Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • MarekTV
    Už je v top 5 nejprodávanějších titulů na Steamu. Tleskám, zasloužený úspěch!
    • To je dobře. Je příjemné vidět, když má česká hra úspěch.
  • Asi si to nekoupím, ale jsem rád, že i hra, kterou si udělá někdo jen tak pro radost a má spíš poznávací charakter, má úspěch.
  • Kupene, real-time nastaveny, prve vysledky z Marsu mame :] Je to zatial uzasne
  • Můj první Pre-order v životě je tohle :D za 250Kč to stojí i kdybych to moc nehrál :D
    • Joooo jasně, teď vo karkulce... všichni platíte a kupujete, stejně si warezák
      • Njn, někdo je warézak, někdo zase retardované děcko. Si nevybereš. *3*
      • Co je komu do toho jestli sem nebo nejsem warezák ty nulo?;) já nejsem ty abych kupoval předražené pre-order magořiny které mě stejnak bavit nebudou a pak si stěžovat na ostatní, že sou warezáci ;)
      • Podle sebe soudím tebe? :)
      • Někomu to vedro leze na mozek
      • A teď se tě zeptám tak aby to bylo naprosto jasné, "vo čem to sakra mektáš?"
    • XorxoxTalarius
      Souhlas :)
  • uvažuju nad koupí,ale může mi někdo říct,o co v té hře vlastně jde ? je to zatím jenom o bezcílném bloumání po marsu,nebo jde i o něco víc ?
    • SuperRAPIT
      Taky můžeš udělat svoji vlastní sondu.
  • Vozítko ovládáte v reálném čase, nebo je implementované zpoždění signálu mezi Marsem a Zemí? Bylo by zajímavé to celé ovládat přes nějaký skriptovací jazyk, jako kdysi robůtka Karla *3*
    • Zpozdeni je 6,5 minuty na jednu cestu. Fakt bys chtel zmacknout [W] a cekat 13 minut nez se to rozjede? *15*
      • skor naprogramovat co to ma urobit a potom cakat 13 minut na vysledok:) maju v plane pridat aj tuto moznost, ale pre vacsinu ludi by to bola strasna nuda, natukat chod 100m rovno zatoc 15 stupnov, 100m rovno atd:)
        • Ano, to je hardcore mod *4*

          Ale ten skriptovací jazyk bez prodlevy bych taky bral, něco na způsom turn-based strategií *1*
          • potom uz len spravit nejaky leaderboard do toho a nasa moze rekrutovat najlepsich hracov rovno:)
    • v realnom case, ale v plane maju aj ten skriptovaci jazyk aby to bolo realnejsie
  • Abiczko
    možná bych do toho šel,může mi k tomu někdo kdo si to už koupil povědět jaké to je?myslím tím hlavně hratelnost...a prosím jak je to s tím early-access?znamena to ze si po vydani nemusim kupovat hru znova a jen se mi stahne update například?předem díky
    • Jo, pak máš hru zdarma. Prostě se stáhne patch.
      • Abiczko
        aaa konečně dobrá duše *4* tak to je pecka bál sem se že si za to řeknou při vydání okolo 800,- ,už to cpu do košíku *1*
  • Snad se to tom dovíme více ve FC, jestli to tam někdo hrál.
  • michaliuz18
    pre vacsinu hracov somarina , nudna hra nema ziadny potencial nic len sa vozit po marse jak saso... ale najdu sa taky biologicky ludia ,fajnšmekri ,a zapaleny pre vec ze sa im ta hra bude mrte pacit ... ja milujem vesmir, planety, tajomstva vesmiru,milujem rpg hry scifi mass effecty, ale toto je take jak smetiar simulator.. nic to neprinese:D
    • Tak to je škoda, čekal asi trochu něco jiného. Například nějak pokročit ve zkoumání marsu vice než dnes aby to bylo trochu scifi

      - Tedy jen tam jezdím něco vyvrtám a zase to samé dokola? V kerbal space program, mám alespoň možnost dost rozvinou základu a mise a vůbec to pořád pokračuje.
  • meli by koncentrovat sily na jeden projekt napr. DayZ samotnej Hall a par lidi okolo na to evidentne nestaci
    • To, že se DayZ opozdilo neznamená, že na to Hall nestačí. Jednak se vývoj protáhl kvůli incidentu v Řecku a jednak se zěnily plány a DayZ by měl být oproti původním předpokladům rozsáhlejší. Jinak Na DayZ pracuje hlavní pobočka BIS plus lidé z ostatních poboček (viz. Buchta) a rozhodně nejde o pár lidí kolem. Spíše pár desítek lidí kolem (pokud se nepletu). Jinak to, že by se všechny pobočky zaměřili na 1 projekt by úspěch nezajistilo. Takhle je případný neúspěch 1 hry nepoloží.
      • co sem tahas map designera... to je to posledni, zatim se nepriblizili ani zdaleka puvodnimu modu, co vlastne obhajujes
        • Tvůj příspěvek je tak zmatený, že mám problém s tím jak na něj odpovědět. Především nevím co myslíš tím, že se ještě "nepriblizili ani zdaleka puvodnimu modu". Pokud myslíš kvalitou, tak myslím, že je to předčasné hodnocení vzhledem k tomu, že hra zatím nevyšla. Jinak jsem jen odpovídal na tvůj komentář a napsal svůj názor a důvody proč jej mám.
          • ja se nedivim, ze mas problem odpovedet - nejsou argumenty ze... zrejme si prospal letosni vystavu, kde si kazdy udelal obrazek jak to s vyvojem momentalne je tzn. tezkej prusvih... a hele pokud si zaslepenej fan, tak to priznej, taky jsem byval...
            • Promiň, ale nevšiml jsem si že by jsi tady napsal jakýkoliv argument. Jenom útočíš. Osobně nejsem fanouškem DayZ, ani jsem ten mod nehrál a osobně se přiznám, že zrovna u DayZ standalone mám sám rozpaky, ale z jiných důvodů než co píšeš ty. Hra ještě nevyšla, takže je předčasné hodnotit. A mimochodem, já jsem neobhajoval DayZ Standalone! Především jsem obhajoval systém, že každá pobočka BIS dělá na jednom projektu.
            • taky jsem býval...si myslíš, že jsi na světě sám a okolo tebe se všechno točí? O tvůj názor nikdo nestojí wtf. Když ti to připadá připitomělý, tak táhni jinam.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit