-
No, kdo ví, jestli to vůbec někdy vyjde. Dost silně mi to připomíná nekonečný příběh alias Duke nukem forever. Obávám se, že až(jestli) to někdy vydají, tak to dopadne podobně. Bohužel.
-
ukamenujte ma, ale bude to fail.
teda samozrejme nie v pocte predanych kusov, tie pojdu do milionov nech ta hra bude akakolvek. kebyze vidu recenzie pred vydanim a vsetky daju 3/10 aj tak to bude mat rpedaje vacsie ako witcher 2
podla mna to ale bude zla hra. prva hra od blizzardu na konzole. sice je taka primitivna ze sa tam hodi, ale aj tak. graficka stylizacia ala wowko, to v diable nema co robit. a co som pzoeral videa z bety, gameplay mi pride velmi nudny.
a nic na tom nezmeni ani vasich 300 minusiek:) anyway, hf pri hrani za pol roka -
JJ, to máš taky pravdu. Na digitální distribuci jsem si ani nevzpomněl, když jsem to psal. Je levnější, rychlejší a pohodlnější. Ale krabicovky se musejí taky udělat.
Měl jsme jenom na mysli, že od začátku bety to zabere nějakej čas. Takže to vlastně brzdí beta samotná a datum, od kdy započne výroba. -
vyroba 4 milionu kusu v dobe digitalni distribuce mi pripada zbytecna ... to nebude duvod zpozdeni, s casem na pozadovanou vyrobu museli pocitat davno ...
spis ta aukce ...
nicmene sem nastvanej ... cekam neunosne dlouho a dalsi odklad je fakt zklamani ... at to klidne pustej bez aukce :-) -
Tak pápá *1*
-
Blizzard nikdy nevydával grafický pecky a stejně TESům i Battlefieldům vytíral v prodejích (pro mě i hratelnosti, ale to je individuální, ačkoliv Oblivion a Morrowind mě bavil taky úžasně) zrak
-
*1*
-
1+
-
skoda jen ze to snazeni taky nanasmerovali na tu grafiku a predhodi nam to v skoro stejne DX9 grafice *10*
-
JJ, určitě souhlasím. Blizz nikdy netlačil na high end grafiku. V podstatě vždy dělal hry tak, aby si to mohlo zahrát hodně hráčů na i né zrovna high end grafárně/stroji. Když vylezl již SC1, tak minimální konfigurace začínala na 486. Navíc Blizzard vždy tlačí na hratelnost a o tom to je. Hraji sám hry od PopCap Games, který jsou graficky někdy až trapné, ale ta hratelnost a zábava všechno vynahrazuje. Další věc - určitě bych to nijak nespojoval s vydáním dalšího patche pro WoW a už vůbec s tím, že se bojí o odliv hráčů z Warcraftu - to je naprostý nesmysl. Hrál jsem WoW cca 4 roky a opravdu jsem WoW kvůli čemukoliv jinýmu hrát nepřestal. Diablo budu vždy záruka opravdu AAA titulu a vydavatelé prostě nesmí dopustit, aby tomu tak nebylo. Někdo tady psal o tom, že aukce jsou zabagované - tady bych opravdu viděl důvod odkladu, protože každý z nás tady ví, jak lidi umí tlačit na pilu, když ztratí svoje peníze. Navíc beztak se počítá s prvotním prodejem tak 4 milióny kusů a to už jenom pro výrobu chce čas. Výroba samotná jenom spouštěcího počtu tolika kusů zabere aspoň 2-3 měsíce. Následná distribuce atd... No prostě to ten čas zabere.
-
Nevim. D2 byla supr hra, vydrzel jsem u ni 8 let :). D3 bude taky supr. Stačí se mrknout na oficial.stranku kde je seznam itemů. Me se videa z bety libej. Hlavne zavěr z bety skeleton king. Grafika neni podstatna (ani neni spatna, me se libi). Jak hra dopadne a jestli se stane legendou ukaze cas. Ja predpovidam obrovskej uspech, delsi a lepsi hrani nez u D2.
-
och boze, och boze, tak sa im to nakoniec podarilo, zmrzacit jednu hernu legendu ... zbohom diablo moje milovane, ocividne dostal prednost Diablocraft
-
cekaj az jim klesnou pocty hracu wowka, pak jim predhodi "pokracovani"...
-
Tak přece to nebudou vydávat ve stejnou dobu jako Skyrim nebo Battlefield 3, graficky je diablo století pozadu....
-
Okrem skill tree, na US stranke diabla 3 je uz mozne pozriet si predmety, zbrane, flasky atd.
-
To zní super. I kdyby to nedopadlo tak dobře jako predchozí systémí, tak furt se mi líbí, že se snaží přijít s něčím novým (v rámci série) než aby jen hodili předchozí díl do nové grafiky.
-
Asi to deni okolo moc nesledujete. Diky tomu, ze beta neni pod NDA, jsou na webech i skill buildery.
Funguje to vcelku jednoduse, mate asi 10 pozic na skilly + 3 na passivy, ale zhruba trojnasobek skillu - musite si vybrat, ktery skilly chcete pouzivat v boji. Napr. u barbara to neni jednoduche, protoze nejede na manu ale na fury, takze ma skilly ktere fury generuji a ktere spotrebovavaji, takze to bude chtit trosku promyslet.
Dale kazdy skill jeste muzete vytunit jednou runou (myslim, ze run je celkem 6 barev), cimz se dany skill dost markantne zmeni - napr. runa (barvu si nepamatuju) pro barbara pro Whirlwind - jedna zpusobi, ze pri whirlwindu budou jeste vyletovat tornada a delat dmg a treba jina zase prida 85% movement speed pri whirleni.
Docela me zaujaly pasivy, protoze tam je fakt jeden lepsi nez druhej a vybrat jen 3, to bude vec.
Nicmene rozdelovani bodu jak byvala sila/obratnost/vitalita/mana nebude. -
to je úplně jednoduchý - starších her na který jsem neměl čas je dost a ty nový přestanu hrát - z těhle pseudosociálních funkcí je mi na zvracení
-
nesledoval jsem vývoj, tak nevím jak to bude fungovat. Třeba ve wowku když hraješ za nějakou clasu máš možnost si vybrat ze 3 specializací, samotný rozdělování bodu by mi ani nechybělo, stejne každý jen použije ten nejlepší build který najde na internetu (alespoň ve wowku to tak je). Ale nějak ovlyvnit smerovani postavy nebo dat každe postave jinou specializaci by melo byt možný jinak to bude postrádat hloubku.
-
to jsem se preklik, ale abych nebyl jen oftopic, hacknslash rpg bez rozdelovani bodu? To si snad delaji legraci nebo co??? *16* *10* *11* *8* *13* *9*