Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • sarin

    Výborný formát, len tak ďalej 😉 Je veľmi príjemné si pre zmenu prečítať skutočne subjektívne názory členov redakcie. Len viac takýchto osviežujúcich a zábavných článkov. 🙂

  • JohnnyLegend

    Neskutecne jak se nuzky mezi mym vkusen a touto redakci cim dal vic rozeviraj. Hned prvni cast o God of War je neskutecny blabol :D ta hra proti vam v prvnich triceti minutach postavi boss fighty, hned ten prvni by se nemusel stydet ani kdyby byl v nejakem blockbusteru v kine. Lepe zpracovany snih ve hre nikdy nebyl. Hlucha mista a krkolomny inventar, napsal profesional o hre roku 2019 a top 5 hre soucasne generace hardware. No ty voe :D :D

    • iSpirit

      ty jsi blábol. Je to jeho názor. Já s s jeho názorem plně ztotožňuji. God of War je příklad špatné hry. Hra u které se dost často nepřemýšlelo. Hra vypadá level-desingem z let minulých. Koridor a uprostřed velká truhla, která na tebe čeká. Hra střídá špatný combat s milion custcénami. Hra nemá co vyprávět, ale i tak se o to snažší. Pak už se ta tragédie stupnuje. Utěk z Helu na lodi je asi nejhorší herní level dekády. 5/10.

      • JohnnyLegend

        To jsme asi kazdy hrali jinou hru. Ja hral hru roku 2018, co sebrala desitky GOTY. Graficky jsem dodnes nic lepsiho nevidel a hra byla naprosto vypiplana k dokonalosti. User Interface se stal vzorem pro ostatni tituly, cisty design, pouzity fonty atd. Co se tyce sveta, tak to nebyl koridor, ale open world, kdy z prostredni lokace s jezerem jsi mohl zcela volne explorovat mista, kam te pribeh ani nemusel zavest (pamatuju na jeden hodne tuhej volitelnej boss fight na hrbitove).

        No a co se boju tyce, tak sekyra a pocit z jejiho pouzivani se nyni snazi take prevzit rada her. GoW je proste priklad desitkove hry, jejiz prvky se pak objevuji v dalsich hrach. Kdokoliv tvrdi neco jinyho proste nema poneti o Game Designu a rozplyva se nad pejskem a kocickou co varili Death Stranding 

      • Derp_1337

        Poslední dobou se tady rozmohl trend Souls-like her. Má to své plusy, ale i mínusy.

        Mezi mínusy patří to, že skalní hráči považují ten bojový systém za vrchol žánru. A pokud v jiných hrách bojový systém nepřipomíná Souls-like bojový systém, tak se najednou jedná o "špatný combat".

        Ačkoliv se mi souls-like bojový systém líbí, tak jsem otevřený i jiným bojovým systémům. God of War měl ten combat trošku jednodušší ale pořád byl přijatelný. Zažil jsem už mnoho horších combat systémů.

        • iSpirit

          Problém Souls-Like her je, že většinou nefungují od tvůrců mimo FS. Soulslike hra= hra s top level-designem, bohatým lorem a nádhernými lokacemi. Pokud tohle všechno vezmeš v té nejvyšší úrovni, tak zbyde dost průměrná herní kostra. God of War jsem hrál asi dva měsíce. Fakt jsem se k tomu nutil. Tuhle hru jsem hrál čistě z profi hlediska. Hra roku a vyhrála snad všechny ty hlavní ankety, což se nepodařilo ani Zeldě. Dodnes nechápu, kde je ta kvalita.

          • JohnnyLegend

            Ale GoW se nesnazi bejt souls like hra. Hlavni mechanikou je tam hazeni sekyry a prikazy synovi. Odolnost hlavni postavy je mnohem vyssi nez v souls hrach a nejake metani kotrmelcu a drzeni stitu nahore po 90 procent hry se tam vubec nekona.

  • Dante2901

    Tak chápem výber redakcie a každý mame dáky vkus! Ale v tomto prípade musím spomenúť Red Dead Redemption 2 na ktorý som sa ohromne tešil ,pretože zbožňujem Western a přesto som RDR 2 nedohral a to kvôly ubíjajúcemu tempu a neskutočne debilnímu inventáru. Mňa tie R* hry proste nebavia a aj napr. GTA 5 ma ťažko nebavil a po 15 mi išiel z disku ! 

    • U mě R* skončil s GTA4. Hlavně proto, že ježdění autem už nebyla taková zábava.

  • Ilusiveman

    Jste se mi trefili do nevkusu. 

  • Joshua

    za me L.A. Noire, nehorazna nuda, spatne jezdeni autem, prubeh pripadu jak cez kopirak, dojit vyslechnout osoby, sbirat stopy...

    • Derp_1337

      To jsi špatně pochopil s tou podobností případů!

      SPOILER!

      Třeba v u těch případů v oddělení vražd tam ta podobnost byla úmyslně. Po několika podobných případech ti dojde, že něco nehraje, a po prozkoumání důkazů objevíš sériového vraha, který to házel na členy rodiny od obětí.

  • Morlang

    Čas začíná být s přibývajícím věkem a povinnostmi stále vzácnější veličinou, takže u mě teď dominují hry, které mě okamžitě vhodí do akce, já si můžu zahrát, vypustit všechno ostatní a po chvilce to opět vypnout. I když mě open world hry stále lákají a mám koupené oba nové Assasíny, všechny Batmany a třeba i The Outer Worlds, tak když je čas zapařit, zapínám současnou TOP 3 - Rocket League, Titanfall 2 (komunita v poslední době nějak ožila a match máte do minuty) a Mordhau.

  • TheGGG

    battleroyal mě nezajímá a ostatní hry zmíněné redakcí miluji, každopádně pokud mám říct své největší zklamání u veřejností super oblíbené hry, které jsem kdy zažil, pak je to half life 2 a jeho episody.

    Hrál jsem asi 5 let po vydání, všude jsem četl jaká je to bomba a jak to je přelomová hra na kterou se nezapomíná a nakonec jsem dostal průměrný (HL2) až podprůměrný (episody) zážitek s nudnou generickou scifi střílečkou, kde mě nechytlo vůbec nic. Nudný šedivý příběh a nezajímavé postavy, generické prostředí i nepřátelé, nezajímavý gunplay a směšné hádanky typu, toto polož sem, aby se překlopilo prkno a ty po něm mohl vylézt. Robo pes mě docela bavil, ale ty nudné jízdy kanálama, to byl zločin... takže tak.

    Od té doby jsem naštěstí nic podobného nezažil.

    • Inquisitor

      Gravity gun a hrátky s ním, bylo v té době naprosté zjevení.

      • TheGGG

        lidi to vychvalovali kvůli řadě věcí, nejen GG, dokonce toho hlavního chlápka (nepomatuju i jméno), který v podstatě nemá žádný charakter, nemluví a jsou to jen vznášející se ruce, nominovali pravidelně do žebříčků nejlepších postav... celkově prostě zklamání, někdy v té době vyšel i doom 3 a far cry 2 a ty mě i s odstupem bavily mnohem víc.

    • drasta

      Njn tak to je pochopitelny. Delat nejaky fyzikalni "puzzle" aby clovek postoupil dal bylo ve svy dobe uplne skvely ale 5 let po vydani HL2 uz to zadna slava neni. Ja myslim ze HL2 diky tem "novotam" okolo kterych se to hodne toci je delsi dobu po vydani uz vicemene jen pro fajnsmekry.

    • Femt0

      Já to měl podobný s MGS. Hrál sem to minimálně 5 let po vydání a musel sem se nutit, abych to vůbec dohrál.

      • TheGGG

        s jakým dílem MGS?

        • iSpirit

          jen než se budeš pouštět do dlouhé debaty. Pamatuj, je to  multitroll s fake účtem. 

          • Femt0

            Řekl naklikávací multinick s dynamickou IP jménem iSpirit. Nebo lito? Co akatosh? Nebo Alucard? Hahaha. Pacient...

          • TheGGG

            na tomto se zhodneme... trollové s multinickem nejsou jen doménou metacriticu a zahraničních fór... takoví nám řádí i tady

    • Derp_1337

      "Hrál jsem asi 5 let po vydání, všude jsem četl jaká je to bomba a jak to je přelomová hra"

      LOL

      Když je hra "přelomová" v určitém roce, tak o 5 let později se už za přelomovou nedá považovat, protože mezitím se ostatní hry taky dávno posunuli někam jinam.

      • TheGGG

        spousta her je naprosto skvělá i po 10 letech... HL2 nebyl ani průměrný, alespoň z mého pohledu

    • Morlang

      Tak ono hrát přelomovou hru 5 let po přelomu samosebou nepřinese takový hype, jako v rok vydání. Mě třeba fyzikální engine v té době ohromil.

  • Preed

    U mna sedi ten RDR2, ta hra je podla mna akasi onania na to kolko ma Rockstar penazi, produkcne hodnoty su absolutne neskutocne, nekonecno spickoveho dabingu, animacia na vsetko, nekonecno motion capturingu na kazdu vedlajsiu d*bilnu ulohu, velmi vela detailov, hra je neskutocne dlha vzhladom na to aku to ma banalnu zapletku (kazdy vieme co sa stane, len si uzivame pribehy po ceste) ale vobec ma to nebavilo hrat a pri ovela d*bilnejsich, lacnejsich a zbytocnejsich hrach som sa bavil viac ako u hry generacie, well, s*it happens.

  • Výborný nápad na netypický článek, díky.

  • victor

    Po létech jsem hrál hru způsobem jako kdysi , po práci do tří v noci u jedné hry a zase do práce ...ano bylo to Death Stranding ....stále jsem doufal , že teď , teď už to přijde , přijde pravda o vesmíru a vůbec . 42 ....

    No podařilo se mi takhle nahrát cca 80 hodin od vydání ...a konečně ty opravdu poslední titulky a ...nemám chuť vracet se k tomu co by hra po mně ještě chtěla . Spousta času , který jsem ve hře strávil nakonec byla zbytečná a ...nemám nejmenší chuť teď po konci ještě chodit prázdným světem  , mozaika byla uzavřena . Nepřátelé ,balíky ani cesty mne už samy o sobě bez hnacího motoru FMV sekvencí nezajímají :/ 

    Příště bych asi tolik času s takovou hrou neztrácel ...

    • Derp_1337

      Jelikož jsi u toho strávil 80 hodin, tak na té hře muselo něco být. U hry, která tě ani trochu nebaví, nevydržíš prosedět 80 hodin.

      • 80 hodin je nic. Casto hru aspon jednou projdu, i kdyz me moc nebavi. Hra, co me bavi, me stoji 1000 hodin.

        • Derp_1337

          Jasně, protože každá hra má hratelnost na 1000hodin. To tě asi musí hodně bavit několik hodin v kuse stát a koukat na zeď.

          • Kazda ne. Ty dobre jo.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit