Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Fallon
    Čítať to tak 8 rokov dozadu asi by som písal ako im verím a ako to všetko bude OK ,že oni to vyladia pre oba tábory a bla bla bla...

    Lenže dneska? Mám taký nepríjemný dojem ,že to skončí ako Deus Ex HR(http://tinyurl.com/c48up35) a Dishonored. Tam je síce strašne fajn ,že všetko a všetkých môžete obísť ale obecne to je na nič keď pri náhodnom odhalení ich aj tak všetkých vyvraždíte. Je to rovnako diera v hratelnosti ako aj v atmosfére hry. Zvlášť keď vám vkuse buší do hlavy ako treba byť "silent and professional" a popri tom za spáchanie genocídy dostanem 3+ k červenom ukazateli.

    Obecne je tento dnešný trend uspokojovania všetkých postavený na hlavu. Produkt ,ktorý sa snaží uspokojiť dve protichodné strany vždy skončí s tým ,že neuspokojí ani jednu. Pre akčného "COD boya" to bude moc pomalé a nude a pre "super stealth hráčov" to bude zase moc Assassins Creed in first person.

    Možno sa mýlim a Thief 4 bude skutočným nástupcom trojky ale zakiaľ nezahrám a neuvidím, odmietam za tú hru vyhodiť čo i len floka.
  • prosím, prosím ať se neinspirujou Dishonored!!! zkurv*j další legendu
  • Už abyste vy všichni "pravý hráči" vymřeli, protože potom už konečně bude v diskuzích pokoj od neustálého si stěžovaní na to jak se všechno mění, jak je všechno pro děti... Kňučíte takhle u každé druhé předělávky nebo pokračovaní, přitom to není vůbec potřeba, příkladem může být novej Hitman. Když se vás vývojář snaží přesvědčit o opaku tak mu to stejně nevěříte a melete to svoje pořád dokola.
    • už abyste vy novy hraci vymreli. konecne se prestanou delat hry pro idioty kery jak maj prekonat sebemensi prekazku nebo na vterinu myslet nebo se sousdredit tak zacnou knucet na forech a diskusich ze je to nemozny ,silene tezky a nepochopitelny.A ne novej hitman teda neni priklad zrovna vhodnej.
      • Pravdu máte docela oba. K prvnímu, že ti hc hráči jen melou kraviny na forech, ale nikdo jim nebrání hrát například Heroes 3 místo té hrozné 6 apod. To, že se dělají dnes hry jednoduché je věc druhá, ale to by museli vymřít producenti a podobní co na tom jen ždímou peníze, protože hráči za to opravdu nemůžou. A stejně když už se objeví něco kvalitního tak tu ti "staří hc hráči" budou mlet stejně už jen aby dali okolí vědět jak jsou dobří a že oni to neměli lehké apod. :) Taky jsem vyrůstal na Wolfenstainovi, prvním princovi apod., ale hraju i dnešní hry a bavím se, stačí si jen vybrat. Nemusím tu ze sebe dělat nějakýho herního tvrďáka veterána.
        • Souhlasim s tim, ze i dnes se delaji dobre hry, treba Dark Souls, Dragons Dogma, Heavy Rain, Red Dead Redemption, TW: Shogun 2 a dalsi. Na druhou stranu me mrzi, ze uz se nedelaji i hry jako driv. Treba predelavka X-COM nebo Jagged Aliance me velmi, velmi zklamala a nove kvalitni tahova takticke akce jako prave UFO Enemy Unknown, Jagged Aliance 2 nebo Fallout Tactics proste nejsou. Posledni dobre co jsem hral byl Tactics Ogre na PSP a i to byla predelavka starsi hry a navic fantasy rpg.
  • Moja prva reakcia na Dishonored bola ze mi to pripomina Thiefa. Suhlasim ze D kopiruje od T, ale nevycitam mu to. Je to proste steampunk zaner. Nemoze byt jedna hra z kazdeho druhu.
  • njn u Thiefa prostě potřebuju mít pocit stísněnosti, že když potkám jednoho strážného, asi ho dám, ale tři stráže už jsou problém a budu muset použít flash, utéct, někam se schovat a doufat, že mě nenajdou. Představa, že naběhne pět strážných a já je rozsekám - to by byl konec :( Ale tak snad jsou to jen spekulace, čas ukáže
    • Toto! O tom bol povodny Thief. Podla mna tam bude ta moznost rozsekat 4 straze, ale my skalni fanusci Thiefa po tej poznosti nesiahneme. Musi to tam byt aby sa to lepsie predalo. Zial. Ale to je cena za vyvoj dnesnych drahych hier.
  • I think I died a little inside.
  • Zmínka o prvním Thiefu - je potřeba navnadit původní komunitu

    Ujišťování, že vývojáři "nebudou kopírovat (původní hru Thief)", že je potřeba respektovat minulost ale zároveň se adaptovat na očekávání současného trhu, který si klade větší nároky a více očekává:

    samozřejmě, že nebudou kopírovat, protože ty "větší nároky současného trhu" znamenají líbivý audiovizuální kabát, nápovědu v každém rohu obrazovky, zvýraznění předmětů, zvýraznění trasy pohybu stráží, pohled srkz zdi, automatické míření, jednotlačítkové co nejkrvavější animace poprav soupeřů, možnost hrát RAMBO stylem ve stealth hře (a být za to odměněn) a samozřejmě úmyslně tupou A.I.

    Garret je zpátky, protože Eidos Montréal vytvořil Deus Ex: Human Revolution a to je hodně hodně dobrá hra - těžko říct, jak ta dvě tvrzení mají souviset. Kromě faktu, že cítím snahu vytvořit v zákaznících vazbu mezi ještě nevydaným produktem a již vydaným prý úspěšným produktem (zrovna DE:HR a jeho vytváření kupek stealth killnutých nepřátel není moc hezký výhled na budoucí kvality Thiefa).

    Dvě možnosti jak hrát Thiefa, RAMBO styl nebude fungovat - a už začíná nenápadné podsouvání, že hra bude koncipována tak, aby šla vlastně hrát naprosto jakkoliv, bez ohledu na její domnělý žánr, ALE zároveň se prý nedá hrát jakkoliv, bez ohledu na její domnělý žánr.
    SPEKULACE: Teď je na to podle mne ještě z marketingového hlediska příliš brzy, ale předpokládám, že za pár měsíců přibude "třetí styl, protože někteří hráči Dishonored měli rádi ryze akční přístup a my chceme zprostředkovat kvalitní zážitek všem". / SPEKULACE
    • Drive delali hry hraci, pro hrace. Nebo Mutanti pro mutanty, v pripade Interplaye. V posledni dobe mam dojem z hernich vyvojaru odkapava srovnatenle mnozstvi slizu jako z prumerneho pracovnika Personalniho oddeleni. Dost mozna prave proto, dostava Brian Fargo takovou podporu na kickstarteru, jeho presentace reozhodne nejsou politicky korektni. :-)
      • MrSanta
        Já zas poslední dobou mívám dojem, že dřív byly videohry o tom hrát si a bavit se, ale dnes je to spíš o nadávání na každou nově oznámenou hru, aniž by o ní člověk věděl něco pořádného.

        Třeba zde se pořád řeší možnost akčnějšího hraní. Vývojář praví, že půjde hrát jak akční cestou, tak jít stealth a bez zabíjení. Hráči si z toho vezmou jenom tu první část a nadávají jak už to nebude pravý Thief, protože dřív se přece nebojovalo.

        Někdy je to až směšné - jako zde v diskuzi bylo nadáváno na hroooozný auto-heal v Dishonored. Který tam není...
        • V Thiefu se bojovalo, nekdy i mecem. Vetsinou to bylo tesne pred tim, nez se pouzila funkce Load. Kazdopadne par misi jsem prosel velmi potichu, kdyz jsem odchazel, vsichni stráznici spali v jedne mistnosti. Pravda, Cerny Honzikem poprál dobrou noc.
          Akce proti ktere se tady staromilci bouri, je ukázana v teaseru. Desne potichu postupujici Garret, hodi bombu a proskoci zavrenym oknem. Spousta kravalu. Thief je na dnesni pomery systemove nudna a pomala hra. Ma jeste jednu nevyhodu, v dobe CRT monitoru bylo jasne jake odstiny cerne hrac uvidi, v dobe TN monitoru, cerne obrazovky s fleky sedive vypadaji fakt blbe.
    • Doufám, že vývojáři splní sliby, které dali komunitě, která je více než nezanedbatelná. Ale taktéž mám trochu obavy z těch sladkých slibů PR. Proto bych byl taktéž velice rád, kdyby se zdejším pisálkům podařilo pořádně vyzpovídat vývojáře jak postupují a utvrdit tak skalní fandy série. Tak jak to třeba provedli s tvůrci Dishonored.
    • Hráč není v bezpečí ani v nejhlubším stínu:
      SPEKULACE ale bude, v nejhlubším stínu bude muset A.I. přijít tak blízko a bude mít nastavenu tak dlouhou reakční dobu, že půjde bez potíží odpravit. Prostě klasické trigger volumové vodění za nos, Tenchu otrávená rýže hadra. / SPEKULACE

      Pokud se Garret ukáže ve světlech, tak se A.I. dozví o jeho přítomnosti a začne reagovat a prohledávat i stinná zákoutí:
      To je novinka, že při registraci hráčovy přitomnosti začne A.I. něco dělat? Nebo proč to zmiňuje?

      Zmínka o health-regenu, zábavě a "super stealth hráčích":
      Kdo je to "super stealth hráč"? Ten, kdo se snaží stealth hru hrát jako stealth hru? A proč by měl být "super stealth", když ji tak hraje? Že by proto, aby bylo možno propagovat RAMBO akční přístup jako naprosto pochopitelnou složku stealth hry, kdy pro normální lidi je RAMBO / semiRAMBO, a pro ty "super stealth" cvoky je tedy ten stealth?

      Zmínka o hardcore hráčích mezi vývojáři a o depabtě nad zakazováním vizuálních pomůcek - pěkná snaha o podsunutí, jak moc studio dbá na hráče, kteří chtějí výzvu. Otázka: je-li hra, její obtížnost a A.I. koncipována a odladěna pro mainstreamového hráče, co se změní, když se vizuální pomůcky vypnou? Stane se hra opravdu větší výzvou nebo se jedná o falešný pocit vyšší obtížnosti u produktu, který je cíleně nastaven tak, aby poskytoval co nejnižší frustraci?
      • to je za 10 plusiek minimalne

        tiscali, je mozne aby ste sa pri najblizsej prezentacii hry "Thief" spytali nejakeho pi-ar par bodov z tohto textu? a odpoved "no comment" neberte ako odpoved

        prosim
  • Oni asi Dishonered videli len na obrázkoch. Dishonored bolo možné prejsť bez toho, aby hráč zabil v hre kohokoľvek, vrátane tých, ktorých bolo treba odpratať z cesty. Ešte aj v Deus Ex: HR hráč musel zabiť bossov, hoci sa mohol vyhnúť zabíjaniu ostatných.
    Bojovať sa dalo aj v Thiefovi 3, keď už boli k dispozícii míny a rôzne druhy šípov, dalo sa zlikvidovať dosť nepriateľov, pričom hlavné bolo to, že to nešlo ľahko len bežným bojom. Ale kto by si kazil zážitok z Thiefa, či Dishnored, alebo DE: HR bojom, keď je tu tá skvelá možnosť hľadať alternatívny prístup.
    Takže pokiaľ dajú viaceré možnosti prejdenia, ciest k cieľu a riešení prekonania prekážok a vynechajú zvírazňovanie predmetov (ani v trojke pre prejdenie nemusel hráč pozbierať všetko, bola to výzva a výzva nemá mať nápovedu pre sviatočných hráčov, ako hlavný cieľ), tak by to mohlo byť dobré a dal by sa rozdýchať aj ten prechod zo stredoveku.
    • miny a rozlicne sipy boli uz v Thief Dark project :)
      btw asi si nehral Thief 2 Metal age, ked tu pises o stredoveku :)
  • Asi to bude na smiech.....mám na 40 a Thief bola srdcovka......bojím sa, že už nebude....:-(
  • Veskoslav
    Já se těším. Dishonored byla více než dobrá hra a Thief IV by mohl být minimálně stejně dobrý:) Snad se toho dočkáme brzo, přece jenom od ohlášení pokračování uběhlo už trochu vody:)
    • Rhulad
      Tak Dishonored mě nemile a zle překvapil. Dosti prkenná hra bez nápadu, bez šťávy, prostě bez koulí. Takovej ten mainstreamek, který se zavděčí, ale mě to rozhodně nestačí. Hra je typicka Bethesdovina. Mizerná grafika, hratelnost průměrná, příběh jim pomáhal psát pětiletý mentálně zaostalý synovec hlavního produkčního, aby ušetřili za scénáristu. Nakonec pokradli "magii" z BioShock, hratelnost z Thiefa a zkloubili a vzniklo co? Mno přece pro většinu herní populace hra roku a já si říkám a ku*va kam jsme to dopracovali.
      • GlaDOS
        Hrál jsi Dark Messiah of Might and Magic?
        • Já jsem jej doteď otočil 5 krát a vždy jsem se náramně bavil a to že jej mnoho lidí srovnávalo s TES mne nepřinutilo si TES zahrát, prostě mně při shlédnutí pár videí nepřesvědčil, což Dark Messiah ano.
      • Kozy
        A koho to zajímá, tyhle průjmy si sem házel už několikrát..
        • Rhulad
          Opakování je matka moudrosti ;)
      • Rhulad
        Tož hošani pořádně s těma mínuskami ať to stojí za to... jestli jich nebude aspoň 30 tak se urazím.
        • Nesouhlasím s tebou a bez mínusu. Nechápu tvůj HATE, resp. tvé názory mi přijdou jako zcela irelevantní, tudíž s tebou nesouhlasím. Tak jak to popisuješ bys musel HATEovat i na původní Bioshock protože ten skloubil klaustrofóbní atmosféru z Amnesie a jí podobných her, kouzla ze série The Elder Scrolls a když se to vezme do důsledku tak soubojový systém, kdy po tobě jdou krvelační nepřátelé je podobný F.E.A.Ru. Tvůj koment by se dal totiž napasovat i na Medall of Honor, CoD atd, které se navzájem natolik kopírovaly, že v důsledky byly skoro identické. Čili CoD okopírovalo nápad z MoH a později MoH okopíroval CoDMW atd.atd. Mně osobně se Dishonored líbil, užil jsem si volbu zabít, nebo nechat žít a bavilo mně hledat cestu, jak docílit nenásilného zakončení natož pokusit se dohrát hru, resp. některé části bez povšimnutí (jako DUCH) což zas až tak jednoduché i s použitím Blinku není. Co se týče scénáře, zas až tak jednoduchý a hloupý není, srovnej to s konkurenčními tituly, takový RAGE je proti tomu ODPAD a doteď lituji těch peněz byť jsem to koupil ve slevě. Ač jsem velký fanda již zmiňovaného F.E.A.R., musím říct, že 2 datadisk (Perseus Mandate) byl hrozná blbost a co celou sérii položilo na kolena je F.E.A.R.3, druhý díl byl dobrý ale původní hře se nevyrovnal. Dishonored je pro mě, hra o možnosti volby, což u většiny her není možné. Z AC se stala arkádová mlátička s odpadním příběhem, který lze napsat na jednu stránku o formátu A4. U nového Thiefa doufám, že autoři půjdou ve šlépějích Thief Deadly Shadows, což je pro mě Hra s velkým H. Grafika Dishonored mi vyhovovala a dobře podkreslovala atmosféru a pro mě osobně je důležitý obsah než vizuální stránka.
          • Rhulad
            Amnésie? myslíš pád do temnoty? Ta vyšla až 4 roky po původním BioShocku. Dále můžeš mi říct co si bere Bioshock z TES série? *1*. A ty kecy, že grafika není důležitá, když je obsah kvalitní si strčte už za klobouk, poslouchat to pořád dokolečka je únavné. Grafika je součásti hry a když vývojáři nejsou schopni udělat ani pořádné textury, tak to svědčí o naprosto odfláklém titulu, navíc tady je obsah hry dost primitví. Zmiňoval jsi volbu? Volba nezabíjet nebo jo a pak dostaneš jeden nebo druhý konec- vskutku herní revoluce bravo!
            • Rhulad
              Tak za prvé srovnávat hru z roku 2012 a 2007 je úplně mimo - za druhé Bioshock běží na dx10 a podaní vody je daleko lepší a celkově atmosféra je milionkrát lepší než Dishonored a když srovnám tu grafiku tak je to +- stejný což je hrozná vizitka pro tak hypovanou sračku jako je Dishonored. Pokud chceš srovnávat textury tako srovnávej s BioShock Infinete. Hratelnost u Dishnored podle mě? Jen obourční kuše a dýky. Žádná uměle našroubovaná magie. Příběh= to je blbost, abych ti vymýšlel příběh, ale už moje slohovky na gymplu měly lepší děj než má Dishnored. Grafika Dishnored měla mit pokus o realičnost + interakce s prosředím, daleko lepší atmosféra moru+ všudypřítomná smrt na ulici obyčejných obyvatel.
            • Ano, Bioshock (1 a 2), jsi měl možnost morální volby, zda vytěžit nebo uzdravit LittleSister ale ostatní NPC jsi musel zabít stejně tak i Fontaina alias Atlase, ale u Dishonored jsi nemusel zabít byť jen jedinou postavu. Co se týče graf. zpracování, tak na tom byl Dishonored co se optimalizace enginu a textur mnohem lépe jak Bioshock a to jedou obě hry prakticky na tom samém enginu. Zaklínače jsem nehrál, tudíž nemohu soudit, ale CD-Projekt je známý svou kvalitou her. Jestli Dishonored pokradl nebo nepokradl nápady, to je opět věc názoru, protože hodně herních prvků už dávno použil ve svém Dark Messiah, který vyšel o rok dříve jak Bioshock, tam jsi mimojiné měl taky morální volbu (zabít nebo nechat žít Leu nebo se stát případně nestát nástupcem ZLA) což dohromady dávalo 4 různé konce. Již tehdy však šlo v této hře hrát stealth způsobem a některé levely bylo možné dohrát bez zabití. Takže si nemyslím, že by Arkane studio svým Dishonored vykrádalo Irrational Games a jejich Bioshock. Co se týče rozdílné herní náplně v závislosti ne hráčově volbě tak mě napadá snad jen STALKER, kde jsi měl možnost, pokud jsi nechtěl nic po Plniči přání, vyhledat úkryt, což ve finále dalo dohromady 7 různých konců. Jak měl podle tebe Dishonored vypadat? Jaký měl být herní scénář, grafika (použitý engine) a herní náplň?
            • Rhulad
              No u Dishonored není vizuál a není ani obsah. Takže tak. Možnost volby? Tak výborně to zpracoval CD Project u W2 --- kompletně rozdílná druhá kapitola a nakonec možnost nechat hlavního "záporáka" nechat jít- to se prostě jen tak nevidí. A když už jsme u toho jak Dishnored pokradl co mohl tak ta možnost výběru zabíjet nebo nezabíjet je dosti podobná s Bioshockem a dilema těžit malé sestřičky či natěžit.
            • S Amnesii jsem se spletl, každopádně z TES si bere soubojový system, kdy používáš kouzla a klasické zbraně... Co se týče grafiky tak jsi patrně ujetý technofil, který vyzdvihuje vizuál nad kvalitou. V kolika hrách teda je možnost volby způsobu hraní, který pak ovlivní konec? Když tvrdíš, že je to běžné, tak já tvrdím, že v oblasti AAA her/průjmů, je to zřídka kdy.
        • Magister_Peditum
          Provokuješ zbytečně silnou kritikou, tak co si jiného než mínusy čekal?
        • Veskoslav
          Prostě s tebou nesouhlasí a nechtějí ti odpovídat;)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit