Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Pulka_lahve
    Doteď jsem si myslel, že jsou pro mě tištěný časopisy už mrtvý médium. Ale né, kluci z Games si řeknou že koupěj časopis kterej jsem si v mládí předplácel, daj dohromady all stars tým mejch oblíbenejch redaktorů, začnou to prodávat za pěknou Baťovskou cenu se Steam kódem místo DVD, který bych stejně neměl kam strčit, a zaměřej se hlavně na témata. To prostě nejde nekoupit.
  • Kr.Pa
    Příjemná cena, stejný desing obalu, steam klíč! Co víc si přát. Doufám, že se levelu povede.
  • Myslim, ze se level vydal spravnou cestou..
  • Koupil jsem si Level v únoru asi po osmi letech a po prolistování a přečtení pár stránek jsem si řekl, jak tohle může někdo vydávat i číst. Btw už asi tři generace NTB nemám mechaniku...
    Včera jsem si kupil Level 231 a po prolistování a přečtení asi 1/10 časopisu jsem si řekl, sakra, tohle má smysl vydávat i číst. Btw v Giana Sisters už jsem ve čtvrté úrovní a je to zábava.
    Díky kluci, jsem v tom s vámi zpátky.
    Jako někoho, kdo také "vytváří" měsíčník za 99 korun, vám fandím ještě víc.
    • me ta giana nebavi nekdy se delali lepsi plosinovky jako napriklad jazz jackrabbit nebo captain claw
      • GlaDOS
        V čem lepší? Clawa jsem spustil nedávno, Jazze mám ještě v živé paměti a Giana mi připadá velmi v retro stylu.
    • /někdo
  • Ja som nadseny, Level konecne "ozil" a vyrazil spravnym smerom. Prajem vela uspechov!
  • spoock
    neběhl jsem do trafiky a koupil, vnitřek potěšil po obsahové stránce to vypadá luxusně, díky pánové, smekám, Steam varianta hry je fajn, jen tak dál
  • mirekdusinojc
    Tak musím říct, že jsem nakonec rád, že sem si ho předplatil. Obsah naprosto naplnil očekávání. Pokud se bude časopis držet v podobném duchu i nadále, tak jedině dobře. Je tu ještě pár věcí, které mně samotnému vadí, ale týká se to především grafické úpravy. Osobně bych ještě více zminimalizoval obálku, například úplně vypustil horní pruh a jeho obsah přesunul do dolního bloku, informace o ceně a měsíci odsadil od logo, čímž by se výraz loga stal mnohem monumentálnější a čistší. Uvnitř bych naopak netrval na tak spartánské strohosti. Vnitřní úprava je hodně fajn, přesně jak se psalo, nadčasová, ale u větších článků bych se nebál trochy stylizace, přeci jen i tohle je jedna z výhod, která by se měla oproti internetovým médiím využít. Celý časopis to oživí a čtenáře vytrhne z monotonního vizuálního požitku. Na druhou stranu u obsahu nemám námitek. Přesně tohle jsem dlouhou dobu postrádal na české videoherní scéně. Zajímavé články od zkušených a osobitých autorů. Klidně bych zkrouhnul recenze na jen ty nejvypečenější kousky a prostor tak získaný věnoval esejím a úvahám. Například u článku o Instant Kingdoms mi přišlo, že tam chybí minimálně 2 A4 textu. Nevím, jak moc je tahle idea reálná, ale možná by stálo za to převzít některé kvalitní články ze světových médií, jako to děla např. Respekt s články z The Economist. Bylo by pěkné vidět články, jako třeba Human Angle od Polygonu, které malá redakce pod nezávislým vydavatelstvím nemá možnost sama realizovat. Každopádně i tak máte nakročeno velice dobře a já se konečně mám opět na co každý měsíc těšit.
    • Mně by nevadila menší inspirace recenzí z Polygonu resp jejich designu, kdy se čistý design prolíná s fullweight obrázkama. Naopak logo Levelu bych laminoval, barvil po vzoru EDGE. Jinak souhlasím, že není nutnost něco měnit. Jak píšeš našlápli kluci dobře :-)

      EDIT: https://www.dropbox.com/sh/vbs9tywio7o1les/4TvqgDSv5a
      • mirekdusinojc
        Jo, no právě Polygon to dělá velmi dobře se svojí vizí "digitálního časopisu". Nechtěl sem přímo říkat "dělejte to jako Polygon", ale přesně jako u Polygonu bych si to představoval, kde to prostředí netvoří nějaké narychlo splácaná pozadí, ale přímo média vážící se k tématu (arty, screenshoty, fotky), která jsou jen barevně laděná a grafika je navržená tak univerzálně, že nemá problém s nimi koexistovat a vytvářet tak unikátní styl pro unikátní témata. Mýslím, že nová grafika Levelu by tohle měla zvládnout bez problémů, vzhledem k její jednoduchosti a čistotě. Co se týče obálky, tak i zde bych asi poukázal na zahraniční periodika, přesněji EDGE a Game Informer. Jejich obálky jsou velice čisté a vždy jim dominuje logo a pak jeden nápis stěžejního tématu. Nevím, jak moc dneska táhne právě výčet obsahu na obalu a jestli byste si už mohli dovolit čistší vzezření. Osobně bych řekl, že časopis i jeho čtenáři dospěli a dokáží přijmout čistou obálku radši, nežli tu kalenou typografií. A podle mě by to zapadlo i do nové filozofie časopisu.

        EDIT: Ok, tak s tou čistotou obálky u EDGE beru zpět, jejich poslední je pěkná spatlania, takže bych to směřoval spíše ve stylu Game Informeru.
  • Tak novej Level je paráda,konečně měl někdo koule na totální redesign herního časáku.Moc se mi líbí novej způsob hodnocení her v recenzích a chválím zachování rubrik Jáma pekel a Wolfův revír.
  • Zvědavost, cena, obsah, to vše mě donutilo, že po asi 3 letech jsem si z vlastní iniciativy koupil časopis, no není to vůbec špatné číslo. Líbí se mi, že recenze zabírají zhruba jen 30 stránek a vše se točí spíše kolem všeho okolo her než recenzí. Perfektní příspěvek k fenomenu let´s playů. No přesvědčili jste mě.
    • :) Doufejme že entuziasmus nedojde a témata nevyschnou . Časopis plný recenzí totiž proti internetovému médiu plněném denně témže už dneska nemá čím zaujmout (snad jen slohem na úrovni AAnastazova)
  • cchem vratit penize ta hra je name moc tezka *9*
    • *1* *1* *1*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit