-
typujem to tak na 2015 *7*
-
-
tak ty si optimista :D
-
-
Kdo by to byl u Blizzardu cekal, ze? :))
-
-
*1*
-
-
Asi potrebuji jeste chvili aby to mohli vydat i na mobily. Prece jenom slozitost hry by tomu odpovidala ;-)
Ale aby nebyl zase takovy flame, docela se mi to z bety libi. Co mi nesedi je nemoznost jakkoli rozdelovat body nebo si vybirat skilly. Proste novy level, dostanete tolik hp a presne tuhle schopnost. Udajne to maji vylepsit runy (ktere v bete nejsou), ale porad nevim jestli me to bude nutit zakladat nove postavy abych zkousel ruzne strategie jako ve dvojce. Zatim to vypada ze ne a ze se to cele bude tocit jenom okolo grindeni predmetu. Tak doufam ze se pletu. -
cekaj az jim klesnou pocty hracu wowka, pak jim predhodi "pokracovani"...
-
Nevim. D2 byla supr hra, vydrzel jsem u ni 8 let :). D3 bude taky supr. Stačí se mrknout na oficial.stranku kde je seznam itemů. Me se videa z bety libej. Hlavne zavěr z bety skeleton king. Grafika neni podstatna (ani neni spatna, me se libi). Jak hra dopadne a jestli se stane legendou ukaze cas. Ja predpovidam obrovskej uspech, delsi a lepsi hrani nez u D2.
-
-
JJ, určitě souhlasím. Blizz nikdy netlačil na high end grafiku. V podstatě vždy dělal hry tak, aby si to mohlo zahrát hodně hráčů na i né zrovna high end grafárně/stroji. Když vylezl již SC1, tak minimální konfigurace začínala na 486. Navíc Blizzard vždy tlačí na hratelnost a o tom to je. Hraji sám hry od PopCap Games, který jsou graficky někdy až trapné, ale ta hratelnost a zábava všechno vynahrazuje. Další věc - určitě bych to nijak nespojoval s vydáním dalšího patche pro WoW a už vůbec s tím, že se bojí o odliv hráčů z Warcraftu - to je naprostý nesmysl. Hrál jsem WoW cca 4 roky a opravdu jsem WoW kvůli čemukoliv jinýmu hrát nepřestal. Diablo budu vždy záruka opravdu AAA titulu a vydavatelé prostě nesmí dopustit, aby tomu tak nebylo. Někdo tady psal o tom, že aukce jsou zabagované - tady bych opravdu viděl důvod odkladu, protože každý z nás tady ví, jak lidi umí tlačit na pilu, když ztratí svoje peníze. Navíc beztak se počítá s prvotním prodejem tak 4 milióny kusů a to už jenom pro výrobu chce čas. Výroba samotná jenom spouštěcího počtu tolika kusů zabere aspoň 2-3 měsíce. Následná distribuce atd... No prostě to ten čas zabere.
-
-
vyroba 4 milionu kusu v dobe digitalni distribuce mi pripada zbytecna ... to nebude duvod zpozdeni, s casem na pozadovanou vyrobu museli pocitat davno ...
spis ta aukce ...
nicmene sem nastvanej ... cekam neunosne dlouho a dalsi odklad je fakt zklamani ... at to klidne pustej bez aukce :-) -
-
JJ, to máš taky pravdu. Na digitální distribuci jsem si ani nevzpomněl, když jsem to psal. Je levnější, rychlejší a pohodlnější. Ale krabicovky se musejí taky udělat.
Měl jsme jenom na mysli, že od začátku bety to zabere nějakej čas. Takže to vlastně brzdí beta samotná a datum, od kdy započne výroba.
-
-
-
-
je pravda že se tam nebudou rozdelovat body?
-
-
Okrem skill tree, na US stranke diabla 3 je uz mozne pozriet si predmety, zbrane, flasky atd.
-
Asi to deni okolo moc nesledujete. Diky tomu, ze beta neni pod NDA, jsou na webech i skill buildery.
Funguje to vcelku jednoduse, mate asi 10 pozic na skilly + 3 na passivy, ale zhruba trojnasobek skillu - musite si vybrat, ktery skilly chcete pouzivat v boji. Napr. u barbara to neni jednoduche, protoze nejede na manu ale na fury, takze ma skilly ktere fury generuji a ktere spotrebovavaji, takze to bude chtit trosku promyslet.
Dale kazdy skill jeste muzete vytunit jednou runou (myslim, ze run je celkem 6 barev), cimz se dany skill dost markantne zmeni - napr. runa (barvu si nepamatuju) pro barbara pro Whirlwind - jedna zpusobi, ze pri whirlwindu budou jeste vyletovat tornada a delat dmg a treba jina zase prida 85% movement speed pri whirleni.
Docela me zaujaly pasivy, protoze tam je fakt jeden lepsi nez druhej a vybrat jen 3, to bude vec.
Nicmene rozdelovani bodu jak byvala sila/obratnost/vitalita/mana nebude. -
-
och boze, och boze, tak sa im to nakoniec podarilo, zmrzacit jednu hernu legendu ... zbohom diablo moje milovane, ocividne dostal prednost Diablocraft
-
-
Tak pápá *1*
-
-
To zní super. I kdyby to nedopadlo tak dobře jako predchozí systémí, tak furt se mi líbí, že se snaží přijít s něčím novým (v rámci série) než aby jen hodili předchozí díl do nové grafiky.
-
-
skoda jen ze to snazeni taky nanasmerovali na tu grafiku a predhodi nam to v skoro stejne DX9 grafice *10*
-
-
-
Ano... jaký je tvůj závěr z toho?
-
-
nesledoval jsem vývoj, tak nevím jak to bude fungovat. Třeba ve wowku když hraješ za nějakou clasu máš možnost si vybrat ze 3 specializací, samotný rozdělování bodu by mi ani nechybělo, stejne každý jen použije ten nejlepší build který najde na internetu (alespoň ve wowku to tak je). Ale nějak ovlyvnit smerovani postavy nebo dat každe postave jinou specializaci by melo byt možný jinak to bude postrádat hloubku.
-
sry vím že to sem nepatri ale co to je kur..a se steamem? Novinky tam stoji 50€ to je kur.a o 15€ víc než v normalnim kamennem nebo domacim internetovem obchodu, to je k...a rozdíl ne? Tohle nebudu podporovat už z principu.
-
-
to jsem se preklik, ale abych nebyl jen oftopic, hacknslash rpg bez rozdelovani bodu? To si snad delaji legraci nebo co??? *16* *10* *11* *8* *13* *9*
-
-
-
-
nedělaji to naši politici tu hru:slibem neuraziš
-
No, kdo ví, jestli to vůbec někdy vyjde. Dost silně mi to připomíná nekonečný příběh alias Duke nukem forever. Obávám se, že až(jestli) to někdy vydají, tak to dopadne podobně. Bohužel.
-
Takze "beta testerum se hra nelibi, rychle to musime jeste fixnout"? *1*
-
-
Ale houno... četli místní diskuzi a tak rychle předělávaj hru tak, aby nešla hrát na gamepadu.
-
-
hehe +1 *1*
-
-
-
Dokud nevyjde posledni boss ve Wowku, nemuzou to vydat .. prece si neodriznou velice stedrou kasicku. Nechapu co na tom delaj takovych let, rekl bych, ze je v tom mnohem vic vychcanosti nez programovani
-
-
jaj lebo ty mas na svojom triku uz niekolko uspesnych AAA titulov.. a s programovanim to ma hovno, programovanie zaberie tak 20% z celkovej prace
-