Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Europa Universalis?
  • WoTR určitě není pro masy a zcela jistě to není mainstream verze Warbandu... Naopak zvládnout soubojový systém na úrovni je mnohem těžší a ve výsledku lepší a přesnější zážitek než Warband. Jenže to musíš hrát proti protihráči na úrovni. Byla krása když ještě jela liga, protože tam ty souboje byli parádní. Ale jak pořád vývojáři nerfujou zbraně dokola podle breku na fóru bez nějakého reálného opodstatnění, vyloženě ignorují komunitu, nejsou schopni 3 měsíce po vydání opravit milionkrát nahlášené bugy... akorát většinu top hráčů odradili... Takže zbývá public a to je taková žumpa, kde hráči úmyslně beztrestně využívají veřejně známe chyby hry, kempují se střelnými zbraněmi na konci mapy a útoky spamují pomocí maker... Navíc i tak je jich naprosto málo... WoTR umřel neschopností jeho vývojářů reagovat na feedback uživatelům. Že to není náhoda svědčí, že takhle jim umřela i předchozí hra Lead and Gold, takže od Fatshark už nic naslepo nebrat, ať to vypadá na papíře extra vypečeně. Takže Warband stále zůstává King of the hill.

    Pro masy je Chivalry. To je typická hra sedni, hraj, bav se. Sice je taky extrémně zabugovaná, ale je cílená na jinou skupinu než Warband s WoTRem.


    Odehrané hodiny WoTR 170h, Chivalry 30h, série Mab pokud budu brát single a módy tak ještě mnohem víc, ale ani jeden MaB nemám na Steamu, takže přesnou statistiku neznám.
  • Samozřejmě že to jde, ale stává se to velice málo a je k tomu potřeba skill. A na získání skillu hra potřebuje strašně moc hodin a to si klidně vsadím, že autor nemá... Nemyslím to nijak zle ale podle toho článku bych si dovolil odhadnout autor na odehraných tak 20h s kuší a armorpierce boltama...
  • Mrknu se na to. Dik
  • Kryje se pohyby mysi (RMB + pohyb do prislusne strany), je nutne spravne nacasovat ... nebo pripadne se pokusit o rychlejsi protiutok.
    V pripade stitu, je mozne provezt shield bash, bez stitu je tam Push.
    Kazda zbran ma jiny hitbox (napr. mec zasahuje po cele delce celepi, pricemz pri seku je nejvetsi sila ve spicce a prvni 1/3 cepele) ... u napr. valecnych kladiv je nutne zasahnout opravdu hlavou, jinak do soupere mlatite nasadou ... ceile je nutne drzet se v patricne vzdalenosti od cile ... etc
  • Mily impulzivni priteli ze Slovenska.
    Rici o WoR, ze je arkadovy klon M&B:Wb, te usvedcuje z toho, ze jsi totalne mimo ... vic snad uz mimo byt ani nemuzes.
    Co se tyce komplexnosti, at uz hitboxu jednotlivych melee zbrani, nebo pruraznosti brneni je WoR uplne v jine rovine nez M&B:Wb (mluvim o vanilla M&B:Wb).
    Takze priste si najdi jiny cil, pro sve vulgarni vylevy anebo mluv k veci ...
    A Chivalry? To je arkada, ne WoR ...
  • Tikov
    blokování je taky MaB, ale minimálně v betě se nedalo krýt zbraní (bylo na to třeba otevřít speciální perk, což má celkem silnou vypovídací hodnotu o záměrech autorů a hratelnosti bez štítu)
  • mozna Guild? nikdy sem to nehrál, ale mam dojem ze to je vylozene zamereno na ekonomii
  • Anno serii hraji jiz x let. Ale to je budovatelska strategie(btw naprosto skvela).
  • Moje oblibena zabugovana gameska...soubojovy system tam meli velice pekne zpracovan...vcetne nahodnych pretahovani mecem a kopancu od nepratel. Moc pekna hra a to i po pribehove strance. Dohrano nekolikrat.
  • Když už tu mluvíme o combatu, vzpomene si vůbec někdo na Dark Messiah of Might and Magic. Podle mě ta hra nejlepší soubojový systém ze všech rpg/rubaček jakých jsem kdy hrál.
  • smejki
    přejdi na perník *3*
  • Recenze je subjektivní, ale měla by se snažit být co nejvíce objektivní. To je snad jasné. Např. recenzent může dostat k zrecenzování hru, která mu vůbec nesedne, tak to ještě neznamené, že té hře musí nutně dát nízké hodnocení. Kdybych např. já měl čistě subjektivně hodnotit třeba Aion, dal bych mu 1/10 za snahu, protože mě ta hra nechytla. Jenže to dát nemůžu! Nebylo by to správné. Proto musí přijít objektivní přístup a na hru se koukat co nejvíce objektivně se znalostí her obecně samozřejmě.

    Závěr: Nelze říci, že recenze jsou prostě subjektivní a z toho pomalu vyvozovat, že číselná hodnota hry může být libovolná. Tak k tomu přistupovat nejde, nebo by se k tomu takto přistupovat nemělo. *3*
  • Já vlastně ani nevim *1*
  • Menttor
    Kdo nedoufá, nesmrdí.
  • Reaguju na větu v recenzi, kde se říká, že je nezvyk přejít z TES na WotR. Chtěl jsem poukázat na to, že přejít například z Daggerfallu na WotR by zas až takový nezvyk nebyl, protože princip byl stejný. Překvapuje mě, jak se některé věci vrací (a jak říkám, jsem za to rád, mně se ten systém líbil). Mimochodem ten systém měl různou sílu pro různé typy seknutí, takže úplné Diablo to nebylo.
  • Každá hra je hodnocena samostatně
  • Najvačšia pičovina *16* Odteraz už games.cz vobec neberiem vážne. Parádne Chivalry dostane 6/10 WTF??? *16* a tento arkádový klon Warbandu 7/10? *10* chodte do psej matere
  • Na mile daleko ? Spis par metru od sebe *1* *1* *1*
  • jo :) to je tak asi jediny,co to pripomina jinak se to k MB neda prirovnavat desnej soubojovej system desny nesmyslny veci .. nechapu jak to mohlo dostat 7 na vic to melo mit singplayer

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit