Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Pevne doufam, ze ti je tak 13 a tvoje nejoblibenejsi hry jsou LoL a CoD. Ja jsem si totiz Skyrim uzil beze zbytku nekolik mesicu.
  • Jack1947
    HLavne F2p, at netrhame partu *3*
  • Mám moc ráda games
  • Nikdo neřekl že je to MMO RPG, je to karetní MMO (MMO TCG). Jo btw, budeš tam hrát přímo za svou postavu, která leveluje jak plní questy / chodí do dungeonů.
  • On problem spousty tech uzasne realnejch 3D her je i v tom, ze nemas zadnou moznost pro nejakou fantazii. Si to predstav: "Prave si nasel pobleskujici mec z neznameho kovu, ktery ma kolem cepele namodralou auru". ... a pak si vem tu 3D realizaci, kdy zvednes jakesi cosi, co vypada spis jako sklo nez kov, protoze to nekdo prehnal s odrazama ...

    Navic tvorit pribeh v textu muze kdokoli s trochou fantazie, ve 3D musis proste umet ovladat pomerne slozity nastroje.
  • Mno a vidis ... v takovym minecraftu zadny pravidla nejsou ... a funguje to. Kazdej si muze postavit co chce ... a existujou mody, kde se dobejvaj trebas postaveny pevnosti .... a po bitve se opravujou ...

    A kupodivu jsou lidi schopny spolupracovat i na doslova megalomanskejch stavbach a to i cely mesice. A bavi je to. Kdyz navstivis youtube, tak najdes trebas videa, na kterych jsou v minecraftu postaveny Bradavice ... nebo trebas Minas Tirith ...

    Naopak, kdyby takovouhle volnost a moznost staveb nekdo dostal do klasicky MMO .... tak si muze celym wowkem vytrit zadel, protoze by nemel 8M ale mozna 80M hracu. Si to predstav, jak pekne musis nejdriv nakutat ... tisice avatarohodin ... kameni ... a z enj pak postupne stavis nejakej hrad. Je logicky ze ho pak budes branit, kdyz vis, co to dalo prace postavit. Obzvlast, kdyz ho pujde i borit ...
  • Mno hodně jsem se těšil na TESO, ale po všech těch článcích a hlavně videí co jsem viděl, tak moje nadšení trochu vyprchalo... Uvidíme jak to bude..
    Teď jsem spíš natěšenej na Archeage, který vypadá na super záležitost...
  • Nic proti kartam, ale tohle proste neni MMO RPG, nehrajes primo za tu postavu, nemas aspon z casti ten pocit, ze neco delas. Ale tim nechci rict, ze ty karty nemaji neco do sebe. Kazdeho bavi neco jineho. Ale ciste MMO RPG to neni a o tom jsou hry jako ESO.
    Kazdopadne dik za tip, nekdo se na to treba podiva a vyzkousi :)

    A bohuzel clovek si pod MMO predstavuje vselicos v dnesni dobe, jelikoz ten vyklad je hlavne o Massive Multiplayer Online. Takze se tam bere pomalu jakykoliv Multiplayer, ale pro me to vzdy znamena prevazne hry typu WoW, Lineage, Ragnarok, Lotro, SWTOR aj. Je to obdobne jako, kdyz lidi zacali cpat vsude RPG, jen proto ze to vyjadruje zkratku Role Playing Game. Ale ja si pod tim predstavoval konkretni veci, a kdyz mi nekdo ukazal RPG, ktere melo par veci (opravdu malo prvku RPG) ale hlavne to byla strilecka tak jsem si rkal kam ten svet speje :).

    To jste se otocili a bylo tam RPG, a za rohem dalsi RPG. *1*
  • Ale ty pravidla tam porad jsou, uz mas jen omezeni v tom jakou silu muze mit zbran a kolik maximalne muzes mit many, staci nechodit do megalomanskych praktik jako je tomu u vsech MMO, kdy hlavni potvora ma miliardu HP a vy mate treba 20k a davate rany za 50k. A aby se to v PVP vyrovnalo tak musi byt urcite redukce pro PvP. Kdyby jsi mohl byt silnejsi jako normalni NPC, ale 4 uz te dokazou zkrotit, tak neni o cem se bavit :)
    Ja nerikam, ze je to snadne udelat a ani si nemyslim, ze na to dnesni doba ma prostredky. :) A takovy svet by nebyl ani odsouzeny k zaniku. Pravidla se daji vytvorit ale musi se clovek nad nimi poradne zamyslet. Je opravdu snadne si rict, ze tato zbran nebo kouzlo dokaze dat takovy dmg, a kdyz to bude moc tak to necim budeme regulovat nebo naopak pridame staty. Proc musi byt u zbrane stat na zvyseni dane vlastnosti u hrdinu? :)

    Vem si napriklad DnD, tam muzes byt zabijak to je jasne, ale tam se to resi na zaklade uplne jinych pomeru hodnot, uhybu a odolnosti. DnD system neni dokonaly, ale je vyrovnanejsi nez megalomanske staty vetsiny her :)
  • walltar
    Myslím, že to by nebyl problém ... pokud hráči nebudou silnější, než řadové NPC, tak si nikdy žádné město sami nezbourají, pokud jich nebude velké množství ... a pokud ho zbourají, tak se najde jiná skupina hráčů, která postaví nové město a bude ho bránit. Akorát je potřeba dát lidem nějaký důvod aby ty města stavěli, aby je mohli efektivně bránit a aby měli možnost je nějak ovládat.

    Když dáš hráčům jak možnost ničit tak možnost stavět, možnost sdružovat se do velkých skupin atd, tak já si myslím, že to fungovat bude ... a classy sou k ničemu, ty pravidla a zákonitosti můžeš do hry dát i tak, že žádné classy mít nebude ... UO žádné classy neměla pokud vím, hráči si dělali vlastní a fungovalo to.
  • Nejde o to, abys prozival nejaky pribeh ty osobne/tvoje postava, ale pribeh by mel bezet kolem tebe. Kuprikladu prijde nejaka pohroma ... znici mesto ... ma nejakou pricinu ... ktery trebas slo nejak zabranit ... a ty se toho vseho nejak jako maly kolecko ucastnis ... trebas si nakutal trochu kamene na opevneni ... trebas si vyrobil luky pro obrance ... ... a ten svet to o tobe "vi" => nekam prijdes a vi se, ze si to byl ty, kdo vykoval mec kterej zabil nepratelskyho generala ...
  • Jenze v MMO by ten pribeh musel priobihat postupne ... a jak je vejs, kdyz se neco stane, tak by se to melo stat jednou ... a ty se toho bud ucastnis (a pak trebas budes v hospode vypravet, ze to tehdy, kdyz ste zabijeli toho draka...) a nebo budes jen narazet na zminky ... ze bojovnici co zablili draka ... byli povyseni do slechtickyho stavu ... ale protoze ses neucastnil, tak proste smula.

    Staticky Qsty ktery driv nebo pozdejs projdou vsichni je proste vopruz a nuda.
  • dík ;)
  • walltar
    Jo EQN by mohl .... pokud překousneš grafiku. Taky máme na to fanstránku ... http://everquestnext.cz/
  • maru
    Doufám, že Vaše informace jsou nepřesné, jinak bude The Elder Scrolls Online zatracen, tedy minimálně mnou.
    Pokud si položím otázku "Jak lze snadno zničit práci stovek vývojářů?", tak má bryskní odpověď bude: Převzetím uživatelského rozhraní ze Skyrim, které lze označit bez sebemenších výčitek za tragické. Skyrim jsem chtěl přestat hrát po pár hodinách, jenom kvůli hroznému uživatelskému rozhraní . Naštěstí jsem objevil mod SkyUI, díky kterému se Skyrim stal hratelný a já tím pádem mohl zjistit, že je to výtečná hra.
  • Tady je jakás takás ukázka z prealpha verze (z května): http://youtu.be/-InJQY3Gu6U
  • to je fakt - v té alfě nebudou všechny featury a v podstatě je placená (ale beta má být opt-in takže zdarma ale jen pro vybrané...)
  • Everquest Next by tě mohl zaujmout
  • Ja bych se spis bal ty alfa verze :(
  • To je odpověď jak noha :). Něco jako, kdyby matka vysvětlovala synovi, že nerozumí proč si furt hraje na počítači, protože kdyby si ona chtěla hrát, tak vytáhne člověče nezlob se.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit