-
Když už tu mluvíme o combatu, vzpomene si vůbec někdo na Dark Messiah of Might and Magic. Podle mě ta hra nejlepší soubojový systém ze všech rpg/rubaček jakých jsem kdy hrál.
-
-
Moje oblibena zabugovana gameska...soubojovy system tam meli velice pekne zpracovan...vcetne nahodnych pretahovani mecem a kopancu od nepratel. Moc pekna hra a to i po pribehove strance. Dohrano nekolikrat.
-
-
Najvačšia pičovina *16* Odteraz už games.cz vobec neberiem vážne. Parádne Chivalry dostane 6/10 WTF??? *16* a tento arkádový klon Warbandu 7/10? *10* chodte do psej matere
-
-
Mily impulzivni priteli ze Slovenska.
Rici o WoR, ze je arkadovy klon M&B:Wb, te usvedcuje z toho, ze jsi totalne mimo ... vic snad uz mimo byt ani nemuzes.
Co se tyce komplexnosti, at uz hitboxu jednotlivych melee zbrani, nebo pruraznosti brneni je WoR uplne v jine rovine nez M&B:Wb (mluvim o vanilla M&B:Wb).
Takze priste si najdi jiny cil, pro sve vulgarni vylevy anebo mluv k veci ...
A Chivalry? To je arkada, ne WoR ...
-
-
Nějaké další k postřehy k soubojovému systému? Z recenze mi to hodně připomíná M&B, ale autor se vůbec nezmiňuje o krytí - kryje se také pohyby myší, nebo je vše automatické? Souboje bez štítu s manuálním krytím byly totiž v M&B duelech ta nejzábavnější věc vůbec.
-
-
Kryje se pohyby mysi (RMB + pohyb do prislusne strany), je nutne spravne nacasovat ... nebo pripadne se pokusit o rychlejsi protiutok.
V pripade stitu, je mozne provezt shield bash, bez stitu je tam Push.
Kazda zbran ma jiny hitbox (napr. mec zasahuje po cele delce celepi, pricemz pri seku je nejvetsi sila ve spicce a prvni 1/3 cepele) ... u napr. valecnych kladiv je nutne zasahnout opravdu hlavou, jinak do soupere mlatite nasadou ... ceile je nutne drzet se v patricne vzdalenosti od cile ... etc -
blokování je taky MaB, ale minimálně v betě se nedalo krýt zbraní (bylo na to třeba otevřít speciální perk, což má celkem silnou vypovídací hodnotu o záměrech autorů a hratelnosti bez štítu)
-
jo :) to je tak asi jediny,co to pripomina jinak se to k MB neda prirovnavat desnej soubojovej system desny nesmyslny veci .. nechapu jak to mohlo dostat 7 na vic to melo mit singplayer
-
-
Kdo hrál pár let hry ze série The Elder Scrolls tak ví, že v Aréně a v Daggerfallu se bojovalo tímhle způsobem. Tedy sekalo se myší a bylo to moc zábavné. To, že jsme si pak v dalších dílech museli zvykat na něco jiného (a pro mě podstatně horšího) je věc jiná *3*
-
-
Až na to, že to, ako si sekal v Daggerfalle, bolo úplne jedno lebo nebolo treba hľadať slabé miesta v obrane nepriateľa (ten sa totiž vôbec nebránil) či pancieri (len jeden hitbox). A akýkoľvek blok vlastne úplne chýbal. Takže celý súbojový systém Daggerfallu bol niekde na úrovni Diabla s jediným rozdielom, že okrem klikania bolo treba aj trošku pohnúť myšou. Našťastie hneď Morrowind to napravil. *15*
Takže nie, "týmto" spôsobom sa v Daggerfalle nebojovalo a vôbec porovnávať súbjový systém v TES s wotr, chmw, mab či veteránmi ako die by the sword alebo dokonca dmomm je na smiech. -
-
Reaguju na větu v recenzi, kde se říká, že je nezvyk přejít z TES na WotR. Chtěl jsem poukázat na to, že přejít například z Daggerfallu na WotR by zas až takový nezvyk nebyl, protože princip byl stejný. Překvapuje mě, jak se některé věci vrací (a jak říkám, jsem za to rád, mně se ten systém líbil). Mimochodem ten systém měl různou sílu pro různé typy seknutí, takže úplné Diablo to nebylo.
-
Je dobré, že jsi připomněl Die by the sword, to byla pro mě osobně jedna z nejvíc HC her, kterou jsem kdy hrál. To sekání mi nedávalo dlouho spát, než jsem tomu přišel na kloub.
-
-
TES serie uz nutne potrebuje lepsi combat system. Vubec by mi nevadilo, kdyby si ho vypujcili od Chivalry. *3*
-
V dalších dílech se neseká myší? To sem asi Oblivion a Skyrim hrál špatně. Jaký byl rozdíl ovládání? Tehdy bylo víc tlačítek na myši a dnes se používají jenom dvě?
-
-
Spusť si Arenu, už je to nějakou chvilku freeware. Stejně tak i Daggerfall, jestli se nepletu. Šlo o to, že jsi myší čmárnul lajnu a postava podle toho sekla. V Morrowindu už klik znamenal sek, nicméně pokud sis nezapnul aktivaci pouze nejsilnějšího úderu (vertikální sek u mečů, bodnutí u dýk a oštěpů a horizontální plesk u palcátů), mohl jsi naznačení pohybu ovlivnit, jakým způsobem soupeře majzneš. Teda ne, že by mělo nějakej extra vliv, protože to ovlivňovalo jen damage zbraně, takže šlo o klasicky nedodělanej design ve stylu Bethesdy.
-
-
-
No tak celá diskuze se točí kolem hodnocení....A já jsem doufal, že někdo napíše postřehy atd....To opravdu je tak těžké pochopit, že RECENZE JE SUBJEKTIVNÍ NÁZOR JEDNOHO ČLOVĚKA, NIKOLIV OBJEKTIVNÍ? Každý to tím pádem hodnotí jinak. A věřím, že kdyby to hodnotil někdo jiný, tak tomu dá třeba výšší číslo a někdo zase nižší. A kvalitóu recenzí je games jedno z nejlepších. Pokud Vás to tady tak hrozně trápí, tak s prominutím můžete vypadnou na odporný Bonusweb, tragický eurogamer atd. Nikdo Vás tu nedrží...
-
-
Recenze je subjektivní, ale měla by se snažit být co nejvíce objektivní. To je snad jasné. Např. recenzent může dostat k zrecenzování hru, která mu vůbec nesedne, tak to ještě neznamené, že té hře musí nutně dát nízké hodnocení. Kdybych např. já měl čistě subjektivně hodnotit třeba Aion, dal bych mu 1/10 za snahu, protože mě ta hra nechytla. Jenže to dát nemůžu! Nebylo by to správné. Proto musí přijít objektivní přístup a na hru se koukat co nejvíce objektivně se znalostí her obecně samozřejmě.
Závěr: Nelze říci, že recenze jsou prostě subjektivní a z toho pomalu vyvozovat, že číselná hodnota hry může být libovolná. Tak k tomu přistupovat nejde, nebo by se k tomu takto přistupovat nemělo. *3* -
Kdo nedoufá, nesmrdí.
-
to máš jako házet perly sviním. Můžeš to tu opakovat stokrát, ale stejně se pokaždé najdou borci, kteří se do krve o to čísličko budou hádat, protože je jim jasné, že jen ten jejich názor je ten správný.
-
Ja to rikam porad-ciselne hodnoceni her je zcela k nicemu.
-
-
Ekonomicky ladena strategie. Existuje neco takoveho? Poradi mi nekdo neco?
-
-
Europa Universalis?
-
mozna Guild? nikdy sem to nehrál, ale mam dojem ze to je vylozene zamereno na ekonomii
-
-
Mrknu se na to. Dik
-
-
Stronghold
-
-
Ta má zase jiné chyby:) Pro něj spíš bych doporučil Anno sérii:)
-
-
Anno serii hraji jiz x let. Ale to je budovatelska strategie(btw naprosto skvela).
-
-
-
-
Kdyby byla tahle hra obohacena o takovou tu omáčku typu správy svého panství, stoupání v nějakém šlechtickém systému nebo tak něco, tak bych se do téhle hry zamiloval. Žel bohu tomu tak není a mé speciální choutky si budou muset počkat na Mount and Blade 2
-
Proboha už něco udělejte s tím číselným hodnocením,protože to už vážně začíná být k pláči..Tyhle béčkový poloamatérský paskvily by měli dostat zvláštní kategerii,kde by se hodnotily samostatně..přijde mi strašně nefér když hry jako Far cry 3,AC3,COD..dostávají téměř identická hodnocení,ač kvalitou jsou na míle daleko ...
-
-
Každá hra je hodnocena samostatně
-
Na mile daleko ? Spis par metru od sebe *1* *1* *1*
-
Pro nespokojence s hodnocenim: laskave ctete cely text a tam hledejte chyby hry ciselne hodnoceni je jen doprovod ktery ma napovedet a navic recenze je SUBJEKTIVNI a tak to ma byt
-
Ty jsi tak jednoduchoucky clovicek, ze mi te je opravdu lito :-)))
-
sem se dlouho tak nezasmal
-
-
Tak WoTR byl stavěn jak bych to řekl pro "massy" zjednodušení kam se podívaš. No bodyblock, oživování, neomezená munice, možnost regenreování/bandážování, "zapískání" noveho koně, grind podporující skill
Chivarly lepší, originálnější než WoTR ale na Warband to holt nemá.
Jen škoda že o tom že má Warband kvalitní MP moc lidí neví. -
-
WoTR určitě není pro masy a zcela jistě to není mainstream verze Warbandu... Naopak zvládnout soubojový systém na úrovni je mnohem těžší a ve výsledku lepší a přesnější zážitek než Warband. Jenže to musíš hrát proti protihráči na úrovni. Byla krása když ještě jela liga, protože tam ty souboje byli parádní. Ale jak pořád vývojáři nerfujou zbraně dokola podle breku na fóru bez nějakého reálného opodstatnění, vyloženě ignorují komunitu, nejsou schopni 3 měsíce po vydání opravit milionkrát nahlášené bugy... akorát většinu top hráčů odradili... Takže zbývá public a to je taková žumpa, kde hráči úmyslně beztrestně využívají veřejně známe chyby hry, kempují se střelnými zbraněmi na konci mapy a útoky spamují pomocí maker... Navíc i tak je jich naprosto málo... WoTR umřel neschopností jeho vývojářů reagovat na feedback uživatelům. Že to není náhoda svědčí, že takhle jim umřela i předchozí hra Lead and Gold, takže od Fatshark už nic naslepo nebrat, ať to vypadá na papíře extra vypečeně. Takže Warband stále zůstává King of the hill.
Pro masy je Chivalry. To je typická hra sedni, hraj, bav se. Sice je taky extrémně zabugovaná, ale je cílená na jinou skupinu než Warband s WoTRem.
Odehrané hodiny WoTR 170h, Chivalry 30h, série Mab pokud budu brát single a módy tak ještě mnohem víc, ale ani jeden MaB nemám na Steamu, takže přesnou statistiku neznám. -
Jak chivalry tak WotR jsem sledoval se zajmem. Warband miluju a jsem tam uz vcelku veteran, ale preci jen nam starne a chtelo by to trochu novejsi kabatek. Skoda, ze ani jedna ze zminenych kvalit WB nedosahuje. WotR je warband odkopnut k mainstream presne jak pises (bandage/squad respawn(wtf?)/obnova zabiteho kone atd .). Nakonec jsem koupil ve sleve Chivalry..je to trochu jiny zazitek od WB. Libi se mi ten feel uderu zbrani, ikdyz tam trochu zapasim s ovladanim.
-
-
http://www.youtube.com/watch?v=73Q7FETIxZw tady to ma borec krasne porovnany, akorat je to anglicky takze pouze pro eng pozitivni :))