Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • jack

    Máš pravdu, ME1 trpí občasným poklesem framerate bez ohledu na mašině, na které to hraješ. ME2 i 3 jsou v cajku...

  • Duchino

    Já už jsem to našel, je tam i nastavení mého nativního rozlišení 1440p. Zvláštní ale je, že hra není moc plynulá a to v jakémkoliv nastavení (rozlišení i další).

  • jack

    Jak píše Derp, koukni do nastavení. Je to tam. Není potřeba mody.  Jen ME3ku hraju se scaling interface modem, protože ve 4K jsou popisky, titulky a interface strašně titěrné...

  • Duchino

    Super, děkuju!

  • Derp_1337

    V Mass Effect jde v pohodě nastavit 1920*1080 a i víc.

    Ale ono je to většinou schované v nastavení, když si rozklikneš volbu rozlišení, tak musíš v kontextovém menu scrollovat dolů přes tlačítko šipka dolů (je to světlé modrým na tmavě modrém pozadí a není to moc dobře vidět) .


    No a v nejhorším případě ve složce Bioware/Binaries je většinou externí konfigurační appka, kde si můžeš nastavit rozlišení a jiné věci.

  • Duchino

    A na to máš nějaký mod? Mně tam v menu nejde nastavit nic s poměrem 16:9...

  • jack

    Hraju ve 4K se vším na max a spooojenost..., první díl je logicky graficky nejslabší, ale například animace postav a hlavně obličejů je i v dnešní době velmi dobra.

  • Duchino

    Drobný dotaz - nedávno jsem si ME znovu stáhl na Originu a překvapila mě až odpudivá grafika, kterou si z minula nepamatuju. Nemá někdo podobnou zkušenost - např. nemá ta hra nějak pokažené nastavení resolution/ratio?

  • Duchino

    Mně se v jedničce hodně líbila ta technologie přehřívání zbraní a s ní související upuštění od věčného sbírání munice. Ve dvojce se "náboje" objevily a zkazily mi tím akční složku hry, kdy jsem vlastně celou dobu používal jen collectors rifle.

  • Derp_1337

    Samozřejmě že vím,co je to Indoctrination theory!

    Jenže pouhá teorie nedokáže zachránit jistá rozhodnutí Bioware. Indoctrination Theory je pouze pokus fanoušků vymyslet nějaké vysvětlení, díky kterému by ten trapný konec ME se nezdál tak špatný. Problém je v tom, že to je prostě jenom výmysl fanoušků a autoři hry něco takového vůbec nezamýšleli.


    Kdybych to měl k něčemu přirovnat: to je jako kdyby si TV diváci vymysleli teorii, že kauza Čapí Hnízdo od Andreje Hrabiše vlastně není žádné faux pas, ale je postraní produkt toho, že mysl Andreje Hrabiše ovládají Ilumináti!

  • Her sacrifice will be honored in the coming empire.

  • MidnighT91

    Tři písmena EDI 🙂

  • Destroy je jediny konec, change my mind :-P

  • jack

    Tak hlavní příběh se vyvíjet jinak nemůže, to by se vývojaři z toho zbláznili tvořit x větví příběhu. Viz  film Black Mirror: Bandersnatch. Řešením je Ti dát zdánlivý pocit, že něco ovlivňuješ, a stejně Tě dovést do stejného cíle :). Ale to mi vůbec nevadí. Cesta je cíl přeci.

    Samozřejmě že kostra zůstává, ale zvláště když to hraješ jako teď já hned za sebou a máš v hlavě přechozí svá rozhodnutí, je prostě moc fajn si všímat těch poznámek v konverzacích a reakcí postav.

    Vždy  v přechodu mezi díly vidíš při importu cca 10 hlavních událostí, kterými jsi ovlivnil, jak se postavy budou chovat v dalším díle. Ale při hraní je vidět, že si hra pamatuje těch rozhodnutí daleko více.

    Pak takové blbosti jako, když Ti Wrex řekne, že zase nemá kajutu s oknem, protože nelíbá tak dobře jako Liara atd.

    Prostě moc fajn hra...

  • exoslav

    Neliší? Zjisti si něco o "indoctrination theory". Potom ti konec ME3 začne dávat smysl :)

  • Nevim jak pomuze vetsi obtiznost, kdyz jsem stejne schovanej za bednou. Akorat budou mit nepratele vic zivotu, budou ty souboje jeste delsi a tedy nudnejsi. A navic budu muset jeste vic setrit naboje, coz taky nepovazuju za zabavu. A na easy jsem samozrejme nehral.

  • Derp_1337

    To nelze uplatnit na všechno =) Když třeba jedete někam na dovolenou, tak je pro vás důležité, jaká bude dovolená a ne jestli cestou byly na obloze mraky atd.


    ME3 měl být závěr velké trilogie... a tak člověk samozřejmě očekává nějaký uspokojivý závěr. A ne že tvůrci vypilují herní mechaniky z ME2 k dokonalosti a pak na koleně spíchnou nějaký mišmaš konec jen tak aby se neřeklo.

  • Dag0

    pro někoho je třeba důležitější cesta než cíl :)

  • Derp_1337

    To ztráta Kaydena a nebo Ashley je snad jediný viditelný důsledek.

    Smrt všech ostatních postav má minimální význam. Hráč akurát přijde o nějaké konverzační témata, které mohl získat od žijících parťáků. V příběhových misích se místo mrtvých parťáků objeví nějaká nová/jiná postava (místo Legion se objeví Geth 6, místo Wrexe se objeví Wreav, atd.)


    A ty postavy, co se na základě rozhodnutí "postaví proti tobě" (Wrex, Ashley), jde překecat, aby změnili názor a opět podporovali Sheparda. Opět žádný velký důsledek, teda pokud se sám nerozhodneš ty postavy zabít.

  • Derp_1337

    1.) Konvertoval jsem Gethy a nevšimnul jsem si, že by mise ME3 byli nějak těžší. Možná proti mě útočilo o pár Gethů více ale nic, co by stálo za řeč.


    2.) Vyhlazení Kroganů nemá moc velký vliv na závěrečné War Assety. Ačkoliv ti Krogani budou chybět, tak stejně jsem zaplnil modrý ukazatel jednotek do plna.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit