Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • No editor samozrejme znam a nahral jsem v nem spoustu casu je pravda ale ze se mi uz taky povedlo armu prekvapit. Obcas to melo i neprijemne nasledky ale ja mam porad taky v zive pameti ten nejzajimavejsi coop co jsem kdy hral.
  • 3Drasta: Pohraj si s editorem a pochopis. Samo, vyvojari maj ponekud vic moznosti, ale ne zas o tolik. I v tom editoru muzes definovat udalost, ktera nastane, kdyz ... vlezes do nejaky oblasti/prekrocis nejakou caru. Mno a kdyz to udelas blbe ... obrana ty vsi byla tusim koncipovana tak, ze byly na pristupovy ceste rozmisteny sruby, kulomety .... a AI stala u nich ... a jelikoz a protoze ten kulas nesel otocit, musela by se AI toho kulasu pustit a popadnout aspon nejakej klacek...A tusim ze trigger spoustel jeste prijezd nejakejch posil, ktery v tomhle pripade cekaly pekne poslusne v autech kousek za vsi, stacily na to 2 rakety a bylo vyrizeno ... ;D
  • Nepamatuju ze by se mi v arme 2 stalo ze nekdo pouzil RPG na pechotu. Nepamatuju to ani u staryho flashpointa (alespon ne u resistance) ale treba me uz klame pamet. Nerikam ze AI bylo moc chytry ale na coop mise to stacilo bohate. Jinak je mi fakt divny to s tim trigerem co pises protoze ai v arme je docela autonomni i kdyz ne uplne chytry takze na prepad zezadu by podle me meli reagovat uplne stejne jako na ten zepredu.
  • Musím přiznat že AI bylo na Armě to nejhorší, ale vynahrazoval to MP. Každopádně už teď je v ArmA3 lepší AI než bylo v předchozích dílech :D
  • Black_Hand
    a presne tak je to spravne. mas skupinu lidi, co do ty alfy chce jit, ale je varovana, ze to bude v podstate jako predchozi army. ty patris do druhy skupiny a neni na tom nic spatnyho.

    btw i ja jsem jim vycital stav army 1 a 2 pri vydani.
  • BFko neumi tak velky mapy ... ;D

    Jinak v ramci moznosti vymenovany veci zvlada plno arkad na daleko vyssi urovni. A to je ten problem, kterej vidim. Prave proto ze je to hra (a predevsim hra), tak by asi nemel bejt problem ridit auto. Vyzva pro hrace by asi mela spocivat v trochu necem jinym nez jestli se zasekne/nezasekne o ten podelanej strom, kterej trefil uz 5x a kvuli tomu popaty opakuje misi. Vis, za tragicky u her nepovazuju ze se chovaji nejak, pokud se nejak chovaji konzistentne. Ale to prave v Arme a spol neplati.

    Viz trebas objekty ve hre. Jak asi tam poznat patnik, kterej jde porazit, od patniku kterej porazit nejde? Si to s tankem namirim mezi domky, kde sou maly plutky, a presto ze zem pred chvili porazil nekolik stromu, tak 30cm ohradka kolem petrzele tank spolehlive zastavi ...
    Nebo, jak asi tak (bez zkoumani odlisnosti v mape) poznam les z jednotlivych stromu, ktery porazit lze, od lesa "konzistentniho", ve kterym strom porazit nelze ... ano, vim moc dobre ze tank by lesem v realu neprojel, nebo by to bylo na dlouhy hodiny, ale ta hra by me mela zastavit odpovidajicim zpusobem - proste porazim prvni dva tri stromy, ty se oprou o dalsi a .... mam smulu. A nebo muzu hodiny stromy posunovat az si cestu prorazim, proc ne. Ale v kazdym pripade ocekavam konzistentni chovani. Ne jednou tak a podruhy onak.
  • simulacia v ramci moznosti( je to hra). armu mozes tiez hrat ako mp so zivymi protivnikmi a problem s ai tak odpadava. bf ziadnu umelu inteligenciu nema. niekedy je nalada na rychlu adrenalinovu mp akciu a niekedy zas na atmosfericky postup sandboxom, kde ta jedna gulka dostane. ked mas teda pocit, ze arma a batlefield su vojenske simulacie na rovnakej urovni, som prekvapeny, preco vojaci namiesto vbs od bohemie nepouzivaju battlefield. minimalne na to trenovanie preskakovania zo stihacky do vrtulnika za letu:)
  • Jasne, ale to plati jen v priade, ze si sednes k editoru, vyrobis si misi a natocis z toho predsriptovanej filmecek, protoze to je jedinej zpusob jak donutit alespon castecne AI aby se chovala alespon trochu normalne.

    Jinak sem velmi casto dochazel k tomu, ze vyvojar bud neco hulil nebo bylo ukolem napsat umelou dem…enci. Priklady? Prijel sem do vsi z druhy strany nez se ocekavalo (ano, obetoval sem obihani cca 1/2 hodiny realnyho casu ...) a protoze sem nekde neprekrocil nejakej ten trigger, tak obrana jen stala a cumela .... na druhou stranu vsi (krom nekolika malo maniku). To bych jeste pochopil, chyba se stane a clovek nemuze pocitat se vsim (at zijou scripty) ... ale kdyz sem v pozici pechoty mel zastavit tanky, a mi dem…entni bigosi pouzili RPGcka na pechotu, procez na tanky nezbylo ... tak sem travil hodinu vymejslenim postupu, jak ty dem…enty odstrelit (aniz bych strilel ja), sebrat jim ty RPGcka a tanky si picnout sam. A tohle uz neni o chybe, to je o odflaknuty praci, byl to vyvojar, kdo stvoril ukol, vyvojar vi, co se ma nicit, byl to on, kdo mi dal 5 dem…entu a byl to on kdo rozhod, ze dem…enti budou pouzivat rakety na pechotu.

    Jako v mnoha ohledech je flashpoint/arma na spicce toho co se da hrat, ale velmi casto to naprosto dokonale zabijou bugama, ktery - a to je tragedie nejvetsi, celou serii prave od toho flashpointu provazej. A vpodstate se da i rict, ze stejne jako po zime prijde jaro, tak s novou armou prijdou stejny bugy.
  • Otazka ... co je to simulator? .... Zeby simulace ... realneho nebo realu se blilzicimu chovani danych veci? Je simulace ze se tank zasekne o stan? Je simulace, ze strelis tank 3x do veze RPGckem nebo na nej hodis 5 !tristivych! granatu a znicis ho? Je simulace, ze lehce tuknes do volantu a auto se otoci o 90stupnu? Auta se tak prece normalne chovaj, vsichni to vime, ze je extremne narocny je udrzet na silnici a to i na rovny ... ?

    BFko samo neni a nikdy nebyl single, ale pokud se budem bavit ciste o MP ... se obavam, ze Arma se vsi tou "simulaci" nema sanci, protoze ja si chci zahrat a ne mit vedle klavesnice druhou (priapdne treti) a 10tii strankovej popis toho, jak toho dementa v tymu donutit, aby neutocil na tanky na bodaky ... (to je taky uzasna simulace ...). Prakticky vsechny mise, kde sem mel velet, se duycky hral tak, ze pokud to jen trochu slo, tym sem nekde nechal, ukoly splnil sam a pak si pro ne dosel ... coz beru jako zasadni chybu hry.
  • Mno .. neodladena ... tak se podivej, v jakym stavu byly vydany vsechny jejich predchozi hry ... nebudu ani moc prehanet, kdyz reknu, ze komu se to povedlo aspon spustit, tak si moh pogratulovat. Takze davat prachy firme, se kterou mam (zcela osobni) zkusenosti ... to si radsi ten rok nebo spis dva pockam. A pak to koupim (mozna) opatchovany a za 1/2 ceny co tu alfu. A to podotykam, ze jak flashpointa tak resistance sem dohral nekolikrat + samo hrani ruznych modu ..., armu uz sem prosel jen zlehka, ponekud me to zklamalo, protoze tam jednoduse zustala spousta bugu, ktere se flashpointu odpustit daly, ale o roky pozdeji uz nikoli.
  • To jsem si samozrejme uz zkusil ale na muj vkus je to moc gay... ja tu ale pisu jako my vsichni o pocitacovych hrach.
  • Black_Hand
    presne tak. takze tam nevidim problem. kdyz nekdo dobrovolne chce drivejsi pristup do hry za tuhle cenu a pomoc s doladenim tak je to ok. dokud bohemka nelze tak o co jde?

    a ta hra nicmene existuje, jeste ale neni odladena.
  • Starej dobrej flashpoint umoznoval uz v ty dobe bitky 32 vs 32 a to samo vcetne techniky + hromada modu (jako trebas ceska armada) ... a nebylo na to treba se pripojovat kamsi na net ... jedinej problem toho byl ten, ze nikdo nemel (a troufnu si rict, ze drtiva vetsina stale nema) dost vykonou konektivitu, aby to slo provozovat jinak nez na LAN. Ono to titiz v pripade vyuzivani techniky ve velkym celkem slusne sezralo i LANku. Proto bylo vse co bezelo po netu pratkicky ciste pechotni vec a spis s mene ucastniky (16 vs 16).
  • Nevim jak ty, ale ja tu nevidim nikoho, kdo by ty "podvedene" ochranoval, spis tu vidim lidi, kteri se podivuji nad blbosti lidi, kteri plati za neco, za co se normalne (a ne malo) plati opacne.
  • Realne si muzes poridit kulickozbran a vyrazit do lesa. Krom toho ze pri tom (dost pravdepodobne) neumres, je to stejny jako v realu (vcetne nakladu na vystroj ve statisicich ;D ).
  • Ja bych rek spis tupcu, a tech minusu co za to dostanu ... ;D
  • Tak si nic nekupuj a alphu nehraj a ani o ni nezadej ne? Nuti te snad nekdo?
  • Koupit plnou hru, která ještě neexistuje a je to jenom alfa? To je dobrá koupě hodná pouze fanoušků *3*
  • unika ti, ze kupou alfy (cca 23 eur), kupujes aj plnu hru (+pristup do bety). je to vlastne urcity druh predobjednavky, pri ktorej ziskas tym, ze plnu hru dostanes za polovicnu cenu + cakanie na nu si mozes sprijemnoovat hranim alfy a bety(co napriklad mne velmi vyhovuje). v tomto tahu nevidim ziaden diabolsky plan vydavatela. alfa je normalne oznacena ALFA, vydavatel ti teda nepredava produkt, o ktorom tvrdi, ze je hotovy a ked sa ti takyto postup nezda, nikto ti nebrai pockat na plnu verziu (za cca 44 eur). v com je teda problem?
  • Miluju a mam všechny díla od Bohemky a multiplayer sem v nich nikdy nepustil... Takže bych to pozměnil na Arma bez Editoru a Modovaní je jak Tomb Raider bez Lary.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit