Vzpomínáme: Doom 3 zkusil překonat své jméno a byl po zásluze potrestán
-
Zase dva tábory, ale při hraní D3 jsem měl ty samé pocity jako při hraní D a D2. Dva nové dily Dooma jsou přešlapy.
-
Autor článku by si měl pustit DOOM3 BFG předělaný pro VR - třeba na Oculusu a pak by musel uznat, že na VR je tento neoficiálně vydaný titul i po 15 letech jedním z nejhratelnějších VR titulů a doposud nepřekonaným těmi současnými...
-
Bohuzel taky ten clanek moc nechapu , ocividne to autor v dobe kdy to vyslo vubec nehral(nezazil?), technicka stranka , hratelnost a atmoska me v te dobe dostali ,dokonce jsem si kvuli tomu poridil novej stroj jen abych to rozjel .... kamosi si to ke me chodili zahrat ...byla to dobra hra ,jen ta baterka me obcas stvala ..ale po doom 1/2 to bylo osvezujci ..tak nejak sem si predstavoval ze bude i novy doom ,ktery me osobne uz trosku odradil vizualem potvor ( priserky s.r.o.) ...kazdopadne jeste nedavno jsme to rozjizdeli jako coop po hamachi
takze doporuceni pro pana Loukotu...urcite si to aspon zahrejte , nebylo to takova pecka jako Hl2 nebo far cry,ktery mel zase uplne otresnej konec .... ale sve misto si to mezi dobovejma strileckama urcite naslo
-
Mě to bavilo tehdy v roce kolik 2005?! to byla docela hororová pecka a to jsem hrál i ten starý Dům ale tohle bylo něco jiného, super hru z toho udělal až datadisc Ressurection of evil.
-
-
Presne Jacku.
Pekny nick...vedel som kto som, odkial som prišiel, všetko davalo zmysel bola to namotavka...
Hra ti pomaly servirovala nove a nove skutočnosti, pribeh, nove lokacie, asi v žiadnej hre som nevidel tolko originalnych napadov ako tu...skutočne som sa tešil na to, čo bude za najbližšim rohom, aka vyzva, aka miestnosť, a vždy to bolo prekvapenie...rebusy, hlavolami, hadanky ako ďalej, ty roboticky pavuci s gulometom boli zlaty, doteraz si pametam ako čvirikali :-D
V novom doomovi strelam prišery, hordy prišer, a nemam ani dôvod...a kludne by to mohli byť nejake kvietky, kačičky, holubičky...bolo by to jedno, mal by som z toho rovnaky pocit 😂
-
-
Hodnotit hry jako dobry/spatny lze v zasade jen po technicke strance. Fun factor, obtiznost, grafika, to je vsechno spis libi/nelibi. Me osobne se D3 nelibil.
-
-
Nikoho nechcem presviedčať o svojej pravde, len ma mrzi...trochu, že vela ludi to proste nevidi:
Ano D3 bola hororovka a survival a lakačka a to nemuselo sadnuť každemu... Ale vezmeme si to tak - chceme dooma posunuť niekam ďalej, čo spravime ?
Vytvorime nadherne vyčačkane, graficky next gen areny, trošku popracujeme s fyzikou, trošku s mechanikami subojov, nadrbeme tam hordy prišer, ktore sa budu spavnovať na spravnych miestach a voalaaa novy doom je hotovy, ako by ho jedna mater mala, o 5 rokov repete...toto naozaj chceme? Toto je ten pravy doom ? To sme sa od roku 1993 velmi neposunuli, nech sa pači, lacna bezducha zabava pre masy...
...alebo to spravime inač: Predstav si, že ťa pošlu na Mars niečo vyšetriť, tam najdu artfakt, experimenty s teleportaciou, niečo sa riadne zvrhne a zakladňa sa stane peklom, ktorym musiš prejsť, aby si si zachranil dušu...krok za krokom, chodbu po chodbe miestnosť po miestnosti, zabijaš prišery a prekonavaš svoj vlastny strach, nič sa neopakuje stale naražaš na nove veci, nove ORIGINALNE napady, chodiš okolo pristrojov, ktore si v živote nevidel a ani neuvidiš, lebo ich stvorila Carmackova fantazia, a tie pristroje žiju, svietia, blikaju, syčia hybu sa, musiš si stražiť chrbat, lebo nepriatelia sa spavnuju aj za tebov a občas je taka tma, že si musiš najprv posvietiť aby si vedel kam maš strielať...Toto je podla mňa posun hodny dooma, svojou snahou o originalitu, realičnosť, putavosť a uveritelnosť...
V maji 2016 som v deň vydania bežal do Brlohu aby som mal krabicovku "noveho" dooma, vyvalil som 50€ a boli to vyhodene peniaze...
-
-
Ha...každy rok sa tu objavy polemika o tom, čo je pravy doom a čo nie...
DOOM 1,2 zakladatel definicia priekopnik 3D strielačiek, podla mňa vydareny DOOM 3, ktory sa snažil posunuť laťku žanru zase o niečo ďalej, atmosferou, grafikou, akciou, stvarnenim, zvukmi...A kam sa posunul novy DOOM, je to DOOM alebo Serious Sam s doomovskymi kulisami ? Možno je to ten najdoomavetejši doom so všetkych doomov, ale nedohral som ani druhy level, pretože ma nič neťaha ďalej...hordy potvor, koridor, hordy potvor, daky boss, a zase hordy potvor, 3ka mala daky zmysel, čaro, dôvod prečo pokračovať, ten posledny je iba akcia pre akciu, iny zmysel nema, ako p0rno bez pribehu a ja som toho už neskutočne presyteny... navrat ku koreňom ? Podla mňa skôr prepad...
-
Nesmyslný článek jsem nedočetl ani dokonce. DOOM 3 byl důstojný nástupce obou předchozích dílů, tedy pokud jsme s autoremčlánku hráli stejné hry na PC, předpokládám že jo. DOOM 3 byl jiný, byl hororový, byly v něm lekačky, zkrátka vůbec nevybočil z top her v daném období, spíše předčil očekávání. Ale na zvláštní názory na PC hry jsem si zde na games.cz již zvykl...
-
-
"DOOM 3 byl důstojný nástupce" + "DOOM 3 byl jiný"Myslím, že jsi si sám odpověděl na to, proč to pro spoustu lidí není důstojný nástupce.
-
-
Doom 3 žádný zklamání nebylo, tedy pro mě osobně....stejně jako Doom 4. Stejná úroveň zábavy, ikdyž dvě rozdílné hry.
-
Souhlas s autorem článku. Když se podívám na úspěch Brutal Dooma i nového Dooma (který se Brutal Doomem částečně inspiroval), tak je jasné, že návrat k arkádové hratelnosti hře prospěl.
-
-
Tak ono poslednímu Doomovi neprospěl čistě návrat k arkádové hratelnosti. Ale to jak ji vypilovali. Když totiž člověk zapřemýšlí nad tím, jak tam jednotlivé herní prvky fungují, tak ono pod fasádou obyčejné akční řežby je docela dost herních mechanismů a pravidel, které tu hru dělají o dost komplexnější a zajímavější než střílečky, kde veškerý gameplay končí u toho že střílíš do vykukujících protivníků.
-