Přejít na výpis diskuzí
Vývojáři vypnuli globální chat v Divinity: Original Sin kvůli záplavě vulgarit
10.7.2014 | Aleš Smutný
99 příspěvků
-
To je tak vždy a u všeho, kde ke slovu přijdou tyhle hovádka boží a zničí hru všem ostatním normálním hráčům. Proto nemám rád MP a upřednostňuju singl, nesnášim tyhle sociální 3,14čoviny, který do nás cpou všude horem dolem.
-
Na Divinity vídám a slýchám chválu kam se jen podívám. Hlavně od uživatelů, což je příjemná změna. Klobouček Lariani.
-
Tenhle trend navzájem se urážet na netu či ve hře nechápu. Banovat a na trvalo.
-
-
Proc bych mal banovat nekoho, kdo mi plati? To bych musel bejt magor ... Nelibi? Vitej v realite nebo tahni.
-
-
Stačil by ban na chat.. ostatní by si hodně rychle rozmysleli jak se budou chovat. S takovýma lidma to bohužel po dobrém nejde.
-
-
A co chces psat to takovyho chatu?
muzu ti dat trebas zcela konkretni priklady ... wot ... hrajem v cete, 3 lidi s win kolem 70% ... zjistis hned na zacatku vidis "siema" => pulka tymu psonkove, samo vsichni plny huby kecu abys jel tam nebo onam ... a VSICHNI pochcipaj behem 30s - driv nez staci arty poprvy naladovat. Tohle absolvujes 5x, 10x 1000x ... a pak ti proste dojde, ze psonci jsou dmnti vsichni stejny a tak se k nim presne podle toho chovas ... hned na zacatku jeste nez dobehne odpocet je vsechny pekne posles do vsech telesnych otvoru, prohlasis, ze kdyby jejich fotr ... radsi ovci, ze by to bylo lepsi (samo pekne po psonsky, dobrej zpusob jak se to naucit) ... oni zacnou samo vyhrozovat ze te narepotujou, tak se jim radne vysmejes, pak si do tebe vystrelej, takze je vsechny zlikvidujem ... mno a se zbylejma 2-3 dalsima vyhrajem dalsi bitku, protoze sme se zbavili tech, ktery by to tak maximalne podelali. Mno a kdyz ma nekdo nahodou ban na chat ... tak je postrilime bez reci rovnou ...
Proc ze to? Mno uplne stejne bych se moh ptat, proc mi wargaming dava do tymu dmenta, co ma 20 000 bitek a win 15%. -
-
Možná by to chtělo nějaký tabletky ... nebo zrovna radši svěrací kazajku. *7*
-
Připadá mi že se u hraní více stresuješ než bavíš. *1*
-
-
Chat restriction jak v LoLku na ně! Správně.
-
-
-
Moje řeč, ty krávo!
-
-
Týden stará informace. Co takhle pořádnou recenzi o zatím nejvydařenějším kickstarteru? Tahle hra je klenot a potřebuje o ní vědět co nejvíce lidí.
-
-
Na pctuningu uz byla pred tydnem a to je web o pc,tohle je o hrach a nic :D to o necem svedci
-
-
Jestli to nebude tím, že tyhle recenze mají kvalitu "za čitapade pane, suši, moc suši"
-
Jeden pruchod hrou zabere 50-100 hodin, takze nevim o cem to tedy svedci:)
-
-
myslis ze vsichni recenzenti hru dohrajou nebo hrajou celou? *1* bych rekl ze nikdo ani tady
-
-
-
Souhlas. Takto by měl vypadat průběh KS kampaně. Vybrali více a vše co nakecali snad udělali. Hra vyšle také rychle. A podle ohlasů to je super.
Ani během beta verze se na to nenadávalo jako Wasteland. Prostě to borci udělal celé dobře. -
-
Oprava
Vše co nakecali udělali.
Co že je fajn a jsem rád že ta hra vyšla -
-
Nedostali do hry striedanie dní/nocí + denné aktivity pre NPC + zatiaľ sú v hre len ďalšie 2 postavy s menom a príbehom, ktoré sa môžu pridať do partie a vytvoriť tak tým o štyroch (ale ďalšie postavy prídu s patchom v auguste) + UI charakteristiky pre druhú postavu (tie prídu na budúci týždeň)...
Napriek tomu hra už teraz obsahuje toho mraky a mraky obsahu -
*oprava závorky - tak daleko se svými pouhými 44ti hodinami ještě nejsem
-
No, prý tam chybí (tak daleko se svými "pouhými" 44ti hodinami hry) jeden nepovinný ultra veliký dungeon, na který nakonec nezbylo tolik peněz - ale je jen možné, že ho přidaj s patchem - jen ho prostě bylo třeba doladit.
-
-
-
Píšou, že recenze bude ... myslím, že na recenzi je taky potřeba trošku času, aby se nepsala po odehraných 20 minutách. *3*
-
-
To je pravda - souhlasím. Je fakt, že zrovna tahle věc sežere opravdu hodně času. Akorát, že early access je venku už dlouho a zase o tolik se od finálky neliší. Ale radši ať je to poctivé.
-
-
-
Jinak se mi to zatim strašně líbí. Krásnej svět, super dialogy, na vyšší obtížnost jsou boje opravdu zábavný a těžký, dejchá to old school atmosférou a je to prostě fantasy jak řemen *14* Takhle by to teda šlo a o to víc se těšim na další klasiky ala Torment, Wasteland. Super věc ten kickstarter.
-
-
To taky se těším na Torment, PoE, Wasteland sem teď koupil na steamu, když byla sleva, ale počkám si do launche. Ještě potom taky Sui Generis vypadá hodně zajímavě ... fakt pokud se tyhle hry podaří, tak se KS určitě vyplatil.
-
-
Ten soubojovej systém u Sui Generis nemá obdoby. Snad se jim podaří z toho udělat komplexnější hru.
-
-
Na dnešní poměry to je obtížnější i na střední. Je potřeba využívat překážky apod. To jsem ve hrách většinou nemusel.
Navíc je důležité vybrat různá kouzla vhodně je kombinovat. Je tam hodně možností. Super hra.
Na ten Wasteland jsem zvědav. V betě to vypadalo otřesně (hůře než tohle) a celé se to nějak sekalo apod. Navíc tam byl zcela komický systém % zásahu. Pamatuji jak jsem na 1 centimetr netrefil postavu brokovnicí... To bylo neskutečný.
Zde to udělali jinak a hned je to věrohodnější a lepší. -
-
Jo, už první souboje mě překvapily. Jedna postavička mrtvá, další jí ressovala s 20 %. Strašně se tešim co příjde později. Dodnes vzpomínám na souboje s draky a lichy v BG.
-
-
Boje s drakama stylem nabušit mága ruznýma verzema jedovatýho mraku a kouzlit to do oblasti kde je drak :D
-
-
Já některý draky udolával s Yoshimem a případně dalším zlodějem, co měl pasti - hezky jich tam 5-8 naskládat drakovi přímo pod zadek než započal dialog a ten pak při zahájení souboje ztratil až 90% zdraví - zbytek už byla formalita :D
-
-
Já se naopak stydím za své boje s Lichy... rychle tam vlítnout, pauznout to než začne kecat, dát potřebnou damáž a pak jej nějak udolat když má pod polovinu z "friendly fire". *13*
-
-
tos dělal blbě Bohušu, stačí si pořídit svitek protection from undead které koupíš v každém chrámu...
funguje to tak, že postava, na kterou to vyvoláš je každým nemrtvým včetně liche kompletně ignorována a nesešle na sebe ani ochranná kouzla -
-5 internetů!! *16* *15* jo ale i tohle bývalo pro starší hry příznačný, 90 procent bojů se dalo nějak vybugovat za ranged povolání.
-
-
-
-
-
Po dlouhy dobe opravdu vyborne RPG...nemuzu se od toho odtrhnout:D
-
Skvělá hra, líbí se mi čím dál tím víc.
-
Nějak jsem si global chatu nevšiml ani, možná už byl vypnutý, když jsem to začal pořádně hrát.
Každopádně hra je to dobrá a jsou tam i hezké vtípky od autorů a to jak typu easter egg nebo komentáře některých NPC. Hra by se v některých věcech ještě mohla vylepšít, ale jinak spokojenost :). Co-op dvou lidí je fajn a zatím jsem nehrál s publicem. Osobně mě tam public moc nesedí, jelikož co-op je řešen nastavením dvou charakterů na začátku hry a tedy nemůžete přenášet vlastní postavu do hry jiného hráč, takže je to spíše o hře s jedním známým (každý si vytvořil postavu k obrazu svému). -
Pro me bezkonkurecne nejlepší RPG od Falloutu 2.
-
-
já bych to přecijen neřadil vejš než BG2 (to vyšlo až po Fallout 2) to už asi nic nepřekoná, ale tohle je fakt dost blízko *4*
-
-
Baldurs gate je dobra hra, ale u teto hry me bavi to hrat porad znovu, vse prolez, ukrast, coz se mi u BG nestalo.
-
-
-
idi nahui suka