Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • V Thiefu se bojovalo, nekdy i mecem. Vetsinou to bylo tesne pred tim, nez se pouzila funkce Load. Kazdopadne par misi jsem prosel velmi potichu, kdyz jsem odchazel, vsichni stráznici spali v jedne mistnosti. Pravda, Cerny Honzikem poprál dobrou noc.
    Akce proti ktere se tady staromilci bouri, je ukázana v teaseru. Desne potichu postupujici Garret, hodi bombu a proskoci zavrenym oknem. Spousta kravalu. Thief je na dnesni pomery systemove nudna a pomala hra. Ma jeste jednu nevyhodu, v dobe CRT monitoru bylo jasne jake odstiny cerne hrac uvidi, v dobe TN monitoru, cerne obrazovky s fleky sedive vypadaji fakt blbe.
  • Miluju ji/jeho až tak, že i tohle jsem schopen překonat. Trissko, vezmeš si mně, prosím? Už mám koupený i diamantový prsten.
  • Souhlasim s tim, ze i dnes se delaji dobre hry, treba Dark Souls, Dragons Dogma, Heavy Rain, Red Dead Redemption, TW: Shogun 2 a dalsi. Na druhou stranu me mrzi, ze uz se nedelaji i hry jako driv. Treba predelavka X-COM nebo Jagged Aliance me velmi, velmi zklamala a nove kvalitni tahova takticke akce jako prave UFO Enemy Unknown, Jagged Aliance 2 nebo Fallout Tactics proste nejsou. Posledni dobre co jsem hral byl Tactics Ogre na PSP a i to byla predelavka starsi hry a navic fantasy rpg.
  • Fallon
    Čítať to tak 8 rokov dozadu asi by som písal ako im verím a ako to všetko bude OK ,že oni to vyladia pre oba tábory a bla bla bla...

    Lenže dneska? Mám taký nepríjemný dojem ,že to skončí ako Deus Ex HR(http://tinyurl.com/c48up35) a Dishonored. Tam je síce strašne fajn ,že všetko a všetkých môžete obísť ale obecne to je na nič keď pri náhodnom odhalení ich aj tak všetkých vyvraždíte. Je to rovnako diera v hratelnosti ako aj v atmosfére hry. Zvlášť keď vám vkuse buší do hlavy ako treba byť "silent and professional" a popri tom za spáchanie genocídy dostanem 3+ k červenom ukazateli.

    Obecne je tento dnešný trend uspokojovania všetkých postavený na hlavu. Produkt ,ktorý sa snaží uspokojiť dve protichodné strany vždy skončí s tým ,že neuspokojí ani jednu. Pre akčného "COD boya" to bude moc pomalé a nude a pre "super stealth hráčov" to bude zase moc Assassins Creed in first person.

    Možno sa mýlim a Thief 4 bude skutočným nástupcom trojky ale zakiaľ nezahrám a neuvidím, odmietam za tú hru vyhodiť čo i len floka.
  • Pravdu máte docela oba. K prvnímu, že ti hc hráči jen melou kraviny na forech, ale nikdo jim nebrání hrát například Heroes 3 místo té hrozné 6 apod. To, že se dělají dnes hry jednoduché je věc druhá, ale to by museli vymřít producenti a podobní co na tom jen ždímou peníze, protože hráči za to opravdu nemůžou. A stejně když už se objeví něco kvalitního tak tu ti "staří hc hráči" budou mlet stejně už jen aby dali okolí vědět jak jsou dobří a že oni to neměli lehké apod. :) Taky jsem vyrůstal na Wolfenstainovi, prvním princovi apod., ale hraju i dnešní hry a bavím se, stačí si jen vybrat. Nemusím tu ze sebe dělat nějakýho herního tvrďáka veterána.
  • prosím, prosím ať se neinspirujou Dishonored!!! zkurv*j další legendu
  • Rhulad
    Tak za prvé srovnávat hru z roku 2012 a 2007 je úplně mimo - za druhé Bioshock běží na dx10 a podaní vody je daleko lepší a celkově atmosféra je milionkrát lepší než Dishonored a když srovnám tu grafiku tak je to +- stejný což je hrozná vizitka pro tak hypovanou sračku jako je Dishonored. Pokud chceš srovnávat textury tako srovnávej s BioShock Infinete. Hratelnost u Dishnored podle mě? Jen obourční kuše a dýky. Žádná uměle našroubovaná magie. Příběh= to je blbost, abych ti vymýšlel příběh, ale už moje slohovky na gymplu měly lepší děj než má Dishnored. Grafika Dishnored měla mit pokus o realičnost + interakce s prosředím, daleko lepší atmosféra moru+ všudypřítomná smrt na ulici obyčejných obyvatel.
  • Ano, Bioshock (1 a 2), jsi měl možnost morální volby, zda vytěžit nebo uzdravit LittleSister ale ostatní NPC jsi musel zabít stejně tak i Fontaina alias Atlase, ale u Dishonored jsi nemusel zabít byť jen jedinou postavu. Co se týče graf. zpracování, tak na tom byl Dishonored co se optimalizace enginu a textur mnohem lépe jak Bioshock a to jedou obě hry prakticky na tom samém enginu. Zaklínače jsem nehrál, tudíž nemohu soudit, ale CD-Projekt je známý svou kvalitou her. Jestli Dishonored pokradl nebo nepokradl nápady, to je opět věc názoru, protože hodně herních prvků už dávno použil ve svém Dark Messiah, který vyšel o rok dříve jak Bioshock, tam jsi mimojiné měl taky morální volbu (zabít nebo nechat žít Leu nebo se stát případně nestát nástupcem ZLA) což dohromady dávalo 4 různé konce. Již tehdy však šlo v této hře hrát stealth způsobem a některé levely bylo možné dohrát bez zabití. Takže si nemyslím, že by Arkane studio svým Dishonored vykrádalo Irrational Games a jejich Bioshock. Co se týče rozdílné herní náplně v závislosti ne hráčově volbě tak mě napadá snad jen STALKER, kde jsi měl možnost, pokud jsi nechtěl nic po Plniči přání, vyhledat úkryt, což ve finále dalo dohromady 7 různých konců. Jak měl podle tebe Dishonored vypadat? Jaký měl být herní scénář, grafika (použitý engine) a herní náplň?
  • Rhulad
    No u Dishonored není vizuál a není ani obsah. Takže tak. Možnost volby? Tak výborně to zpracoval CD Project u W2 --- kompletně rozdílná druhá kapitola a nakonec možnost nechat hlavního "záporáka" nechat jít- to se prostě jen tak nevidí. A když už jsme u toho jak Dishnored pokradl co mohl tak ta možnost výběru zabíjet nebo nezabíjet je dosti podobná s Bioshockem a dilema těžit malé sestřičky či natěžit.
  • S Amnesii jsem se spletl, každopádně z TES si bere soubojový system, kdy používáš kouzla a klasické zbraně... Co se týče grafiky tak jsi patrně ujetý technofil, který vyzdvihuje vizuál nad kvalitou. V kolika hrách teda je možnost volby způsobu hraní, který pak ovlivní konec? Když tvrdíš, že je to běžné, tak já tvrdím, že v oblasti AAA her/průjmů, je to zřídka kdy.
  • už abyste vy novy hraci vymreli. konecne se prestanou delat hry pro idioty kery jak maj prekonat sebemensi prekazku nebo na vterinu myslet nebo se sousdredit tak zacnou knucet na forech a diskusich ze je to nemozny ,silene tezky a nepochopitelny.A ne novej hitman teda neni priklad zrovna vhodnej.
  • Už abyste vy všichni "pravý hráči" vymřeli, protože potom už konečně bude v diskuzích pokoj od neustálého si stěžovaní na to jak se všechno mění, jak je všechno pro děti... Kňučíte takhle u každé druhé předělávky nebo pokračovaní, přitom to není vůbec potřeba, příkladem může být novej Hitman. Když se vás vývojář snaží přesvědčit o opaku tak mu to stejně nevěříte a melete to svoje pořád dokola.
  • Toto! O tom bol povodny Thief. Podla mna tam bude ta moznost rozsekat 4 straze, ale my skalni fanusci Thiefa po tej poznosti nesiahneme. Musi to tam byt aby sa to lepsie predalo. Zial. Ale to je cena za vyvoj dnesnych drahych hier.
  • Moja prva reakcia na Dishonored bola ze mi to pripomina Thiefa. Suhlasim ze D kopiruje od T, ale nevycitam mu to. Je to proste steampunk zaner. Nemoze byt jedna hra z kazdeho druhu.
  • Rhulad
    Amnésie? myslíš pád do temnoty? Ta vyšla až 4 roky po původním BioShocku. Dále můžeš mi říct co si bere Bioshock z TES série? *1*. A ty kecy, že grafika není důležitá, když je obsah kvalitní si strčte už za klobouk, poslouchat to pořád dokolečka je únavné. Grafika je součásti hry a když vývojáři nejsou schopni udělat ani pořádné textury, tak to svědčí o naprosto odfláklém titulu, navíc tady je obsah hry dost primitví. Zmiňoval jsi volbu? Volba nezabíjet nebo jo a pak dostaneš jeden nebo druhý konec- vskutku herní revoluce bravo!
  • MrSanta
    Já zas poslední dobou mívám dojem, že dřív byly videohry o tom hrát si a bavit se, ale dnes je to spíš o nadávání na každou nově oznámenou hru, aniž by o ní člověk věděl něco pořádného.

    Třeba zde se pořád řeší možnost akčnějšího hraní. Vývojář praví, že půjde hrát jak akční cestou, tak jít stealth a bez zabíjení. Hráči si z toho vezmou jenom tu první část a nadávají jak už to nebude pravý Thief, protože dřív se přece nebojovalo.

    Někdy je to až směšné - jako zde v diskuzi bylo nadáváno na hroooozný auto-heal v Dishonored. Který tam není...
  • Drive delali hry hraci, pro hrace. Nebo Mutanti pro mutanty, v pripade Interplaye. V posledni dobe mam dojem z hernich vyvojaru odkapava srovnatenle mnozstvi slizu jako z prumerneho pracovnika Personalniho oddeleni. Dost mozna prave proto, dostava Brian Fargo takovou podporu na kickstarteru, jeho presentace reozhodne nejsou politicky korektni. :-)
  • Nesouhlasím s tebou a bez mínusu. Nechápu tvůj HATE, resp. tvé názory mi přijdou jako zcela irelevantní, tudíž s tebou nesouhlasím. Tak jak to popisuješ bys musel HATEovat i na původní Bioshock protože ten skloubil klaustrofóbní atmosféru z Amnesie a jí podobných her, kouzla ze série The Elder Scrolls a když se to vezme do důsledku tak soubojový systém, kdy po tobě jdou krvelační nepřátelé je podobný F.E.A.Ru. Tvůj koment by se dal totiž napasovat i na Medall of Honor, CoD atd, které se navzájem natolik kopírovaly, že v důsledky byly skoro identické. Čili CoD okopírovalo nápad z MoH a později MoH okopíroval CoDMW atd.atd. Mně osobně se Dishonored líbil, užil jsem si volbu zabít, nebo nechat žít a bavilo mně hledat cestu, jak docílit nenásilného zakončení natož pokusit se dohrát hru, resp. některé části bez povšimnutí (jako DUCH) což zas až tak jednoduché i s použitím Blinku není. Co se týče scénáře, zas až tak jednoduchý a hloupý není, srovnej to s konkurenčními tituly, takový RAGE je proti tomu ODPAD a doteď lituji těch peněz byť jsem to koupil ve slevě. Ač jsem velký fanda již zmiňovaného F.E.A.R., musím říct, že 2 datadisk (Perseus Mandate) byl hrozná blbost a co celou sérii položilo na kolena je F.E.A.R.3, druhý díl byl dobrý ale původní hře se nevyrovnal. Dishonored je pro mě, hra o možnosti volby, což u většiny her není možné. Z AC se stala arkádová mlátička s odpadním příběhem, který lze napsat na jednu stránku o formátu A4. U nového Thiefa doufám, že autoři půjdou ve šlépějích Thief Deadly Shadows, což je pro mě Hra s velkým H. Grafika Dishonored mi vyhovovala a dobře podkreslovala atmosféru a pro mě osobně je důležitý obsah než vizuální stránka.
  • Doufám, že vývojáři splní sliby, které dali komunitě, která je více než nezanedbatelná. Ale taktéž mám trochu obavy z těch sladkých slibů PR. Proto bych byl taktéž velice rád, kdyby se zdejším pisálkům podařilo pořádně vyzpovídat vývojáře jak postupují a utvrdit tak skalní fandy série. Tak jak to třeba provedli s tvůrci Dishonored.
  • Já jsem jej doteď otočil 5 krát a vždy jsem se náramně bavil a to že jej mnoho lidí srovnávalo s TES mne nepřinutilo si TES zahrát, prostě mně při shlédnutí pár videí nepřesvědčil, což Dark Messiah ano.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit