Vynikající hry, které nás příliš nezaujaly
-
Výborný formát, len tak ďalej 😉 Je veľmi príjemné si pre zmenu prečítať skutočne subjektívne názory členov redakcie. Len viac takýchto osviežujúcich a zábavných článkov. 🙂
-
Jste se mi trefili do nevkusu.
-
za me L.A. Noire, nehorazna nuda, spatne jezdeni autem, prubeh pripadu jak cez kopirak, dojit vyslechnout osoby, sbirat stopy...
-
-
To jsi špatně pochopil s tou podobností případů!
SPOILER!
Třeba v u těch případů v oddělení vražd tam ta podobnost byla úmyslně. Po několika podobných případech ti dojde, že něco nehraje, a po prozkoumání důkazů objevíš sériového vraha, který to házel na členy rodiny od obětí.
-
-
Čas začíná být s přibývajícím věkem a povinnostmi stále vzácnější veličinou, takže u mě teď dominují hry, které mě okamžitě vhodí do akce, já si můžu zahrát, vypustit všechno ostatní a po chvilce to opět vypnout. I když mě open world hry stále lákají a mám koupené oba nové Assasíny, všechny Batmany a třeba i The Outer Worlds, tak když je čas zapařit, zapínám současnou TOP 3 - Rocket League, Titanfall 2 (komunita v poslední době nějak ožila a match máte do minuty) a Mordhau.
-
battleroyal mě nezajímá a ostatní hry zmíněné redakcí miluji, každopádně pokud mám říct své největší zklamání u veřejností super oblíbené hry, které jsem kdy zažil, pak je to half life 2 a jeho episody.
Hrál jsem asi 5 let po vydání, všude jsem četl jaká je to bomba a jak to je přelomová hra na kterou se nezapomíná a nakonec jsem dostal průměrný (HL2) až podprůměrný (episody) zážitek s nudnou generickou scifi střílečkou, kde mě nechytlo vůbec nic. Nudný šedivý příběh a nezajímavé postavy, generické prostředí i nepřátelé, nezajímavý gunplay a směšné hádanky typu, toto polož sem, aby se překlopilo prkno a ty po něm mohl vylézt. Robo pes mě docela bavil, ale ty nudné jízdy kanálama, to byl zločin... takže tak.
Od té doby jsem naštěstí nic podobného nezažil.
-
-
Gravity gun a hrátky s ním, bylo v té době naprosté zjevení.
-
-
lidi to vychvalovali kvůli řadě věcí, nejen GG, dokonce toho hlavního chlápka (nepomatuju i jméno), který v podstatě nemá žádný charakter, nemluví a jsou to jen vznášející se ruce, nominovali pravidelně do žebříčků nejlepších postav... celkově prostě zklamání, někdy v té době vyšel i doom 3 a far cry 2 a ty mě i s odstupem bavily mnohem víc.
-
-
Njn tak to je pochopitelny. Delat nejaky fyzikalni "puzzle" aby clovek postoupil dal bylo ve svy dobe uplne skvely ale 5 let po vydani HL2 uz to zadna slava neni. Ja myslim ze HL2 diky tem "novotam" okolo kterych se to hodne toci je delsi dobu po vydani uz vicemene jen pro fajnsmekry.
-
Já to měl podobný s MGS. Hrál sem to minimálně 5 let po vydání a musel sem se nutit, abych to vůbec dohrál.
-
-
s jakým dílem MGS?
-
-
jen než se budeš pouštět do dlouhé debaty. Pamatuj, je to multitroll s fake účtem.
-
-
Řekl naklikávací multinick s dynamickou IP jménem iSpirit. Nebo lito? Co akatosh? Nebo Alucard? Hahaha. Pacient...
-
na tomto se zhodneme... trollové s multinickem nejsou jen doménou metacriticu a zahraničních fór... takoví nám řádí i tady
-
-
-
-
"Hrál jsem asi 5 let po vydání, všude jsem četl jaká je to bomba a jak to je přelomová hra"
LOL
Když je hra "přelomová" v určitém roce, tak o 5 let později se už za přelomovou nedá považovat, protože mezitím se ostatní hry taky dávno posunuli někam jinam.
-
-
spousta her je naprosto skvělá i po 10 letech... HL2 nebyl ani průměrný, alespoň z mého pohledu
-
-
Tak ono hrát přelomovou hru 5 let po přelomu samosebou nepřinese takový hype, jako v rok vydání. Mě třeba fyzikální engine v té době ohromil.
-
-
U mna sedi ten RDR2, ta hra je podla mna akasi onania na to kolko ma Rockstar penazi, produkcne hodnoty su absolutne neskutocne, nekonecno spickoveho dabingu, animacia na vsetko, nekonecno motion capturingu na kazdu vedlajsiu d*bilnu ulohu, velmi vela detailov, hra je neskutocne dlha vzhladom na to aku to ma banalnu zapletku (kazdy vieme co sa stane, len si uzivame pribehy po ceste) ale vobec ma to nebavilo hrat a pri ovela d*bilnejsich, lacnejsich a zbytocnejsich hrach som sa bavil viac ako u hry generacie, well, s*it happens.
-
Výborný nápad na netypický článek, díky.
-
Po létech jsem hrál hru způsobem jako kdysi , po práci do tří v noci u jedné hry a zase do práce ...ano bylo to Death Stranding ....stále jsem doufal , že teď , teď už to přijde , přijde pravda o vesmíru a vůbec . 42 ....
No podařilo se mi takhle nahrát cca 80 hodin od vydání ...a konečně ty opravdu poslední titulky a ...nemám chuť vracet se k tomu co by hra po mně ještě chtěla . Spousta času , který jsem ve hře strávil nakonec byla zbytečná a ...nemám nejmenší chuť teď po konci ještě chodit prázdným světem , mozaika byla uzavřena . Nepřátelé ,balíky ani cesty mne už samy o sobě bez hnacího motoru FMV sekvencí nezajímají :/
Příště bych asi tolik času s takovou hrou neztrácel ...
-
-
Jelikož jsi u toho strávil 80 hodin, tak na té hře muselo něco být. U hry, která tě ani trochu nebaví, nevydržíš prosedět 80 hodin.
-
-
80 hodin je nic. Casto hru aspon jednou projdu, i kdyz me moc nebavi. Hra, co me bavi, me stoji 1000 hodin.
-
-
Jasně, protože každá hra má hratelnost na 1000hodin. To tě asi musí hodně bavit několik hodin v kuse stát a koukat na zeď.
-
-
Kazda ne. Ty dobre jo.
-
-
-
-
-
Tak to občas chodí. Já měl problém s Dragon Age Origins. Měl sice skvělé souboje a atmosféru, ale neustálé přepady při přesunu, nebo fakt, že jste prostě vlezli někam na co jste ještě neměli level a zabředli do toho tak, že z toho šlo špatně vycouvat, mě nakonec vedlo k tomu, že jsem to přestal hrát. Další věc která mě nechytla je Fortnite, ale dám tomu ještě šanci. Další tak trochu trpká zkušenost byl DOOM 2016, který je sice našlápnutý, ale po nějaké době začne dost ztrácet tempo a přestal mě prostě bavit. Nebo jsem přestal hrát Zaklínače 3, protože už na to prostě není tolik času. Samozřejmě to není chyba hry, ta je dobrá, ale místy strašně rozvleklá. Je to asi věkem a prací kterou člověk dělá. Někdy přijdete domů večer a zmoženi a už si chvíli zastřílíte, nebo dáte zápas v hokeji a jdete spát.
-
Takéto články ma bavia! Len tak ďalej.