Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Derp_1337

    Takže ty jsi toho názoru, že když je ta komunikace je velmi repetitivní, tak jako znamená, že se nepočítá??! LOL

    Ať už člověk za hru vysloví tisickrát "kempí na spawnu" nebo "jde na banán", tak pořád je to komunikace.

  • patr

    Neni to blbost lebo su vyslovene nuteni si vymienat naboje, zbrane a vybavenie.  Netusim co na tom nechapes.   V cs a malych mapach musi byt komunikacia stroha a rychla, v battleroyale je bohatsia.

    To ze nevis kam ta kruh zatlaci znamena ze komunikujes uplne prirodzene a ne podla naucenych dokola sa omielajucich fraz.   

  • Derp_1337

    Nevíš o čem mluvíš. To, že mnoho hráčů má ty mapy v CS naučené nazpamět a proto se komunikace často opakuje, ještě neznamená, že se v té hře nekomunikuje.

    To, že nevíš, kam tě kruh zatlačí, ještě neznamená, že budeš víc komunikovat s teamem.

    Prostě tvoje tvrzení "hráči jsou u Battleroyale nuceni mnohem víc komunikovat přes voicechat než při běžném multiplayeru" je blbost. Vskutku je v tom CS ta komunikace repetitivní, ale přesto tam pořád ta komunikace je.

  • patr

    Vzdy to je o tych istych mapach ktore sa hraju dokolecka a maju dopredu naucene nazvy.  Battleroyale je prirodzenejsi co sa tyka komunikacie lebo nikdy nevies kam ta kruch zatlaci.

    Proste komunikujes normalne akoby si hral airsoft a nie ta pridrbana cesko/slovensko anglicka cs komunikacia.  Je na long, plantuje defusuje bombu a pod traparny.  Ja som preto neznasal  cs pre tu drblu radoby progamersku komunikaciu.   Je na banane.  Dpc hovor normalne,  co si magor ci co

  • Derp_1337

    Nevíš o čem mluvíš. Tvé znalosti CS jsou velmi povrchní, když jediné, co si vybavíš, je komentář k nejhranější mapě na PUBLIC serverech.

    Ta mapa byla oblíbená na PUBLIC serverech pro svou primitivnost  (v jednoduchosti je síla!) , ale hry (obzvlášt ty kompetitivní) se hráli na mnoha různých mapách, které byly mnohem komplikovanější.

  • patr

    Totalna hovadina.

    V cs naucene frazy typu je na longu banane, plantuje na Bcku.  V Battleroyale normalna komunikacia,  je na severovychode v modrom dome na druhom poschodi.   Druhy nas obieha zo severu apod.

    Totalnu pcovinu si napisal.  

  • Femt0

    Řekl naklikávací multinick s dynamickou IP jménem iSpirit. Nebo lito? Co akatosh? Nebo Alucard? Hahaha. Pacient...

  • Kazda ne. Ty dobre jo.

  • Derp_1337

    Jasně, protože každá hra má hratelnost na 1000hodin. To tě asi musí hodně bavit několik hodin v kuse stát a koukat na zeď.

  • 80 hodin je nic. Casto hru aspon jednou projdu, i kdyz me moc nebavi. Hra, co me bavi, me stoji 1000 hodin.

  • sarin

    Výborný formát, len tak ďalej 😉 Je veľmi príjemné si pre zmenu prečítať skutočne subjektívne názory členov redakcie. Len viac takýchto osviežujúcich a zábavných článkov. 🙂

  • Effect

    Dobře no. Z těch malých ikonek nešlo ani poznat, o jaký útok má jít, ale to je  jedno. V tomto konkrétně  se neshodneme, ale jinak souhlasím, taky mě štve to vodění za ručičku. Třeba Witcher 3, ač celkově bezvadná hra, tohle předvádí taky a zbytečně ho to sráží. Když se občas naskytne úkol, který přímo vyzývá k tomu, aby si na řešení hráč přišel sám, autoři mu ho prozradí přímo v zadání úkolu, strašné. Např. máš sehnat jednoho koně a dočteš se "Použij znamení a osedlej koně". A nikde v nastavení to vypnout nejde. Nebo velmi výrazně svítící náboje a jiné zdroje ve spoustě her, to je taky už klasika...Nikdy nezapomenu na Mafii 2, kdy se měl člověk vplížit na úřad a celá brána zlatě svítila :D Děs.

  • Ilusiveman

    Jste se mi trefili do nevkusu. 

  • TheGGG

    lidi to vychvalovali kvůli řadě věcí, nejen GG, dokonce toho hlavního chlápka (nepomatuju i jméno), který v podstatě nemá žádný charakter, nemluví a jsou to jen vznášející se ruce, nominovali pravidelně do žebříčků nejlepších postav... celkově prostě zklamání, někdy v té době vyšel i doom 3 a far cry 2 a ty mě i s odstupem bavily mnohem víc.

  • Inquisitor

    Gravity gun a hrátky s ním, bylo v té době naprosté zjevení.

  • drasta

    Njn tak to je pochopitelny. Delat nejaky fyzikalni "puzzle" aby clovek postoupil dal bylo ve svy dobe uplne skvely ale 5 let po vydani HL2 uz to zadna slava neni. Ja myslim ze HL2 diky tem "novotam" okolo kterych se to hodne toci je delsi dobu po vydani uz vicemene jen pro fajnsmekry.

  • Derp_1337

    To jsi špatně pochopil s tou podobností případů!

    SPOILER!

    Třeba v u těch případů v oddělení vražd tam ta podobnost byla úmyslně. Po několika podobných případech ti dojde, že něco nehraje, a po prozkoumání důkazů objevíš sériového vraha, který to házel na členy rodiny od obětí.

  • TheGGG

    na tomto se zhodneme... trollové s multinickem nejsou jen doménou metacriticu a zahraničních fór... takoví nám řádí i tady

  • iSpirit

    jen než se budeš pouštět do dlouhé debaty. Pamatuj, je to  multitroll s fake účtem. 

  • TheGGG

    s jakým dílem MGS?

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit