhlasím.
Pak ještě naznačuje, že by se tenhle F2P model měl upravit - s tím bych asi měl souhlasit. Trochu nešikovně dává za příklad GW2 (sice dává příklad mikrotransakcí a ne přímo F2P modelu a jen naznačuje pomocí obrázku) jako příklad pro dobrý model mikrotransakcí, ale tohle je dost zavádějící, protože GW2 je B2P a mikrotransakce jsou zde čistě doplňkovou záležitostí. Kdyby byl PS2 B2P, mohl by si dovolit jiný model mikrotransakcí. -
To je holt daň za to, že je to F2P a lze to tedy (podle mě) hrát v pohodě zdarma bez větších problémů. Nebo jak by podle tebe měli vydělávat? Měli by prodávat jen kosmetické věci? Tahle doba je dávno pryč - na tom se už asi moc nevydělá, ne v takové hře.
Jediným sporným bodem tu asi bude, co je rozumný časový interval. Podle mě jsou desítky hodin rozumným časovým intervalem. Je to MMO a tam čekám nějaký dlouhodobější progres. Kdyby to bylo jen třeba dvě hodiny, proč by pak někdo vytahoval prachy???
PS2 je jasné, jednoznačně a nezpochybnitelné F2P - je to naprosto klasický současný F2P model. O tom jsem přesvědčen. Lze to kritizovat, ale pak opět musím napsat: Jakou jinou alternativu ty dáváš? Nebo chceš znovu nekonstruktivně kritizovat? Napiš, jaký obchodní model by měl PS2 mít, nebo napiš, jak si myslíš, že by měl být upraven jeho současný model. Bez toho nelze brát tvou kritiku vážně stejně jako (tuším) tvou kritiku zergů. *3*
Mně se F2P model PS2 docela líbí. Jistě že bych rád získával certy rychleji a tedy snadně, ale nemůžu mít vše. Mám tu AAA hru zdarma a pokud mě to opravdu chytne, zaplatím si a koupím si, co chci. Anebo také zjistím, že to není nutné, protože si to nahraju ve free režimu. -
Dobre, pristoupim na tvoji definici P2W a ukazu ti na ni, v cem je problem v PS2 a proc ta hra je P2W.
Prvni vec. Zkus se zamyslet, co to v PS2 znamena rozumný časový interval. Mrkni kolik mas momentalne CERT a kolik si hral hodin a zjisti jak dlouho by ti trvalo treba vybavit Liberator. Budou to minimalne desitky hodin.
Druha vec. I kdyby si ty zbrane ziskal hranim a nekdo jiny tim, ze si tu zbran koupil za realne prachy, ten kdo je koupil za realne prachy bude stale lepe vybaven nez ty. On totiz nemusi ty CERT za zbrane utratit a utrati je za upgrady, ktery ty budes muset pracne nahrat.
Nekteri tohle berou, ze je na hrane. Fajn, ja to vidim za hranou. Je ale uplny nesmysl se tvarit, ze to nema vliv. Ma. PS2 je totiz Pay too Win. -
Nevite kam se ukladaji screenshoty?
-
TAk 7. + sorry za multipost
-
okolo šestý minuty ohledně P2W modelu...a upřímně řečeno, má pravdu...
-
http://www.youtube.com/watch?v=6DT-PWfIQOE
-
top09 je spis republika... s bojem za svobodu nema top09 nic spolecneho
-
MYTH.SK
nejvetsi komunita cz hracu ps2 na serveru miller/vanu -
Tak mě se to taky nekouše...i s tim High...při bitvách jako o The Crown mám okolo 30fps, což je hratelný,m problém dělá jen základna typu AMP station
-
na jakym serveru hrajete ?
-
fff, co je to "zčásti P2W"? Buď to P2W je, nebo není. Neexistuje nic mezi tím. A já - viz výše - tvrdím, že to P2W není. Pleteš si F2P a P2W, nebo si tyto pojmy záměrně definuješ jinak. Jistě, nekteří by v F2P modelech prodávali jen čistě kosmetické věci, ale tyhle doby jsou dávno pryč a kosmetické věci nejsou jediným prodejným artiklem drtivé většiny F2P modelů. *3*
-
ad 1) Cituji: "že letadla jsou tu zbytečně silná, protože tu není k dispozici žádné dobré základní anti aircraft ..." četl si velmi nepozorně, neboť si zopakoval, co jsem napsal - není tu žádné dobré základní AA a to je chyba. I když teď byl vleký update a prý byly vleké změny i co se týká AA... tak uvidíme. Zatím jsem neměl čas zkusit.
ad 2) Tak buď konstruktivní a napiš jak vyřešit problémy se zergem. Já tvrdím, že k zergu nakonec spadnou všechny hry za podmínek, které nastavil PS2. Je tedy nutné tyto podmínky změnit.. no ale jak? Určitě na to jednou někdo příjde, či už dokonce přišel.